abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118406915

quote:
Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.

In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*

Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.

In: ¤26.655.000

Uit: ¤6.500.000

* = per 1 januari 2013.

SPOILER: Barca see this
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tyron op 25-10-2012 15:28:32 ]
pi_118406992
Een TT over Ajax had iets beter geweest, lijkt me.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_118407011
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Jou lijkt altijd wel iets anders beter.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 09:53:56 #4
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118407035
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Mee eens
pi_118407064
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:53 schreef Tyron het volgende:

[..]

Jou lijkt altijd wel iets anders beter.
Begon jij of ik nou over Eriksen? Help me even. Ik weet het nu niet...
In Southern Sun
pi_118407100
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Begon jij of ik nou over Eriksen? Help me even. Ik weet het nu niet...
Geen idee. Ik wou wel even melden dat hij gister bij elke combinatie aanwezig was, 1 goal heeft gemaakt en 1 assist heeft geleverd.

:D
Volgens mij begon ik nu.
pi_118407114
De Jong voetbalde eindelijk hoe een aanvoerder hoort te voetballen _O_
pi_118407121
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:55 schreef Tyron het volgende:

[..]

Geen idee. Ik wou wel even melden dat hij gister bij elke combinatie aanwezig was, 1 goal heeft gemaakt en 1 assist heeft geleverd.

Volgens mij begon ik nu.
Prima. Hoef je dat riedeltje dat je er zelf nooit over begint ook nooit meer af te draaien he.
In Southern Sun
  donderdag 25 oktober 2012 @ 09:56:56 #9
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118407132
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:55 schreef Tyron het volgende:

[..]

Volgens mij begon ik nu.
Hij had ook het meeste balverlies
pi_118407160
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

Yep. Met dat moment waarop hij twijfelt om te schieten en alsnog dat veel te zachte passje op Sana geeft als typerend dieptepunt.
In Southern Sun
pi_118407176
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nee dat was van Rhijn in de eerste helft, mss niet het meeste maar wel het gevaarlijkste en Sana had toch echt het meeste balverlies. Als je bedoelt dat Eriksen alle kopduels verloren van Kompany en die andere boomstam nee joh? En het is logisch als je het meest aan de bal bent dat je iets meer balverlies lijdt. Het gaat erom dat de keren dat hij balverlies leed niet op gevaarlijke plekken waren maar bij aanvallende intenties.
pi_118407224
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:58 schreef Tyron het volgende:

[..]

Nee dat was van Rhijn in de eerste helft, mss niet het meeste maar wel het gevaarlijkste en Sana had toch echt het meeste balverlies. Als je bedoelt dat Eriksen alle kopduels verloren van Kompany en die andere boomstaan nee joh? En het is logisch als je het meest aan de bal bent dat je iets meer balverlies lijdt. Het gaat erom dat de keren dat hij balverlies leed niet op gevaarlijke plekken was maar bij aanvallende intenties.
Haha. De eerste de beste keer dat City dreigend werd (schotje) kwam direct na balverlies Eriksen.
In Southern Sun
pi_118407259
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 09:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Haha. De eerste de beste keer dat City dreigend werd (schotje) kwam direct na balverlies Eriksen.
Eerste goal was toch echt de schuld van van Rhijn en verder kan ik me geen kansen van City herinneren hoor? Behalve in de tweede helft dan maar dat was met name Sana die stond te klungelen.
pi_118407273
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:00 schreef Tyron het volgende:

[..]

Eerste goal was toch echt de schuld van van Rhijn en verder kan ik me geen kansen van City herinneren hoor? Behalve in de tweede helft dan maar dat was met name Sana die stond te klungelen.
Staat er ergens het woord kans in mijn post?
In Southern Sun
pi_118407283
Eriksen was erg slecht hoor.

Dat doelpunt was gewoon puur geluk, en heeft niks met kwaliteit te maken. Kompany glijd weg en zijn schot werd totaal van richting veranderd :) anders had hij waarschijnlijk weer van de goal afgedraaid zoals al zijn vorige schoten.

O en corners een assist noemen :{
pi_118407292
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Had city een kans dan voor de goal? Heb ik wss gemist, ik weet wel dat Ricardo voor de goal 2x ontzettend dom bal verlies leed.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 10:02:07 #17
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118407302
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:

Dat doelpunt was gewoon puur geluk, en heeft niks met kwaliteit te maken. Kompany glijd weg en zijn schot werd totaal van richting veranderd :) anders had hij waarschijnlijk weer van de goal afgedraaid zoals al zijn vorige schoten.

Slecht was hij niet, hij speelde aardig maar niet top
pi_118407303
quote:

Tweede helft speelde hij best goed, eerste was ver beneden peil.
In Southern Sun
pi_118407306
quote:

:'(
pi_118407314
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:01 schreef Tyron het volgende:

[..]

Had city een kans dan voor de goal? Heb ik wss gemist, ik weet wel dat Ricardo voor de goal 2x ontzettend dom bal verlies leed.
In Southern Sun
pi_118407347
Ik heb steven beloofd niet veel op Eriksen door te drammen dus dat doe ik dan ook niet. Maar ik vind dat als je bij elke combinatie aanwezig bent, het spel versneld en eigenlijk niet eens op je favoritie positie staat en alsnog 1 goal en 1 assist levert je het erg goed hebt gedaan. Dan heb je het team eigenlijk een soort van op sleeptouw genomen tegen City.
pi_118407361
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:02 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

City werd dreigend met een schotje dat geen kans was? Definieer het woordje dreigend dan.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 10:05:13 #23
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118407393
quote:
7s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:03 schreef Tyron het volgende:
Ik heb steven beloofd niet veel op Eriksen door te drammen dus dat doe ik dan ook niet. Maar ik vind dat als je bij elke combinatie aanwezig bent, het spel versneld en eigenlijk niet eens op je favoritie positie staat en alsnog 1 goal en 1 assist levert je het erg goed hebt gedaan. Dan heb je het team eigenlijk een soort van op sleeptouw genomen tegen City.
Dat is nou net het punt, gisteren haalde iedereen een voldoende, ook Eriksen, maar je geeft hem teveel eer om te stellen dat hij het team op sleeptouw nam, maar goed dat zijn we van jou wel gewend.
pi_118407402
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:04 schreef Tyron het volgende:

[..]

City werd dreigend met een schotje dat geen kans was? Definieer het woordje dreigend dan.
Een schotje is toch geen kans?! Maar het was de eerste keer dat City een aanvallende poging deed, nadat Eriksen balverlies leed.
In Southern Sun
pi_118407418
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is nou net het punt, gisteren haalde iedereen een voldoende, ook Eriksen, maar je geeft hem teveel eer om te stellen dat hij het team op sleeptouw nam, maar goed dat zijn we van jou wel gewend.
Misschien geef ik hem teveel eer, dat mag jij vinden. Maar hij was letterlijk bij elke combinatie aanwezig, dat is volgens mij zelfs een feit.

Maar meningen verschillen. ^O^
pi_118407421
quote:
7s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:03 schreef Tyron het volgende:
Er stak gister niemand boven de rest uit, dus dat op sleeptouw nemen is gewoon weer door je roze Eriksen brilletje gezien.
In Southern Sun
pi_118407432
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:06 schreef Tyron het volgende:

[..]

Misschien geef ik hem teveel eer, dat mag jij vinden. Maar hij was letterlijk bij elke combinatie aanwezig, dat is volgens mij zelfs een feit.

Maar meningen verschillen. ^O^
Ja. Ook bij alle mislukte combinaties. Tjonge.
In Southern Sun
pi_118407445
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja. Ook bij alle mislukte combinaties. Tjonge.
Jij verwacht van Ajax dat 100% van alle combinaties lukken tegen City? :D
pi_118407479
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:07 schreef Tyron het volgende:

[..]

Jij verwacht van Ajax dat 100% van alle combinaties lukken tegen City? :D
En waar staat nu weer dat ik dat zeg? Kap eens met woorden in m'n mond te leggen. En voor iemand die belooft heeft niet zoveel meer over Eriksen te posten ben je knap irritant bezig.
In Southern Sun
pi_118407482
Er is een wedstrijd gewonnen met goed spel. Ben nou blij en maak geen ruzie jongens. Zondag kan alles weer anders zijn..
pi_118407493
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:06 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Er stak gister niemand boven de rest uit, dus dat op sleeptouw nemen is gewoon weer door je roze Eriksen brilletje gezien.
Dat jij Eriksen er niet bovenuit vond steken, is weer door je Eriksen-speelt-pas-goed-als-hij-3-goals-maakt brilletje gezien.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 10:09:47 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118407504
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:09 schreef TIM-846 het volgende:
Er is een wedstrijd gewonnen met goed spel. Ben nou blij en maak geen ruzie jongens. Zondag kan alles weer anders zijn..
Zondag zijn de ruimtes zeker kleiner
pi_118407520
quote:
12s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:09 schreef Tyron het volgende:

[..]

Dat jij Eriksen er niet bovenuit vond steken, is weer door je Eriksen-speelt-pas-goed-als-hij-3-goals-maakt brilletje gezien.
Kon je zelf niets verzinnen?
In Southern Sun
pi_118407544
Ik als niet Ajaxcied vond trouwen Schöne goed spelen ^O^. Gaf ook veel ballen aan de personen met het zelfde shirtje aan :Y.

Ook maakt Blind een erg goede indruk.

Alleen blijf mijn twijfels houden bij Vermeer. Soms doet hij echt goede dingen, en soms maakt hij toch vreemde fouten. (Al hoewel ik niet denk dat hij zich bij die 1-0 had uitgestrekt, dat hij de bal dan wel had gehad).
pi_118407598
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En waar staat nu weer dat ik dat zeg? Kap eens met woorden in m'n mond te leggen. En voor iemand die belooft heeft niet zoveel meer over Eriksen te posten ben je knap irritant bezig.
Je reactie geeft toch aan dat je baalt van de mislukte combinaties? Anders eindig jij je zin niet met 'Tjonge'. Ik zeg alleen dat het niet geheel onlogisch is.
pi_118407632
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:12 schreef Tyron het volgende:

[..]

Je reactie geeft toch aan dat je baalt van de mislukte combinaties? Anders eindig jij je zin niet met 'Tjonge'. Ik zeg alleen dat het niet geheel onlogisch is.
Maar dat staat er niet. Als je niet kunt begrijpen dat ik er mee bedoel dat betrokken zijn bij alle combinaties totaal geen graadmeter is of je een goede of slechte wedstrijd speelt, dan houdt het een eind op hoor.
In Southern Sun
pi_118407772
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Maar dat staat er niet. Als je niet kunt begrijpen dat ik er mee bedoel dat betrokken zijn bij alle combinaties totaal geen graadmeter is of je een goede of slechte wedstrijd speelt, dan houdt het een eind op hoor.
Oke dan verschillen onze mening. Ik vind het namelijk wel goed als je bij alle combinaties betrokken bent, vooral als je kijkt hoe goed sommige combinaties waren.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:14 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Kanker nou eens op met die Eriksen discussies ;(
Het is idd wel weer genoeg geweest. :)

Zondag wacht ons de volgende wedstrijd.
pi_118407803
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:14 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Kanker nou eens op met die Eriksen discussies ;(
Doe normaal man.
In Southern Sun
pi_118407817
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:19 schreef Tyron het volgende:

[..]

Oke dan verschillen onze mening. Ik vind het namelijk wel goed als je bij alle combinaties betrokken bent, vooral als je kijkt hoe goed sommige combinaties waren.

[..]

Het is idd wel weer genoeg geweest. :)

Zondag wacht ons de volgende wedstrijd.
Ik vind het niets met meningen te maken hebben, eigenlijk.
In Southern Sun
pi_118407838
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:21 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik vind het niets met meningen te maken hebben, eigenlijk.
Je mag mijn mening ook best als een feit zien.
pi_118407865
Heb ff plaatje in OP veranderd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118407931
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_118407950
nvm
pi_118408352
Sporza en BBC noemen beiden Eriksen als uitblinker, en die lijken me toch wel wat objectiever dan de users hier. Eriksen verdient een pluim en die kritiek nu is gewoon vervelend getroll in mijn ogen.

Ik dacht voor de wedstrijd, Ajax stelt helemaal niets meer voor in Europa. Nu denk ik: Real Madrid ligt ons niet. Verder gewonnen van AC Milan, Manchester United en City. Ook nog twee keer de betere tegen Lyon en dichtbij een punt in Dortmund, een van de beste teams van Europa. We doen helemaal mee!

Heerlijk, dat opportunisme :P.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 10:41:29 #45
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_118408383
Iemand een gif van die zieke combo van Ajax in de 1e helft pls?
pi_118408427
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sporza en BBC noemen beiden Eriksen als uitblinker, en die lijken me toch wel wat objectiever dan de users hier. Eriksen verdient een pluim en die kritiek nu is gewoon vervelend getroll in mijn ogen.
Wij kijken iets kritischer omdat eigen ploeg. Nogmaals, Eriksen speelde een puike tweede helft maar we mogen niet vergeten dat zijn eerste helft (weer) erg matig was.
In Southern Sun
pi_118408516
We hebben ons trouwens weer lekker op de kaart gezet in Engeland. Net ff op Twitter gezocht op poznan. Heerlijk. Na de onuitwisbare indruk bij United nu dit weer. Jammer dat het niet vol zat en dat het bij City ook niet vol gaat zitten. Doet meteen weer afbreuk.
In Southern Sun
pi_118408663
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

Mogen we niet kritiek leveren of wat?
pi_118408686
Het was een mooie avond.

Hopelijk kunnen ze over twee weken ook indruk maken in Manchester en daarmee de Europa League-plek uit het vuur slepen. Zou een geweldige prestatie zijn.
Amen.
pi_118408702
Ik vind trouwens dat zondag wel Lukoki of Sulejmani het eens mag proberen. Of lul ik onzin?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')