quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:04 schreef onlogisch het volgende:
Zo mannen. 22-10-2012 18.47 is er een nieuwe Feyenoorder geboren
Hij luistert naar de naam Xavi (yups, van Barça) En moeder & kind maken het goed
* onlogisch trots isVandaar de TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:15 schreef TN-FR het volgende:
Gefeliciteerd pik.
Ik ga mijn zoon later Julio Henrik Kees noemen
Proficiatquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:15 schreef TN-FR het volgende:
Ik ga mijn zoon later Julio Henrik Kees noemen
Bij jullie is dat logisch, aangezien de ouders constant aan de acid zittenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:15 schreef AartBakkebaard het volgende:
Gefeliciteerd!
Hopen dat je net zo´n makkelijke en rustige baby krijgt als die van ons.
Dat je niet een uur te laat er staatquote:Wintertijd
27 oktober 2012 - In de nacht van zaterdag op zondag om drie uur worden de klokken weer een uur teruggezet en maakt de zomertijd plaats voor de wintertijd.
Dat zou wel heel dom zijn. Je bent eerder een uur te vroeg.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat je niet een uur te laat er staat
Het is dan @ De Kuip uur vroeger dan jouw wekker, als je die nog niet hebt verzet. Kom je toch een uur te laat als je normale tijd weggaat, of redeneer ik nu kromquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat zou wel heel dom zijn. Je bent eerder een uur te vroeg.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat zou wel heel dom zijn. Je bent eerder een uur te vroeg.
Klok gaat terug. Dus je hebt een uur langer. Dus als je normale tijd weggaat, ben je een uur te vroeg. Want de klok gaat achteruit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is dan @ De Kuip uur vroeger dan jouw wekker, als je die nog niet hebt verzet. Kom je toch een uur te laat als je normale tijd weggaat, of redeneer ik nu krom
je bent krom, muto heeft gelijk. Al moest ik zelf ook wel even rekenenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is dan @ De Kuip uur vroeger dan jouw wekker, als je die nog niet hebt verzet. Kom je toch een uur te laat als je normale tijd weggaat, of redeneer ik nu krom
Ik had stiekem vanmiddag al gerekend.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je bent krom, muto heeft gelijk. Al moest ik zelf ook wel even rekenen
Hij gaat straks nog een liedje zingen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:22 schreef Caland het volgende:
Beetje jammer dat je Vlaar dan weer moet nadoen.
Haha ja ik heb serieus hier ook lang over nagedacht godverdomme, zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn. Maar Muto had gelijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je bent krom, muto heeft gelijk. Al moest ik zelf ook wel even rekenen
ik heb altijd het ezelsbruggetje dat ik met wintertijd een uur langer kan slapen en met zomertijd vroeger op moetquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Haha ja ik heb serieus hier ook lang over nagedacht godverdomme, zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn. Maar Muto had gelijk.
Dat is niet echt een ezelsbruggetje.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:37 schreef TN-FR het volgende:
[..]
ik heb altijd het ezelsbruggetje dat ik met wintertijd een uur langer kan slapen en met zomertijd vroeger op moet
voorjaar -> vooruitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:37 schreef TN-FR het volgende:
[..]
ik heb altijd het ezelsbruggetje dat ik met wintertijd een uur langer kan slapen en met zomertijd vroeger op moet
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:44 schreef Dekatria het volgende:
Wintertijd > je wint er tijd mee.
D'oh.
Niet constant.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bij jullie is dat logisch, aangezien de ouders constant aan de acid zitten. Onlogisch is een hoolie, zal wat lastiger worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |