De gewone is het bestequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wist niet eens dat er meer NCICS series waren... ben er eigenlijk nooit aan begonnen, terwijl ik wel CSI fan was/ben
De linker toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is lief.
Welke van de twee ben jij?
Niet alles is om te etenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:51 schreef Koen66 het volgende:
en nog klein ook, dat vult je maag niet
daar denken ze in Azie anders open, alles wat loopt, kruipt, zwemt is eetbaar daarquote:
Mannen zijn zo makkelijk.quote:boyfriend: at least 14:00 at your place right ?
me: liefst eerder als je sexytime wilt.
boyfriend: ill try and be there by 13:00 ^^
Geen garnalen van 100 euro.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar denken ze in Azie anders open, alles wat loopt, kruipt, zwemt is eetbaar daar
CSI ben ik dan weer nooit echt aan begonnenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wist niet eens dat er meer NCICS series waren... ben er eigenlijk nooit aan begonnen, terwijl ik wel CSI fan was/ben
Vind ik ookquote:
LA is ook leuk, maar idd minderquote:
ah, Dr Fishquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:53 schreef Raene het volgende:
Dure vissies!? Ik heb laatst nog dure vissies aan mn voeten laten knagen
.
Nu heb ik zin om criminal minds te zien.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
CSI ben ik dan weer nooit echt aan begonnen, heb toevallig het eerste seizoen gisteren gedownload om evt aan te beginnen
.
[..]
Vind ik ook, maar nu ook arme ik
.
[..]
LA is ook leuk, maar idd minder.
Maar zo volg ik meerdere series zoals sommige al weten.
Die geef ik je liever in het eggiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik het kusje kreeg.
Aaah garra rufa's.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:53 schreef Raene het volgende:
Dure vissies!? Ik heb laatst nog dure vissies aan mn voeten laten knagen
.
Zo werd ik genoemd door een fokker uit deze sc. en ik hou van boterkoekquote:
Smoothquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die geef ik je liever in het eggie
ahquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Zo werd ik genoemd door een fokker uit deze sc. en ik hou van boterkoek
Enjoy.quote:
Daar heb ik vandeweek zelfs een boek van gelezenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om criminal minds te zien.
Lekkere winstquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:56 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vandaag ook even de prijs van mijn toekomstige kogelvis opgezocht. 765 euro. BAM!
Cupcake kostte maar 6 euro.
Duur hoofdgerechtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:56 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vandaag ook even de prijs van mijn toekomstige kogelvis opgezocht. 765 euro. BAM!
Holy crap..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:56 schreef Samzz het volgende:
Oeh iets pittigsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:58 schreef Koen66 het volgende:
wow, na een paar van deze heb ik echt mega dorst nu
[ afbeelding ]
gekocht bij een Duitse Lidl (net over de grens hier in Emmerich)quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeh iets pittigs, waar vandaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |