Ah okay. Ik schrok al voor je.quote:
Jahoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij geeft ook meteen korting als iemand jouw auteursrecht met voeten treedt?
Schoenmaker blijf bij je, etc.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Okay, raar dat ie niets van auteursrecht weet ,wat ik wist heb ik in een half dagje cursus geleerd.
Je komt vaker in de problemen zakelijk gezien?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:40 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, ga ik ook doen. Korting regelen en betalen.
De 14e heb ik een rechtzaak over een andere zaak. Gaf daarmee aan dat dit een 'echte' advocaat is
Nee. Maar onredelijke klanten heeft elk bedrijf. Dat gaat 500x goed, de 501ste keer tref je een niet-redelijk persoon die je probeert te naaien.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je komt vaker in de problemen zakelijk gezien?
Je moet t niet als boete versturen maar als rekening, die je mag verdubbelen wegens plaatsen zonder toestemming en een rekening van 300 procent als er ook geen bronvermelding bijstaatquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:42 schreef Oksel het volgende:
Ik heb pas nog een boete gestuurd naar een groot bedrijf die een foto van me gebruikt heeft. 300 EUR geschikt.
God straft meteen.
Maar goed, jij stuurt factureren wegens onrechtmatig gebruik van jouw eigendom en je vind het vreemd dat je een rekening krijgt als je het zelf doet?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:44 schreef Oksel het volgende:
Ja, geef 't beestje een naam. Ik kan geen boete's geven, maar wel rekeningen sturen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:46 schreef Oksel het volgende:
Hoi,
Heb een artikel van Trouw op m'n website geplaatst, met keurige bronvermelding erbij.
In totaal 446,76 EUR.
Ik zeg: WTF.
Is dit rechtsgeldig?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:42 schreef Oksel het volgende:
Ik heb pas nog een boete gestuurd naar een groot bedrijf die een foto van me gebruikt heeft. 300 EUR geschikt.
God straft meteen.
Bronvermelding geeft je niet een vrijbrief GRATIS dingen over te nemen. Ook niet als kleine ZZP'merquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:52 schreef Oksel het volgende:
Klein detail; ik doe aan bronvermelding, en ben een klein ZZP'er. Als dat bedrijf die mijn foto gebruikt heeft een bron vermeld had, was ik er blij mee geweest, en had ik geen vergoeding gevraagd.
Dit kleine detail verandert de zaak niet. Ook al was je de Shell, moest je toch betalen. En wat jij zou doen in die situatie is niet echt van belang.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:52 schreef Oksel het volgende:
Klein detail; ik doe aan bronvermelding, en ben een klein ZZP'er. Als dat bedrijf die mijn foto gebruikt heeft een bron vermeld had, was ik er blij mee geweest, en had ik geen vergoeding gevraagd.
Nee. Dat is gewoon de regels naleven. Had TS ook kunnen doen als hij zich erin had verdiept.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Jullie doen allemaal wel erg stoer. Hij snapt ook wel dat ie moet betalen, is nou eenmaal de wet (een hopeloos verouderde wet). Dat een bedrijf kleine simpele sites, bloggers, studenten en andere simpele zielen aanklaagt via een advocaat met direct vrij hoge kosten, is gewoon een zielige manier van snel geld verdienen.
Ik snap even niet waarom betalen voor iets waar een ander tijd en geld in heeft gestoken, een produkt, hopeloos verouderd zou zijn. Enkel omdat je het makkelijker kan jatten ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Jullie doen allemaal wel erg stoer. Hij snapt ook wel dat ie moet betalen, is nou eenmaal de wet (een hopeloos verouderde wet). Dat een bedrijf kleine simpele sites, bloggers, studenten en andere simpele zielen aanklaagt via een advocaat met direct vrij hoge kosten, is gewoon een zielige manier van snel geld verdienen.
Ah, joh, een appel jatten bij de Appie kan ook prima, komt toch van de grote hoop. Nietwaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Echt een typisch antwoord van een Nederlander. Regels zijn regelsen jij rijdt altijd de max. snelheid overal zeker.
Is dat zo gek?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Echt een typisch antwoord van een Nederlander. Regels zijn regelsen jij rijdt altijd de max. snelheid overal zeker.
Als je de regels bewust overtreedt, moet je niet huilen als je daar de consequenties van moet dragen. Dat is volwassenheid.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Zulks een volwassen reactie! Toedels!quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh ja het is maandagmiddag, daar zijn al die heilige huisvrouwen weer. Ik ben snel weg
Echt weer typisch YoshiBignose.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh ja het is maandagmiddag, daar zijn al die heilige huisvrouwen weer. Ik ben snel weg
Oja ze hebben gelijk, ik ga maar snel bij mama huilen. Ik ben snel wegquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:41 schreef YoshiBignose het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |