De gewone is het bestequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wist niet eens dat er meer NCICS series waren... ben er eigenlijk nooit aan begonnen, terwijl ik wel CSI fan was/ben
De linker toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is lief.
Welke van de twee ben jij?
Niet alles is om te etenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:51 schreef Koen66 het volgende:
en nog klein ook, dat vult je maag niet
daar denken ze in Azie anders open, alles wat loopt, kruipt, zwemt is eetbaar daarquote:
Mannen zijn zo makkelijk.quote:boyfriend: at least 14:00 at your place right ?
me: liefst eerder als je sexytime wilt.
boyfriend: ill try and be there by 13:00 ^^
Geen garnalen van 100 euro.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar denken ze in Azie anders open, alles wat loopt, kruipt, zwemt is eetbaar daar
CSI ben ik dan weer nooit echt aan begonnenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wist niet eens dat er meer NCICS series waren... ben er eigenlijk nooit aan begonnen, terwijl ik wel CSI fan was/ben
Vind ik ookquote:
LA is ook leuk, maar idd minderquote:
ah, Dr Fishquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:53 schreef Raene het volgende:
Dure vissies!? Ik heb laatst nog dure vissies aan mn voeten laten knagen
.
Nu heb ik zin om criminal minds te zien.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
CSI ben ik dan weer nooit echt aan begonnen, heb toevallig het eerste seizoen gisteren gedownload om evt aan te beginnen
.
[..]
Vind ik ook, maar nu ook arme ik
.
[..]
LA is ook leuk, maar idd minder.
Maar zo volg ik meerdere series zoals sommige al weten.
Die geef ik je liever in het eggiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik het kusje kreeg.
Aaah garra rufa's.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:53 schreef Raene het volgende:
Dure vissies!? Ik heb laatst nog dure vissies aan mn voeten laten knagen
.
Zo werd ik genoemd door een fokker uit deze sc. en ik hou van boterkoekquote:
Smoothquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die geef ik je liever in het eggie
ahquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Zo werd ik genoemd door een fokker uit deze sc. en ik hou van boterkoek
Enjoy.quote:
Daar heb ik vandeweek zelfs een boek van gelezenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om criminal minds te zien.
Lekkere winstquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:56 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vandaag ook even de prijs van mijn toekomstige kogelvis opgezocht. 765 euro. BAM!
Cupcake kostte maar 6 euro.
Duur hoofdgerechtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:56 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vandaag ook even de prijs van mijn toekomstige kogelvis opgezocht. 765 euro. BAM!
Holy crap..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:56 schreef Samzz het volgende:
Oeh iets pittigsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:58 schreef Koen66 het volgende:
wow, na een paar van deze heb ik echt mega dorst nu
[ afbeelding ]
gekocht bij een Duitse Lidl (net over de grens hier in Emmerich)quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeh iets pittigs, waar vandaan ?
Fugu is niet per se dodelijkquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar heb ik vandeweek zelfs een boek van gelezen. Is een van mijn series
.
ncis, ncis:la, CM, hawaii five-o, flashpoint, two and a half men en the big bang theory en voorheen numb3rs
Wie heeft het over de kogelvisquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fugu is niet per se dodelijk.
Mits goed klaargemaakt, kan dat best.
Owquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gekocht bij een Duitse Lidl (net over de grens hier in Emmerich)
Ik zou nooit je kogelvissie doden hoorquote:
Heb volgens mij wel een x gehoord dat ze ook bij de Nederlandse waren. Of dat was pizza.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gekocht bij een Duitse Lidl (net over de grens hier in Emmerich)
Dat heb jij heel goedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou nooit je kogelvissie doden hoor.
normaal ook te ver weg, maar ik zit nu een weekje 5 km van de grensquote:
Keer samen het boek lezen ?quote:
Daarnaast ben ik ook geen gediplomeerde kogelvissenkok, dus dat zou zonde zijn van zo'n beesie.quote:
Dat is die pizza jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb volgens mij wel een x gehoord dat ze ook bij de Nederlandse waren. Of dat was pizza.
Ik lees het je wel voor vanaf de wc.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Keer samen het boek lezen ?
Owja ik lees wel alleen maar in bad![]()
.
Die was toch niet te vreten?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is die pizza ja
Loopt ook een topicreeks over op de FOKS
Nee dat was een pizzaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb volgens mij wel een x gehoord dat ze ook bij de Nederlandse waren. Of dat was pizza.
normale chips Inferno hebben ze af en toe wel eens bij acties, maar die sticks kende ik nog nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan ook, die is langs mijn badquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik lees het je wel voor vanaf de wc.
Om fugu klaar te maken hoef je geen gediplomeerde kok meer te zijn. De kogels worden zonder gifklieren gekweektquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarnaast ben ik ook geen gediplomeerde kogelvissenkok, dus dat zou zonde zijn van zo'n beesie.
NAAST, kutbrabo.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kan ook, die is langs NAAST mijn bad, maar dat is toch minder sexy
.
Langs, naast, same shitquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NAAST, kutbrabo.
Ik doe mijn broek wel omlaag dan.
maar dat is niet echt, een gifloze kogelvisquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om fugu klaar te maken hoef je geen gediplomeerde kok meer te zijn. De kogels worden zonder gifklieren gekweekt
Dit geldt uiteraard niet voor mijn toekomstige Mbu.
Picsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NAAST, kutbrabo.
Ik doe mijn broek wel omlaag dan.
AIGHTquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee dat was een pizza, die wil ik ook nog proberen
.
Ohh oke. Zijn die sticks erger dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
normale chips Inferno hebben ze af en toe wel eens bij acties, maar die sticks kende ik nog niet
echt, als je die zonder drinken erbij eet komt de stoom uit je oren
Nee, je loopt LANGS iets, je staat NAAST iets.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Langs, naast, same shit.
Ok. Maar is toch minder
.
neuh, qua heet zijn net zo erg als de normale, maar weer eens iets andersquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
AIGHT
[..]
Ohh oke. Zijn die sticks erger dan?
Terwijl ik op de wc zit?quote:
hierquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:06 schreef kree het volgende:
[..]
hoii, ff kijken of m'n paiq meisje nog online is
Oke. Ik houd toch niet van pittig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neuh, qua heet zijn net zo erg als de normale, maar weer eens iets anders
echt, zweet loopt nu langs m'n harses
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, je loopt LANGS iets, je staat NAAST iets.
Dan ga ik wel zitten ploempen.
Weet je het zeker? Ik doe het met liefde voor je.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou neu, dat gaat zelfs mij wat te ver.
zat die er op geilenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou neu, dat gaat zelfs mij wat te ver.
Lesje Nederlands van DW.quote:
Hmmm, ik weet het zeker.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik doe het met liefde voor je.
Ik heb niet zo de drang potentieel dodelijk voedsel te eten wanneer ik ook de mogelijkheid heb gewoon veilig voedsel te etenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar dat is niet echt, een gifloze kogelvis
klinkt een beetje als alcoholvrij bier
YOLO ditdatquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet zo de drang potentieel dodelijk voedsel te eten wanneer ik ook de mogelijkheid heb gewoon veilig voedsel te eten.
Aan een (niet volledig gekwalificeerde) andere taalpuristquote:
dat is dan ook weer waarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet zo de drang potentieel dodelijk voedsel te eten wanneer ik ook de mogelijkheid heb gewoon veilig voedsel te eten.
quote:
Whooo, doen! Kijken wat er gebeurt. Oh en film het.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:09 schreef Koen66 het volgende:
hmmm ik zal het restje van deze chips maar niet laten liggen voor de koters
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whooo, doen! Kijken wat er gebeurt. Oh en film het.
Ik heb echt geen flauw idee wat YOLO isquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet je niet gauw gaan doen alsof je dat niet kent he
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wat YOLO is.
kan niet garanderen dat ik dat redquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:11 schreef DaMook het volgende:
NCIS:LA kijken, tot over een klein uurtje
.
hete Samzziequote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:11 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, ik heb het heet onder m'n dekbedovertrek en pandadekentje.
Je was 1.60 ofzo toch? Dan moet je springenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Remind me to smack you when we meet
dan springt ie tegen d'r tettenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je was 1.60 ofzo toch? Dan moet je springen
Gitaar is man. En hij heeft ook geen tietenquote:
Nee, ik heb zeer zeker geen tietenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gitaar is man. En hij heeft ook geen tieten.
Ik wel. Maar de eerste man die mij slaat moet nog geboren wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik heb zeer zeker geen tieten
Hmm, worth the shot.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Maar de eerste man die mij slaat moet nog geboren worden.
Bedankt voor de heads-upquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om fugu klaar te maken hoef je geen gediplomeerde kok meer te zijn. De kogels worden zonder gifklieren gekweekt
Dit geldt uiteraard niet voor mijn toekomstige Mbu.
ik wou al zeggen, kan me wel betere dingen met d'r voorstellenquote:
Schoppen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wou al zeggen, kan me wel betere dingen met d'r voorstellen
Hmm, nee. Die hou ik liever nog even.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je je ballen moe bent, dan zeker.
klinkt alsof je ze ooit wel kwijt wilquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, nee. Die hou ik liever nog even.
Neu, eigenlijk ook niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt alsof je ze ooit wel kwijt wil
Is niet nodig bij mij.quote:
Trouw met mij.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je je ballen moe bent, dan zeker.
Denk dat je daar nog best gelijk in kunt hebben.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:20 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind sammz maar eng, Die bijt je hand eraf als je der slaat denk ik.
ze oogt als een lief meissie, maar ondertussenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat je daar nog best gelijk in kunt hebben.
Echtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Trouw met mij.
Er is 1 vent die mij geslagen heeft. Maar die schrok wel van mijn reactie.
Ik word agressief genoemd door mijn zus omdat ik wegduw.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Ik ben nog geen man tegengekomen die het in z'n botte kop haalt te gaan slaan.
Heb je hem gevloerd met een mooie links rechtse?
Duwen accepteer ik over het algemeen ook niet. Is afhankelijk van de situatie.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word agressief genoemd door mijn zus omdat ik wegduw.
Als jij wild op mij afkomt duw ik je weg.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duwen accepteer ik over het algemeen ook niet. Is afhankelijk van de situatie.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:26 schreef Topiek het volgende:
Ik moest hier komen van DW. Al was het niet tegen mij
Ex waarmee ik samenwoonde. Wist dat hij het bij zijn ex deed, heb hem ook verteld dat hij het bij mij niet hoefde te flikken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Ik ben nog geen man tegengekomen die het in z'n botte kop haalt te gaan slaan.
Heb je hem gevloerd met een mooie links rechtse?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:26 schreef Topiek het volgende:
Ik moest hier komen van DW. Al was het niet tegen mij
Ik zie niet in waarom ik dat zou doen, maar dat is wel een goede reden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij wild op mij afkomt duw ik je weg.
Dan wel iets probeert te jatten of kapot te maken oid.
Hangt er vanaf. Meestal ben ik niet weg te duwen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duwen accepteer ik over het algemeen ook niet. Is afhankelijk van de situatie.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ex waarmee ik samenwoonde. Wist dat hij het bij zijn ex deed, heb hem ook verteld dat hij het bij mij niet hoefde te flikken.
Ik heb hem teruggeslagen, op het moment dat hij verbijsterd naar me stond te kijken, heb ik mijn sleutels en sigaretten gepakt en ben ik naar buiten gelopen. Ben 2 uur lang weggebleven, midden in de nacht in Ernem.
Zo heavy ben je toch niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Meestal ben ik niet weg te duwen.
Naisquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ex waarmee ik samenwoonde. Wist dat hij het bij zijn ex deed, heb hem ook verteld dat hij het bij mij niet hoefde te flikken.
Ik heb hem teruggeslagen, op het moment dat hij verbijsterd naar me stond te kijken, heb ik mijn sleutels en sigaretten gepakt en ben ik naar buiten gelopen. Ben 2 uur lang weggebleven, midden in de nacht in Ernem.
Ze weet wel der kracht te benutten ivm rugby.quote:
SEX is hier vreemd genoeg niet altijd het subjectquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:28 schreef Topiek het volgende:
Aangezien dit SEX is ben je dus 2 uur wezeb afkoelen na heftige SM?
Was zijn huis. Verdwijnen is beter bij hem, als ik hem buitensluit, trapt hij de deur waarschijnlijk in.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nais. Al had ik hem het huis uit gekickt, denk ik.
Nee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:28 schreef Topiek het volgende:
Aangezien dit SEX is ben je dus 2 uur wezeb afkoelen na heftige SM?
Ik sta stevig in mijn schoenen.quote:
Daarvoor ook al nauwelijks hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze weet wel der kracht te benutten ivm rugby.
Als ik dat 1 jaar zou doen zou ik ook steviger op mijn poten staan gok ik.
Ah zo.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Was zijn huis. Verdwijnen is beter bij hem, als ik hem buitensluit, trapt hij de deur waarschijnlijk in.
[..]
Nee.
klinkt als SEX actrices?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:30 schreef GSbrder het volgende:
Sunny Leone en Daisy Marie. Een mooiere combi is er nie.
Muhuquote:
Mijn spullen lagen daar allemaal. Ben daarna ook heel snel verhuisd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah zo.
In dat geval was ik niet meer teruggekomen.
Ik heb nooit mijn volle kracht gebruikt oid, nooit nodig geweest...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:30 schreef DevilsWhore het volgende:
Daarvoor ook al nauwelijks hoor.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn spullen lagen daar allemaal. Ben daarna ook heel snel verhuisd.Eerst nog even vakantie met zijn ouders meegepikt.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn spullen lagen daar allemaal. Ben daarna ook heel snel verhuisd.Eerst nog even vakantie met zijn ouders meegepikt.
Eigenlijk had je zijn vader nog even moeten doen, of ben ik nu heel wraakzuchtig ingesteldquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel op het veld.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nooit mijn volle kracht gebruikt oid, nooit nodig geweest...
Als iemand minder makkelijk weg te duwen is gebruik je meer kracht zo simpel is het.
Wat?quote:
Zijn vader was op dat moment bijna 65, nee dank je.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eigenlijk had je zijn vader nog even moeten doen, of ben ik nu heel wraakzuchtig ingesteld?
als je in NL je huis verdedigd wordt je meestal aangeklaagd door de inbrekerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:33 schreef Topiek het volgende:
Ik zat net een filmpje te kijken van een 911-call over een vrouw dat zegt dat er ingebroken wordt bij haar huis.
911: Do you have a gun?
Slachtoffer: Yes. A large one, a shotgun
911: Ok you're allowed to defend your own property with it.
Slachtoffer: I don't wanna kill him
Paar seconde later: I think i killed him.
Amerika op dat gebied
En een levenslang traume.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:33 schreef Topiek het volgende:
Ik zat net een filmpje te kijken van een 911-call over een vrouw dat zegt dat er ingebroken wordt bij haar huis.
Amerika op dat gebied
Goed voor zijn zelfvertrouwenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zijn vader was op dat moment bijna 65, nee dank je.
Eerst vakantie meepikkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel op het veld.
[..]
Wat?
Het was toch al betaald voor mij. Ben uiteindelijk wel eerder weggegaanquote:
Die gast had een ego van hier tot tokio, waar het vandaan kwam weet ik nog steeds niet.quote:
Nederland: "Ik wil u vriendelijk verzoeken mijn huis te verlaten, en de flatscreen weer terug te zetten."quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je in NL je huis verdedigd wordt je meestal aangeklaagd door de inbreker
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:37 schreef Topiek het volgende:
[..]
Kill death ratio. Vooral gebruikt bij games
owwww inbreker, heb ik je pijn gedaan? jaja ik geef mezelf wel aan bij oom agentquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:36 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nederland: "Ik wil u vriendelijk verzoeken mijn huis te verlaten, en de flatscreen weer terug te zetten."
Amerika: "What? You don't wanna get out? BOOM!"
Hier heb je een snoepje, ga maar gauw.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww inbreker, heb ik je pijn gedaan? jaja ik geef mezelf wel aan bij oom agent
Daar geeft ze ook vast een boel om op dat moment.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:37 schreef Topiek het volgende:
[..]
Jezus fuckquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:37 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee. Ze was later op tv en moest weer huilen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar geeft ze ook vast een boel om op dat moment.
Dat doen de meeste mensen als ze buiten hun wil iemand omleggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:40 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee. Ze was later op tv en moest weer huilen.
dat doet me weer eerder aan die Engelse pedo verkrachtende presentator denken, weet niet waaromquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:39 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hier heb je een snoepje, ga maar gauw.
Wel compleet terecht imo. Ze gaan zelf maar werken voor die nieuwe tvquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat doen de meeste mensen als ze buiten hun wil iemand omleggen.
Als je een beetje gevoel in de donder hebt, jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat doen de meeste mensen als ze buiten hun wil iemand omleggen.
Ik zei niet "He kindje, kom maar gauw." toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat doet me weer eerder aan die Engelse pedo verkrachtende presentator denken, weet niet waarom
hebben inbrekers vaak nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je een beetje gevoel in de donder hebt, ja
nee, hij kwam behoorlijk snel als ik het zo leesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:42 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik zei niet "He kindje, kom maar gauw." toch?
Het ging nu over de vrouw die het schot lostte.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hebben inbrekers vaak niet
en ze vinden het nog een beroep ook
Dus een leven is voor jou net zoveel waard als een tv?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:41 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wel compleet terecht imo. Ze gaan zelf maar werken voor die nieuwe tv
Ja, heb er ook weinig medelijden mee als ze worden omgelegd door iemand die z'n huis beschermt, maar het zal je maar gebeuren. Rest van je leven een trauma door zo'n idiootquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hebben inbrekers vaak niet
en ze vinden het nog een beroep ook
Nee. Ik bedoel, die inbrekers gaan maar werken voor hun geld, waarvan ze dan de nieuwe tv kopen. Ipv als een pussy snachts bij een vrouw van 55 een televisie wegjatten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus een leven is voor jou net zoveel waard als een tv?
Net thuis van werk, ben kapotquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Net thuis van werk, ben kapot
Neem een lekker biertje en zet de ontspanmodus aanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Net thuis van werk, ben kapot
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:45 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel, die inbrekers gaan maar werken voor hun geld, waarvan ze dan de nieuwe tv kopen. Ipv als een pussy snachts bij een vrouw van 55 een televisie wegjatten.
Sweetquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:33 schreef Topiek het volgende:
Amerika op dat gebied
Ajax - Man. City..quote:
Jaleesa, aangenaamquote:
Jij werkt voor Ajax?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ajax - Man. City..
Tot kwart over 11 werken, dan de trein van 00:10, ben ik om 1:30 thuis
Hoiquote:
Erg he? Als Rotterdammer bij Ajax werkenquote:
Ik ben wel behoorlijk oldbie vind ik.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit.
Bijna iedereen is hier nieuweling.
Ajaxquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Erg he? Als Rotterdammer bij Ajax werken
Maar ik werk ook voor Feyenoord en 't Nederlands Elftal.. Dat maakt het dan al ietsje minder erg
Wat doe je dan, beveiliging of catering ofzo?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Erg he? Als Rotterdammer bij Ajax werken
Maar ik werk ook voor Feyenoord en 't Nederlands Elftal.. Dat maakt het dan al ietsje minder erg
ik een beetje een middlebee hier intussenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben wel behoorlijk oldbie vind ik.
Vanaf deeltje 2 aanwezig hierquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben wel behoorlijk oldbie vind ik.
Spartaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ajax
Feyenoord
Nederlands Elftal
Deel 424 hier.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vanaf deeltje 2 aanwezig hier
Yup cateringquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat doe je dan, beveiliging of catering ofzo?
Ik moet zeggen, al ben ik totaaaaaal niet voor Ajax.. T is daar echt leuk om te werken, leuker dan bij Feyenoordquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ajax
Feyenoord
Nederlands Elftal
geen idee meer wanneer ik hier kwam binnenvallenquote:
Zo oud ben ik niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vanaf deeltje 2 aanwezig hier
Geen idee johquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo oud ben ik niet.
Deeltje tien ofzo wel denk ik?
Ik vroeg het me af.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen idee joh
Ik heb geen schema's
Neequote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vroeg het me af.
En heb jij geen complete excelletjes met wie wanneer in welk deel postte?
Ge-wel-dig... En daar?quote:
Volkomen terecht.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehehe.
Mijn eerste post in de reeks was iets als:
Seks
Haquote:
Hoiquote:
quote:
Hallonquote:
Loptop?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:58 schreef Koen66 het volgende:
drukte foute toetscombi in
loptop ging uit
Joah, het gaat wel lekker hier ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:02 schreef Koen66 het volgende:
damn, deze SC gaat echt rap
ik zie dat ik al in #43 kwam binnenvallen
Dat verklaard een hoop jaquote:
en dat was net 2 maanden terugquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joah, het gaat wel lekker hier ja.
hoeveel heb jij op?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Wijn is meestal een procentje of 12 geloof ik. Whisjey 40.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:04 schreef Karzai het volgende:
maja iedereen heeft hier dus blijkbaar zin om te neuken?
tsja, zit een fors verschil tussen zin hebben in en de actuele daadquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:04 schreef Karzai het volgende:
Join the clubquote:
Jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:04 schreef Karzai het volgende:
Waar woon jequote:
Putte, in het zuidwestenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Join the club!
[..]
Ja!
[..]
Waar woon je!?
beter dan Whisjeyquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed idee wel.
* -_Guitarist_- schenkt nog wat whiskey in.
Ga je wegquote:
Guess againquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:15 schreef DaMook het volgende:
En ik maar denken dat het hier nu rustig zou zijn.
Blij dat het niet zo isquote:
Trustequote:
Niet echtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Iemand kostuum ideeen voor halloween?
Ehm, niet echtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Consuela van family guyquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
hmmmmquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Naja ik denk dat je lelijk genoeg bentquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Fijne binnenkomer manquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Naja ik denk dat lelijk genoeg bent
Dafuq..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Naja ik denk dat je lelijk genoeg bent
Tja tis wel een beetje een rare vraagquote:
Is toch een normale vraag man, zo vlak voor Halloweenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tja tis wel een beetje een rare vraag
Nou oke doe het helemaal anders, ga als een ultra sexy monster
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:20 schreef Raene het volgende:
http://www.uproxx.com/web(...)een-costumes/#page/1
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:23 schreef DaMook het volgende:
Ok, van niets naar 2 dates de komende week, ik doe toch iets goed denk ik
.
Kerel rollen als een baasquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:23 schreef DaMook het volgende:
Ok, van niets naar 2 dates de komende week, ik doe toch iets goed denk ik
.
Uhm.. Bedanktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Naja ik denk dat je lelijk genoeg bent
True, je moet mee gaanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is toch een normale vraag man, zo vlak voor Halloween
Whuahahhaha toooofquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:20 schreef Raene het volgende:
http://www.uproxx.com/web(...)een-costumes/#page/1
quote:
Is echt niets voor mij, maar ik gaquote:
Trustenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga slapen schatjes, ben echt moe..
Slaap lekkerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Terechtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Is echt niets voor mij, maar ik ga.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Playerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Is echt niets voor mij, maar ik ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |