Hij hoort gewoon naast Koeman op de bankquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:04 schreef psychosomatic het volgende:
Als John voor de aftrap nog even de kleedkamer in mag voor een motivational speech dan komt het helemaal goed. Loopt het halverwege niet lekker, dan moeten ze hem nog even van de tribune plukken voor een donderspeech.
Ik heb er eigenlijk alle vertrouwen in dat die drie punten hier blijven.
skihutquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Op naar Rotterdam (Skihut) om.alvast de eerste pilseners te nuttigen
![]()
met een maat die voor de joden is
Damn. I feel ur pain.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef Grifte het volgende:
Heerlijk die trollbek/grijns van hem, wat mis ik die jongen
Boo-fucking-hoo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:03 schreef Nober het volgende:
Je net geboren kind al aanmelden bij een voetbalclub en al claimen dat hij supporter is.Je doet je naam eer aan onlogisch, het lijkt wel een geloof waar je ook mee op moet groeien. Laat dat kind zelf bepalen of hij voor Feyenoord, Ajax, Sparta, ADO, Excelsior, Barcelona is įls hij al iets om voetbal zou geven want dat weet je niet eens.
Jij snapt er geen klote van.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:03 schreef Nober het volgende:
Je net geboren kind al aanmelden bij een voetbalclub en al claimen dat hij supporter is.Je doet je naam eer aan onlogisch, het lijkt wel een geloof waar je ook mee op moet groeien. Laat dat kind zelf bepalen of hij voor Feyenoord, Ajax, Sparta, ADO, Excelsior, Barcelona is įls hij al iets om voetbal zou geven want dat weet je niet eens.
Flikker toch op man, laat dat kind lekker janken, z'n pampers vullen en de tepels van mama zuigen.quote:
Feyenoorder word je niet, dat ben je. Daar zit ook het belangrijke verschil overigens tussen Feyenoorders en Ajacieden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Flikker toch op man, laat dat kind lekker janken, z'n pampers vullen en de tepels van mama zuigen.
U serious?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:03 schreef Nober het volgende:
Ik ben voor geen van beide, maar ik snap niet waarom je je kind (dat net geboren is) al aanmeld bij een voetbalclub alleen maar omdat jij voor die club bent.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoorder word je niet, dat ben je. Daar zit ook het belangrijke verschil overigens tussen Feyenoorders en Ajacieden.
Zijn pa is Feyenoorder dus hij ook. Simple as that.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben voor geen van beide, maar ik snap niet waarom je je kind (dat net geboren is) al aanmeld bij een voetbalclub alleen maar omdat jij voor die club bent.
Dat is het ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:03 schreef Nober het volgende:
het lijkt wel een geloof waar je ook mee op moet groeien.
Je spoort gewoon niet, dat kind moet je geen verplichtingen opleggen maar zelf laten ontdekken, misschien gaat 'ie wel op ballet (zou ik geweldig vinden voor TS).quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn pa is Feyenoorder dus hij ook. Simple as that.
En als hij later Ajacied blijkt te zijn smijt onlogisch hem in de Maas. Zo doen wij dat hier.
En als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |