SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Moet dat?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:04 schreef Tally het volgende:
Morgen naar de klinisch verloskundige. Maar weer eens beginnen over een keizersnede
Waarom wil je dat zo graag eigenlijk?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:04 schreef Tally het volgende:
Morgen naar de klinisch verloskundige. Maar weer eens beginnen over een keizersnede
Dat wil ik.quote:
Ik denk dat ik een soort essentieel deed van je vorige bevalling mis...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wil ik.
Wel bang maken voor de consequenties van natuurlijk bevallen maar dan zeggen maar een keizersnede krijg je niet
Terwijl ik bij de nabespreking van de vorige kreeg te horen dat ik zou mogen kiezen.
Ik denk dat het ook weer per gynaecoloog verschilt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:34 schreef ohnee het volgende:
Mooi toch.als het voor jou werkt is het prima lijkt mij. Maar waarom mag je geen keizersnee dan? Omdat er geen medische reden voor is momenteel ofzo? (Maar waarom laten ze je dan eerst wel kiezen en maken ze je bang voor een natuurlijke bevalling...??
)
Ik ben ook aan het F5-en daaromquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:35 schreef Spirit82 het volgende:
L-E heeft haar mini al gezien als het goed is. Ik ben plaatsvervangend zenuwachtig. Posten moet ze!!
Dat klopt. Ik heb maar 1 schelp zoals ze dat noemen. De helft dan normaal. De vorige keer lag ze vast met haar gezichtje tegen mijn placenta en de navelstreng om haar nek. Dat laatste omdat ze al heel snel alleen om haar as kom draaien. Genoeg vruchtwater en ruimte. Maar te weinig ruimte om te draaien.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:07 schreef Oognip het volgende:
Heeft het ook met je baarmoeder te maken, Tally, dat een natuurlijke bevalling moeilijker is of zo? (de vorm van jouw baarmoeder is toch anders dan anders?)
Wat superquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:49 schreef L-E het volgende:
Ik weet niet wie het vroeg, maar dit was de eerste echo idd. Tenminste, de eerste waarop iets te zien was.
En alles was goed! We hebben een prachtig boontje gezien met een kloppend hartje, helemaal perfectTermijn is voor nu 7 weken en 1 dag, ik wil graag in de OP met 12 juni als uitgerekende datum
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:49 schreef L-E het volgende:
Ik weet niet wie het vroeg, maar dit was de eerste echo idd. Tenminste, de eerste waarop iets te zien was.
En alles was goed! We hebben een prachtig boontje gezien met een kloppend hartje, helemaal perfectTermijn is voor nu 7 weken en 1 dag, ik wil graag in de OP met 12 juni als uitgerekende datum
Hopelijk duurt het maar tot een week of 12quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:06 schreef Hooiwagen het volgende:
Hmz.. Fijn. Dat om de 2 uur eten deed ik al
. Had daar ook behoefte aan. Nouja, all for a good cause en hoop maar op een betere dag morgen
.
Bijna week 15 hier maar nog steeds last vanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:11 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Hopelijk duurt het maar tot een week of 12
bummerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Bijna week 15 hier maar nog steeds last van
Wat tofquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:19 schreef OooLizaooO het volgende:
Morgen m'n laatste dag werken!
En m'n beste vriendin vroeg me als getuige voor haar huwelijk
't is een heuse fokbaby met ondergetekende.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:20 schreef Brighteyes het volgende:
Je staat er bij hoor L-E!
Free, nog gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door fokking.fokker op 25-10-2012 19:21:16 ]
12 juni is een prachtige dag om te bevallenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:49 schreef L-E het volgende:
Dat denk jij!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:13 schreef fokking.fokker het volgende:
[..]
't is een heuse fokbaby met ondergetekende.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:13 schreef fokking.fokker het volgende:
[..]
't is een heuse fokbaby met ondergetekende.Maar natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |