SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Ik heb het een paar dagen geleden al ausgespieldquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb vandaag als een goede gam0rzzz1337 Assassin's Creed 3 besteld!
Brotherhood vond ik de beste van de drie AC II'squote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:14 schreef mschol het volgende:
ik heb 2 gekocht om het te proberen...
Ik wacht nog even de beste pr-man van fok af en anders wordt het volgende week AC3 en AC3:Liberation halen in das winkelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Is dat nog wat? Ik heb 1 na een uurtje ofzo weggelegd, omdat ik het veels te saai vond...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Homefront 2 komt verre van dit najaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:08 schreef badboynova het volgende:
Aan de TT te zien gaat Ross voor de echte games, ik noem maar een homefront 2 een Hallo 4 en natuurlijk ook cod deel(copy)6473926277592936679266189. Game on dudes en dudeds.
ssssssssssssssst dony tell the ross, nobody likes to see a grown man cry.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Homefront 2 komt verre van dit najaar.
Ik ken de actie niet, maar komt het spel niet 31 oktober uit?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:13 schreef Rossdale het volgende:
Waarom sta ik nou weer in de TT?
AC3 heb ik gepre-ordered tijdens die Gamemania actie. Zal woensdag wel een smsje krijgen dat ik hem op kan halenMisschien dat ik vanavond dan nog net de eerste DLC van Borderlands 2 uit kan spelen
Welke dag is het volgende week woensdagquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken de actie niet, maar komt het spel niet 31 oktober uit?
Ik had een ninja edit, dacht even dat hij morgen al uit kwamquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:17 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Welke dag is het volgende week woensdag
The ninja is strong in this onequote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had een ninja edit, dacht even dat hij morgen al uit kwamPheno was te snel
Dat stond er eerst nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:17 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Welke dag is het volgende week woensdag
I know i knowquote:
Hoi eendquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:19 schreef wc-eend het volgende:
OMG TWEE NINJA'S IN HET TOPIC EN IK WEET WEER VAN NIKSHOI SHAR!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |