Ik wist het wel. Maarre, hij moet er wel zijn hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb voor de gein es gecheckt wat het was.. mijn appstore herkende ;t niet eens
Kut telefoon.
Neequote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wist het wel. Maarre, hij moet er wel zijn hoor.
Wel: http://kik.com/blackberry-download/ Dan doe je dat toch.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
NeeDus ik hou de badkamer foto's voor mezelf
Hoe kun je zo iets niet weten..? Als we het hebben over verkrachting weet iedereen hoe ene vagina er op reageert, omdat ze dit allemaal overal en nergens lezen.. Maar als het neerkomt op bidden weet 80% van hier het niet eens..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:09 schreef Bortecinem het volgende:
Ik weet niet hoe ik moet bidden. Bir turlu kafama girmiyor.
Uh.. Je snapt dat ik geen foto's heb hequote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel: http://kik.com/blackberry-download/ Dan doe je dat toch.
Is maar net wat je nuttige informatie vindt hè?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe kun je zo iets niet weten..? Als we het hebben over verkrachting weet iedereen hoe ene vagina er op reageert, omdat ze dit allemaal overal en nergens lezen.. Maar als het neerkomt op bidden weet 80% van hier het niet eens..
Ipv zo te reageren op haar, kun je haar toch ook netjes toespreken? Lelijk dit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoe kun je zo iets niet weten..? Als we het hebben over verkrachting weet iedereen hoe ene vagina er op reageert, omdat ze dit allemaal overal en nergens lezen.. Maar als het neerkomt op bidden weet 80% van hier het niet eens..
Hoe bedoel je? Dua of namaz?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:09 schreef Bortecinem het volgende:
Ik weet niet hoe ik moet bidden. Bir turlu kafama girmiyor.
Aber naturlich.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Uh.. Je snapt dat ik geen foto's heb he
Is dat niet wat overdreven?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dua of namaz?
Baas.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:23 schreef zarGon het volgende:
Kusje aan xaban06 die het niet kon laten om mij aan te spreken met mijn username na het gebed..
.
Hardste diss in deze reeks ooit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
In het eerste geval gewoon wat in je opkomt, wat je graag wenst. Maar er zijn natuurlijk ook standaard verzen die je kunt reciteren, zoals verzen uit de Koran (bijvoorbeeld Al-Fatiha); en dat is inderdaad gewoon stampwerk.quote:
sorryquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:52 schreef Levolution het volgende:
Ik weet ook niet hoe je moet bidden. Ben wel eens in een moskee geweest als klein kind en deed gewoon de rest na qua bewegingen, maar ik werd afgeleid door al die witte sokken met vuil eronder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |