Ik heb nog steeds een agendaherinnering voor ergens volgend jaar naar aanleiding van deze post:quote:
Mensen die niet kunnen sparen blijven hilarisch met hun ontwijkende gedrag.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een agendaherinnering voor ergens volgend jaar naar aanleiding van deze post:
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #245 Haarloze Heloef
Als je het zo zegt, ja, dat is wel een beetje vreemd, maar ik had niet de intentie om iemand in een hoekje te zetten, enkel mijn idee over workaholics duidelijk te maken. Maar goed, ik geloof dat ik mijn woordkeuze beter had moeten doordenken in deze 'discussie'.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:30 schreef rival het volgende:
dus je zet mensen in een hoekje, en dan ga je daarna zeuren dat wij je zo snel in een hoekje zetten.
dat is vreemd
Neh, als je dat had gedaan was er geen fuck aan geweest.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:34 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, ja, dat is wel een beetje vreemd, maar ik had niet de intentie om iemand in een hoekje te zetten, enkel mijn idee over workaholics duidelijk te maken. Maar goed, ik geloof dat ik mijn woordkeuze beter had moeten doordenken in deze 'discussie'.
Jaja, iedereen zegt dat al.quote:
Ook wel weer waar, je moet ze hier wel een beetje uit de zolder lokken om er wat leuks uit te krijgen. Het rent alleen zo snel weer terug...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, als je dat had gedaan was er geen fuck aan geweest.
Was niet zo duur he.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaja, iedereen zegt dat al.
Ik heb ook een tapasmenu voor 2 personen besteld.
Ik werk deze week 40 uur, ik houd genoeg over.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, als je dat had gedaan was er geen fuck aan geweest.
dat komt omdat jij zo snel in het gareel looptquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:36 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Ook wel weer waar, je moet ze hier wel een beetje uit de zolder lokken om er wat leuks uit te krijgen. Het rent alleen zo snel weer terug...
Ik vind er geen zak aan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, daarom. En het is gewoon leuk.
Arcenicumgrapjes mogen niet he?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
en dan een joint roken.
ik wil wel dat ze een beetje rustig is namelijk.
Neh. Niet zozeer. Het is altijd zo veel gedoe. Er zijn maar een aantal plekken waar ik graag heen ga.quote:
Heb ik al gedaanquote:
Sorry P-J.. ik ben vandaag sowieso rustigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
en dan een joint roken.
ik wil wel dat ze een beetje rustig is namelijk.
Bek houwequote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oei, zou ik dan nog maar eens proberen.
Waar ga je dan wel graag heen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh. Niet zozeer. Het is altijd zo veel gedoe. Er zijn maar een aantal plekken waar ik graag heen ga.
Pieter... Pieter Jan.quote:
Eindelijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bek houwe
Ik ben al chaggie
dan hoef je geen sorry te zeggen Marietje!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sorry P-J.. ik ben vandaag sowieso rustig
Ik wilde het Kamp 'Tiet Zat' noemenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen als we het kamp Dachau noemen.
Jeeeej, ik heb Mysticquote:
Ergens waar ze slakken en spare-ribs hebben. Of de perfecte biefstuk, maar die ben ik pas 2 keer tegen gekomen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar ga je dan wel graag heen?
Ik vind het wel altijd tof.
I'm out.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde het Kamp 'Tiet Zat' noemen.
Spareribs.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ergens waar ze slakken en spare-ribs hebben. Of de perfecte biefstuk, maar die ben ik pas 2 keer tegen gekomen.
Laatst een kalfje genomen, maar dat viel tegen..
nee en GvsE ook al nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nooit iemand van dit forum je naam vertellen. Kuthoeren kunnen er niet mee omgaan.
Heb dr de energie niet voor.quote:
Sorry. Zo ben ik nou eenmaalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
dan hoef je geen sorry te zeggen Marietje!
Ook die is kwijtquote:
Alles wat buiten mijn bereik is haat ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmpf. Heb jij iets tegen tieten of zo?
LOL!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb dr de energie niet voor.
Neem je een leuke vent mee naar huis vanuit de onderburen. Valt die lamlul op de bank in slaap en een paar uur later wordt je wakker omdat je m hoort schijten. Alle kerels zijn hetzelfde
Als je in het kamp zit is het niet meer buiten je bereik, slimmiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles wat buiten mijn bereik is haat ik.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb dr de energie niet voor.
Neem je een leuke vent mee naar huis vanuit de onderburen. Valt die lamlul op de bank in slaap en een paar uur later wordt je wakker omdat je m hoort schijten. Alle kerels zijn hetzelfde
Ja. En toen kon ik dus niet meer fatsoenlijk op de badkamer.. die luchtenquote:
Maar het was je onderbuurman? Wel slim dat hij dan toch bij jou gaat zitten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. En toen kon ik dus niet meer fatsoenlijk op de badkamer.. die luchten
Och.. het scheelt.. Ook dat was niet de eerste keerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Mannen die bij jou gaan zitten schijten.![]()
Goede hosselaar ben je.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och.. het scheelt.. Ook dat was niet de eerste keer
Waar staat dat er niet geneukt isquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
Dan ben je toch ook wel een held.
Niet neuken, wel de badkamer onderkakken en voor het ontbijt weer de deur uit.
Je zoekt ze zelf uit schatquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. En toen kon ik dus niet meer fatsoenlijk op de badkamer.. die luchten
Hij viel in slaap op de bank, niet in bed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar staat dat er niet geneukt is?
Jij neukt alleen in bed?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij viel in slaap op de bank, niet in bed.
dan kan er toch al een heleboel gebeurd zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij viel in slaap op de bank, niet in bed.
In dit geval zeker wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
weet je zeker dat Held het woord is dat je zoekt?
Broertje van de onderbuufquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar het was je onderbuurman? Wel slim dat hij dan toch bij jou gaat zitten.
we ontbijten allebei niet, dus dat is niet zo moeilijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
Dan ben je toch ook wel een held.
Niet neuken, wel de badkamer onderkakken en voor het ontbijt weer de deur uit.
ja.. ik weet het.. Ik kwel mezelf graagquote:
Hier.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar staat dat er niet geneukt is?
Ging sowieso al niet gebeurenquote:
Als het maar gezellig was en je niks overhoudt aan die gasluchtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ging sowieso al niet gebeuren
Soms lukt het echt niet hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:50 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het overigens wel asociaal om meteen flink te gaan schijten wanneer je voor het eerst bij iemand bent. Ik houd dat het liefste op.
Jij slaapt tijdens het neukenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meestal wel, een bank slaapt nooit zo lekker.
Dan houd je daar toch een rekening mee?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Soms lukt het echt niet hoor.
Als ik teveel bier op heb dan moet ik de volgende dag altijd schijten als een malleSowieso ben ik dan nogal flatulent, dus dat is de volgende ochtend in bed soms nogal beschamend
Maak maar grappen over zijn narcolepsiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij slaapt tijdens het neuken? Whehehe
.
Wat, dat ik minder bier ga drinken?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan houd je daar toch een rekening mee?
Hij was hier dan ook niet voor de eerste keerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:50 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het overigens wel asociaal om meteen flink te gaan schijten wanneer je voor het eerst bij iemand bent. Ik houd dat het liefste op.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat, dat ik minder bier ga drinken?
Ik denk vaak niet zo ver vooruit
Dan nogquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij was hier dan ook niet voor de eerste keer
Niet dat ik ook maar eraan denk om een scheet of zo in zijn buurt te laten.. want mooie vrouwen poepen niet
Het is soms zo heerlijk om te poepen/schijtenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hij was hier dan ook niet voor de eerste keer
Niet dat ik ook maar eraan denk om een scheet of zo in zijn buurt te laten.. want mooie vrouwen poepen niet
Nja, we kwamen binnen om half 5, toen ben ik ff de badkamer opgedoken en toen ik terugkwam lag ie te pitten.. Dus een dikke gedraaid.. gerookt.. poging gedaan om m wakker te krijgen en toen maar gewoon een dekentje over m heengelegd en gaan slapen in mijn heerlijke bedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het maar gezellig was en je niks overhoudt aan die gaslucht.
Oh nee, hij is vrij snel klaar.. Dat moet ook wel. Anders heeft het geen nut om zn broek op te hijsen omdat ie een half uur later toch weer moetquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog. Mannen zitten ook altijd meteen een uur in die dampen, dat snap ik nooit
.
ik heb dat nog nooit gedaanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is soms zo heerlijk om te poepen/schijten
Je bent wel zorgzaamquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, we kwamen binnen om half 5, toen ben ik ff de badkamer opgedoken en toen ik terugkwam lag ie te pitten.. Dus een dikke gedraaid.. gerookt.. poging gedaan om m wakker te krijgen en toen maar gewoon een dekentje over m heengelegd en gaan slapen in mijn heerlijke bed
Wtfquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh nee, hij is vrij snel klaar.. Dat moet ook wel. Anders heeft het geen nut om zn broek op te hijsen omdat ie een half uur later toch weer moet
Sluimerstandquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oeh.. en ik ben zo blij als ik tussen 12.30 en 14.30 mn iPad krijg.. dan hoef ik mn laptop niet om de 3 minuten op te starten
Ja. Zo ben ikquote:
Nee, videokaart naar zn grootjequote:
Had je voor dat geld niet beter een nieuwe laptop kunnen kopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oeh.. en ik ben zo blij als ik tussen 12.30 en 14.30 mn iPad krijg.. dan hoef ik mn laptop niet om de 3 minuten op te starten
Gratisquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had je voor dat geld niet beter een nieuwe laptop kunnen kopen?
Ja vond ik nou ook.quote:
ik hoef het niet eens op te houden want die drang komt simpelweg niet als ik ergens "nieuw" ben!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:50 schreef Samzz het volgende:
Energieleverancierquote:
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoef het niet eens op te houden want die drang komt simpelweg niet als ik ergens "nieuw" ben!
als ik op vakantie gaat duurt het ook minstens 4 dagen ofzo
Same here.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoef het niet eens op te houden want die drang komt simpelweg niet als ik ergens "nieuw" ben!
Nicequote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Lucifers meenemen hielp op vakantie wel bij mijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Nice nice.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Energieleverancier
Moest een contract afsluiten, en aangezien allemaal klootzakken, kan ik net zo goed voor die ene kiezen die mij het leukste kado gaf
Ik kan het wel, ik moet ook, maar ik doe het niet. En ondertussen vergaan van de buikpijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nice.
Ik kan ook geen scheten laten wanneer ik bij een man ben. Dat vind ik gewoon niet cool.
Ik ook niet, dat je het even weet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nice.
Ik kan ook geen scheten laten wanneer ik bij een man ben. Dat vind ik gewoon niet cool.
Vond ik nou ookquote:
Dat jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan het wel, ik moet ook, maar ik doe het niet. En ondertussen vergaan van de buikpijn
Daar zal je vriend blij mee zijn danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat je het even weet.
Al voor ik weg ben. En maar hopen dat ie niet net op dat moment besluit om me te kietelen, want dan komt er een herrie uitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
Ergste is nog dat die drang er tot je voordeur niet is.. maar dat je vanaf de voordeur wel zowat moet rennen![]()
Of dat je al op de terugweg allerlei maagkrampen krijgt
dat is het ook echt niet, dat mag je pas doen bij samenwonen!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nice.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zal je vriend blij mee zijn dan.
precies!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ja. Maar liever vergaan van de buikpijn dan iets onvrouwelijks als scheten laten
.
[..]
Daar zal je vriend blij mee zijn dan.
ja zodra ik dan de stad binnen rij denken mijn darmen oh we zijn thuisquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
Ergste is nog dat die drang er tot je voordeur niet is.. maar dat je vanaf de voordeur wel zowat moet rennen![]()
Of dat je al op de terugweg allerlei maagkrampen krijgt
Zelfs dan zou ik het denk ik niet doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:04 schreef rival het volgende:
[..]
dat is het ook echt niet, dat mag je pas doen bij samenwonen!
dan wel.. als ie weg isquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs dan zou ik het denk ik niet doen.
je moet welquote:
Serieus?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ja. Maar liever vergaan van de buikpijn dan iets onvrouwelijks als scheten laten
.
Ja. Ik ga echt geen scheten laten wanneer ik bij een man ben. Tenminste niet als hij het kan horen of ruiken. Gadverdamme.quote:
Ja echt hoor.. ik had er straks ook last van.. pijn en borrelen... en zodra ie de deur uit was heb ik een heul harde scheet gelaten.. En toen vroeg ik me af of ie het niet door de deur heen kon horenquote:
Maar omdat ie dan weg is, kan je dat dan weer snel opruimenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Dat de kopjes staan de rinkelen in de kast en de kalk van het plafond dwarrelt
Je bent toch ook maar een mens? Tja misschien niet even fris altijd. Maar als het komt dan komt het .. weinig aan te doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:08 schreef Samzz het volgende:
Ja. Ik ga echt geen scheten laten wanneer ik bij een man ben. Tenminste niet als hij het kan horen of ruiken. Gadverdamme.
ik ben erg goed in inhoudenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent toch ook maar een mens? Tja misschien niet even fris altijd. Maar als het komt dan komt het .. weinig aan te doen.
Ja ik ook wel, maar dat gaat niet altijdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben erg goed in inhouden
Ik houd het gewoon in. Ik vind het niet fris om te doen wanneer er iemand bij is. Boeiend. Als jij het wel doet, lekker doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent toch ook maar een mens? Tja misschien niet even fris altijd. Maar als het komt dan komt het .. weinig aan te doen.
Als ik het blijf ophouden kan ik niet eens meer lopen van de kramp.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja echt hoor.. ik had er straks ook last van.. pijn en borrelen... en zodra ie de deur uit was heb ik een heul harde scheet gelaten.. En toen vroeg ik me af of ie het niet door de deur heen kon horen
Het kost me ook enorm veel moeite en buikpijn.. maar ik durf dat gewoon niet ofzoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, maar dat gaat niet altijd
Gewoon even wegademenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik het blijf ophouden kan ik niet eens meer lopen van de kramp.
Mag ik erbij?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde het Kamp 'Tiet Zat' noemen.
[..]
Jeeeej, ik heb Mystic!
Oh, daar heb ik eigenlijk geen last vanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het kost me ook enorm veel moeite en buikpijn.. maar ik durf dat gewoon niet ofzo
want tiet zatquote:
nee, bij mij moet ik echt anderhalf jaar verder zijn wil ik misschien eens een keer gaan poepen ofzoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik eigenlijk geen last van.
Oh, daar heb ik na een paar keer geen problemen meer mee. Maar ik doe het wel zo snel mogelijk zodat er zo min mogelijk stank vrij komtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, bij mij moet ik echt anderhalf jaar verder zijn wil ik misschien eens een keer gaan poepen ofzo
Ik heb lucifers op mn wc liggenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik na een paar keer geen problemen meer mee. Maar ik doe het wel zo snel mogelijk zodat er zo min mogelijk stank vrij komt.
Oh wacht, rozenblaadjes.
Het zijn vooral mannen die dat doen. En ik snap dat ook nooit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
Wat ik nooit begrijp is dat mensen rustig gaan lezen op de WC terwijl ze in hun eigen stank zitten en gewoon een half uur blijven zitten. Ik wil er altijd zo snel mogelijk weg.
Rustmomentje in de hoop dat je daarna zo misselijk bent dat je niet meer hoeft te werken?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
Wat ik nooit begrijp is dat mensen rustig gaan lezen op de WC terwijl ze in hun eigen stank zitten en gewoon een half uur blijven zitten. Ik wil er altijd zo snel mogelijk weg.
Ik begrijp het welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
nee, van onnodig/te hard persen was dat toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
Bovendien schijn je aambeien te kunnen krijgen van te lang op het toilet zitten
Als je de hele tijd daadwerkelijk loopt te schijten jahquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
Bovendien schijn je aambeien te kunnen krijgen van te lang op het toilet zitten
Idd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
Zou wel grappig zijn.. dat het uitmaakt of je nu niets doet op de wc.. of niets doet op de bank.. resultaat: aambeienquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, van onnodig/te hard persen was dat toch?
Ik vind het wel meevallen, stond straks ff met mn blote voeten op het balkon. Die dan wel weer koud isquote:
Strontlucht door je hele huisquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je de hele tijd daadwerkelijk loopt te schijten jah
Mbt de stank.. mijn wcdeur staat altijd open (behalve als er bezoek is natuurlijk)
Oh god. Ik ga zo maar eens opstaan en stofzuigen danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn.. dat het uitmaakt of je nu niets doet op de wc.. of niets doet op de bank.. resultaat: aambeien
Eindelijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh god. Ik ga zo maar eens opstaan en stofzuigen dan
En jij deed de afwas?quote:
ik moet er wel een slot op. Ook al zit mn wcdeur zelden dichtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:24 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb niet eens een slot op mijn wc-deurMoet nog een keer zo'n haakje maken maar ben te lui.
te verquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb een afwasmachine. Breng het maar langs.
dan was ik straks zelf wel afquote:
En dan maak ik mezelf maar weer klaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan was ik straks zelf wel af
Je kan m ook tussen een deur klappenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan maak ik mezelf maar weer klaar.
Deuren zijn duur.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kan m ook tussen een deur klappen
de voordeur moet het makkelijk aankunnenquote:
ja, want ook dan wordt ie verbrijzeldquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deuren zijn duur.
Oh wacht nu snap ik hem, omdat jou volpompen even geil is als hem tussen een dichtslaande deur hangen.hilarisch.
have funquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, want ook dan wordt ie verbrijzeld
Kom je niet mijn haartjes wassen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:29 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik zo eens lekker een bad neem. Ik heb het echt heel koud.
ik ben zo jaloersquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:29 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik zo eens lekker een bad neem. Ik heb het echt heel koud.
tussen mn kaken natuurlijk.quote:
die moet ik nog zien.. Slyquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een kutfilm, the expendables 2.Was het eerste binnen.
Waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tussen mn kaken natuurlijk.![]()
Kom jij maar mijn haartjes wassenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kom je niet mijn haartjes wassen?
Omdat het kan, voornamelijk.quote:
En daarna omwisselen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom jij maar mijn haartjes wassen.
Euhm nee hoor. Hoe denk je hem in je mond te krijgen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat het kan, voornamelijk.
Oh, die vind ik tofquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een kutfilm, the expendables 2.Was het eerste binnen.
eerst doen alsof ik het allemaal goed bedoel en je de beste blowjob van je leven wil gevenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm nee hoor. Hoe denk je hem in je mond te krijgen?
Nee, Statham. En actie. En nog meer actie. Oh en Chuck Norris.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee dank je. Heb ik niets mee, hoeft voor mij niet.
Statham, Stallone en Willis bedoel jequote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, Statham. En actie. En nog meer actie. Oh en Chuck Norris.
Niemand weigert mij ietsquote:
Hij is cool in de film.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deal.
Statham.
Chuck norris.dat vind ik echt zo'n enorme faalhaas.
Gelukkig niet neequote:
Neequote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Statham, Stallone en Willis bedoel je
Ben benieuwd.quote:
Ja, craptop kan het downloaden niet eens aan..quote:
Geen angstquote:
Dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Ik snap niet waarom hij zo'n legende is.
Aanbeden alsof hij fuckin Saxton Hale is.
Ik ben voor niemand bangquote:
Ted bundy.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben voor niemand bang![]()
Zelfs Ted Bundy mag hier op de koffie komen
Nee. Ik heb vandaag een ''Alle mannen zijn klootzakken en zetten niet eens koffie voor me want dat moet ik zelf doen in mijn eigen huis'' bui.quote:
Ook diequote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ted bundy.Wat een flikker was dat.
Manson.
Een Cue bui ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Ik heb vandaag een ''Alle mannen zijn klootzakken en zetten niet eens koffie voor me want dat moet ik zelf doen in mijn eigen huis'' bui.
Ik vind alle mannen vandaag nog steeds leukquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Ik heb vandaag een ''Alle mannen zijn klootzakken en zetten niet eens koffie voor me want dat moet ik zelf doen in mijn eigen huis'' bui.
Ik stiekem sommige mannen wel. Maar aangezien ik chaggie hoor te zijn doe ik dat maar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind alle mannen vandaag nog steeds leuk.
Heul niet.quote:
Ik wist het wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik stiekem sommige mannen wel. Maar aangezien ik chaggie hoor te zijn doe ik dat maar.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ga Den Sjaak uitlaten, zijn eten klaarmaken en dan m'n bad vol laten lopen. Bad
.
Jou niet hoorquote:
Doe je best.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor minder kapotgeschoten.
Sja.. ik was al lang blij dat ik een woning hadquote:
Newb.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja.. ik was al lang blij dat ik een woning had
Nee.. antikraak geouwehoerquote:
Je mag wel mee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]niet. lief.
Ik ga gewoon de woningbouw opbellen dat ze mn badkamer even groter moeten maken en er een bad in moeten plaatsen.
Ja en tegen de tijd dat ik helemaal daar ben is het water al weer koudquote:
Bijvullenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja en tegen de tijd dat ik helemaal daar ben is het water al weer koud
Ik weet het, ik mis mijn badquote:
Ah, ik had ook zoiets met interveste.. ik heb ze 6 keer aan de telefoon gehad, en nadat ik de laatste keer niet bepaald vriendelijk was, stond het 2 uur daarna op mijn rekeningquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:52 schreef kree het volgende:
hehe heb eindelijk mijn borg terug van dat vorige kamertje, koste me wel 3 keer voicemail inspreken en een zooi smsjes.
Begon me al bijna zorgen te maken, maar het is terug gestort nu
Ik werd er ook wel een beetje boos over, maar tis particulier en mijn toon was ook niet zo vriendelijk meer toen ik voor de 3de keer die voicemail insprak.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ah, ik had ook zoiets met interveste.. ik heb ze 6 keer aan de telefoon gehad, en nadat ik de laatste keer niet bepaald vriendelijk was, stond het 2 uur daarna op mijn rekening
ja nja, het ging niet om 10 euro, maar zelfs dan had ik lopen mutsenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ik werd er ook wel een beetje boos over, maar tis particulier en mijn toon was ook niet zo vriendelijk meer toen ik voor de 3de keer die voicemail insprak.
Haha het helpt om niet aardig te zijn blijkbaar
Nou wat het bij mij was, huur nu natuurlijk wat anders en moest hier wel ff contant 2x 435 euro neerleggen 1x borg en maand huur.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja nja, het ging niet om 10 euro, maar zelfs dan had ik lopen mutsen
Dan veranderen ze de sloten en betalen ze dat gewoon van jouw borg hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:58 schreef kree het volgende:
[..]
Nou wat het bij mij was, huur nu natuurlijk wat anders en moest hier wel ff contant 2x 435 euro neerleggen 1x borg en maand huur.
En had die borg van het vorige kamertje nog niet terug en dat was 150.
Tja kon het wel betalen maar het blijft toch geld en borg moet gewoon terug, was trouwens foutje want ik had wel de sleutels al afgegeven, tja goed vertrouwen ga je dan van uit.
Als ik dit nog een keer heb dan krijgen ze de sleutels pas als de borg terug is.
nieuw icoontje?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera dacht dat ik ouder was dan Twi.
FML
Ja wat dat aan gaat heb je weer geen poot om op te staan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan veranderen ze de sloten en betalen ze dat gewoon van jouw borg hoor
Bij mij ging het om 200 euro teveel afgeschreven huur en 365 euro borg. En ik moest daar 9 weken op wachten, na het inleveren van de sleutelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:58 schreef kree het volgende:
[..]
Nou wat het bij mij was, huur nu natuurlijk wat anders en moest hier wel ff contant 2x 435 euro neerleggen 1x borg en maand huur.
En had die borg van het vorige kamertje nog niet terug en dat was 150.
Tja kon het wel betalen maar het blijft toch geld en borg moet gewoon terug, was trouwens foutje want ik had wel de sleutels al afgegeven, tja goed vertrouwen ga je dan van uit.
Als ik dit nog een keer heb dan krijgen ze de sleutels pas als de borg terug is.
't Is niet meer wat het geweest is, al lang nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:06 schreef Samzz het volgende:
Bleh, de nieuwe ninja turtles is computeranimated.
Icoontje heb ik al maanden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
nieuw icoontje?
Nog steeds aan het werk bij soldaat van oranje?
Zijn er eigenlijk nog wel tekenfilms die niet computeranimated zijn?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:06 schreef Samzz het volgende:
Is er al weer een nieuwe?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, er is om de 2 jaar ofzo een nieuwe geanimeerde serie. Kijk het al lang niet meer eigenlijk.quote:
volgens mij nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog wel tekenfilms die niet computeranimated zijn?
Nee. Maar je hebt tekenfilms die er nog getekend uitzien en tekenfilms die overduidelijk met de computer zijn gemaakt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog wel tekenfilms die niet computeranimated zijn?
Die musical blijft ook maar lopen hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Icoontje heb ik al maanden.
Maar ja.
Ik keek vroegah alleen de tekenfilms. Nu niks meer van de turtles.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, er is om de 2 jaar ofzo een nieuwe geanimeerde serie. Kijk het al lang niet meer eigenlijk.
Ik had het magazine, en veel speelgoedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik keek vroegah alleen de tekenfilms. Nu niks meer van de turtles.
Ja, blijft nog wel een paar maanden lopen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:10 schreef kree het volgende:
[..]
Die musical blijft ook maar lopen hoor.
Was er gister nog, natuurlijk die oefenruimte is er vlak naast. Dikke file weer rond 11 uur. dus het zal nog steeds wel helemaal uitverkocht zijn.
Ze zullen wel lekker verdienen nu als je kijkt wat die kaartjes kosten
Klopt. De AVGN heeft er een review naar gedaan. Zaten echt veel foutjes in qua stemmen en kleuren. Jammer wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:10 schreef Faxie het volgende:
Ik denk wel dat de originele serie beter in het nostalgische hoekje van je geheugen kan blijven. Anders zou het wel eens heel erg tegen kunnen vallen
Turtles, Bucky o'Hare, C.O.P.S, Teddy Ruxpin, Darkwing Duckquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik keek vroegah alleen de tekenfilms. Nu niks meer van de turtles.
Jij volgt die?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, blijft nog wel een paar maanden lopen.
Half 12 is de show pas afgelopen, dus file daarvoor lijkt me raar.
Ze verdienen voldoende, dat wel. Dinsdag is de show exact 2 jaar oud.
[..]
Klopt. De AVGN heeft er een review naar gedaan. Zaten echt veel foutjes in qua stemmen en kleuren. Jammer wel.
[..]
Turtles, Bucky o'Hare, C.O.P.S, Teddy Ruxpin, Darkwing Duck
Oja het was al later maar rond die tijd in ieder geval.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, blijft nog wel een paar maanden lopen.
Half 12 is de show pas afgelopen, dus file daarvoor lijkt me raar.
Ze verdienen voldoende, dat wel. Dinsdag is de show exact 2 jaar oud.
NC heeft niet veel leuke dingen, aangezien ik het meeste totaal niet kende en me er niet in kon verplaatsen. Allemaal van die Amerikaanse meuk. Ik kijk daar wel soms Linkara, Obscurus Lupa, Last Angry Geek en Todd in the Shadows.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij volgt die?
Ik kan je de Nostlgia Critic ook aanraden, alleen hij is min of meer gestopt nu. Alleen nog flashbacks en binnenkort een nieuw soort serie. Maar wel een bieb van 200 afleveringen nu ofzo
Zodat niet iedereen er in kan. Heeft ook afschrikkende werking. Niet iedereen weet dat er daar nog meer is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
Oja het was al later maar rond die tijd in ieder geval.
Zo mooi ook ik kwam er gister rond kwart over acht en dan is die slagboom natuurlijk alweer dicht.
Dan denk je beveiliging haha, ja ik kom voor die en die band, ok rij maar door :S
Vraag je je af waarom die slagboom niet gewoon open blijft.
Ik dacht in eerste instantie dat je liever een echte man in pak hadquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar je hebt tekenfilms die er nog getekend uitzien en tekenfilms die overduidelijk met de computer zijn gemaakt.
Owja die zijn meer jouw ding jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
NC heeft niet veel leuke dingen, aangezien ik het meeste totaal niet kende en me er niet in kon verplaatsen. Allemaal van die Amerikaanse meuk. Ik kijk daar wel soms Linkara, Obscurus Lupa, Last Angry Geek en Todd in the Shadows.
Ja, iets meer in mijn straatje. Spoony heb ik niet veel van gezien, alleen zijn Spooning with Spoony en zijn RPG reviews.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja die zijn meer jouw ding ja![]()
Maar ik kende er best veel, dus vond het altijd wel leuk. De films die ik niet kende vond ik ook mindere afleveringen meestal.
Spoony vond ik vroeger ook wel leuk. Tegenwoordig maar bagger...
Huhquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat je liever een echte man in pak had
Hmms ja, maar denk niet dat het het Katwijkse tuig is die daar voor problemen zou zorgen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodat niet iedereen er in kan. Heeft ook afschrikkende werking. Niet iedereen weet dat er daar nog meer is.
Anders heb je dalijk al dat Kattikse tuig dat de auto's leeg komt roven.
Mag zij April O Neil zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LARP-seks met Samzz. Not sure if want.
Ik kan overal een sex associatie vandaan toverenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar haal je de seks associatie dan weer ineens vandaan?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LARP-seks met Samzz. Not sure if want.
Boks ouwe.quote:
Als wat zou je dan gaan?quote:
Elfje, of snow queenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boks ouwe.
Zie ik er ouder uit dan twi?
[..]
Als wat zou je dan gaan?
Aurora?quote:
A.k.a. Sleeping Beauty.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aurora?
Ik zou als de Blob gaan. Er zijn niet veel dingen die ik kan bedenken met een laagje vetjes op de pens.
Dat ziet er wel uit als iets wat ik zou kunnen doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
A.k.a. Sleeping Beauty.
Ga als Robert Baratheon, ga ik als Cersei Lannister.
Ik betaalde ookquote:
Ja en die eerste zie je steeds minder. Helaas!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar je hebt tekenfilms die er nog getekend uitzien en tekenfilms die overduidelijk met de computer zijn gemaakt.
Ja, lelijk is dat. Alleen op Disney XD nog veel. En dan uiteraard Family Guy, American Dad en zo.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en die eerste zie je steeds minder. Helaas!
FGquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, lelijk is dat. Alleen op Disney XD nog veel. En dan uiteraard Family Guy, American Dad en zo.
Phineas and Ferb.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera dacht dat ik ouder was dan Twi.
FML
Jij werkte toch op sociale dienstquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Sommige sollicitaties die je binnen krijgt zijn echt te hilarisch voor woorden!
Hi-la-risch!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij werkte toch op sociale dienst?
Nee dat dacht ik serieusquote:
Ik had uitkering, werk inmiddels al een poosje weerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik serieusIs geen grap, of ik haal je door de war met iemand anders
Het was eigenlijk een compliment naar jou toe, dat je er nog lang geen 30 uitziet. Zei ze.quote:
Oké danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had uitkering, werk inmiddels al een poosje weer
The fuck, kankerdixons.quote:Geachte heer/mevrouw,
Dank u voor uw e-mail.
In uw e-mail beschrijft u twee verschillende situaties: het moment van bestellen c.q. ontvangen en het afleveradres.
Het is inderdaad zo dat wanneer men op tijd besteld en het product op voorraad is er binnen 24 uur geleverd kan worden. Natuurlijk kan er sprake zijn van een incident waardoor een dag later bezorgd wordt.
Uw bestelling met ordernummer ***************
Het is inderdaad niet meer mogelijk om het afleveradres aan te passen.
Onze excuses voor het ongemak.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Office managerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké danWat doe je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |