Dan is het handig als je ook niet je onkunde tentoon stelt in discussies over dat onderwerp.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, ik hou me ver van drugs.
Katten ruiken het wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik bedoel eigenlijk dat je niet aan iemand ruikt dat diegene gesnoven heeft. Da's met roken wel anders.
Met zo een instelling moet je dan ook geen mening willen hebben over drugs.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, ik hou me ver van drugs.
LOLquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kzal jou ff afwassen...
Zo afwassen -> Seks.
Waarom? Ik moet toch zelf weten waar ik me in meng?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met zo een instelling moet je dan ook geen mening willen hebben over drugs.
Ik vind het ook slecht dat alleen maar omdat je dikke psychoses eraanover kunt houden en je geen idee hebt waar je mee bezig bent een paar uur lang, xtc en paddo's verboden zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Slechte redenen. Maar redenen ja...
Zeker, ik vind alleen dat als je van een bepaald onderwerp geen reet weet, dat je niet een mening moet hebben.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom? Ik moet toch zelf weten waar ik me in meng?
Het is een beetje alsof ik een grote bek ga opzetten over bepaalde nagellakjes, kijk ik mag het zelf weten, maar moet niet gaan huilen als iedereen me een enorme kneus vind.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom? Ik moet toch zelf weten waar ik me in meng?
Alsof dat het effect is van normaal gebruik.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:06 schreef Raene het volgende:
Ja,
[..]
Ik vind het ook slecht dat alleen maar omdat je dikke psychoses eraanover kunt houden en je geen idee hebt waar je mee bezig bent een paar uur lang, xtc en paddo's verboden zijn.
Dit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:06 schreef Raene het volgende:
Nee maar ff serieus iedereen moet lekker drugs gebruiken en roken en drinken wat ie wil. #YOLO
Het is idd verboden omdat die fransman met een lange geschiedenis van schizofrenie zijn hond had doodgestoken toen hij paddos had genomen ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:06 schreef Raene het volgende:
Ja,
[..]
Ik vind het ook slecht dat alleen maar omdat je dikke psychoses eraanover kunt houden en je geen idee hebt waar je mee bezig bent een paar uur lang, xtc en paddo's verboden zijn.
Is dat de enige reden?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is idd verboden omdat die fransman met een lange geschiedenis van schizofrenie zijn hond had doodgestoken toen hij paddos had genomen ja.
Ja KT, je hebt genoeg mensen die psychisch niet sterk in hun schoenen staan of al met borderline geboren zijn whatever. Ja dan kan je zelfs van jointjes roken naar de klote gaan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof dat het effect is van normaal gebruik.
Zoiets kan ik me nog wel herinneren jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is idd verboden omdat die fransman met een lange geschiedenis van schizofrenie zijn hond had doodgestoken toen hij paddos had genomen ja.
Dude ga er even op inquote:
Toen waren er nogal wat problemen met andere landen die onze smartdrugs wetten niet zo leuk vonden. Dus daar komt het een beetje op neer ja.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En een toerist die van een brug af sprong wellicht.
Van alcohol drinken kan je ook naar de klote gaan, maar dat is toch ook niet verboden?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja KT, je hebt genoeg mensen die psychisch niet sterk in hun schoenen staan of al met borderline geboren zijn whatever. Ja dan kan je zelfs van jointjes roken naar de klote gaan.
Dus blowen zou ook verboden moeten zijn? Want daar kan je ook psychoses mee triggeren?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja KT, je hebt genoeg mensen die psychisch niet sterk in hun schoenen staan of al met borderline geboren zijn whatever. Ja dan kan je zelfs van jointjes roken naar de klote gaan.
Nee, is niet zo.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar het lijkt me dat coke het lichaam een stuk meer afbreekt dan sigaretten.
Uitzonderingsposities, daar kan voor gewaarschuwd worden..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Van sex kun je spontaan een beroerte krijgen omdat je lichaam freaky shit aan het doen is van binnen.. sex is ook niet verbodenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van alcohol drinken kan je ook naar de klote gaan, maar dat is toch ook niet verboden?
Precies mijn puntquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Van sex kun je spontaan een beroerte krijgen omdat je lichaam freaky shit aan het doen is van binnen.. sex is ook niet verboden.
Ik snap niet echt wat jouw punt nou is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Van sex kun je spontaan een beroerte krijgen omdat je lichaam freaky shit aan het doen is van binnen.. sex is ook niet verboden.
Ik vind niet dat het verboden moet zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus blowen zou ook verboden moeten zijn? Want daar kan je ook psychoses mee triggeren?
Dan ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind niet dat het verboden moet zijn.
Dat denk ik ook. Het gaat alleen maar underground als je het verbiedtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:10 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat een hele hoop overlast zou verdwijnen als drugs gewoon legaal zijn.
Sowieso in de criminaliteit ja. Plus de overheid kan BTW/accijns heffen en controles uit laten voeren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:10 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat een hele hoop overlast zou verdwijnen als drugs gewoon legaal zijn.
Het punt is dat je van alles wat je doet wel negatieve effecten kunt krijgen op je lichaam.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat jouw punt nou is.
Zo is tegenwoordig alles ook kankerverwekkend.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Het punt is dat je van alles wat je doet wel negatieve effecten kunt krijgen op je lichaam.
Okequote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan ben ik het met je eens.
Soms heb ik wat moeite met de emo.gif interpreteren.
Mag wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Oke. Ik zal hem niet meer gebruiken
.
Tis gewoon verboden hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:11 schreef Murdera het volgende:
Helaas gaan we daar steeds verder vanaf.
Ook wiet gaat steeds meer richting verboden.
Wiet krijgen ze er echt niet uit voorlopig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:11 schreef Murdera het volgende:
Helaas gaan we daar steeds verder vanaf.
Ook wiet gaat steeds meer richting verboden.
Btw en accijns kan al...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso in de criminaliteit ja. Plus de overheid kan BTW/accijns heffen en controles uit laten voeren.
Ben ik ook wel voor.
Ja ugh het wordt "gedoogd"quote:
Ze zijn al aardig op gang, wietpas -> veel meer overlast -> minders shops -> meer overlast -> verbieden want het geeft overlast.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Wiet krijgen ze er echt niet uit voorlopig.
Klopt, maar zij mogen bijvoorbeeld niks inkopen. Als je nou zo'n constructie weet te bedenken dat dat wél mag onder bepaalde voorwaarden, kun je het veiliger en meer opbrengend makenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Btw en accijns kan al...
Coffeeshop is gewoon een ''bedrijf'' hoor.
En is daardoor totaal niet controleerbaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het gaat alleen maar underground als je het verbiedt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |