quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Barca see thisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Tyron op 25-10-2012 15:28:32 ]
Jou lijkt altijd wel iets anders beter.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Een TT over Ajax had iets beter geweest, lijkt me.
Mee eensquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Een TT over Ajax had iets beter geweest, lijkt me.
Begon jij of ik nou over Eriksen? Help me even. Ik weet het nu niet...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jou lijkt altijd wel iets anders beter.
Geen idee. Ik wou wel even melden dat hij gister bij elke combinatie aanwezig was, 1 goal heeft gemaakt en 1 assist heeft geleverd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Begon jij of ik nou over Eriksen? Help me even. Ik weet het nu niet...
Prima. Hoef je dat riedeltje dat je er zelf nooit over begint ook nooit meer af te draaien he.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen idee. Ik wou wel even melden dat hij gister bij elke combinatie aanwezig was, 1 goal heeft gemaakt en 1 assist heeft geleverd.![]()
Volgens mij begon ik nu.
Hij had ook het meeste balverliesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen idee. Ik wou wel even melden dat hij gister bij elke combinatie aanwezig was, 1 goal heeft gemaakt en 1 assist heeft geleverd.![]()
Volgens mij begon ik nu.
Yep. Met dat moment waarop hij twijfelt om te schieten en alsnog dat veel te zachte passje op Sana geeft als typerend dieptepunt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had ook het meeste balverlies
Nee dat was van Rhijn in de eerste helft, mss niet het meeste maar wel het gevaarlijkste en Sana had toch echt het meeste balverlies. Als je bedoelt dat Eriksen alle kopduels verloren van Kompany en die andere boomstam nee joh? En het is logisch als je het meest aan de bal bent dat je iets meer balverlies lijdt. Het gaat erom dat de keren dat hij balverlies leed niet op gevaarlijke plekken waren maar bij aanvallende intenties.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had ook het meeste balverlies
Haha. De eerste de beste keer dat City dreigend werd (schotje) kwam direct na balverlies Eriksen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee dat was van Rhijn in de eerste helft, mss niet het meeste maar wel het gevaarlijkste en Sana had toch echt het meeste balverlies. Als je bedoelt dat Eriksen alle kopduels verloren van Kompany en die andere boomstaan nee joh? En het is logisch als je het meest aan de bal bent dat je iets meer balverlies lijdt. Het gaat erom dat de keren dat hij balverlies leed niet op gevaarlijke plekken was maar bij aanvallende intenties.
Eerste goal was toch echt de schuld van van Rhijn en verder kan ik me geen kansen van City herinneren hoor? Behalve in de tweede helft dan maar dat was met name Sana die stond te klungelen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha. De eerste de beste keer dat City dreigend werd (schotje) kwam direct na balverlies Eriksen.
Staat er ergens het woord kans in mijn post?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eerste goal was toch echt de schuld van van Rhijn en verder kan ik me geen kansen van City herinneren hoor? Behalve in de tweede helft dan maar dat was met name Sana die stond te klungelen.
Had city een kans dan voor de goal? Heb ik wss gemist, ik weet wel dat Ricardo voor de goal 2x ontzettend dom bal verlies leed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Staat er ergens het woord kans in mijn post?
Slecht was hij niet, hij speelde aardig maar niet topquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Eriksen was erg slecht hoor.
Dat doelpunt was gewoon puur geluk, en heeft niks met kwaliteit te maken. Kompany glijd weg en zijn schot werd totaal van richting veranderdanders had hij waarschijnlijk weer van de goal afgedraaid zoals al zijn vorige schoten.
O en corners een assist noemen
Tweede helft speelde hij best goed, eerste was ver beneden peil.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat doelpunt was gewoon puur geluk, en heeft niks met kwaliteit te maken. Kompany glijd weg en zijn schot werd totaal van richting veranderdanders had hij waarschijnlijk weer van de goal afgedraaid zoals al zijn vorige schoten.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Staat er ergens het woord kans in mijn post?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had city een kans dan voor de goal? Heb ik wss gemist, ik weet wel dat Ricardo voor de goal 2x ontzettend dom bal verlies leed.
City werd dreigend met een schotje dat geen kans was? Definieer het woordje dreigend dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Staat er ergens het woord kans in mijn post?
Dat is nou net het punt, gisteren haalde iedereen een voldoende, ook Eriksen, maar je geeft hem teveel eer om te stellen dat hij het team op sleeptouw nam, maar goed dat zijn we van jou wel gewend.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:03 schreef Tyron het volgende:
Ik heb steven beloofd niet veel op Eriksen door te drammen dus dat doe ik dan ook niet. Maar ik vind dat als je bij elke combinatie aanwezig bent, het spel versneld en eigenlijk niet eens op je favoritie positie staat en alsnog 1 goal en 1 assist levert je het erg goed hebt gedaan. Dan heb je het team eigenlijk een soort van op sleeptouw genomen tegen City.
Een schotje is toch geen kans?! Maar het was de eerste keer dat City een aanvallende poging deed, nadat Eriksen balverlies leed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
City werd dreigend met een schotje dat geen kans was? Definieer het woordje dreigend dan.
Misschien geef ik hem teveel eer, dat mag jij vinden. Maar hij was letterlijk bij elke combinatie aanwezig, dat is volgens mij zelfs een feit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is nou net het punt, gisteren haalde iedereen een voldoende, ook Eriksen, maar je geeft hem teveel eer om te stellen dat hij het team op sleeptouw nam, maar goed dat zijn we van jou wel gewend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |