Ik heb nog steeds een agendaherinnering voor ergens volgend jaar naar aanleiding van deze post:quote:
Mensen die niet kunnen sparen blijven hilarisch met hun ontwijkende gedrag.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een agendaherinnering voor ergens volgend jaar naar aanleiding van deze post:
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #245 Haarloze Heloef
Als je het zo zegt, ja, dat is wel een beetje vreemd, maar ik had niet de intentie om iemand in een hoekje te zetten, enkel mijn idee over workaholics duidelijk te maken. Maar goed, ik geloof dat ik mijn woordkeuze beter had moeten doordenken in deze 'discussie'.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:30 schreef rival het volgende:
dus je zet mensen in een hoekje, en dan ga je daarna zeuren dat wij je zo snel in een hoekje zetten.
dat is vreemd
Neh, als je dat had gedaan was er geen fuck aan geweest.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:34 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, ja, dat is wel een beetje vreemd, maar ik had niet de intentie om iemand in een hoekje te zetten, enkel mijn idee over workaholics duidelijk te maken. Maar goed, ik geloof dat ik mijn woordkeuze beter had moeten doordenken in deze 'discussie'.
Jaja, iedereen zegt dat al.quote:
Ook wel weer waar, je moet ze hier wel een beetje uit de zolder lokken om er wat leuks uit te krijgen. Het rent alleen zo snel weer terug...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, als je dat had gedaan was er geen fuck aan geweest.
Was niet zo duur he.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaja, iedereen zegt dat al.
Ik heb ook een tapasmenu voor 2 personen besteld.
Ik werk deze week 40 uur, ik houd genoeg over.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, als je dat had gedaan was er geen fuck aan geweest.
dat komt omdat jij zo snel in het gareel looptquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:36 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Ook wel weer waar, je moet ze hier wel een beetje uit de zolder lokken om er wat leuks uit te krijgen. Het rent alleen zo snel weer terug...
Ik vind er geen zak aan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, daarom. En het is gewoon leuk.
Arcenicumgrapjes mogen niet he?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
en dan een joint roken.
ik wil wel dat ze een beetje rustig is namelijk.
Neh. Niet zozeer. Het is altijd zo veel gedoe. Er zijn maar een aantal plekken waar ik graag heen ga.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |