Ik snap niet dat er altijd mensen zo minderwaardig daarover doen. Als je een speler hebt die tegen dat soort clubs het verschil kan maken is dat toch goed. Of moet ik je aan de volgende wedstrijden herinneren van vorig jaar?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij deed het leuk tegen VVV ja, meer niet.
Hij zegt dat Verhoek begint te draaien. Ik zou dat niet willen zeggen na één aardige wedstrijd. Meer niet.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er altijd mensen zo minderwaardig daarover doen. Als je een speler hebt die tegen dat soort clubs het verschil kan maken is dat toch goed. Of moet ik je aan de volgende wedstrijden herinneren van vorig jaar?
• Feyenoord - NEC: 0-1
• Feyenoord - RKC: 1-1
• VVV - Feyenoord: 1-2
• Feyenoord - FC Utrecht: 1-1
• Heracles - Feyenoord: 1-1
• Feyenoord - ADO Den Haag: 0-3
• FC Groningen - Feyenoord: 0-6
Allemaal niet zulke bijster goede ploegen waar we punten tegen hebben laten liggen. Als we een speler hebben die tegen zulke ploegen het goed doet, dan kan dat heel veel punten schelen. Nou beweer ik niet dat Verhoek die speler is, maar wel dat jouw argument onzin is.
Dat zei je niet, je sprak je uit over de zwakte van VVV. In dat geval ben ik het met je eens. Aan de andere kant slaat het ook nergens op om hem na 2 wedstrijden af te branden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zegt dat Verhoek begint te draaien. Ik zou dat niet willen zeggen na één aardige wedstrijd. Meer niet.
Oja, waar dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zei je niet, je sprak je uit over de zwakte van VVV.
quote:
Dat interpreteer ik alsof goed presteren tegen VVV volgens jou niet zo interessant is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stel slechts dat één zwaluw nog geen zomer maakt. Maar lees wat je wilt lezen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
[..]
Dat interpreteer ik alsof goed presteren tegen VVV volgens jou niet zo interessant is.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:35 schreef satecl het volgende:
Herstel blauw oog
Wat was het ook een heerlijke dag, 29 januari 2012![]()
![]()
![]()
![]()
Al zou hij presteren, dan zit je nog met Schaken. Overbodige aankoop dus.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:25 schreef Scarface88 het volgende:
Verhoek presteert niet buiten Den Haag. Zelfs 25 kilometer verder is een probleem.
Ik denk dat ze Schaken gaan slijten van de winter.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
Al zou hij presteren, dan zit je nog met Schaken. Overbodige aankoop dus.
Anders na dit seizoen wel.. Pas verlengd toch? Waardoor hij 1 vd grootverdieners is ofzo?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Schaken gaan slijten van de winter.
quote:
Spelers moeten tijd krijgen om vorm te krijgen was mijn claim, ik had Verhoek nog weinig zien presteren voor die wedstrijd, maar het ging nu wel aardig, al is het dan nog maar een eerste goede wedstrijd en tegen een zwakkere tegenstander, het kan ook een begin zijn van een wat betere inpassing in het team.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hadden we Groningen en VVV maar gewonnen, waren we kampioenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er altijd mensen zo minderwaardig daarover doen. Als je een speler hebt die tegen dat soort clubs het verschil kan maken is dat toch goed. Of moet ik je aan de volgende wedstrijden herinneren van vorig jaar?
• Feyenoord - NEC: 0-1
• Feyenoord - RKC: 1-1
• VVV - Feyenoord: 1-2
• Feyenoord - FC Utrecht: 1-1
• Heracles - Feyenoord: 1-1
• Feyenoord - ADO Den Haag: 0-3
• FC Groningen - Feyenoord: 0-6
Allemaal niet zulke bijster goede ploegen waar we punten tegen hebben laten liggen. Als we een speler hebben die tegen zulke ploegen het goed doet, dan kan dat heel veel punten schelen. Nou beweer ik niet dat Verhoek die speler is, maar wel dat jouw argument onzin is.
quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:35 schreef satecl het volgende:
Herstel blauw oog
Wat was het ook een heerlijke dag, 29 januari 2012![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hadden we onze grootste nederlaag van vorig jaar maar gewonnnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hadden we Groningen en VVV maar gewonnen, waren we kampioen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |