Ik heb nog steeds een agendaherinnering voor ergens volgend jaar naar aanleiding van deze post:quote:
Mensen die niet kunnen sparen blijven hilarisch met hun ontwijkende gedrag.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een agendaherinnering voor ergens volgend jaar naar aanleiding van deze post:
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #245 Haarloze Heloef
Als je het zo zegt, ja, dat is wel een beetje vreemd, maar ik had niet de intentie om iemand in een hoekje te zetten, enkel mijn idee over workaholics duidelijk te maken. Maar goed, ik geloof dat ik mijn woordkeuze beter had moeten doordenken in deze 'discussie'.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:30 schreef rival het volgende:
dus je zet mensen in een hoekje, en dan ga je daarna zeuren dat wij je zo snel in een hoekje zetten.
dat is vreemd
Neh, als je dat had gedaan was er geen fuck aan geweest.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:34 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, ja, dat is wel een beetje vreemd, maar ik had niet de intentie om iemand in een hoekje te zetten, enkel mijn idee over workaholics duidelijk te maken. Maar goed, ik geloof dat ik mijn woordkeuze beter had moeten doordenken in deze 'discussie'.
Jaja, iedereen zegt dat al.quote:
Ook wel weer waar, je moet ze hier wel een beetje uit de zolder lokken om er wat leuks uit te krijgen. Het rent alleen zo snel weer terug...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, als je dat had gedaan was er geen fuck aan geweest.
Was niet zo duur he.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaja, iedereen zegt dat al.
Ik heb ook een tapasmenu voor 2 personen besteld.
Ik werk deze week 40 uur, ik houd genoeg over.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, als je dat had gedaan was er geen fuck aan geweest.
dat komt omdat jij zo snel in het gareel looptquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:36 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Ook wel weer waar, je moet ze hier wel een beetje uit de zolder lokken om er wat leuks uit te krijgen. Het rent alleen zo snel weer terug...
Ik vind er geen zak aan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, daarom. En het is gewoon leuk.
Arcenicumgrapjes mogen niet he?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
en dan een joint roken.
ik wil wel dat ze een beetje rustig is namelijk.
Neh. Niet zozeer. Het is altijd zo veel gedoe. Er zijn maar een aantal plekken waar ik graag heen ga.quote:
Heb ik al gedaanquote:
Sorry P-J.. ik ben vandaag sowieso rustigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
en dan een joint roken.
ik wil wel dat ze een beetje rustig is namelijk.
Bek houwequote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oei, zou ik dan nog maar eens proberen.
Waar ga je dan wel graag heen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh. Niet zozeer. Het is altijd zo veel gedoe. Er zijn maar een aantal plekken waar ik graag heen ga.
Pieter... Pieter Jan.quote:
Eindelijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bek houwe
Ik ben al chaggie
dan hoef je geen sorry te zeggen Marietje!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sorry P-J.. ik ben vandaag sowieso rustig
Ik wilde het Kamp 'Tiet Zat' noemenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen als we het kamp Dachau noemen.
Jeeeej, ik heb Mysticquote:
Ergens waar ze slakken en spare-ribs hebben. Of de perfecte biefstuk, maar die ben ik pas 2 keer tegen gekomen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar ga je dan wel graag heen?
Ik vind het wel altijd tof.
I'm out.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde het Kamp 'Tiet Zat' noemen.
Spareribs.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ergens waar ze slakken en spare-ribs hebben. Of de perfecte biefstuk, maar die ben ik pas 2 keer tegen gekomen.
Laatst een kalfje genomen, maar dat viel tegen..
nee en GvsE ook al nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nooit iemand van dit forum je naam vertellen. Kuthoeren kunnen er niet mee omgaan.
Heb dr de energie niet voor.quote:
Sorry. Zo ben ik nou eenmaalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
dan hoef je geen sorry te zeggen Marietje!
Ook die is kwijtquote:
Alles wat buiten mijn bereik is haat ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmpf. Heb jij iets tegen tieten of zo?
LOL!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb dr de energie niet voor.
Neem je een leuke vent mee naar huis vanuit de onderburen. Valt die lamlul op de bank in slaap en een paar uur later wordt je wakker omdat je m hoort schijten. Alle kerels zijn hetzelfde
Als je in het kamp zit is het niet meer buiten je bereik, slimmiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alles wat buiten mijn bereik is haat ik.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb dr de energie niet voor.
Neem je een leuke vent mee naar huis vanuit de onderburen. Valt die lamlul op de bank in slaap en een paar uur later wordt je wakker omdat je m hoort schijten. Alle kerels zijn hetzelfde
Ja. En toen kon ik dus niet meer fatsoenlijk op de badkamer.. die luchtenquote:
Maar het was je onderbuurman? Wel slim dat hij dan toch bij jou gaat zitten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. En toen kon ik dus niet meer fatsoenlijk op de badkamer.. die luchten
Och.. het scheelt.. Ook dat was niet de eerste keerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Mannen die bij jou gaan zitten schijten.![]()
Goede hosselaar ben je.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och.. het scheelt.. Ook dat was niet de eerste keer
Waar staat dat er niet geneukt isquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
Dan ben je toch ook wel een held.
Niet neuken, wel de badkamer onderkakken en voor het ontbijt weer de deur uit.
Je zoekt ze zelf uit schatquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. En toen kon ik dus niet meer fatsoenlijk op de badkamer.. die luchten
Hij viel in slaap op de bank, niet in bed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar staat dat er niet geneukt is?
Jij neukt alleen in bed?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij viel in slaap op de bank, niet in bed.
dan kan er toch al een heleboel gebeurd zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij viel in slaap op de bank, niet in bed.
In dit geval zeker wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
weet je zeker dat Held het woord is dat je zoekt?
Broertje van de onderbuufquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar het was je onderbuurman? Wel slim dat hij dan toch bij jou gaat zitten.
we ontbijten allebei niet, dus dat is niet zo moeilijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
Dan ben je toch ook wel een held.
Niet neuken, wel de badkamer onderkakken en voor het ontbijt weer de deur uit.
ja.. ik weet het.. Ik kwel mezelf graagquote:
Hier.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar staat dat er niet geneukt is?
Ging sowieso al niet gebeurenquote:
Als het maar gezellig was en je niks overhoudt aan die gasluchtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ging sowieso al niet gebeuren
Soms lukt het echt niet hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:50 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het overigens wel asociaal om meteen flink te gaan schijten wanneer je voor het eerst bij iemand bent. Ik houd dat het liefste op.
Jij slaapt tijdens het neukenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meestal wel, een bank slaapt nooit zo lekker.
Dan houd je daar toch een rekening mee?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Soms lukt het echt niet hoor.
Als ik teveel bier op heb dan moet ik de volgende dag altijd schijten als een malleSowieso ben ik dan nogal flatulent, dus dat is de volgende ochtend in bed soms nogal beschamend
Maak maar grappen over zijn narcolepsiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij slaapt tijdens het neuken? Whehehe
.
Wat, dat ik minder bier ga drinken?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan houd je daar toch een rekening mee?
Hij was hier dan ook niet voor de eerste keerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:50 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het overigens wel asociaal om meteen flink te gaan schijten wanneer je voor het eerst bij iemand bent. Ik houd dat het liefste op.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat, dat ik minder bier ga drinken?
Ik denk vaak niet zo ver vooruit
Dan nogquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij was hier dan ook niet voor de eerste keer
Niet dat ik ook maar eraan denk om een scheet of zo in zijn buurt te laten.. want mooie vrouwen poepen niet
Het is soms zo heerlijk om te poepen/schijtenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hij was hier dan ook niet voor de eerste keer
Niet dat ik ook maar eraan denk om een scheet of zo in zijn buurt te laten.. want mooie vrouwen poepen niet
Nja, we kwamen binnen om half 5, toen ben ik ff de badkamer opgedoken en toen ik terugkwam lag ie te pitten.. Dus een dikke gedraaid.. gerookt.. poging gedaan om m wakker te krijgen en toen maar gewoon een dekentje over m heengelegd en gaan slapen in mijn heerlijke bedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het maar gezellig was en je niks overhoudt aan die gaslucht.
Oh nee, hij is vrij snel klaar.. Dat moet ook wel. Anders heeft het geen nut om zn broek op te hijsen omdat ie een half uur later toch weer moetquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog. Mannen zitten ook altijd meteen een uur in die dampen, dat snap ik nooit
.
ik heb dat nog nooit gedaanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is soms zo heerlijk om te poepen/schijten
Je bent wel zorgzaamquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, we kwamen binnen om half 5, toen ben ik ff de badkamer opgedoken en toen ik terugkwam lag ie te pitten.. Dus een dikke gedraaid.. gerookt.. poging gedaan om m wakker te krijgen en toen maar gewoon een dekentje over m heengelegd en gaan slapen in mijn heerlijke bed
Wtfquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh nee, hij is vrij snel klaar.. Dat moet ook wel. Anders heeft het geen nut om zn broek op te hijsen omdat ie een half uur later toch weer moet
Sluimerstandquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oeh.. en ik ben zo blij als ik tussen 12.30 en 14.30 mn iPad krijg.. dan hoef ik mn laptop niet om de 3 minuten op te starten
Ja. Zo ben ikquote:
Nee, videokaart naar zn grootjequote:
Had je voor dat geld niet beter een nieuwe laptop kunnen kopenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oeh.. en ik ben zo blij als ik tussen 12.30 en 14.30 mn iPad krijg.. dan hoef ik mn laptop niet om de 3 minuten op te starten
Gratisquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had je voor dat geld niet beter een nieuwe laptop kunnen kopen?
Ja vond ik nou ook.quote:
ik hoef het niet eens op te houden want die drang komt simpelweg niet als ik ergens "nieuw" ben!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:50 schreef Samzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |