abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118420886
Zwangerschap & geboorte

16 oktober: _Ophelia_
22 oktober: Spockjuh_
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
17 december: ohnee (meisje)
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (tweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic
16 april: L0t
22 april: Tally

03 mei: Vencodark
04 mei: Spirit82
05 mei: Suikertante
06 mei: -mandy-
10 mei: Shandaly

***12 juni: L-E & fokking.fokker***

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 25-10-2012 20:06:50 ]
pi_118420984
L-E succes met de echo ^O^

Ik weet niet meer wie het vroeg maar strippen daar doen ze hier niet aan.
pi_118421042
LE O+ Succes!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118421060
Frustratiepost:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
pi_118421077
Morgen naar de klinisch verloskundige. Maar weer eens beginnen over een keizersnede :(
pi_118421089
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:04 schreef Tally het volgende:
Morgen naar de klinisch verloskundige. Maar weer eens beginnen over een keizersnede :(
Moet dat?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118421097
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:04 schreef Tally het volgende:
Waarom wil je dat zo graag eigenlijk?
Sarcasme. Herken het.
pi_118421182
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Moet dat?
Dat wil ik.
Wel bang maken voor de consequenties van natuurlijk bevallen maar dan zeggen maar een keizersnede krijg je niet :(
Terwijl ik bij de nabespreking van de vorige kreeg te horen dat ik zou mogen kiezen.
pi_118421232
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:06 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat wil ik.
Wel bang maken voor de consequenties van natuurlijk bevallen maar dan zeggen maar een keizersnede krijg je niet :(
Terwijl ik bij de nabespreking van de vorige kreeg te horen dat ik zou mogen kiezen.
Ik denk dat ik een soort essentieel deed van je vorige bevalling mis...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118421850
Thanks pessie. Maar de fam heeft het erg druk momenteel en mn vriend heeft in dec drukste maand (eigen zaak..) dus ik wil gewoon dat soort zaken voor dec af hebben. en mn keukenkasten heb ik een jaar al niet gedaan en toen met de franse slag dat is te merken. sommige dingen waren al sinds 2006 over de datum :X . Overal kruiden over de plateau's... YUK. Maar na deze grote klus ben ik wel klaar met het ergste, dan is het gewoon bijhouden. ^^ (en geen kruiden meer knoeien :P )

Denk ook dat ik iets heb gemist.. een keizersnee lijkt mij juist enger dan een natuurlijke bevalling. Nu was mijn bevalling ook niet een die van een leien dakje ging (weeopwekkers, perswee die er mee uitschee en ik zelf moest persen op t eind zeg maar.. ) maar dat lijkt me prettiger dan dat gesnij in je en je kind kan niet meteen bij je neergelegt worden. Dat vond ik juist zo fijn, dat mijn zoon meteen bij me gelegt werd en een uur lang zo bij me heeft gelegen voordat ze m gingen aankleden O+ .
(nu is een natuurlijke bevalling geen garantie natuurlijk dat alles goed gaat met de beeb en die meteen bij je gelegt wordt ..)

Wel erg lullig dat ze je een keuze geven en dan mag je uiteindelijk toch niet kiezen..?
pi_118421973
Ik heb geen problemen gehad met de keizersnede de vorige keer. En mijn man heeft een tijdje naast me gezeten met de kleine tot ik dicht gemaakt werd. En dat ze niet meteen op mijn borst lag vond ik dus ook geen probleem.
pi_118422263
Mooi toch. :) als het voor jou werkt is het prima lijkt mij. Maar waarom mag je geen keizersnee dan? Omdat er geen medische reden voor is momenteel ofzo? (Maar waarom laten ze je dan eerst wel kiezen en maken ze je bang voor een natuurlijke bevalling...?? :{ )
pi_118422294
L-E heeft haar mini al gezien als het goed is. Ik ben plaatsvervangend zenuwachtig. Posten moet ze!! :(
Sarcasme. Herken het.
pi_118422404
20wk echo?? of die spannende 1ste echo... spannend LE. :D
pi_118422780
LE succes met de echo!
Pff ik ben zo moe! Heb al wekenlang superveel energie maar nu al 2 dagen 's middags in slaap gevallen. Ook veel steken in mn buik (denk bandenpijn). Vermoed dat er iemand hard aan t groeien is. Of ik zit tegen n griepje aan.
pi_118422820
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:34 schreef ohnee het volgende:
Mooi toch. :) als het voor jou werkt is het prima lijkt mij. Maar waarom mag je geen keizersnee dan? Omdat er geen medische reden voor is momenteel ofzo? (Maar waarom laten ze je dan eerst wel kiezen en maken ze je bang voor een natuurlijke bevalling...?? :{ )
Ik denk dat het ook weer per gynaecoloog verschilt.
Deze deed over de eerste keizersnede ook al onwijs moeilijk maar omdat ik door drukte kreeg ik hem wel. En achteraf maar goed ook. Mijn dochtertje had er nooit op de natuurlijke manier uit kunnen komen.
Daar morgen maar weer eens overleggen.
pi_118422838
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:35 schreef Spirit82 het volgende:
L-E heeft haar mini al gezien als het goed is. Ik ben plaatsvervangend zenuwachtig. Posten moet ze!! :(
Ik ben ook aan het F5-en daarom :')
pi_118423127
goed je rust nemen Fieder! Je lichaam heeft het schijnbaar nodig. ^^
succes ermee Tally. Je kan nu iig wel je vorige bevalling aanhalen. Zeker als ze nooit op de natuurlijker manier geboren had kunnen worden.Hopen dat dat helpt.
pi_118423651
Heeft het ook met je baarmoeder te maken, Tally, dat een natuurlijke bevalling moeilijker is of zo? (de vorm van jouw baarmoeder is toch anders dan anders?)
pi_118423800
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 17:07 schreef Oognip het volgende:
Heeft het ook met je baarmoeder te maken, Tally, dat een natuurlijke bevalling moeilijker is of zo? (de vorm van jouw baarmoeder is toch anders dan anders?)
Dat klopt. Ik heb maar 1 schelp zoals ze dat noemen. De helft dan normaal. De vorige keer lag ze vast met haar gezichtje tegen mijn placenta en de navelstreng om haar nek. Dat laatste omdat ze al heel snel alleen om haar as kom draaien. Genoeg vruchtwater en ruimte. Maar te weinig ruimte om te draaien.

En ik ben de vorige keer ook verteld dat als ik zwanger zou worden een volgende keer ik meteen moest bellen bij een slijmpropverlies (terwijl dit niet betekend dat het aan de gang is) omdat vrouwen met 1 schelp vaak niet de 40 weken uitdragen. Daar ben ik nu ook best bang voor :') terwijl ik toch 39 weken vol heb gemaakt.
pi_118425350
Ik weet niet wie het vroeg, maar dit was de eerste echo idd. Tenminste, de eerste waarop iets te zien was.

En alles was goed! We hebben een prachtig boontje gezien met een kloppend hartje, helemaal perfect O+ Termijn is voor nu 7 weken en 1 dag, ik wil graag in de OP met 12 juni als uitgerekende datum O+
pi_118425421
L-E *O* Juni alweer :o
pi_118425426
quote:
17s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 17:49 schreef L-E het volgende:
Ik weet niet wie het vroeg, maar dit was de eerste echo idd. Tenminste, de eerste waarop iets te zien was.

En alles was goed! We hebben een prachtig boontje gezien met een kloppend hartje, helemaal perfect O+ Termijn is voor nu 7 weken en 1 dag, ik wil graag in de OP met 12 juni als uitgerekende datum O+
Wat super O+ Gefeliciteerd!
  donderdag 25 oktober 2012 @ 17:53:45 #24
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118425497
L-E gefeliciteerd!!! *O* *O*

Tally, lijkt me inderdaad moeilijk vooral als ze je eerst bang maken voor een natuurlijke bevalling en ze vervolgens niet meedenken over een alternatief.
pi_118425508
Wat fijn L-E. Leuk hè zo'n kloppend boontje? O+ Ik was gister ook weer blij met m'n kloppende olijf :+.

Sinds m'n ontbijt retour actie van vanochtend voel ik me al de hele dag belabberd. Oprispingen, zuur, misselijk. Gek dat dat nu nog komt, of is dat niet raar dat het met 8,5 week pas begint. Had wel wat reflux met sterke geuren, maar dit is nieuw.

Hopelijk morgen beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')