ga je uit huis wonen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:59 schreef 2cv het volgende:
Hoi en doei.
Ohja, ik heb een kampeerbusje gekocht.
Mja, mja, mja! Paul Walker dus.quote:
Ik dacht dus altijd dat er niks gebeurde als je maar 1 van de twee gaten pakte.quote:
Hoe meer gaten hoe beter, alleen niet bij je schoonmoederquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:38 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik dacht dus altijd dat er niks gebeurde als je maar 1 van de twee gaten pakte.Tenminste, als je een manier weet om in de lucht te blijven zweven zonder de grond aan te raken.
Hijs wel leuk
Dat was het plan ja.quote:
Held. Alleen jammer dat het jou zoveel van je tijd kost.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:42 schreef densmee het volgende:
vandaag staande gehouden door douane, of wij rooie diesel in de auto hadden. dus ik netjes geantwoord ja een liter of 50 denk ik.![]()
hun heel verbaasd, en wouden direct hun monster spullen pakken, toen zei ik maar dat het in jerrycans in de auto stond. vonden ze niet echt grappig dus toen gingen ze alles natrekken.
en niks kunnen vinden
Jawel, mijn schoonmoeder is lieVquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:33 schreef Anne het volgende:
Dat wordt geen soep voor jou, als je terug bent.
nee de strooidienst begint pas in novemberquote:
Winterbanden er vandaag onder gezetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)chuwt-gladheid-.html
Ja
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:41 schreef Dingest het volgende:
Ik vind die nieuwe Tesla S electrische lotus best wel tof trouwens/random
Je bedoelt de Tesla roadster die sinds dit jaar niet meer gemaakt wordt, Dingest heeft het over de 4zits die laatst voor ons reed in Wageningenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:11 schreef lipje het volgende:
Op zaterdag 27 oktober 2012 17:41 schreef Dingest het volgende:
Ik vind die nieuwe Tesla S electrische lotus best wel tof trouwens/random
Wat vind je er zo verschikkelijk aan? Ik vind het er wel strak uit zien!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je bedoelt de Tesla roadster die sinds dit jaar niet meer gemaakt wordt, Dingest heeft het over de 4zits die laatst voor ons reed in Wageningen
[ afbeelding ]
Hoewel het dashboard verschrikkelijk is:
[ afbeelding ]
Als een knopje een andere kleur krijgt, heb je toch feedback?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:23 schreef Paladijn het volgende:
Het ziet er nu strak uit, maar zal over 1-2 jaar waarschijnlijk wel weer verouderd zijn door de snelle ontwikkelingen in dit soort user interfaces. Daarnaast is het zoals je al aangeeft touchy-feely... knoppen horen feedback te geven en dat doet een touchscreen niet.
Feedback zou je wel kunnen krijgen, maar blind bedienen wordt een stuk lastiger... Om voor elke actie je blik van de weg te moeten halen vind ik een onprettig idee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als een knopje een andere kleur krijgt, heb je toch feedback?
Die ja - al zaten wij achter een Fisker Karma want de S moet nog geleverd wordenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je bedoelt de Tesla roadster die sinds dit jaar niet meer gemaakt wordt, Dingest heeft het over de 4zits die laatst voor ons reed in Wageningen
[ afbeelding ]
Hoewel het dashboard verschrikkelijk is:
[ afbeelding ]
Yep!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:52 schreef Anne het volgende:
Nou, iedereen blij met dat ene extra uur weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |