PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
ik zeg maar wat hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit was niet zo bijzonder. Hij liep wel slim maar er was ook geen verdediger die even oplet en er rekening mee houdt dat er een bal weer teruggekopt kan worden
Babel was niet goed vandaag volgens mij hoor...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
Sjeune. Eriksen. Babel. Godver, ik krijg mijn pen0r niet meer omlaag.
quote:
quote:
Nou ik vind het gewoon razend knap als je van Manchester City wint thuis. En in de plaats van altijd maar andere clubs af te zeiken dacht ik: ik doe is gek !quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
[..]
Waar zijn de diehards gebleven?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Toefjes het volgende:
Verder ben ik blij dat het niet aan mij ligt dat een team met Hart, Kompany en Aguero gewoon kut speelt.
Verder ben ik blij dat het niet aan mij ligt dat een team met Hart, Kompany en Aguero gewoon kut speelt.
Je moet het niet gaan overdrijven he ... het is maar een wedstrijd. Als ze nou ook van Madrid hadden gewoon had je gelijk gehad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
Al die miljoenen wegspelen met grotendeels eigen jeugd.
Het Nederlands voetbal staat misschien weer een beetje op de kaart. Eénmalig: Ajax![]()
Sorry.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet het niet gaan overdrijven he ... het is maar een wedstrijd. Als ze nou ook van Madrid hadden gewoon had je gelijk gehad.
Waar wasdaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ben vandaag wel een soort van genaaid in een sportwinkel
Wilde een Chelsea shirtje kopen, dus even gepast, tot zover goed.
Kom ik afrekenen, zie ik dat die steeldetectie door het logo is geschoten![]()
Gewoon een gat in het logoHeb hem maar niet gekocht
Sportsdirectquote:
De premie voor een CL winst wedstrijd is 1 miljoen oid geloof ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moest even lachen. 8 ton per week voor vier spitsen waarvan er twee spelen.
Je had ook vanmiddag moeten verkopenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:30 schreef Toefjes het volgende:
Ik ben bang trouwens dat ik mijn efltal noodgedwongen moet houden, spelers willen niet verkopen. De prijzen zijn erg gedaald n.a.v. het TOTW
Dat is dan ook een bloed mongooltjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Guidetti heeft alleen nog getweet toen ze voorkwamen
Die van ajax zijn meestal ook echt te slechtquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Guidetti heeft alleen nog getweet toen ze voorkwamen
behalve toen tegen PSV.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die van ajax zijn meestal ook echt te slechtdie korte corners
Haha, hele dagen zo doorbrengendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:31 schreef zerokil het volgende:
Topcomment Strootman:
▲
+2
▼
By vandermar 17 | Posted 05:10PM
Grindtegel
----------------------------------------------
![]()
![]()
Alsof de uni iets voorstelt, ik zit er ook op he.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
En dat moet straks op de uni zitten
Ik ben even huilen om Arsenal, tot zo!
MAAR ALS VANDERMAR EROP ZOU GAAN ZITTEN STORT HET DAK IN HAHAHAHAH #mathijsgrappenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof de uni iets voorstelt, ik zit er ook op he.
Ik zou die van Balotelli willen hebben, weet je zeker dat er niet in is gezweet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:35 schreef StijnDa het volgende:
Het maakt niet echt uit met wie je shirtje ruilt nu![]()
Allemaal sterren.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
MAAR ALS VANDERMAR EROP ZOU GAAN ZITTEN STORT HET DAK IN HAHAHAHAH #mathijsgrappen
Barry of Milner zou ik niet vrolijk van worden als Kompany, Aguero, Balotelli etc er ook lopenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:35 schreef StijnDa het volgende:
Het maakt niet echt uit met wie je shirtje ruilt nu![]()
Allemaal sterren.
Low/Low.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou die van Balotelli willen hebben, weet je zeker dat er niet in is gezweet.
Geloof het wel, of een 'ik weet dat ik de lul ben' lachjequote:
Hey jij bent er ook weer ik heb je gemist.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geloof het wel, of een 'ik weet dat ik de lul ben' lachje
Heyquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hey jij bent er ook weer ik heb je gemist.
HAHAHAHAtwitter:superguidetti twitterde op maandag 22-10-2012 om 16:02:07Buzzing That i am going 2 #Feyenoord vs #020 this weekend
and That i Will se #020 lose 2 games this week vs #MCFC and #Feyenoord !
reageer retweet
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat VDM dit RTen... Of all people :")___!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat VDM dit RTen... Of all people :")___!
Sowieso zoveel tijd in trollen en haten steken. Tja..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat VDM dit RTen... Of all people___!
Op de achtergrond is spring maar achterop bij mij, achterop mijn fiets. Bij zo'n vrouw in een rolstoelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef StijnDa het volgende:
Die reclame net met "zou ik een borstverkleining vergoed krijgen denk je?"
Ik zat net te denken, pfoe, goede tetten
Het is maar waar je je lol uit haalt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sowieso zoveel tijd in trollen en haten steken. Tja..
En, kreeg ze hem vergoed?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef StijnDa het volgende:
Die reclame net met "zou ik een borstverkleining vergoed krijgen denk je?"
Ik zat net te denken; pfoe, goede tetten
Wat een haatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:42 schreef BDIL het volgende:
Alle joden hier zeker blijDie verdwaalde neger op goal die wonder boven wonderen alles eruit haalt ahhahahahahah Sws geen Europa meer na winter dus geniet nu
Was jij het niet laatst die zei dat er hier niet over de Nederlandse clubs gepraat moest worden omdat het toch altijd maar negatief was?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:42 schreef BDIL het volgende:
Alle joden hier zeker blijDie verdwaalde neger op goal die wonder boven wonderen alles eruit haalt ahhahahahahah Sws geen Europa meer na winter dus geniet nu
Als je een meisje ontmoet, en dan voeg je haar toe op twitter. En dan leest ze al die tweets. Dan denkt ze ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Het is maar waar je je lol uit haalt.
Daarvoor moet ie de deur uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je een meisje ontmoet, en dan voeg je haar toe op twitter. En dan leest ze al die tweets. Dan denkt ze ook
Tussen Ajacieden en Feyenoorders , gezien het feit ik geen van beide ben mag ik argumenterenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was jij het niet laatst die zei dat er hier niet over de Nederlandse clubs gepraat moest worden omdat het toch altijd maar negatief was?
Ik krijg op XBL anders toch altijd de indruk dat je toch wel een beetje sympathie voor Feyenoord hebt andersquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tussen Ajacieden en Feyenoorders , gezien het feit ik geen van beide ben mag ik argumenteren
Goede argumenten ook jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tussen Ajacieden en Feyenoorders , gezien het feit ik geen van beide ben mag ik argumenteren
Nee, ik haat Ajacieden om hun karakter. Rest vind ik allemaal primaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik krijg op XBL anders toch altijd de indruk dat je toch wel een beetje sympathie voor Feyenoord hebt anders
Wat is dan wel een goed argument wijsneus ?quote:
Ik vind die Sana wel echt een clownquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef StijnDa het volgende:
Ziet er nog best uit als een sympathieke kerel die Siem. Leek me altijd wat lomp en saai.
Wij hebben morgen een midterm waar je perse een 6 of hoger voor moeten halenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:45 schreef BDIL het volgende:
Maar kom clubben allemaalDat tentamen ga ik morgen toch verneuken
Die zijn er niet als het over voetbal gaat, iedereen heeft een eigen mening en blijft daar koppig bij, inclusief mezelfquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat is dan wel een goed argument wijsneus ?
Wat zeikt hij danquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die zijn er niet als het over voetbal gaat, iedereen heeft een eigen mening en blijft daar koppig bij, inclusief mezelf
Weet je uberhaupt wat het woord argument betekend?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat is dan wel een goed argument wijsneus ?
Denk dat hij best geschikt is voor een Eredivisie team. Er is er geen een 352 op de markt alleenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:50 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Hij heeft ook kut stats maar toch haal ik hem zoals alle IF PSVers
Willemsquote:
Die tanden dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind die Sana wel echt een clown
Met dat kapsel ook.
Heb je City gezien hhhhahahahhahahahah toen Balotelli erin kwam werd het een echte circusquote:
Once you go black..quote:
Net voor 11k gekocht..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:55 schreef Kamikazie het volgende:
Heb de stroot in 4-3-3 nog niet voor discard gezien helaas
15kquote:
Een mix van beiden?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:58 schreef Aldo-MC het volgende:
Zin om met UT een Franse ploeg te maken, zal ik OL of OM maken welke vinden jullie beter?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee joh dan gaat de chemistry naar de kut.
Eindelijk een Fut'ter die het snapt!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee joh dan gaat de chemistry naar de kut.
Ik vond niet dat hart grootte fouten maakte hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
TT
Hart zal nu wel een downgrade krijgen.
Hoe gaat het met Arsenalquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eindelijk een Fut'ter die het snapt!
Gast je spellingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vond niet dat hart grootte fouten maakte hoor.
Haha ja inderdaad. Ouwe levenservaringdeskundige. xDquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je een meisje ontmoet, en dan voeg je haar toe op twitter. En dan leest ze al die tweets. Dan denkt ze ook
Die voorzet van Cr7 mocht hij er wel inlopenquote:
Het is ook een idiootquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind dat van Ronaldo nou wel leuk geweestDoe is blij zijn ofzo
Dat wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die voorzet van Cr7 mocht hij er wel inlopen
Is ook zo, maar echt top was hij ook weer niet. Maar was ook maar een grapje. Daarom ook dequote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vond niet dat hart grootte fouten maakte hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |