Secret woord ga ik natuurlijk nooit melden hier.. Straks staat iedereen samen met me te roken ...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
echt heel bijzonder
is/was het nou zijn vriendin
is/was het nou een Moslima
Liever een feuilleton wmbquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
eigenlijk moet Chufi hier even een samenvatting posten!
Dit dus!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Secret woord ga ik natuurlijk nooit melden hier.. Straks staat iedereen samen met me te roken ...
is/was vriendin ... denk nog van wel
is moslima ... Geen idee hoe groot dr familie is en hoeveel er in Amsterdam wonen.... We hadden ons al op de ergste wraak voorbereid
Zit je nu De Profeet te beledigen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
fifty shade's of shit !
Hij wiens naam gezegend is en die vrouwen met hoofddoekjes laat lopen.quote:
ow.. die !quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
Hij wiens naam gezegend is en die vrouwen met hoofddoekjes laat lopen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat Chufi even roken is ofzo?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben het geheime woord op twitter gezet
waarom niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:30 schreef APK het volgende:
Ah, ik vertrouw die manager in the UK niet
Een man uit Engeland belt en dat blijkt zijn vriendin te zijn!quote:
Ja ik ook niet.. Wel een mooi boyquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:30 schreef APK het volgende:
Ah, ik vertrouw die manager in the UK niet
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:32 schreef APK het volgende:
[..]
Een man uit Engeland belt en dat blijkt zijn vriendin te zijn!
Ziequote:
Nee receptie belt dat er iemand er een man uit Engeland belt ... blijkt dus vriendin... achteraf zouden we de receptie/security de schuld kunnen gevenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:32 schreef APK het volgende:
[..]
Een man uit Engeland belt en dat blijkt zijn vriendin te zijn!
jezus, wat dan???????quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
(Ik heb het geheime woord ook trouwens.)
Of gewoon een slechte lijn, wij hebben ook van die VOIP-telefoons waardoor iedereen soms als ET klinktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee receptie belt dat er iemand er een man uit Engeland belt ... blijkt dus vriendin... achteraf zouden we de receptie/security de schuld kunnen geven
Als je van Indisch donker, met golvend haar houdt, die goed gekleed gaat in soms zwart pak en ook gewoon regular er lekker uit ziet ...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Zie
(Ik heb het geheime woord ook trouwens.)
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Of gewoon een slechte lijn, wij hebben ook van die VOIP-telefoons waardoor iedereen soms als ET klinkt
Maar ik vertrouw het toch niet, volgens mij doet die moslima het met een engelssprekend persoon uit The UK en dat zou best wel eens de manager kunnen zijn
Heb je het nu over een man of over een vrouw?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je van Indisch donker, met golvend haar houdt, die goed gekleed gaat in soms zwart pak en ook gewoon regular er lekker uit ziet ...
Mijn coll is half Engels/Dutch en heeft daar jaren gewoond.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Of gewoon een slechte lijn, wij hebben ook van die VOIP-telefoons waardoor iedereen soms als ET klinkt
Maar ik vertrouw het toch niet, volgens mij doet die moslima het met een engelssprekend persoon uit The UK en dat zou best wel eens de manager kunnen zijn
Oh, wacht effe, iemand belt die man uit Engeland en dat is dus de vriendin!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee receptie belt dat er iemand er een man uit Engeland belt ... blijkt dus vriendin... achteraf zouden we de receptie/security de schuld kunnen geven
Man Managerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je het nu over een man of over een vrouw?
Of over de manager?
dat is een lang geheim woordquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je van Indisch donker, met golvend haar houdt, die goed gekleed gaat in soms zwart pak en ook gewoon regular er lekker uit ziet ...
Wat een poëtische definitie voor een kameel!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een poëtische definitie voor een kameel!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:42 schreef sacha het volgende:
lees ik nu dat ze opeens voor de deur stond?![]()
dat had ik nog niet begrepen
Ja juist.. Dat begrepen wij ook pas toen ie zei dat ie er ff een uurtje tussen uit ging.. na 2 uur meldde ie dat ie vandaag niet meer terug zou komen en dat zn vakantie weer oan wasquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:42 schreef sacha het volgende:
lees ik nu dat ze opeens voor de deur stond?![]()
dat had ik nog niet begrepen
Het was de manager uit The Uk dat zeg ik toch!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:43 schreef chufi het volgende:
Vriendin belt receptie vanuit Amsterdam, maar receptie meldt ons dat er een man uit Engeland belt.. Shit ik weet niet of moslima Nederlands spreekt ....
Daar hebben we ook ff aan getwijfeld. maar andere collegas hadden foto's / filmpjes van dr gezien ...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:45 schreef sacha het volgende:
is zijn vriendin eigenlijk wel een vrouw, of heeft hij nog nooit onder die Boerka gekeken
Ik ben bekaf!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:47 schreef APK het volgende:
Nu effe iets minder ingewikkelds om te lezen zoeken, anders kan ik straks niet slapen
Ja dat vraag ik me dus ook af..? Bij eerste telefoontje wisten ze te melden dat het mogelijk zn vriendin was... Maar bij het 2e telefoontje had ik dus iemand anders van de security aan de lijn en die melde dus die Engelse Man....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Het was de manager uit The Uk dat zeg ik toch!
Ze zijn toch niet achterlijk bij de receptie en de beveiliging?
Moet ik wel in mn element zijn Hequote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben bekaf!
één avond met Chufi en je kan een opname regelen !
Wat doet de security trouwens aan de telefoon, luisteren ze mee met de receptioniste?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus ook af..? Bij eerste telefoontje wisten ze te melden dat het mogelijk zn vriendin was... Maar bij het 2e telefoontje had ik dus iemand anders van de security aan de lijn en die melde dus die Engelse Man....
Na nee niet echt anders dan normaalquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je NU in je element?
Da's best ernstig !quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Na nee niet echt anders dan normaal
Security en receptie zijn 1 en dezelfdequote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Wat doet de security trouwens aan de telefoon, luisteren ze mee met de receptioniste?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:52 schreef sacha het volgende:
maar wel heel knap dat je hier niet gaat roddelen over je collega met dezelfde initialen als Jan Smit
Nee daarom zeg ik er ook niets meer over, omdat alles al gezegd isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:52 schreef sacha het volgende:
maar wel heel knap dat je hier niet gaat roddelen over je collega met dezelfde initialen als
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee daarom zeg ik er ook niets meer over, omdat alles al gezegd is
Bezuinigingen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:53 schreef chufi het volgende:
Security en receptie zijn 1 en dezelfde
Ik zie niksquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
oeps........... ik klikte weer op rapporteer !![]()
Kunnen ze negerenfoutje
Ja dat weet ik ook niet... Ze hebben wel portofoons en zoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Bezuinigingen?
Hoe moet dat dan als er een securityprobleem is, neemt niemand dan de telefoon op?
ja en morgen meer nieuws waarschijnlijk, maar dat hou ik maar voor me zelf zeg ik nu..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
poe poe....... nah... dat was een heel verhaal
Jah...... écht niet !quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
ja en morgen meer nieuws waarschijnlijk, maar dat hou ik maar voor me zelf zeg ik nu..
Dit kan nog maanden doorgaan... Een maand geleden was ie er ook al klaar mee ... Dus dit herhaalt zich nog wel een paar keerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah...... écht niet !
Nu moeten we de rest ook weten !
Hebben jullie dan geen salesafdeling die klaagt dat de telefoon wordt opgenomen door een idioot die zegt 'JA HALLO, MET JOOP VAN DE RECEPTIE WAT MOT JE'?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:57 schreef chufi het volgende:
Ja dat weet ik ook niet... Ze hebben wel portofoons en zo
ja en bedankt hčquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
oeps........... ik klikte weer op rapporteer !![]()
Kunnen ze negerenfoutje
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben jullie dan geen salesafdeling die klaagt dat de telefoon wordt opgenomen door een idioot die zegt 'JA HALLO, MET JOOP VAN DE RECEPTIE WAT MOT JE'?
tegen wie heb je het nu?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:01 schreef chufi het volgende:
Volgens mij was 1 van je eerste reacties het meest passende ...
Ik zag geen TR, misschien haalt Karina ze heel snel weg zonder hier te postenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als ik verder niks intyp zie je dan niks?
Gebeurd mij namelijk best vaak
niks aan de hand geloof ik, zolang ik niks intyp, denk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ja en bedankt hč![]()
en ik gebruikte niet een diekutsmiley
dan ben ik bang dat je toch echt filmpjes van de moslima moet gaan plaatsen om ons zoet te houdenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit kan nog maanden doorgaan... Een maand geleden was ie er ook al klaar mee ... Dus dit herhaalt zich nog wel een paar keer
Ow.. kan dat?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag geen TR, misschien haalt Karina ze heel snel weg zonder hier te posten
Ja, maar de kans is klein want ik denk dat ik die TR wel gezien zou hebbenquote:
ow... mijn eerste reaktie? ik heb geen idee meerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:04 schreef chufi het volgende:
Die collega is nog geen 40+ BTW .. En ik had het tegen FANN... En die opmerking zou ik terug moeten zoeken in het vorige topic ...
ah... nee ik klik het altijd snel weer dicht, dus dan is er niks aan de hand dus?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar de kans is klein want ik denk dat ik die TR wel gezien zou hebben
Waarschijnlijk heb je niet op 'invoeren' geklikt
ehm ja?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:06 schreef chufi het volgende:
En mn werk situatie is apart.. Ik werk op een externe lokatie, dus facilities is ook extern
Klinkt trouwens als een datacentrum waar de telefoon van de receptie naar security wordt doorgeschakeld als de receptionist(e) het woord 'Kameel' op een van haar social media dingetjes ziet verschijnen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Security en receptie zijn 1 en dezelfde
Volgens mij was dat zoiets in de trend van ... En het is weer gelukt.... De actie van de vriendin om weer zn aandacht te krijgen danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... mijn eerste reaktie? ik heb geen idee meer
Nope en ja, dat is mooi voor iedereen die met bokkepoten zit te tiepenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... nee ik klik het altijd snel weer dicht, dus dan is er niks aan de hand dus?
da's mooi
Vergeet je het linkjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Moet effe hoor, voor de ontspanning enzo, anders wordt ik gek !
Louis Prima - Buona sera Signorina
ow.... er ging iets foutquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Moet effe hoor, voor de ontspanning enzo, anders wordt ik gek !
Louis Prima - Buona sera Signorina
Ja zoiets iddquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Klinkt trouwens als een datacentrum waar de telefoon van de receptie naar security wordt doorgeschakeld als de receptionist(e) het woord 'Kameel' op een van haar social media dingetjes ziet verschijnen!
Ah... dat alles weer goed is en samen op vakantie gaan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was dat zoiets in de trend van ... En het is weer gelukt.... De actie van de vriendin om weer zn aandacht te krijgen dan
Er gaat wel meer fout vandaag maar goed ... Leuke Oldiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.... er ging iets fout![]()
Ik ga morgen even op de telefoonlijst kijken of wij een J.S. in dienst hebbenquote:
Bij mij ging er ook iets fout !quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Er gaat wel meer fout vandaag maar goed ... Leuke Oldie
Nou of alles goed is weet ik niet maar ze heeft hem iig weer ff gestrikt voor een weekje extra incl vakantie ...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... dat alles weer goed is en samen op vakantie gaan?
Jah... denk ik ook
Als je nu gewoon verteld waar je werkt ... (Niet hier) dan kan ik je vertellen of je moet zoekenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga morgen even op de telefoonlijst kijken of wij een J.S. in dienst hebben
Don't worry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |