Fixedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:34 schreef Ambipur het volgende:
Werken met bayram sucks mannnn![]()
Bayraminz mubarek olsun
Slacht je mee?? Mijn badkamer is al fijn rood gekleurd!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toerkoes, ik wens jullie een fijn en vreugdevol slachtfeest toe!
Weet je zeker dat dat door het slachten komt, het kan ook die periode zijn weetjewel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Slacht je mee?? Mijn badkamer is al fijn rood gekleurd!
Even gecheckt, nope! 'T zijn de skaapiesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat door het slachten komt, het kan ook die periode zijn weetjewel.
quote:
not sure if seriousquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Even gecheckt, nope! 'T zijn de skaapies
Download Kik messenger en voeg yuri_boyka toe.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja! Geef me je nummer, stuur ik het door.
Kik whut?... Ben oud, he? Verder dan m'n BB kom ik niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Download Kik messenger en voeg yuri_boyka toe.
Ga naar de blackberry app store en download Kik messenger (soort whatsapp).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kik whut?... Ben oud, he? Verder dan m'n BB kom ik niet.
Ja daagggggg, zoveel moeite doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga naar de blackberry app store en download Kik messenger (soort whatsapp).
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja daagggggg, zoveel moeite doen.
Ik wist het wel. Maarre, hij moet er wel zijn hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb voor de gein es gecheckt wat het was.. mijn appstore herkende ;t niet eens
Kut telefoon.
Neequote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wist het wel. Maarre, hij moet er wel zijn hoor.
Wel: http://kik.com/blackberry-download/ Dan doe je dat toch.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
NeeDus ik hou de badkamer foto's voor mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |