Errol Keyner: Accountants grootste prutsersquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:35 schreef Tchock het volgende:
Goed topic, maar dan dit:
En dan denk ik laat maar met je simpele gegeneraliseer.
pur sang nog welquote:
Valsheid in geschrifte schat ik.quote:
Wat schattig Bas... om je zoiets naiefs te zien typenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:59 schreef Basp1 het volgende:
Hebben accountantkantoren geen interne controllers die zoiets al veel eerder hadden moeten zien en op de rem moeten stappen.
een externe zal dat misschien wel doen.. maar die interne controllers zullen ook wel 25 uur per dag nodig hebben om dat allemaal te checkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:59 schreef Basp1 het volgende:
Hebben accountantkantoren geen interne controllers die zoiets al veel eerder hadden moeten zien en op de rem moeten stappen.
Want dat is altijd de schuld van de gene die het werk doet?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:36 schreef SuperImposed het volgende:
uberhaupt, per uur betalen, gewoon fixed fee en als je meer kosten maakt heb JIJ pech en niet de klant.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:05 schreef Wombcat het volgende:
Misschien maakte hij die 25 uur op dagen dat de zomertijd wintertijd inging? Dan gaat de klok immers een uur terug
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:11 schreef Bonkers. het volgende:
Hij heeft tenminste geen 9-tot-5 mentaliteit.
en een pro-actieve werkhouding.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:11 schreef Bonkers. het volgende:
Hij heeft tenminste geen 9-tot-5 mentaliteit.
Dat zei ik dusquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:28 schreef Resistor het volgende:
Ach, minimum tijd die ik op moet schrijven is ook 30 minuten. Ook al ben ik 10 minuten bezig.
Zal hij ook wel gedaan hebben, 6 mensen per uur, 8 uur lang + beetje overwerk.
Is toch ook nonsens? Eigenlijk?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:28 schreef Resistor het volgende:
Ach, minimum tijd die ik op moet schrijven is ook 30 minuten. Ook al ben ik 10 minuten bezig.
Nee, is niet echt nonsens. Want die accountant is de enige die schrijft; zijn secretaresse en administratie schrijven geen uren, maar ze doen wel werk voor die klant.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 06:32 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Is toch ook nonsens? Eigenlijk?
Kan me nog herinneren, jaren terug... Een curator schreef een briefje. Dat was dan, zonder dollen, 400 gulden.
Zit wat in idd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:22 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, is niet echt nonsens. Want die accountant is de enige die schrijft; zijn secretaresse en administratie schrijven geen uren, maar ze doen wel werk voor die klant.
Dat zit al in zijn belachelijke uurtarief verrekend, maar blijkbaar is er in die sector ook niet genoeg marktwerking dat al die bureaus met deze methodes kunnen blijven werken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:22 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, is niet echt nonsens. Want die accountant is de enige die schrijft; zijn secretaresse en administratie schrijven geen uren, maar ze doen wel werk voor die klant.
Herkenbaar, verplicht 8 uur schrijven. Ach, dan schrijf ik wel toiletbezoek op niet declarabel. Kreeg ik ook gezeik over, maar ik weiger cliënten een oor aan te naaien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb zelf jaren bij een van de grote accountantskantoren gewerkt (als belastingadviseur) en daar schreef je elke dag minimaal acht uur op klanten, anders kreeg je daar wat over te horen tijdens je beoordelingsgesprek. Niemand werkt natuurlijk acht uur per dag, want buiten het feit dat je af en toe staat te kletsen of naar de w.c. gaat ben je ook tijd kwijt met indirecte zaken, werk dat je niet direct kunt declareren.
Nu werk ik al jaren voor me zelf en declareer per dag 5 a 6 uur, ook al werk ik er 8 a 10.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |