Kan ook nog aan twee kaarten komen. 35 euro p/stuk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan mijn seizoenkaart wel lenen, ik ga toch niet.
Twente moeten we ook kunnen pakken als je die vorm van ze ziet. Gaan er dit weekend ook aan in Waalwijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgende week nog Twente-uit, maar daarna hebben we toch wel een lekker programma hoor.
Ik ben tevreden met een punt in Duitsland hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Twente moeten we ook kunnen pakken als je die vorm van ze ziet. Gaan er dit weekend ook aan in Waalwijk.
Jij hoef toch niet te bevallenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:32 schreef Scrummie het volgende:
Verdomme, als m'n zus niet vandaag/morgen zou bevallen had ik ze genomen, die kaarten.
Tegen Ajax?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:12 schreef Muto het volgende:
Mooi interviewtje met Guidetti in het AD. Hij wilde die strafschop via een Panenka doen. Uiteindelijk deed hij het niet, omdat als hij het miste Koeman kwaad zou worden. En dat wil je echt niet.
Ik denk dat koeman hem gelyncht had wanneer hij die zou missenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tegen Ajax?![]()
![]()
Had wel lef geweest. Misschien maar goed dat hij het niet geprobeerd heeft.
quote:Stefan de Vrij maakt morgen zijn rentree in de basis van Feyenoord. De aanvoerder van Feyenoord stond een kleine twee maanden aan de kant met een hamstringblessure, maar zal morgen weer terugkeren in het centrum van de Rotterdamse verdediging. De Vrij werkte vandaag de gehele training zonder problemen af en zal zodoende starten in de beladen wedstrijd tegen Ajax, zo meent het Algemeen Dagblad. Ook Ruben Schaken is fit genoeg voor het treffen met de eeuwige aartsrivaal en behoort tot de basiself.
De basisplaats van De Vrij zal ten koste gaan van vleugelverdediger Miquel Nelom. International Bruno Martins Indi zal de positie van de 22-jarige Nelom overnemen. Joris Mathijsen zal daarom het centrale duo vormen met De Vrij. Wesley Verhoek zal samen met Schaken de vleugels bestrijken en zij moeten de kopsterke Graziono Pellè van voorzetten voorzien.
Vermoedelijke opstelling: Lamprou; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Leerdam, Immers, Clasie; Verhoek, Pellè en Schaken.
Die tweede gele kaart toen hij zijjn shirt uitdeed, zie Koeman nog voor me bij de dug out met zijn handen om hoog van wtf doe je nou gek?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk dat koeman hem gelyncht had wanneer hij die zou missen.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met een punt in Duitsland hoor
Ja oke, waarheid.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Kom op man, heb je die backs wel eens bekeken? Wij hebben international Rubinho op de flanken.
Bless
Hoe kut het ook was dat we geen 3 punten pakten, vond ik het wel een van de geniaalste momenten van het hele seizoen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die tweede gele kaart toen hij zijjn shirt uitdeed, zie Koeman nog voor me bij de dug out met zijn handen om hoog van wtf doe je nou gek?
Irritant was dat, maar dat had ik al gedacht, dus had geen tas meegenomen. Dus ik kon doorlopen... hoewel, ik liep gewoon doorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:49 schreef E.H. het volgende:
[..]
De reden.twitter:FRFC1908 twitterde op zaterdag 27-10-2012 om 11:54:56Lekker 1 op 1 fouilleren, precies zoals verwacht. Feyenoord compleet vervreemd van haar supporters. Dát is Feyenoord. Of niet @TonStrooband? reageer retweet
Clasie toch wel?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Irritant was dat, maar dat had ik al gedacht, dus had geen tas meegenomen. Dus ik kon doorlopen... hoewel, ik liep gewoon door
Zal filmpje nog wel uploaden.... alleen zie je geen flikker
Kom hier danquote:
Hooligirlquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom hier dan![]()
Clasie![]()
ik was blij dat ik mijn jas met capuchon aanhad.... Maar fokking hell wat was het koud.
Kom ik bij de voetbal (te laat) sta ik nog reserve ook de eerste 20 minutenHeb het nu nog steeds koud
twitter:superguidetti twitterde op zaterdag 27-10-2012 om 16:41:16#SG never forget Ajax never .... #SGNOW http://t.co/FTR6XqoE reageer retweet
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:58 schreef E.H. het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op zaterdag 27-10-2012 om 16:41:16#SG never forget Ajax never .... #SGNOW http://t.co/FTR6XqoE reageer retweet
Het maakt het alleen maar leuker voor ons morgen met deze triestelingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |