Het gaat erom dat meneer geen tegengas wilt krijgen en met alle eer wil gaan lopen als iets lukt. Als je dan achteraf volledig afgezeken wordt door mensen dan denkt hij schijnbaar dat je geen kritiek mag hebben.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Heb toch nog steeds idee dat hij hier kritiek op Rabo op bedoeld.
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:00 schreef TheArt het volgende:
Hardnekkig gerucht de wereld in gebracht door Dagblad van het Noorden: Verhoeven wordt bondscoach en Knebel directeur van de KNWU.
Zaak met Veneberg is destijds 'geschikt'quote:Op donderdag 29 november 2012 23:21 schreef TheArt het volgende:
Ik heb niet het idee dat het met Rabo zo'n big point is. Waarom zouden ze bij de KNWU anders Veneberg als technisch directeur aanstellen; iemand die op zo'n vervelende wijze weg i
twitter:merijnzeeman twitterde op donderdag 29-11-2012 om 10:54:35De bondscoach vertrekt. Hij vond het toch nog even nodig om een sneer uit te delen naar zijn renners. reageer retweet
De Breuk wordt ook genoemd btw.twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 29-11-2012 om 13:26:12Leo van Vliet: als er goed werd gereden lag het aan hem, als het voor geen meter draaide lag het aan de renners. reageer retweet
Ik begrijp best dat Boom woest was en is. Er zijn zulke grove leugens over hem verteld heeft iedereen in dat Youtube-filmpje kunnen zien en hij is zo afgeschilderd voor heel Nederland dat ik hem prima begrijp.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaan nu alle lokale blaadjes hun eigen kandidaat pluggen? Het Brabants Dagblad heeft het over een hardnekkig gerucht dat Van Houwelingen de nieuwe bondscoach zou worden.
Overigens vind ik dat Boom zich even gedeisd moet houden. Nu loopt hij op de site van AD Sportwereld weer allerlei dingen te roepen over: slechter dan Van Vliet kan niet. Laat hij zelf maar eens een grote overwinning behalen in plaats van met zo'n relatief klein palmares met zo'n grote mond te spreken. Voorlopig staat hij als wielrenner nog ver achter op Van Vliet..
AD tipte van Houwelingen ook als topkandidaat. Verder noemden die Breuk. Maar ook bijvoorbeeld Boogerd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaan nu alle lokale blaadjes hun eigen kandidaat pluggen? Het Brabants Dagblad heeft het over een hardnekkig gerucht dat Van Houwelingen de nieuwe bondscoach zou worden.
Overigens vind ik dat Boom zich even gedeisd moet houden. Nu loopt hij op de site van AD Sportwereld weer allerlei dingen te roepen over: slechter dan Van Vliet kan niet. Laat hij zelf maar eens een grote overwinning behalen in plaats van met zo'n relatief klein palmares met zo'n grote mond te spreken. Voorlopig staat hij als wielrenner nog ver achter op Van Vliet..
De baas wordt dus de eindbaas van Skyquote:Froome kopman Sky in Tour de France
HOOFDDORP - Chris Froome fungeert naar alle waarschijnlijkheid als kopman van Team Sky in de Tour de France van volgend jaar.
Dat zegt teammanager David Brailsford van de Britse World Tour-formatie tegen Sky Sports.
"We zijn net terug van een trainingskamp en moeten nog veel plannen. Maar het lijkt erop dat de Giro d'Italia een mooi doel wordt voor Bradley Wiggins. Froome kan zich dan focussen op de Ronde van Frankrijk."
Eerder dit jaar finishte de 27-jarige Froome achter Wiggins als tweede in de Tour. In twee bergetappes hield Froome zichtbaar in toen zijn kopman moeite had om het tempo te volgen.
De Tour van 2012 was door het grote aantal tijdritkilometers uitermate geschikt voor Wiggins.
Volgend jaar wordt er relatief veel tegen de klok gereden in de Giro, terwijl de Tour veel zware bergritten kent.
Ergens heb ik zo'n vermoeden dat hij door het ijs gaat zakken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:19 schreef Syntix het volgende:
/Care dat Nederlandse wielrennen. Tijd voor het belangrijke nieuws:
[..]
De baas wordt dus de eindbaas van Sky![]()
Denken dat Froome nog niet voor de tour betrapt isquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:19 schreef Syntix het volgende:
/Care dat Nederlandse wielrennen. Tijd voor het belangrijke nieuws:
[..]
De baas wordt dus de eindbaas van Sky![]()
kan niet, Sky is een schone ploegquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denken dat Froome nog niet voor de tour betrapt isFroome
Froome, wat een heldquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denken dat Froome nog niet voor de tour betrapt isFroome
Hij zal er in de Tour wel ineens weer staan, maar als Bertadors ploegje mee mag doen acht ik Froomes kansen klein.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ergens heb ik zo'n vermoeden dat hij door het ijs gaat zakken.
Ik vind de piek van Froome lastig in te schatten. En Schleck in topvorm, wanneer gebeurde dat voor het laatst? Tour 2010? In 2011 had 'ie natuurlijk lachend moeten winnen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mits iedereen op topniveau, dan denk ik dat een podium van Contador, Froome en Schleck bijna onvermijdelijk is. Ook Contador op 1 lijkt dan logisch, plek 2 zou spannend kunnen zijn.
Als ie al niet in de voorbereidng van z'n fiets pleurt dondert ie anders in een van de eerste ritten in de berm.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind de piek van Froome lastig in te schatten. En Schleck in topvorm, wanneer gebeurde dat voor het laatst? Tour 2010? In 2011 had 'ie natuurlijk lachend moeten winnen.
Boogerd zou ik niet doen. Net zo'n opportunist als Van Vliet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
AD tipte van Houwelingen ook als topkandidaat. Verder noemden die Breuk. Maar ook bijvoorbeeld Boogerd.
't is niet dat Boom daar zelf een stukje geschreven heeft. Een journalist doet dat. Die heeft Boom vragen gesteld. En wat er staat, vind ik niet zo raar vanuit zijn perspectief.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
sowieso niet doen inderdaad. De nieuwe functie krijgt veel meer inhoudt, ook qua coaching en training. Dan lijkt me iemand met wat meer ploegleidersbagage wel gewenst. Van Houwelingen lijkt me wel iemand die op de achtergrond met zijn ervaring wel prima zou kunnen werken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Boogerd zou ik niet doen. Net zo'n opportunist als Van Vliet.
bron: nos.nlquote:Hoste beëindigt carrière
Leif Hoste zet vanwege een versleten tussenwervelschijf na vijftien jaar een punt achter zijn wielercarrière.
De 35-jarige Belg werd drie keer tweede in de Ronde van Vlaanderen en was evenzovele keren Belgisch kampioen tijdrijden op de weg.
"Door dat probleem aan mijn rug kan ik niet meer het niveau halen dat ik wil", vertelde Hoste aan de krant Het Nieuwsblad. "Was ik 23 jaar, dan zou ik het nog eens proberen. Lukte het niet, jammer. Maar ik ben 35."
Dat is balen, die zag ik graag koersen. De derde keer dat hij 2e werd in de RVV, man ik kon wel janken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |