PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
ik zeg maar wat hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit was niet zo bijzonder. Hij liep wel slim maar er was ook geen verdediger die even oplet en er rekening mee houdt dat er een bal weer teruggekopt kan worden
Babel was niet goed vandaag volgens mij hoor...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
Sjeune. Eriksen. Babel. Godver, ik krijg mijn pen0r niet meer omlaag.
quote:
quote:
Nou ik vind het gewoon razend knap als je van Manchester City wint thuis. En in de plaats van altijd maar andere clubs af te zeiken dacht ik: ik doe is gek !quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
[..]
Waar zijn de diehards gebleven?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Toefjes het volgende:
Verder ben ik blij dat het niet aan mij ligt dat een team met Hart, Kompany en Aguero gewoon kut speelt.
Verder ben ik blij dat het niet aan mij ligt dat een team met Hart, Kompany en Aguero gewoon kut speelt.
Je moet het niet gaan overdrijven he ... het is maar een wedstrijd. Als ze nou ook van Madrid hadden gewoon had je gelijk gehad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
Al die miljoenen wegspelen met grotendeels eigen jeugd.
Het Nederlands voetbal staat misschien weer een beetje op de kaart. Eénmalig: Ajax![]()
Sorry.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet het niet gaan overdrijven he ... het is maar een wedstrijd. Als ze nou ook van Madrid hadden gewoon had je gelijk gehad.
Waar wasdaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ben vandaag wel een soort van genaaid in een sportwinkel
Wilde een Chelsea shirtje kopen, dus even gepast, tot zover goed.
Kom ik afrekenen, zie ik dat die steeldetectie door het logo is geschoten![]()
Gewoon een gat in het logoHeb hem maar niet gekocht
Sportsdirectquote:
De premie voor een CL winst wedstrijd is 1 miljoen oid geloof ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moest even lachen. 8 ton per week voor vier spitsen waarvan er twee spelen.
Je had ook vanmiddag moeten verkopenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:30 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben bang trouwens dat ik mijn efltal noodgedwongen moet houden, spelers willen niet verkopen. De prijzen zijn erg gedaald n.a.v. het TOTW
Dat is dan ook een bloed mongooltjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Guidetti heeft alleen nog getweet toen ze voorkwamen
Die van ajax zijn meestal ook echt te slechtquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Guidetti heeft alleen nog getweet toen ze voorkwamen
behalve toen tegen PSV.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die van ajax zijn meestal ook echt te slechtdie korte corners
Haha, hele dagen zo doorbrengendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:31 schreef zerokil het volgende:
Topcomment Strootman:
▲
+2
▼
By vandermar 17 | Posted 05:10PM
Grindtegel
----------------------------------------------
![]()
![]()
Alsof de uni iets voorstelt, ik zit er ook op he.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
En dat moet straks op de uni zitten
Ik ben even huilen om Arsenal, tot zo!
MAAR ALS VANDERMAR EROP ZOU GAAN ZITTEN STORT HET DAK IN HAHAHAHAH #mathijsgrappenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof de uni iets voorstelt, ik zit er ook op he.
Ik zou die van Balotelli willen hebben, weet je zeker dat er niet in is gezweet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:35 schreef StijnDa het volgende:
Het maakt niet echt uit met wie je shirtje ruilt nu![]()
Allemaal sterren.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
MAAR ALS VANDERMAR EROP ZOU GAAN ZITTEN STORT HET DAK IN HAHAHAHAH #mathijsgrappen
Barry of Milner zou ik niet vrolijk van worden als Kompany, Aguero, Balotelli etc er ook lopenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:35 schreef StijnDa het volgende:
Het maakt niet echt uit met wie je shirtje ruilt nu![]()
Allemaal sterren.
Low/Low.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou die van Balotelli willen hebben, weet je zeker dat er niet in is gezweet.
Geloof het wel, of een 'ik weet dat ik de lul ben' lachjequote:
Hey jij bent er ook weer ik heb je gemist.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geloof het wel, of een 'ik weet dat ik de lul ben' lachje
Heyquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hey jij bent er ook weer ik heb je gemist.
HAHAHAHAtwitter:superguidetti twitterde op maandag 22-10-2012 om 16:02:07Buzzing That i am going 2 #Feyenoord vs #020 this weekend
and That i Will se #020 lose 2 games this week vs #MCFC and #Feyenoord !
reageer retweet
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat VDM dit RTen... Of all people :")___!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat VDM dit RTen... Of all people :")___!
Sowieso zoveel tijd in trollen en haten steken. Tja..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat VDM dit RTen... Of all people___!
Op de achtergrond is spring maar achterop bij mij, achterop mijn fiets. Bij zo'n vrouw in een rolstoelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef StijnDa het volgende:
Die reclame net met "zou ik een borstverkleining vergoed krijgen denk je?"
Ik zat net te denken, pfoe, goede tetten
Het is maar waar je je lol uit haalt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sowieso zoveel tijd in trollen en haten steken. Tja..
En, kreeg ze hem vergoed?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef StijnDa het volgende:
Die reclame net met "zou ik een borstverkleining vergoed krijgen denk je?"
Ik zat net te denken; pfoe, goede tetten
Wat een haatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:42 schreef BDIL het volgende:
Alle joden hier zeker blijDie verdwaalde neger op goal die wonder boven wonderen alles eruit haalt ahhahahahahah Sws geen Europa meer na winter dus geniet nu
Was jij het niet laatst die zei dat er hier niet over de Nederlandse clubs gepraat moest worden omdat het toch altijd maar negatief was?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:42 schreef BDIL het volgende:
Alle joden hier zeker blijDie verdwaalde neger op goal die wonder boven wonderen alles eruit haalt ahhahahahahah Sws geen Europa meer na winter dus geniet nu
Als je een meisje ontmoet, en dan voeg je haar toe op twitter. En dan leest ze al die tweets. Dan denkt ze ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Het is maar waar je je lol uit haalt.
Daarvoor moet ie de deur uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je een meisje ontmoet, en dan voeg je haar toe op twitter. En dan leest ze al die tweets. Dan denkt ze ook
Tussen Ajacieden en Feyenoorders , gezien het feit ik geen van beide ben mag ik argumenterenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was jij het niet laatst die zei dat er hier niet over de Nederlandse clubs gepraat moest worden omdat het toch altijd maar negatief was?
Ik krijg op XBL anders toch altijd de indruk dat je toch wel een beetje sympathie voor Feyenoord hebt andersquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tussen Ajacieden en Feyenoorders , gezien het feit ik geen van beide ben mag ik argumenteren
Goede argumenten ook jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tussen Ajacieden en Feyenoorders , gezien het feit ik geen van beide ben mag ik argumenteren
Nee, ik haat Ajacieden om hun karakter. Rest vind ik allemaal primaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik krijg op XBL anders toch altijd de indruk dat je toch wel een beetje sympathie voor Feyenoord hebt anders
Wat is dan wel een goed argument wijsneus ?quote:
Ik vind die Sana wel echt een clownquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef StijnDa het volgende:
Ziet er nog best uit als een sympathieke kerel die Siem. Leek me altijd wat lomp en saai.
Wij hebben morgen een midterm waar je perse een 6 of hoger voor moeten halenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef BDIL het volgende:
Maar kom clubben allemaalDat tentamen ga ik morgen toch verneuken
Die zijn er niet als het over voetbal gaat, iedereen heeft een eigen mening en blijft daar koppig bij, inclusief mezelfquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat is dan wel een goed argument wijsneus ?
Wat zeikt hij danquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die zijn er niet als het over voetbal gaat, iedereen heeft een eigen mening en blijft daar koppig bij, inclusief mezelf
Weet je uberhaupt wat het woord argument betekend?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat is dan wel een goed argument wijsneus ?
Denk dat hij best geschikt is voor een Eredivisie team. Er is er geen een 352 op de markt alleenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:50 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Hij heeft ook kut stats maar toch haal ik hem zoals alle IF PSVers
Willemsquote:
Die tanden dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind die Sana wel echt een clown
Met dat kapsel ook.
Heb je City gezien hhhhahahahhahahahah toen Balotelli erin kwam werd het een echte circusquote:
Once you go black..quote:
Net voor 11k gekocht..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:55 schreef Kamikazie het volgende:
Heb de stroot in 4-3-3 nog niet voor discard gezien helaas
15kquote:
Een mix van beiden?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:58 schreef Aldo-MC het volgende:
Zin om met UT een Franse ploeg te maken, zal ik OL of OM maken welke vinden jullie beter?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee joh dan gaat de chemistry naar de kut.
Eindelijk een Fut'ter die het snapt!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee joh dan gaat de chemistry naar de kut.
Ik vond niet dat hart grootte fouten maakte hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
TT
Hart zal nu wel een downgrade krijgen.
Hoe gaat het met Arsenalquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eindelijk een Fut'ter die het snapt!
Gast je spellingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vond niet dat hart grootte fouten maakte hoor.
Haha ja inderdaad. Ouwe levenservaringdeskundige. xDquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je een meisje ontmoet, en dan voeg je haar toe op twitter. En dan leest ze al die tweets. Dan denkt ze ook
Die voorzet van Cr7 mocht hij er wel inlopenquote:
Het is ook een idiootquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind dat van Ronaldo nou wel leuk geweestDoe is blij zijn ofzo
Dat wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die voorzet van Cr7 mocht hij er wel inlopen
Is ook zo, maar echt top was hij ook weer niet. Maar was ook maar een grapje. Daarom ook dequote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vond niet dat hart grootte fouten maakte hoor.
Fouten met fouten bestrijden is niet de juiste methode!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De grap is dat hij zelf een grootte fout maakt, dacht ik.
Te droogquote:
ik heb er 50 gespeeldquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:09 schreef DutchSL het volgende:
Mijn record is nu 199-4-49.
Belangrijke wedstrijd komt er dus aan, sowieso een mijlpaal positief of negatief
Beter win je er eentje. Volgende kom je voor en maak je expres gelijk en dan nog even een quitje. Dan mag je stoppen met fifa.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:09 schreef DutchSL het volgende:
Belangrijke wedstrijd komt er dus aan, sowieso een mijlpaal positief of negatief
Dat zijn 8 wedstrijden per dagquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:09 schreef DutchSL het volgende:
Romige koffiequote:
Nee, mijn papa met z'n maatjes. Vorige keer mocht ik op een van hun kaarten.quote:
Hoop ragequitters dus dat waren kortere wedstrijden, maar inderdaad behoorlijk triestquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat zijn 8 wedstrijden per dag
2 uur per dag alleen aan wedstrijden![]()
Jammer man, wel een bazenwedstrijd zeg. Knokken voor iedere bal en wegrammen wanneer nodig, zo wil ik het ook zien over 2 weken. Wel jammer dat Real verloren heeft, de kansen op overwinteren in Champions League zijn nu wel verkeken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, mijn papa met z'n maatjes. Vorige keer mocht ik op een van hun kaarten.
Ben je al gestopt met 13?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoop ragequitters dus dat waren kortere wedstrijden, maar inderdaad behoorlijk triest
Heerlijk potje ja. Heb er echt van genoten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jammer man, wel een bazenwedstrijd zeg. Knokken voor iedere bal en wegrammen wanneer nodig, zo wil ik het ook zien over 2 weken. Wel jammer dat Real verloren heeft, de kansen op overwinteren in Champions League zijn nu wel verkeken.
Ik was gestopt, maar de verslaving won van de ergernissen dus ben weer "ontstopt"quote:
Haal dan ook ff meteen de finale in eigen stadionquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heerlijk potje ja. Heb er echt van genoten.Europa League is echt geen schande in zo'n poule, daar moeten we gewoon vol voor gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
You dont say lol.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heerlijk potje ja. Heb er echt van genoten.Europa League is echt geen schande in zo'n poule, daar moeten we gewoon vol voor gaan.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haal dan ook ff meteen de finale in eigen stadionIs de kampioenswedstrijd al gespeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Doe je ogen eens open dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:23 schreef pascal08 het volgende:
Ik zie nu dat FUTHEAD geen dribbling stats heeft.
Ja tegen Willem IIquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is de kampioenswedstrijd al gespeeld?
Basequote:
Dat is dezelfde, alleen met 9 chem en 99 morale komt er bij bijna iedere stat 1-3 bijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die dribbling stat op de base pagina is niet de dribbling stat die ik bedoel.
Nee,quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
Dribbling is geen gecombineerde stat, daarom staat ie bij Base.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:28 schreef Der_Rudi het volgende:
Ik kon het weer niet laten om toch 3 pakjes te kopen.
In de eerste dikke bagger. In de tweede falcao + 1000 coins en in de derde zag ik een zwart kaartje![]()
![]()
![]()
Howedes
Nog steeds wel happy maar als je een zwart kaartje ziet met deze belachelijke TOTW is Howedes toch een beetje jammer...quote:
Brute verdediger hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:30 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Nog steeds wel happy maar als je een zwart kaartje ziet met deze belachelijke TOTW is Howedes toch een beetje jammer...
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grappig dat bijna alle plaatjes die je vindt via Google van Fok komen.
30k open bids. Voor 35k worden ze niet eens verkocht.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Brute verdediger hoorvoor hoeveel gaat hij ?
Nog wel 30k ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:30 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Nog steeds wel happy maar als je een zwart kaartje ziet met deze belachelijke TOTW is Howedes toch een beetje jammer...
ga je hier de 1000 mee halen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef Tim86 het volgende:
Jongens, weten jullie wie er best goed was vandaag?Jackson
Martinez
![]()
In het echt is hij bijna net zo goed![]()
[ afbeelding ]
Wat is dat onderste dan?quote:
Sorryquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit doe ik ook nooit meer.
Dat wilde ik ook zeggen, wat een baasquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef Tim86 het volgende:
Martinez
![]()
[ afbeelding ]
Die assist van Lucho ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:31 schreef Tim86 het volgende:
Martinez
![]()
[ afbeelding ]
Montolivo als Camquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:34 schreef Pep_Vanille het volgende:
Maar weer eens het team omgegooid.
[ afbeelding ]
Je snapt best wat ik bedoelquote:
Webappquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel
Programma/site?
True. Ik denk dat ik hem maar hou voor mijn collectie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nog wel 30k ofzoHet is niet eens een slechte IF
Hij is toch een bazenpasser. Mijn tactiek tijdens fifa is snel van links naar rechts of omgekeerd te gaan zodat de LM of RM vrij komt.quote:
Ik ben diep, diep teleurgesteld.quote:
Als ik zo door ga wel, maar ik denk dat hij wel een of meerdere IF's gaat krijgen dit jaar en dan wordt het lastigerquote:
Idd. Varela, Jackson en Lucho zijn echt helden ook in FIFA. Speelde gisteren iets van 5,6 potjes tegen een vriend van mij, ik met Porto en hij met PSG en ik speelde hem helemaal zoek..heerlijk team. Kon alleen niet kiezen voor de andere vleugel..Kelvin, Rodriguez, Iturbe..luxeprobleemquote:
Ja, de prijzen dalen vreselijk hard. Benieuwd of dit deze week doorzet. Dan verlies ik veel coins. Al is dat ook geen ramp als de hele markt goedkoper wordt natuurlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heb ik nog iets gemist de afgelopen 3 topics? En zijn de prijzen van spelers enorm gedaald of niet?
En ja, ik moet het toch zeggen ondanks het feit dat ik er geen vertrouwen in had. Ajax
Sowieso Iturbe kiezen dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd. Varela, Jackson en Lucho zijn echt helden ook in FIFA. Speelde gisteren iets van 5,6 potjes tegen een vriend van mij, ik met Porto en hij met PSG en ik speelde hem helemaal zoek..heerlijk team. Kon alleen niet kiezen voor de andere vleugel..Kelvin, Rodriguez, Iturbe..luxeprobleem
Hij is niet zo rare, gewoon heel erg gewild.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:43 schreef ThadCastle het volgende:
Neymar was toen straks naar 148k nu weer naar 154k, apart dat hij zo rare is..
Mangala achterin ook nog.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd. Varela, Jackson en Lucho zijn echt helden ook in FIFA. Speelde gisteren iets van 5,6 potjes tegen een vriend van mij, ik met Porto en hij met PSG en ik speelde hem helemaal zoek..heerlijk team. Kon alleen niet kiezen voor de andere vleugel..Kelvin, Rodriguez, Iturbe..luxeprobleem
Heerlijke spelers, stuk voor stuk inderdaad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft iemand hier nog goede deals gehad? Ik heb eigenlijk voor het eerst sinds tijden bijna niks doorgelezen van de vorige 3 topics.
quote:
Idd en Helton blijft echt een geniale keeper imo.quote:
Ja, had ik ook gedaan uiteindelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heerlijke spelers, stuk voor stuk inderdaad.Rodriguez kan mooi centraal toch?
343 spelenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ekici voor 550 en IF Nugent voor 22,500quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft iemand hier nog goede deals gehad? Ik heb eigenlijk voor het eerst sinds tijden bijna niks doorgelezen van de vorige 3 topics.
Was dat schot met L2/LB?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:47 schreef BDIL het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/140240868
Wat een longshot van ModricTegen die IF keeper van deze week
Durfde ik niet aan tegen zijn PSG met Menez en Lavezzi..hij gaat altijd crosses spammen als het niet luktquote:
Nugent open bid of bin?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ekici voor 550 en IF Nugent voor 22,500
Recht door het midden toch, of lijkt dat maarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:47 schreef BDIL het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/140240868
Wat een longshot van ModricTegen die IF keeper van deze week
Hou m nog even vast, denk dat mensen m nu verkopen, omdat ze pakjes willen kopen. Als de gekte voorbij is komt het wel goed met de prijsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:47 schreef KrAlex het volgende:
Alba gekocht voor 180KKrijg hem nu niet verkocht voor 170K, wil er nu echt van af.
Tijd voor een biertje dus.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:52 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb al 48 spelers in de database staan. Ik zal er zo een paar aan toevoegen, dan zitten we al op 1%.
Pascal kan dit?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:48 schreef ThadCastle het volgende:
Is het mogelijk om een soort van database te maken die prijzen registreert en vervolgens een melding geeft als er een speler te koop staat waar je bijv 5k winst op kan maken? Soort van autobuyer idee maar dan niet zodat je gebanned wordt? Ultimatedb heeft toch ook zo'n auction tracker?
Herkenbaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:54 schreef kilozout het volgende:
[..]
Niet doen.![]()
Vandaag 400 K uitgegeven aan 7500 pakjes, enkel een Valencia als beste speler.
Dat wordt dus een van de functies waarvoor je echt wat zult moeten bijdragen. Ik ga geen dingen gratis weggeven, nou ja, eigenlijk wel...quote:
Maar toch doe ik het elke keer weer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:54 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Herkenbaar.50¤ en Kaka als beste speler.
Haha, kom je nu meequote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:54 schreef kilozout het volgende:
[..]
Niet doen.![]()
Vandaag 400 K uitgegeven aan 7500 pakjes, enkel een Valencia als beste speler.
Dus het kan wel, gaaf. Voor dat data inbrengen moet je dan op de console kijken, of kun je stats van Futwiz etc overnemen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat wordt dus een van de functies waarvoor je echt wat zult moeten bijdragen. Ik ga geen dingen gratis weggeven, nou ja, eigenlijk wel...
Recht door het middenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Recht door het midden toch, of lijkt dat maar
Leg me eens uit, wat voor een bijdrage moet er geleverd worden? Taakomschrijving ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat wordt dus een van de functies waarvoor je echt wat zult moeten bijdragen. Ik ga geen dingen gratis weggeven, nou ja, eigenlijk wel...
Gewoon matige keeper. Maakt niet uit Iwan, volgende keer beter!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Recht door het middenMaar zo hard en dat knuckle effect
De stats uit Ultimatedb zitten er heel vaak naast, als jullie ingevoerde stats 100% correct zijn. Dus eigenlijk is het wel een vereiste dat de stats van de console komen voor een integere database.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dus het kan wel, gaaf. Voor dat data inbrengen moet je dan op de console kijken, of kun je stats van Futwiz etc overnemen?
Toen Akinfenwa een TOTY had, heb ik 1000 jumbos geopend ofzo. Ik werd een beetje hopeloos want kreeg akinfenwa maar niet. Maak ik vervolgens een 400c pack open.. en ja hoor daar was ie dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, kom je nu mee![]()
Nee hoor, ik trek zelden iets leuks uit packs, alleen vorig jaar had ik een fase dat ik de ene na de andere IF uit pakjes haalde. Goede oude CE tijdperk
Momentje, ik zal even het topic terugzoeken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leg me eens uit, wat voor een bijdrage moet er geleverd worden? Taakomschrijving ?
Er is een speciale sectie waar je al je mooie plaatjes en fimpjes mag dumpen, jij staat aan het hoofdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leg me eens uit, wat voor een bijdrage moet er geleverd worden? Taakomschrijving ?
Is het niet mogelijk om de database uit de PC versie te halen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De stats uit Ultimatedb zitten er heel vaak naast, als jullie ingevoerde stats 100% correct zijn. Dus eigenlijk is het wel een vereiste dat de stats van de console komen voor een integere database.
[FIFA 13: FUT SC] #282 CE!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er is een speciale sectie waar je al je mooie plaatjes en fimpjes mag dumpen, jij staat aan het hoofd
Ik wil morgenavond mijn spelers wel invoeren, hoe kan ik dat doen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Momentje, ik zal even het topic terugzoeken.
Kom potje nu danquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon matige keeper. Maakt niet uit Iwan, volgende keer beter!
Denken dat ik nu nog ga xboxen als ik er over een ruime 6 uur weer uit moetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kom potje nu danKrijg je batta net Arsenal
Ik had vorig jaar ook TOTY Akinfenwa in een 400c pack en TOTY Shiels had ik in dezelfde week. Ik had niet eens echt veel packs geopend.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Toen Akinfenwa een TOTY had, heb ik 1000 jumbos geopend ofzo. Ik werd een beetje hopeloos want kreeg akinfenwa maar niet. Maak ik vervolgens een 400c pack open.. en ja hoor daar was ie dan.
Hmm... Inloggen op je FUT account. Denk dat niet veel mensen dat gaan doen bij een beginnende site.quote:
En waar pluk je de stats dan vandaan? H2H verschilt nogal eens met FUT en op 9 chem krijgen de eigenschappen ook een kleine boost...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De stats uit Ultimatedb zitten er heel vaak naast, als jullie ingevoerde stats 100% correct zijn. Dus eigenlijk is het wel een vereiste dat de stats van de console komen voor een integere database.
Het is toch ook voor FOK only of niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hmm... Inloggen op je FUT account. Denk dat niet veel mensen dat gaan doen bij een beginnende site.
Minder man, had je een strijder verwachtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Denken dat ik nu nog ga xboxen als ik er over een ruime 6 uur weer uit moet
Is niet verplicht natuurlijk, al weet ik zeker dat het bij Pascal geen kwade bedoelingen zijn. Het is echter wel nodig voor bepaalde functies...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hmm... Inloggen op je FUT account. Denk dat niet veel mensen dat gaan doen bij een beginnende site.
Klopt, ik heb een kleine beschrijving bij de DM gedaan die ik aan alle helpers heb verstuurd. Daarin staat hoe je de stats kunt vinden ZONDER chemboost. En het gaat om een FUT database, dus H2H hebben we niks aan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:01 schreef laucas het volgende:
[..]
En waar pluk je de stats dan vandaan? H2H verschilt nogal eens met FUT en op 9 chem krijgen de eigenschappen ook een kleine boost...
Ik strijd op die school jongequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Minder man, had je een strijder verwacht
Wat een drama, kan niet inloggen. Ben ik zeker weer geband voor tamperen van je databasequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een kleine beschrijving bij de DM gedaan die ik aan alle helpers heb verstuurd. Daarin staat hoe je de stats kunt vinden ZONDER chemboost. En het gaat om een FUT database, dus H2H hebben we niks aan.
Het is VWO 6quote:
Verstuur maar een DM dan als je nog arbeiders nodig hebtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een kleine beschrijving bij de DM gedaan die ik aan alle helpers heb verstuurd. Daarin staat hoe je de stats kunt vinden ZONDER chemboost. En het gaat om een FUT database, dus H2H hebben we niks aan.
Daar heb ik al iets op bedacht.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, afgelopen toetsweek ook zeer goed gemaakt. Is meer dat ik gesport heb en al moe ben. 6 uurtjes slaap wil ik toch wel pakkenquote:
DM is toch privebericht? Ik heb dat iig verstuurdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:06 schreef pascal08 het volgende:
leonn? en thatcastle? even DM'en als je wilt helpen.![]()
Laucas: DM incoming.
DM me maar evenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Daar heb ik al iets op bedacht.
Nee je het pm en dmquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
DM is toch privebericht? Ik heb dat iig verstuurd
Haha thanksquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee je het pm en dmDM is dat chat wolkje
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:06 schreef pascal08 het volgende:
Vanaf zaterdag ben ik ook beschikbaarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:06 schreef pascal08 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |