Secret woord ga ik natuurlijk nooit melden hier.. Straks staat iedereen samen met me te roken ...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
echt heel bijzonder
is/was het nou zijn vriendin
is/was het nou een Moslima
Liever een feuilleton wmbquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
eigenlijk moet Chufi hier even een samenvatting posten!
Dit dus!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Secret woord ga ik natuurlijk nooit melden hier.. Straks staat iedereen samen met me te roken ...
is/was vriendin ... denk nog van wel
is moslima ... Geen idee hoe groot dr familie is en hoeveel er in Amsterdam wonen.... We hadden ons al op de ergste wraak voorbereid
Zit je nu De Profeet te beledigen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
fifty shade's of shit !
Hij wiens naam gezegend is en die vrouwen met hoofddoekjes laat lopen.quote:
ow.. die !quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
Hij wiens naam gezegend is en die vrouwen met hoofddoekjes laat lopen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat Chufi even roken is ofzo?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben het geheime woord op twitter gezet
waarom niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:30 schreef APK het volgende:
Ah, ik vertrouw die manager in the UK niet
Een man uit Engeland belt en dat blijkt zijn vriendin te zijn!quote:
Ja ik ook niet.. Wel een mooi boyquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:30 schreef APK het volgende:
Ah, ik vertrouw die manager in the UK niet
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:32 schreef APK het volgende:
[..]
Een man uit Engeland belt en dat blijkt zijn vriendin te zijn!
Ziequote:
Nee receptie belt dat er iemand er een man uit Engeland belt ... blijkt dus vriendin... achteraf zouden we de receptie/security de schuld kunnen gevenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:32 schreef APK het volgende:
[..]
Een man uit Engeland belt en dat blijkt zijn vriendin te zijn!
jezus, wat dan???????quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
(Ik heb het geheime woord ook trouwens.)
Of gewoon een slechte lijn, wij hebben ook van die VOIP-telefoons waardoor iedereen soms als ET klinktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee receptie belt dat er iemand er een man uit Engeland belt ... blijkt dus vriendin... achteraf zouden we de receptie/security de schuld kunnen geven
Als je van Indisch donker, met golvend haar houdt, die goed gekleed gaat in soms zwart pak en ook gewoon regular er lekker uit ziet ...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Zie
(Ik heb het geheime woord ook trouwens.)
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Of gewoon een slechte lijn, wij hebben ook van die VOIP-telefoons waardoor iedereen soms als ET klinkt
Maar ik vertrouw het toch niet, volgens mij doet die moslima het met een engelssprekend persoon uit The UK en dat zou best wel eens de manager kunnen zijn
Heb je het nu over een man of over een vrouw?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je van Indisch donker, met golvend haar houdt, die goed gekleed gaat in soms zwart pak en ook gewoon regular er lekker uit ziet ...
Mijn coll is half Engels/Dutch en heeft daar jaren gewoond.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Of gewoon een slechte lijn, wij hebben ook van die VOIP-telefoons waardoor iedereen soms als ET klinkt
Maar ik vertrouw het toch niet, volgens mij doet die moslima het met een engelssprekend persoon uit The UK en dat zou best wel eens de manager kunnen zijn
Oh, wacht effe, iemand belt die man uit Engeland en dat is dus de vriendin!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee receptie belt dat er iemand er een man uit Engeland belt ... blijkt dus vriendin... achteraf zouden we de receptie/security de schuld kunnen geven
Man Managerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je het nu over een man of over een vrouw?
Of over de manager?
dat is een lang geheim woordquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je van Indisch donker, met golvend haar houdt, die goed gekleed gaat in soms zwart pak en ook gewoon regular er lekker uit ziet ...
Wat een poëtische definitie voor een kameel!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een poëtische definitie voor een kameel!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:42 schreef sacha het volgende:
lees ik nu dat ze opeens voor de deur stond?![]()
dat had ik nog niet begrepen
Ja juist.. Dat begrepen wij ook pas toen ie zei dat ie er ff een uurtje tussen uit ging.. na 2 uur meldde ie dat ie vandaag niet meer terug zou komen en dat zn vakantie weer oan wasquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:42 schreef sacha het volgende:
lees ik nu dat ze opeens voor de deur stond?![]()
dat had ik nog niet begrepen
Het was de manager uit The Uk dat zeg ik toch!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:43 schreef chufi het volgende:
Vriendin belt receptie vanuit Amsterdam, maar receptie meldt ons dat er een man uit Engeland belt.. Shit ik weet niet of moslima Nederlands spreekt ....
Daar hebben we ook ff aan getwijfeld. maar andere collegas hadden foto's / filmpjes van dr gezien ...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:45 schreef sacha het volgende:
is zijn vriendin eigenlijk wel een vrouw, of heeft hij nog nooit onder die Boerka gekeken
Ik ben bekaf!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:47 schreef APK het volgende:
Nu effe iets minder ingewikkelds om te lezen zoeken, anders kan ik straks niet slapen
Ja dat vraag ik me dus ook af..? Bij eerste telefoontje wisten ze te melden dat het mogelijk zn vriendin was... Maar bij het 2e telefoontje had ik dus iemand anders van de security aan de lijn en die melde dus die Engelse Man....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Het was de manager uit The Uk dat zeg ik toch!
Ze zijn toch niet achterlijk bij de receptie en de beveiliging?
Moet ik wel in mn element zijn Hequote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben bekaf!
één avond met Chufi en je kan een opname regelen !
Wat doet de security trouwens aan de telefoon, luisteren ze mee met de receptioniste?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus ook af..? Bij eerste telefoontje wisten ze te melden dat het mogelijk zn vriendin was... Maar bij het 2e telefoontje had ik dus iemand anders van de security aan de lijn en die melde dus die Engelse Man....
Na nee niet echt anders dan normaalquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je NU in je element?
Da's best ernstig !quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Na nee niet echt anders dan normaal
Security en receptie zijn 1 en dezelfdequote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Wat doet de security trouwens aan de telefoon, luisteren ze mee met de receptioniste?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:52 schreef sacha het volgende:
maar wel heel knap dat je hier niet gaat roddelen over je collega met dezelfde initialen als Jan Smit
Nee daarom zeg ik er ook niets meer over, omdat alles al gezegd isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:52 schreef sacha het volgende:
maar wel heel knap dat je hier niet gaat roddelen over je collega met dezelfde initialen als
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee daarom zeg ik er ook niets meer over, omdat alles al gezegd is
Bezuinigingen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:53 schreef chufi het volgende:
Security en receptie zijn 1 en dezelfde
Ik zie niksquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
oeps........... ik klikte weer op rapporteer !![]()
Kunnen ze negerenfoutje
Ja dat weet ik ook niet... Ze hebben wel portofoons en zoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Bezuinigingen?
Hoe moet dat dan als er een securityprobleem is, neemt niemand dan de telefoon op?
ja en morgen meer nieuws waarschijnlijk, maar dat hou ik maar voor me zelf zeg ik nu..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
poe poe....... nah... dat was een heel verhaal
Jah...... écht niet !quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
ja en morgen meer nieuws waarschijnlijk, maar dat hou ik maar voor me zelf zeg ik nu..
Dit kan nog maanden doorgaan... Een maand geleden was ie er ook al klaar mee ... Dus dit herhaalt zich nog wel een paar keerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah...... écht niet !
Nu moeten we de rest ook weten !
Hebben jullie dan geen salesafdeling die klaagt dat de telefoon wordt opgenomen door een idioot die zegt 'JA HALLO, MET JOOP VAN DE RECEPTIE WAT MOT JE'?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:57 schreef chufi het volgende:
Ja dat weet ik ook niet... Ze hebben wel portofoons en zo
ja en bedankt hčquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
oeps........... ik klikte weer op rapporteer !![]()
Kunnen ze negerenfoutje
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben jullie dan geen salesafdeling die klaagt dat de telefoon wordt opgenomen door een idioot die zegt 'JA HALLO, MET JOOP VAN DE RECEPTIE WAT MOT JE'?
tegen wie heb je het nu?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:01 schreef chufi het volgende:
Volgens mij was 1 van je eerste reacties het meest passende ...
Ik zag geen TR, misschien haalt Karina ze heel snel weg zonder hier te postenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als ik verder niks intyp zie je dan niks?
Gebeurd mij namelijk best vaak
niks aan de hand geloof ik, zolang ik niks intyp, denk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ja en bedankt hč![]()
en ik gebruikte niet een diekutsmiley
dan ben ik bang dat je toch echt filmpjes van de moslima moet gaan plaatsen om ons zoet te houdenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit kan nog maanden doorgaan... Een maand geleden was ie er ook al klaar mee ... Dus dit herhaalt zich nog wel een paar keer
Ow.. kan dat?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag geen TR, misschien haalt Karina ze heel snel weg zonder hier te posten
Ja, maar de kans is klein want ik denk dat ik die TR wel gezien zou hebbenquote:
ow... mijn eerste reaktie? ik heb geen idee meerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:04 schreef chufi het volgende:
Die collega is nog geen 40+ BTW .. En ik had het tegen FANN... En die opmerking zou ik terug moeten zoeken in het vorige topic ...
ah... nee ik klik het altijd snel weer dicht, dus dan is er niks aan de hand dus?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar de kans is klein want ik denk dat ik die TR wel gezien zou hebben
Waarschijnlijk heb je niet op 'invoeren' geklikt
ehm ja?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:06 schreef chufi het volgende:
En mn werk situatie is apart.. Ik werk op een externe lokatie, dus facilities is ook extern
Klinkt trouwens als een datacentrum waar de telefoon van de receptie naar security wordt doorgeschakeld als de receptionist(e) het woord 'Kameel' op een van haar social media dingetjes ziet verschijnen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Security en receptie zijn 1 en dezelfde
Volgens mij was dat zoiets in de trend van ... En het is weer gelukt.... De actie van de vriendin om weer zn aandacht te krijgen danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... mijn eerste reaktie? ik heb geen idee meer
Nope en ja, dat is mooi voor iedereen die met bokkepoten zit te tiepenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... nee ik klik het altijd snel weer dicht, dus dan is er niks aan de hand dus?
da's mooi
Vergeet je het linkjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Moet effe hoor, voor de ontspanning enzo, anders wordt ik gek !
Louis Prima - Buona sera Signorina
ow.... er ging iets foutquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Moet effe hoor, voor de ontspanning enzo, anders wordt ik gek !
Louis Prima - Buona sera Signorina
Ja zoiets iddquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Klinkt trouwens als een datacentrum waar de telefoon van de receptie naar security wordt doorgeschakeld als de receptionist(e) het woord 'Kameel' op een van haar social media dingetjes ziet verschijnen!
Ah... dat alles weer goed is en samen op vakantie gaan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was dat zoiets in de trend van ... En het is weer gelukt.... De actie van de vriendin om weer zn aandacht te krijgen dan
Er gaat wel meer fout vandaag maar goed ... Leuke Oldiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.... er ging iets fout![]()
Ik ga morgen even op de telefoonlijst kijken of wij een J.S. in dienst hebbenquote:
Bij mij ging er ook iets fout !quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Er gaat wel meer fout vandaag maar goed ... Leuke Oldie
Nou of alles goed is weet ik niet maar ze heeft hem iig weer ff gestrikt voor een weekje extra incl vakantie ...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... dat alles weer goed is en samen op vakantie gaan?
Jah... denk ik ook
Als je nu gewoon verteld waar je werkt ... (Niet hier) dan kan ik je vertellen of je moet zoekenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga morgen even op de telefoonlijst kijken of wij een J.S. in dienst hebben
Don't worry
Neuh, ik vind het leuker op deze manier en what happens in 40+ stays in 40+ wmbquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je nu gewoon verteld waar je werkt ... (Niet hier) dan kan ik je vertellen of je moet zoeken
OK zo it will bequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het leuker op deze manier en what happens in 40+ stays in 40+ wmb
OK .. Ja wat extra vitamientjes kunnen nooit kwaad ... Zeker na jouw prestaties van de afgelopen dagenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Adios !![]()
Ik was nog effe een paar kiwi's aan het naar binnen werken om op krachten te komen
Nee ik bedoelde eigenlijk op krachten komen na jouw verhaalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. Ja wat extra vitamientjes kunnen nooit kwaad ... Zeker na jouw prestaties van de afgelopen dagen
Morgen minder ? Beter toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde eigenlijk op krachten komen na jouw verhaal![]()
maar pitamientjes zijn altijd goed
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.... er ging iets fout![]()
Nog effe en het is Kerstmisquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet elke dag feest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nog effe en het is Kerstmis
Lekker back to realitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Jaja en weglopen : Kom we gaan dit is niet wat IK horen wil !!!! Meestal de vrouwen die de mannen mee wegsleurenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die koppen van die omstanders![]()
Ja ook zo maar eens doen.. Smakelijk alvast en een lekker nummerquote:
Als het verhaal zich verder ontwikkelt zou ik juist meer nieuws verwachtenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:31 schreef chufi het volgende:
Zo iemand anders nog iets leuks meegemaakt??
Dat verhaal van gisteren is nog lang niet afgelopen, dus daarom vandaag ff geen verdere details...
Ligt nog al ingewikkeld...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Als het verhaal zich verder ontwikkelt zou ik juist meer nieuws verwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt nog al ingewikkeld...
Oh kut, nu moet ik dus ook in een spoiler gaan reageren, dat wordt onleesbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who the fuck can sleep with all this shit going on?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt nog al ingewikkeld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]Ik zeg 'Fuck de spoilers!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Dat zeg ik ook, maar misschien is Chufi bang dat ze achter hem aan komen en dat wil ik niet op mijn geweten hebbenquote:
Wat ik wel een beetje jammer vind, want het was best een leuk feulleton, ik heb me prima vermaakt tijdens het teruglezenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:17 schreef chufi het volgende:
Btw niet hij maar zij wordt overal opgepakt.
Maar laat het idd nu verder bij
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ik wel een beetje jammer vind, want het was best een leuk feulleton, ik heb me prima vermaakt tijdens het teruglezen
Misschien stuurt hij wel een SMS of een email?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:24 schreef chufi het volgende:
Maar goed komende week zowieso geen updates omdat ie vrij heeft..
Ik ga hen niet lastigvallen in zn vakantie of wat ie ook aan het doen isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:31 schreef Deisyy het volgende:
Wel flauw, je leeft toch mee als collega zijnde.
Ga jij helpenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga hen niet lastigvallen in zn vakantie of wat ie ook aan het doen is
Eerst morgen verhuizen, want ze moet dr flat uit en gaat ie misschien nog naar Egypte waar ie dr ontmoet heeft
Noem jij mij nu een stinkende kut?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:15 schreef APK het volgende:
Ik moest trouwens eerder vandaag best wel lachen n.a.v. dat topic over die stinkende kut in KLB
JAquote:
Maar goed dat ik vanavond niet meer de stoep op ga .. Zou ik je nog aanspreken ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
JAen ze zitten er nog aan want dat spul om ze eraf te halen bleek op te zijn
![]()
Het is besteld en ik wordt gebeld wanneer ik terug kan komen, tot dan loop ik voor lul
nah..... heb meelee, is hartikke klotequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed dat ik vanavond niet meer de stoep op ga .. Zou ik je nog aanspreken ook
Na vooruit ... Hoelang zijn ze ge-extended? Ik zou het niet eens kunnen met brilquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah..... heb meelee, is hartikke klote
Achterlijk lang in ieder gevalquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Na vooruit ... Hoelang zijn ze ge-extended? Ik zou het niet eens kunnen met bril
Ik zal er eens op gaan letten bij de Marrokaanse meisjes ..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Achterlijk lang in ieder gevalik kan nu wel héél zwoel knipperen enzo
![]()
maar ik vin het helemaal niks
Ze zei, die van de salon, dat ze wel 8 klantjes per dag had voor die dingen dus ik denkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal er eens op gaan letten bij de Marrokaanse meisjes ..
BTW: Zwoel op deze koude avond doet wel wat
Ik hoop niet voor je dat ze je nummer verkeerd genoteerd hebbenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ze zei, die van de salon, dat ze wel 8 klantjes per dag had voor die dingen dus ik denk
dat er best veel rondlopen zo !![]()
Het voelt ook niet lekkerdie dingen zijn keihard
Want jij spreekt wel vaker stoephoeren aan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed dat ik vanavond niet meer de stoep op ga .. Zou ik je nog aanspreken ook
Op elk tijdstip van de dag ... waar dan ook op de stoep.. En zeker die winken met zulke extensionsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want jij spreekt wel vaker stoephoeren aan?
Daar zal je wel een dagtaak aan hebben in Amsterdamquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Op elk tijdstip van de dag ... waar dan ook op de stoep.. En zeker die winken met zulke extensions
Zekers, maar ik heb gelukkig wel werk, dus dat scheelt 8 uur per dagquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zal je wel een dagtaak aan hebben in Amsterdam
Dan heb je vanavond zeker wel dat nieuwe programma op RTL4 gekeken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:19 schreef chufi het volgende:
Maar zeker bij mij in de buurt .. Loopt van alles rond, maar ik ben ook geen 20 meer
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:57 schreef chufi het volgende:
Op zoek naar MMPIk denk dat het juist bij die meisjes en vrouwen bijna niet opvaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.want bij die lijkt het
namelijk gewoon of het zo hoort, want al die meiden daar (behalve eentje) bleken die
dingen te hebben en dat had ik écht niet geweten als ze me dat niet hadden vertelt,
maar bij zo'n bleekscheet als ik valt het natuurlijk wél op![]()
Dus je moet op zoek naar bleekscheten
Wellek nieuw programma?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je vanavond zeker wel dat nieuwe programma op RTL4 gekeken?
Ja dat..? Was bezig met iets andersquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wellek nieuw programma?
Bleekscheten met nepwimpersquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist bij die meisjes en vrouwen bijna niet opvaltwant bij die lijkt het
namelijk gewoon of het zo hoort, want al die meiden daar (behalve eentje) bleken die
dingen te hebben en dat had ik écht niet geweten als ze me dat niet hadden vertelt,
maar bij zo'n bleekscheet als ik valt het natuurlijk wél op![]()
Dus je moet op zoek naar bleekscheten
Voor ouwe lullenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wellek nieuw programma?
Ja dat bedoel ik, hoe hard ze me ook probeerde te overtuigen dat het écht écht heel mooi stondquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bleekscheten met nepwimpers
Maar het is wel zo wat je zegt, mijn nichtje heeft een paar weken geleden ook van die extensions in haar wimpers laten zetten en het staat bij haar heel natuurlijk, maar zij is dan ook niet zo licht, maar heeft donker haar.. Bij haar blonde vriendin staat het weer heel anders.
Ja .. Nee gemist .. Is het wat ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor ouwe lullen![]()
[TV-TIP] RTL4 - Zaterdag - 22:10 uur: Mannen van een Zekere Leeftijd
Niet gezien, was het wat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor ouwe lullen![]()
[TV-TIP] RTL4 - Zaterdag - 22:10 uur: Mannen van een Zekere Leeftijd
quote:
Kweenie, ik heb het ook niet gezienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niet gezien, was het wat?
Ow...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Kweenie, ik heb het ook niet gezien
Wat zeur je dan..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Kweenie, ik heb het ook niet gezien
Ik zeur niet, want ik ben geen man van zekere leeftijd, maar jij dus welquote:
Eigenlijk zou ik nu wel een foto van een close-up van je wimpers willen zien .. Maar dat zit er waarschijnlijk mniet inquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, hoe hard ze me ook probeerde te overtuigen dat het écht écht heel mooi stond![]()
Nah.... ze kunnen me nog meer vertellen, het is geen gezicht
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeur niet, want ik ben geen man van zekere leeftijd, maar jij dus wel
Oei, heb ik een teer puntje geraakt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]Voor vrouwen zoals jij zijn ook vast wel genoeg programmas
neh... ik schaam me kapotquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik nu wel een foto van een close-up van je wimpers willen zien .. Maar dat zit er waarschijnlijk mniet in
Nee, hoor ik ben een bikkel en hou me daar niet echt mee bezigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oei, heb ik een teer puntje geraakt?![]()
Nee, vanavond was er niet veel voor "vrouwen als ik"
Laat dan maarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... ik schaam me kapot
Niet aan gaan trekken hoor, dan ben je dalijk voor de rest van je leven wimperloosquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... ik schaam me kapot
Ja, die waarschuwing kreeg ik alquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet aan gaan trekken hoor, dan ben je dalijk voor de rest van je leven wimperloos
Dan week je ook meteen je hoornvlies los, maar dat is een kleine bijkomstigheidquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:49 schreef chufi het volgende:
Volgens mij gewoon ff in de aceton dippen en dan komen ze wel los
Met het risico om blind te worden ofzo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:49 schreef chufi het volgende:
Volgens mij gewoon ff in de aceton dippen en dan komen ze wel los
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan week je ook meteen je hoornvlies los, maar dat is een kleine bijkomstigheid
Ja of je wilt je eigen wimpers terug of niet.quote:
Het lijkt me beter om even te wachtenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja of je wilt je eigen wimpers terug of niet.
Keuzes, keuzes.
Ja, dat zou ook mijn keuze zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het lijkt me beter om even te wachten
Nah... verven kot 8 euro dus dat kan er dan ook nog wel van afquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:53 schreef chufi het volgende:
Volgens mij was er vandaag een ooglaser aanbieding op Groupon
Denk zowieso wel dat je ze opnieuw moet laten kleuren daarna...
Dat zag ik ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:53 schreef chufi het volgende:
Volgens mij was er vandaag een ooglaser aanbieding op Groupon
Denk zowieso wel dat je ze opnieuw moet laten kleuren daarna...
Als het een bekend instituut is zou ik mogelijk overwegen... Maar in general ben ik sowieso al bang om iets met mn ogen te laten doen ... Heb nogal wat afwijkingen en zo ...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zag ik ook![]()
"Laten we lekker ons ogen gaan laseren via Groupon"![]()
Vanmenevernooitnie
Welke afwijkingen heb je dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het een bekend instituut is zou ik mogelijk overwegen... Maar in general ben ik sowieso al bang om iets met mn ogen te laten doen ... Heb nogal wat afwijkingen en zo ...
Verziend in het algemeen maar daarnaast zie ik met 1 oog dubbelquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Welke afwijkingen heb je dan?
Dubbel zien?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Verziend in het algemeen maar daarnaast zie ik met 1 oog dubbel
.. Ik heb een tijdje 2 lensen in een oog gepobeerd .. Hard op zacht.. Maar daar werd ik ook niet vrolijk van ... Wat een gedoe en gekloot
Mijn droger is stukquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik laat mijn droger nog maar een uurtje draaien ofzo, dan hoef ik het niet op zo'n rekkie te
hangen, heb ik geen zin meer in
Ja en als ik dan een keer echt te veel zuip zie ik driedubbel;:)quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dubbel zien?
Dat lijkt me wel héél lastig, alsof je te veel gezopen hebt ofzo
Neh... ik zet hem altijd maar op een half uur drogen en dan hang ik het aan het rekkie,quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn droger is stukMaar als je er 1 hebt is het toch droog na het programma
Is je chocola op?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... ik zet hem altijd maar op een half uur drogen en dan hang ik het aan het rekkie,
energiebesparing enzomaar ik ben nu te lui, of te moe, zo kan je het ook zien.
Ik ben weer manisch bezig geweest en ik heb de gangkast uitgebaggerd vanavond.
ik weet niet wat er mis met me is
Jij verkut onze planeet met die luie kutinstelling, proleetquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik laat mijn droger nog maar een uurtje draaien ofzo, dan hoef ik het niet op zo'n rekkie te
hangen, heb ik geen zin meer in
Heb ik niet in huisquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:13 schreef chufi het volgende:
Niet zwanger ... Ja dan kan het alleen maar ... Ja Chocola of zo
Tering........ ik heb me de pleuris gewerkt de afgelopen wekenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Jij verkut onze planeet met die luie kutinstelling, proleet
Ah jawel joh, gewoon die korrels op een lepel gooien en naar binnen hengelenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik niet in huisja ik kan een pak hagelslag leegvreten maar dat is ook niet alles
Dat je dat überhaupt in huis hebtquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik niet in huisja ik kan een pak hagelslag leegvreten maar dat is ook niet alles
Heeft het mogelijk met je moeder te maken FANN?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tering........ ik heb me de pleuris gewerkt de afgelopen weken
Ja voor jezelf en je eigen egodingetjes.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tering........ ik heb me de pleuris gewerkt de afgelopen weken
Hagelslag vin ik wel lekker hoorquote:
Ik doe geen klote voor Griekenland, wat moet ik doen dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ja voor jezelf en je eigen egodingetjes.
Ga eens wat voor de maatschappij doen ipv voor Griekenland
Weet ik nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft het mogelijk met je moeder te maken FANN?
Je doet de was voor die luie kloothommel van je die onze economie naar de kloten heeft geholpen!quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik doe geen klote voor Griekenland, wat moet ik doen dan?
Je doet er iig iets mee , wat het dan ook is , jammer dat je dan nu geen chocolade in huis hebt. Heb er ook wel iets mee, met chocola.. S'avonds na de maatijd bij de koffiequote:Op zondag 28 oktober 2012 00:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet ik nietafleiding bedoel je?
kweetniet, ik ben een beetje manisch, maar ik heb dat wel vaker gehad, gaat wel weer over
Ik las vandaag dat je dat ook (tijdelijk) als koelpasta voor een CPU kunt gebruikenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
IIk heb nog wel een pot nutella
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Je doet de was voor die luie kloothommel van je die onze economie naar de kloten heeft geholpen!
Of doet hij dat zelf?
Nee toch?!
Zie je wel!
eh.... ik snap niet wat je zegt nuquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat je dat ook (tijdelijk) als koelpasta voor een CPU kunt gebruiken
Hoeveel watt gebruikt zo'n ding eigenlijk?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:22 schreef Leandra het volgende:
* Leandra meldt....
Ik doe alle was in de droger, behalve de overhemden van N
APK is in een negatieve cirkel belandt vandaag volgens mijquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh.... ik snap niet wat je zegt nukoelpasta? CPU?
geen idee waar je het over hebt
Is grotemensentaalquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
eh.... ik snap niet wat je zegt nukoelpasta? CPU?
geen idee waar je het over hebt
Heb jij geen drogert?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Hoeveel watt gebruikt zo'n ding eigenlijk?
Waarschijnlijk ongeveer gelijk aan 10 minuten microwaven, maar ik ben niet schuldig hoor
Wij zijn luie wijvenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra meldt....
Ik doe alle was in de droger, behalve de overhemden van N
Volgens mij valt het wel meequote:Op zondag 28 oktober 2012 00:25 schreef chufi het volgende:
APK is in een negatieve circel belandt vandaag volgens mij
Geen flauw idee, en ik heb het gevoel dat de condensdroger bij N nog meer stroom gebruikt dan de luchtdroger bij mij thuis.... maar dat kan ik fout hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Hoeveel watt gebruikt zo'n ding eigenlijk?
Waarschijnlijk ongeveer gelijk aan 10 minuten microwaven, maar ik ben niet schuldig hoor
Hoezo uurtje extra?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:27 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee
Uurtje extra slaap straks, heerlijk!
Je wordt wakker of niet tochquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoezo uurtje extra?![]()
heb je iets in te halen?
Ja, gemak dient de mens zeg maar.... ik heb al 13 jaar een droger en heb eigenlijk alleen de jaren tussen definitief uit huis gaan (1991) en 1999 geen droger gehadquote:
Waar smaakt pompoentaart naar? Is dat lekker?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee, en ik heb het gevoel dat de condensdroger bij N nog meer stroom gebruikt dan de luchtdroger bij mij thuis.... maar dat kan ik fout hebben.
We hebben trouwens net nog een pompoentaart gebakken, de oven heeft dus ook ruim een uur aangestaan, ook strafpunten zeker?
Niet dat het wat boeit, want we hebben nu en een schattige pompoen buiten op tafel staan met een waxinelichtje erin, en we hebben een lekkere pompoentaart die op het fornuis staat af te koelen, dus het ruikt ook nog lekker
Als hij smaakt zoals hij ruikt (de vulling smaakte ook al lekker) dan naar ehm... pompoen met suiker en kaneelquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar smaakt pompoentaart naar? Is dat lekker?
Lijkt me niks
Ik weet niet meer wanneer mijn eerste drogert kwam, maar sindsdien kan ik niet meer zonderquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gemak dient de mens zeg maar.... ik heb al 13 jaar een droger en heb eigenlijk alleen de jaren tussen definitief uit huis gaan (1991) en 1999 geen droger gehad
Klok gaat om 3 uur terug naar 2 uurquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoezo uurtje extra?![]()
heb je iets in te halen?
Dat ga ik morgen effe lezenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij smaakt zoals hij ruikt (de vulling smaakte ook al lekker) dan naar ehm... pompoen met suiker en kaneel
We hebben dit recept min of meer gebruikt....
Met het verschil dat onze pompoen niet in stukken is gesneden, want die staat nu op de tuintafel met een waxinelichtje erin....
We = N waarschijnlijk want ik zie jou die taart niet zo 1-2-3- bakkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee, en ik heb het gevoel dat de condensdroger bij N nog meer stroom gebruikt dan de luchtdroger bij mij thuis.... maar dat kan ik fout hebben.
We hebben trouwens net nog een pompoentaart gebakken, de oven heeft dus ook ruim een uur aangestaan, ook strafpunten zeker?
Niet dat het wat boeit, want we hebben nu en een schattige pompoen buiten op tafel staan met een waxinelichtje erin, en we hebben een lekkere pompoentaart die op het fornuis staat af te koelen, dus het ruikt ook nog lekker
Wist ik niet !quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klok gaat om 3 uur terug naar 2 uur
Dus als je voor 3 uur (zomertijd) gaat slapen, dan heb je een uur extra.
Ik weet wel dat het 1999 was, want mijn zusje trouwde voor de tweede keer, en omdat dat m'n ouders weer een hoop geld zou kosten, en ik nog niet getrouwd was en het ook niet (op korte termijn) stond te gebeuren, besloten ze mij ook maar een cadeau te geven, dat werd dus een drogerquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wanneer mijn eerste drogert kwam, maar sindsdien kan ik niet meer zonder![]()
Die handoeken enzo worden ook zo lekker zacht![]()
Als je het een keertje niet doet lijken ze wel van schuurpapier
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoezo uurtje extra?![]()
heb je iets in te halen?
Leuk kadootje !quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het 1999 was, want mijn zusje trouwde voor de tweede keer, en omdat dat m'n ouders weer een hoop geld zou kosten, en ik nog niet getrouwd was en het ook niet (op korte termijn) stond te gebeuren, besloten ze mij ook maar een cadeau te geven, dat werd dus een droger![]()
![]()
Overigens is ze inmiddels weer gescheiden, maar goed, it happens.
Volgens mij werk jij héél veel uren heh?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:37 schreef APK het volgende:
[..]Slaap
Ik slaap doordeweeks veel te weinig dus dit is een fijn kadootje
Moet je wel voor 3 uur weg zijn anders ben je te laatquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:37 schreef APK het volgende:
[..]Slaap
Ik slaap doordeweeks veel te weinig dus dit is een fijn kadootje
Ha.... denkfoutquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
We = N waarschijnlijk want ik zie jou die taart niet zo 1-2-3- bakkenMaar wel leuk zo'n pompoen voor Halloween ...
Laat die jongen nou effe ... is ontspanning enzoquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je wel voor 3 uur weg zijn anders ben je te laat
De tweede dusquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Leuk kadootje !![]()
Wéér gescheiden, hoeveelste keer dan?
Nou, ik gok dat ik eerder getrouwd ben dan zij voor de derde keer....quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kolereen is er nog een derde feesie op komst, zo kom je wel aan je drogert
![]()
Dat lijkt me wel heel vreemd ! dat is best laat danquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik gok dat ik eerder getrouwd ben dan zij voor de derde keer....
Daarbij is ze gescheiden omdat ze ondekt had dat ze eigenlijk vrouwen viel, en dan is het best lastig om met een man getrouwd te zijn.
Maar ik verwacht daar voorlopig iig geen huwelijk.
Valt wel mee hoor, ik was gewend om om een of drie 's nachts te gaan slapen en nu moet ik elke morgen om zeven uur op en zo'n gewoonte is moeilijk uit je systeem te rammenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij werk jij héél veel uren heh?
Moet je mee uitkijken hoor
Yepquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel vreemd ! dat is best laat dan![]()
Ik bedoel dat je dat pas na twee huwelijken weet en heeft ze dan nu een vriendin?
Dat is hier eigenlijk altijd een strijd, N is echt een ochtendmens en ik een avondmens, nou heb ik er geen last van dat hij 's morgens zo vroeg naar z'n werk gaat (in tegendeel zelfs, hij is daardoor 's middags ook altijd lekker vroeg thuis), maar hij heeft er wel last van dat ik later naar bed ga dan hij...quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik was gewend om om een of drie 's nachts te gaan slapen en nu moet ik elke morgen om zeven uur op en zo'n gewoonte is moeilijk uit je systeem te rammen
Ik slaap op de meest rare tijden, ik heb best wel een slaapprobleem geloof ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik was gewend om om een of drie 's nachts te gaan slapen en nu moet ik elke morgen om zeven uur op en zo'n gewoonte is moeilijk uit je systeem te rammen
Ja dat is niet makkelijk, maar met de jaren heb je minder slaap nodig ....quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik heb er niet zo'n moeite mee...quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We; vreemd tocn? Of is iedereen er al aan gewend?
Waarom heeft hij daar last van?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:47 schreef Leandra het volgende:
Dat is hier eigenlijk altijd een strijd, N is echt een ochtendmens en ik een avondmens, nou heb ik er geen last van dat hij 's morgens zo vroeg naar z'n werk gaat (in tegendeel zelfs, hij is daardoor 's middags ook altijd lekker vroeg thuis), maar hij heeft er wel last van dat ik later naar bed ga dan hij...
Ja dat vind ik ook best raar, of eigenlijk ''laat'' om erachter te komen dat je eigenlijk op vrouwenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik heb er niet zo'n moeite mee...
Ik snap alleen niet dat iemand die in ons gezin opgegroeid is er tot haar 40ste voor nodig had om te ontdekken hoe het zit, want ik weet niet beter dan dat dat ook een mogelijkheid is, mijn ouders hadden een lesbisch stel als kennissen, daar kwamen we dus gewoon thuis enzo.
Dat zeggen ze ja, maar ik denk dat 6 ā 6.5 uur per nacht op mijn leeftijd toch net iets te weinig is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:48 schreef chufi het volgende:
Ja dat is niet makkelijk, maar met de jaren heb je minder slaap nodig ....
Hij slaapt makkelijker in als ik naast hem lig, ik vermoed dat hij onbewust ligt te wachten tot ik ook boven ben ofzo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom heeft hij daar last van?
Wordt hij wakker als jij naar bed gaat en komt hij dan weer moeilijk in slaap?
Neuh, ze zegt wel zeker te weten dat ze niet bi is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook best raar, of eigenlijk ''laat'' om erachter te komen dat je eigenlijk op vrouwen
valt, misschien is ze BI dat kan toch ook? ander kan je toch niet twee keer met een vent trouwen?
Nah... heb ik verder ook geen verstand van
Hij gaat eerder naar bed dan Leandra blijkbaar ... Niet altijd, anders was er natuurlijk geen kind geschapen,quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom heeft hij daar last van?
Wordt hij wakker als jij naar bed gaat en komt hij dan weer moeilijk in slaap?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij gaat eerder naar bed dan Leandra blijkbaar ... Niet altijd, anders was er natuurlijk geen kind geschapen,
Je bent er nu wel klaar mee met die kinderenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof ik hem daar niet voor wakker mag maken
Edit: nou ja, niet voor nog een kind...
Blijkbaar wegen de voordelen op tegen de nadelenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij slaapt makkelijker in als ik naast hem lig, ik vermoed dat hij onbewust ligt te wachten tot ik ook boven ben ofzo.
En idd, als hij wel slaapt dan wordt hij wakker als ik naar bed ga, dus dat is een onderbreking van z'n slaap, en waarschijnlijk net op een lastig moment.
Nog één kindje zou toch best kunnen ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof ik hem daar niet voor wakker mag maken
Edit: nou ja, niet voor nog een kind...
WTF, een Griek die werkt?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die Griek ligt nu op de bank te pitten en ik ben nog klaarwakker, zo gaat het meestal![]()
Heeft natuurlijk ook met zijn nachtdiensten enzo te maken, dat dan weer wel
Denk dat die ouwe zegt van Uhh 1 was leuk maar 2 ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nog één kindje zou toch best kunnen ?
Is leuke voor die kleine
Zwart werken en dan hebben ze ook nog het gore lef om daarnaast geen belasting te betalen!quote:
Het achterspatbord van de fiets van de Griek kan een likje verf gebruikenquote:
Tijd verdoen.quote:
Hoe ouder hoe harderquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oeeeeeeeeeeee wie heeft er een leuke TT???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |