Dan is het handig als je ook niet je onkunde tentoon stelt in discussies over dat onderwerp.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, ik hou me ver van drugs.
Katten ruiken het wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik bedoel eigenlijk dat je niet aan iemand ruikt dat diegene gesnoven heeft. Da's met roken wel anders.
Met zo een instelling moet je dan ook geen mening willen hebben over drugs.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, ik hou me ver van drugs.
LOLquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kzal jou ff afwassen...
Zo afwassen -> Seks.
Waarom? Ik moet toch zelf weten waar ik me in meng?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met zo een instelling moet je dan ook geen mening willen hebben over drugs.
Ik vind het ook slecht dat alleen maar omdat je dikke psychoses eraanover kunt houden en je geen idee hebt waar je mee bezig bent een paar uur lang, xtc en paddo's verboden zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Slechte redenen. Maar redenen ja...
Zeker, ik vind alleen dat als je van een bepaald onderwerp geen reet weet, dat je niet een mening moet hebben.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom? Ik moet toch zelf weten waar ik me in meng?
Het is een beetje alsof ik een grote bek ga opzetten over bepaalde nagellakjes, kijk ik mag het zelf weten, maar moet niet gaan huilen als iedereen me een enorme kneus vind.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom? Ik moet toch zelf weten waar ik me in meng?
Alsof dat het effect is van normaal gebruik.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:06 schreef Raene het volgende:
Ja,
[..]
Ik vind het ook slecht dat alleen maar omdat je dikke psychoses eraanover kunt houden en je geen idee hebt waar je mee bezig bent een paar uur lang, xtc en paddo's verboden zijn.
Dit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:06 schreef Raene het volgende:
Nee maar ff serieus iedereen moet lekker drugs gebruiken en roken en drinken wat ie wil. #YOLO
Het is idd verboden omdat die fransman met een lange geschiedenis van schizofrenie zijn hond had doodgestoken toen hij paddos had genomen ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:06 schreef Raene het volgende:
Ja,
[..]
Ik vind het ook slecht dat alleen maar omdat je dikke psychoses eraanover kunt houden en je geen idee hebt waar je mee bezig bent een paar uur lang, xtc en paddo's verboden zijn.
Is dat de enige reden?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is idd verboden omdat die fransman met een lange geschiedenis van schizofrenie zijn hond had doodgestoken toen hij paddos had genomen ja.
Ja KT, je hebt genoeg mensen die psychisch niet sterk in hun schoenen staan of al met borderline geboren zijn whatever. Ja dan kan je zelfs van jointjes roken naar de klote gaan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof dat het effect is van normaal gebruik.
Zoiets kan ik me nog wel herinneren jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is idd verboden omdat die fransman met een lange geschiedenis van schizofrenie zijn hond had doodgestoken toen hij paddos had genomen ja.
Dude ga er even op inquote:
Toen waren er nogal wat problemen met andere landen die onze smartdrugs wetten niet zo leuk vonden. Dus daar komt het een beetje op neer ja.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En een toerist die van een brug af sprong wellicht.
Van alcohol drinken kan je ook naar de klote gaan, maar dat is toch ook niet verboden?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja KT, je hebt genoeg mensen die psychisch niet sterk in hun schoenen staan of al met borderline geboren zijn whatever. Ja dan kan je zelfs van jointjes roken naar de klote gaan.
Dus blowen zou ook verboden moeten zijn? Want daar kan je ook psychoses mee triggeren?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja KT, je hebt genoeg mensen die psychisch niet sterk in hun schoenen staan of al met borderline geboren zijn whatever. Ja dan kan je zelfs van jointjes roken naar de klote gaan.
Nee, is niet zo.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar het lijkt me dat coke het lichaam een stuk meer afbreekt dan sigaretten.
Uitzonderingsposities, daar kan voor gewaarschuwd worden..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Van sex kun je spontaan een beroerte krijgen omdat je lichaam freaky shit aan het doen is van binnen.. sex is ook niet verbodenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van alcohol drinken kan je ook naar de klote gaan, maar dat is toch ook niet verboden?
Precies mijn puntquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Van sex kun je spontaan een beroerte krijgen omdat je lichaam freaky shit aan het doen is van binnen.. sex is ook niet verboden.
Ik snap niet echt wat jouw punt nou is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Van sex kun je spontaan een beroerte krijgen omdat je lichaam freaky shit aan het doen is van binnen.. sex is ook niet verboden.
Ik vind niet dat het verboden moet zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus blowen zou ook verboden moeten zijn? Want daar kan je ook psychoses mee triggeren?
Dan ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind niet dat het verboden moet zijn.
Dat denk ik ook. Het gaat alleen maar underground als je het verbiedtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:10 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat een hele hoop overlast zou verdwijnen als drugs gewoon legaal zijn.
Sowieso in de criminaliteit ja. Plus de overheid kan BTW/accijns heffen en controles uit laten voeren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:10 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat een hele hoop overlast zou verdwijnen als drugs gewoon legaal zijn.
Het punt is dat je van alles wat je doet wel negatieve effecten kunt krijgen op je lichaam.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat jouw punt nou is.
Zo is tegenwoordig alles ook kankerverwekkend.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Het punt is dat je van alles wat je doet wel negatieve effecten kunt krijgen op je lichaam.
Okequote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan ben ik het met je eens.
Soms heb ik wat moeite met de emo.gif interpreteren.
Mag wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Oke. Ik zal hem niet meer gebruiken
.
Tis gewoon verboden hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:11 schreef Murdera het volgende:
Helaas gaan we daar steeds verder vanaf.
Ook wiet gaat steeds meer richting verboden.
Wiet krijgen ze er echt niet uit voorlopig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:11 schreef Murdera het volgende:
Helaas gaan we daar steeds verder vanaf.
Ook wiet gaat steeds meer richting verboden.
Btw en accijns kan al...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso in de criminaliteit ja. Plus de overheid kan BTW/accijns heffen en controles uit laten voeren.
Ben ik ook wel voor.
Ja ugh het wordt "gedoogd"quote:
Ze zijn al aardig op gang, wietpas -> veel meer overlast -> minders shops -> meer overlast -> verbieden want het geeft overlast.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Wiet krijgen ze er echt niet uit voorlopig.
Klopt, maar zij mogen bijvoorbeeld niks inkopen. Als je nou zo'n constructie weet te bedenken dat dat wél mag onder bepaalde voorwaarden, kun je het veiliger en meer opbrengend makenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Btw en accijns kan al...
Coffeeshop is gewoon een ''bedrijf'' hoor.
En is daardoor totaal niet controleerbaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het gaat alleen maar underground als je het verbiedt
Je moet ook geen vvd willen stemmen...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze zijn al aardig op gang, wietpas -> veel meer overlast -> minders shops -> meer overlast -> verbieden want het geeft overlast.
Nu gaan we 't krijgen...:Pquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet ook geen vvd willen stemmen...
Pure achteruitgang... Amerikaanse toestanden dat VVD.
En tóch zijn ze weer de grootste partijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Links is helemaal hell''quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En tóch zijn ze weer de grootste partij
Iedereen zeikt op die partij, maar toch erop stemmen
Ja maar ze willen nu al dikke aanpassingen maken op dat hele wietpas idee, omdat het gewoon niet werkt. Wietpas is sowieso dom.. iets weghalen wat de mens tevreden houdtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze zijn al aardig op gang, wietpas -> veel meer overlast -> minders shops -> meer overlast -> verbieden want het geeft overlast.
Tsja, ik begrijp dat mensen zo denken, maar het slaat nergens op..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Links is helemaal hell''
Naja, ik snap het wel, gebrek aan beter...
Je weekt wel erg lang door geloof ik?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:17 schreef Samzz het volgende:
Mijn bad houdt mij tevreden. En vanavond de wijn met lekkers
.
Oud-klasgenote van me is getrouwd en heeft 2 kidsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
Meisje uit mijn klas is verloofd
Ik loop achter...
Om slaafs over te komen naar europa. kontje naar europa, middelvinger naar de nederlander. Dat is waar het op neerkomt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja maar ze willen nu al dikke aanpassingen maken op dat hele wietpas idee, omdat het gewoon niet werkt. Wietpas is sowieso dom.. iets weghalen wat de mens tevreden houdt
Boterkoekquote:
VVDquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lig er een uurtje in nu.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weekt wel erg lang door geloof ik?
Ik krijg dan zo een idee dat ik al jaren stilsta wat betrefd liefde etc...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oud-klasgenote van me is getrouwd en heeft 2 kids
Ik was 18 en zat samen met 1 blanke mede studente in een klas van 20 marrokaanse meiden, IEDEREEN was verloofd getrouwd en kinderenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
Meisje uit mijn klas is verloofd
Ik loop achter...
WUTquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik was 18 en zat samen met 1 blanke mede studente in een klas van 20 marrokaanse meiden, IEDEREEN was verloofd getrouwd en kinderen!
Cultuurverschillen.quote:
Omdat we nu laten zien dat europa en alles waar we in referenda tegen hebben gestemd, eigenlijk toch allemaal geen fuck uitmaakt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Om Wilders die veel roept maar niks zegt?
Mij wel. Lekker warm weken en ondertussen discussieren over drugsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In bad FOK!ken?
Zou niet in me opkomen
Ze roepen allemaal maar wat.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voelt ergens wel heel dierlijk allemaal.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik was 18 en zat samen met 1 blanke mede studente in een klas van 20 marrokaanse meiden, IEDEREEN was verloofd getrouwd en kinderen!
Liefdequote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voelt ergens wel heel dierlijk allemaal.![]()
Maargoed, liefde schijnt wel weer iets moois te zijn he.. Dus misschien zijn zij wel de gelukkige.
Dat doen ze allemaalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom is er niet gewoon een linkse partij die niet pro-allochtoon isquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:21 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vond SP nog goed overkomen eerlijk gezegd. De laatste tijd in ieder geval.![]()
Maarja weer zo een extreme... Waarom is er niet gewoon een midden partij met goede ideeen...
Slechte ervaringen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Liefdevoorgekauwde troep is wat het is.
Dat zeg ikquote:
PVV toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom is er niet gewoon een linkse partij die niet pro-allochtoon is
Wilders is wel het uiterste hoorquote:
Uh nee dat veel meiden van bepaalde komaf al verloofd of getrouwd zijn als ze nog geen 20 zijn, dat.quote:
Krijg er ook bedenkingen bij, maar het zal wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Uh nee dat veel meiden van bepaalde komaf al verloofd of getrouwd zijn als ze nog geen 20 zijn, dat.
Zijn wel ware woorden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wilders is wel het uiterste hoor
"Ja, Nederland wordt langzaam een Islamitische staat"
Vervolgens is hij de laatste die met een oplossing komt
Ik denk dat wilders het ook niet zo heeft op topinkomens...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel. Op het allochtonenbeleid na.
Ik ben het hele verkiezingencircus alweer vergeten en ga niet terugzoeken waarom de PVV niet links is. Maar links is de PVV zeker niet (HRA anyone?)quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel. Op het allochtonenbeleid na.
Oh sorry, ik had mijn rekeningnummer opgegeven.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:24 schreef Raene het volgende:
Nou zei mijn energie maatschappij toch aan het begin van deze maand dat ik binnen 3 weken 350 euro terug gestort zou krijgen... waar is het dan..
Klopt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat wilders het ook niet zo heeft op topinkomens...
Merk er weinig van hoor. Kan gewoon mijn bier en varkensvlees kopen. In Nederland komt het niet zo ver dat we volgens Islamitische regels gaan leven. Zijn we een veel te trots volkje voor met z'n allen.quote:
VVD en PVV CDA zijn conservatief wat die zooi betrefd... Ook anti drugs etc etc...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben het hele verkiezingencircus alweer vergeten en ga niet terugzoeken waarom de PVV niet links is. Maar links is de PVV zeker niet (HRA anyone?)
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Merk er weinig van hoor. Kan gewoon mijn bier en varkensvlees kopen.
Gewoon waarheidquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:26 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Hilarische kerel ben je toch ook.
Ja kom op zeg, denk je serieus dat Nederland een islamitische staat gaan worden?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:26 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Hilarische kerel ben je toch ook.
Het zou me niet verbazen op lange termijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, denk je serieus dat Nederland een islamitische staat gaan worden?
Mij wel. De kans is echt 0 dat dat hier gebeurt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen op lange termijn.
Mij ook niet. Ze krijgen gewoon veel meer kinderen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen op lange termijn.
Dat is in mijn nogal christelijke omgeving ook wel redelijk gewoon.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Uh nee dat veel meiden van bepaalde komaf al verloofd of getrouwd zijn als ze nog geen 20 zijn, dat.
Dit jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:28 schreef Murdera het volgende:
Te trots volk?
We laten ons van alle kanten naaien, en zolang we bier en vlees kunnen halen vinden we alles wel best.
Jezusquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:28 schreef Murdera het volgende:
Te trots volk?
We laten ons van alle kanten naaien, en zolang we bier en vlees kunnen halen vinden we alles wel best.
Die tolerantie is een heel eind aan het afbrokkelenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jezus
We gaan ons land toch niet naar een of andere islamitische staat laten vervallen?
Nederland is toonaangevend op allerlei gebieden; bijvoorbeeld het homohuwelijk, tolerantie voor alles wat maar anders is dan gemiddeld en de emancipatie. Dat laten we in Nederland echt niet zomaar vallen
Moet je ook geen VVD stemmen, maar pvdd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die tolerantie is een heel eind aan het afbrokkelen. Het begon met de invoering van de wietpas.
Die wietpas is ook een debiel iets, ben ik het mee eens. Maar dat staat niet gelijk aan het openzetten van de poorten om er een islamitische staat van te maken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die tolerantie is een heel eind aan het afbrokkelen. Het begon met de invoering van de wietpas.
Niet alle overnames gaan pats-boem, hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die wietpas is ook een debiel iets, ben ik het mee eens. Maar dat staat niet gelijk aan het openzetten van de poorten om er een islamitische staat van te maken.
Ik heb ook geen VVD gestemdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je ook geen VVD stemmen, maar pvdd.
Ooh, dat snap ik wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alle overnames gaan pats-boem, hoor. Dat kan ook gewoon heel geleidelijk
.
Ik hoop niet dat het gebeurt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dat snap ik wel.
Geloof er alleen echt helemaal niks van, dat wij straks gedwongen gaan worden om de koran te kennen en te lezen.
Met onze overheid? Nee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zijn we toch met ons allen bij?
Watquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kif heeft Jumanji nog nooit gezien
Wij als volk? We zijn geen eenheid die zich gaat verenigen.quote:
Wat is dat?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kif heeft Jumanji nog nooit gezien
14 miljoen Nederlanders vs. 2 miljoen moslims. Denk het ook ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als volk zijn we binnenkort de minderheid. Dus dat is ook makkelijk opgelost.
Nooit van gehoord.quote:
Jumanji.quote:
Denk dat dat nog wel meevaltquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij als volk? We zijn geen eenheid die zich gaat verenigen.
onze agressieve aard bedoel je.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:35 schreef Murdera het volgende:
Onze tolorantie en angst voor "discriminatie" zal onze ondergang zijn.
Sorry.quote:
Ik ken 'm wel hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waar gaat het heen met deze wereld?
We zijn veel te verdeeld en individualistisch, saamhorigheid is ons vreemd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat dat nog wel meevalt
Maar het kan ineens wel wanneer Oranje voetbalt...Heel apartquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
We zijn veel te verdeeld en individualistisch, saamhorigheid is ons vreemd.
Ditquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus. Wat keek jij dan als kind?
Vanalles, maar niet dat.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus. Wat keek jij dan als kind?
Vind je dat echt apart?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar het kan ineens wel wanneer Oranje voetbalt...Heel apart
Dat is niet te vergelijken, vind ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar het kan ineens wel wanneer Oranje voetbalt...Heel apart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |