Fixedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:34 schreef Ambipur het volgende:
Werken met bayram sucks mannnn![]()
Bayraminz mubarek olsun
Slacht je mee?? Mijn badkamer is al fijn rood gekleurd!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toerkoes, ik wens jullie een fijn en vreugdevol slachtfeest toe!
Weet je zeker dat dat door het slachten komt, het kan ook die periode zijn weetjewel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Slacht je mee?? Mijn badkamer is al fijn rood gekleurd!
Even gecheckt, nope! 'T zijn de skaapiesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat door het slachten komt, het kan ook die periode zijn weetjewel.
quote:
not sure if seriousquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Even gecheckt, nope! 'T zijn de skaapies
Download Kik messenger en voeg yuri_boyka toe.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja! Geef me je nummer, stuur ik het door.
Kik whut?... Ben oud, he? Verder dan m'n BB kom ik niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Download Kik messenger en voeg yuri_boyka toe.
Ga naar de blackberry app store en download Kik messenger (soort whatsapp).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kik whut?... Ben oud, he? Verder dan m'n BB kom ik niet.
Ja daagggggg, zoveel moeite doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga naar de blackberry app store en download Kik messenger (soort whatsapp).
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja daagggggg, zoveel moeite doen.
Ik wist het wel. Maarre, hij moet er wel zijn hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb voor de gein es gecheckt wat het was.. mijn appstore herkende ;t niet eens
Kut telefoon.
Neequote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wist het wel. Maarre, hij moet er wel zijn hoor.
Wel: http://kik.com/blackberry-download/ Dan doe je dat toch.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
NeeDus ik hou de badkamer foto's voor mezelf
Hoe kun je zo iets niet weten..? Als we het hebben over verkrachting weet iedereen hoe ene vagina er op reageert, omdat ze dit allemaal overal en nergens lezen.. Maar als het neerkomt op bidden weet 80% van hier het niet eens..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:09 schreef Bortecinem het volgende:
Ik weet niet hoe ik moet bidden. Bir turlu kafama girmiyor.
Uh.. Je snapt dat ik geen foto's heb hequote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel: http://kik.com/blackberry-download/ Dan doe je dat toch.
Is maar net wat je nuttige informatie vindt hè?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe kun je zo iets niet weten..? Als we het hebben over verkrachting weet iedereen hoe ene vagina er op reageert, omdat ze dit allemaal overal en nergens lezen.. Maar als het neerkomt op bidden weet 80% van hier het niet eens..
Ipv zo te reageren op haar, kun je haar toch ook netjes toespreken? Lelijk dit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe kun je zo iets niet weten..? Als we het hebben over verkrachting weet iedereen hoe ene vagina er op reageert, omdat ze dit allemaal overal en nergens lezen.. Maar als het neerkomt op bidden weet 80% van hier het niet eens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |