Schijnbaar krijg je er na 5 jaar wel hersens van... aangezien TS zich dan pas dingen gaat afvragen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:16 schreef Prospos het volgende:
Jij slikt dingen vijf jaar zonder eens te informeren wat het is en het met je doet. Jij komt er wel
Minimaal.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, gewoon je dosis verdubbelen.
zijden?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:14 schreef ikfokjewaarjebijbent het volgende:
ik slik al 5 jaar die pillen maar is het gezond ??
ik slik ze voor het trainen maar is het gezond
toen ik ze kocht zijden ze van wel bij de sport winkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Er is geen enkel onderzoek dat aantoont dat creatine slecht voor je is. Zit ook in vlees bijv. en een teveel aan creatine pis je gewoon uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef hellsgate het volgende:
ik hoop serieus niet voor je dat je dat spul al 5 jaar lang iedere dag neemt...
Dat vraagt ie toch niet manquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:21 schreef GekkePoes het volgende:
creatine schijnt maar 4 weken te helpen, en dan gaan je spieren minder aanmaken om het teveel weg te voeren. Als je erabrupt mee stopt dan kan je zelfs wat gewicht verliezen.
Doe daar maar eens een bron van.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:21 schreef GekkePoes het volgende:
creatine schijnt maar 4 weken te helpen, en dan gaan je spieren minder aanmaken om het teveel weg te voeren. Als je erabrupt mee stopt dan kan je zelfs wat gewicht verliezen.
Mijn (oude) fitness insructeur zei dat het zinloos is om het langer dan 4 weken te nemen. en je lichaam word op den duur te lui, en je hebt de maximale concentratie creatine al in je spieren. (Is een pro bodybuilder) Die zal het wel weten, aangezien hij creatine alleen gebruikt vlak voor de wedstrijd, en precies uitrekende wanneer hij zou moeten beginen. als hij langer doorslikte( poedertje oplossen) kreeg ie alleen sneller spierkrampen. en moest extra hard werken om de spieren op te kunnen pompen.quote:
Creatine houdt vocht vast... Dus als je stopt met creatine nemen - waardoor de creatine concentratie in je spieren zogezegd afneemt laat je lichaam dit vocht ook los, en val je dus af in massa. (Maar dat is dus voornamelijk water)quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Mijn (oude) fitness insructeur zei dat het zinloos is om het langer dan 4 weken te nemen. en je lichaam word op den duur te lui, en je hebt de maximale concentratie creatine al in je spieren. (Is een pro bodybuilder) Die zal het wel weten, aangezien hij creatine alleen gebruikt vlak voor de wedstrijd, en precies uitrekende wanneer hij zou moeten beginen. als hij langer doorslikte( poedertje oplossen) kreeg ie alleen sneller spierkrampen. en moest extra hard werken om de spieren op te kunnen pompen.
Een bron vroeg ik, niet wat iemand er van denkt hoe het werkt. Wat julli zeggen is niet waar namelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Creatine houdt vocht vast... Dus als je stopt met creatine nemen - waardoor de creatine concentratie in je spieren zogezegd afneemt laat je lichaam dit vocht ook los, en val je dus af in massa. (Maar dat is dus voornamelijk water)
Je moet creatine niet vaak lang blijven slikken want dan stopt de productie van creatine in je eigen lichaam....
Net zoiets als iemand die testosteron in overmaat slikt... Dan maakt het lichaam op een gegeven moment ook geen reet meer aan.
Je zoekt zelf je bron maar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:49 schreef Snakey het volgende:
Een bron vroeg ik, niet wat iemand er van denkt hoe het werkt. Wat julli zeggen is niet waar namelijk.
Creatine an sich is niet slecht maar er zijn wel dingen waar je rekening mee moet houden. Langdurig gebruik kan er bijvoorbeeld voor zorgen dat je lichaam op een gegeven moment zelf geen creatine meer aanmaakt. Daarnaasr moet je goed letten op je vochtinname en droog je sneller uit als je extra creatine neemt. Overdosering kan ten slotte schadelijk zijn voor je gezondheid. Je doet je nieren er geen plezier mee en je kan bultjes krijgen en andere rare bijwerkingen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:32 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Er is geen enkel onderzoek dat aantoont dat creatine slecht voor je is. Zit ook in vlees bijv. en een teveel aan creatine pis je gewoon uit.
Het ontbreekt je in ieder geval niet aan zelfkennis. Chapeau.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zoekt zelf je bron maar.
Ik heb dit namelijk natuurlijk allemaal verzonnen.Ik heb ook een hele grote duim, daar zuig ik dan heel hard aan en dan type ik dat soort dingen.
Ze heeft wel gelijk hoor, als je ermee stopt dan verlies je inderdaad wat gewicht.quote:
Vooral gewicht in de zin van vocht toch?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk hoor, als je ermee stopt dan verlies je inderdaad wat gewicht.
Is ouwehoeren, maar inderdaad vocht.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vooral gewicht in de zin van vocht toch?
Jah, en na 4 weken doet het niks meer voor je. Of las je daar overheen? Ben je nog steeds niet wakker?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk hoor, als je ermee stopt dan verlies je inderdaad wat gewicht.
Dit was wel de leukste eigenlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
Je moet creatine niet vaak lang blijven slikken want dan stopt de productie van creatine in je eigen lichaam....
Net zoiets als iemand die testosteron in overmaat slikt... Dan maakt het lichaam op een gegeven moment ook geen reet meer aan.
Jawel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, en na 4 weken doet het niks meer voor je. Of las je daar overheen? Ben je nog steeds niet wakker?
Ik ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jawel.Ik ouwehoer ook alleen maar.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit was wel de leukste eigenlijk.
Nou hier, een bron.quote:Het toedienen van testosteron heeft forse bijwerkingen, zoals een toegenomen agressie en een hypotrofie van de testis.
We hebben het over creatine. Daarbij heb ik alleen commentaar gegeven en nog geeneens geprobeerd er iets over te zeggen. Dus waar je de wijsheid vandaan haalt dat ik er niks vanaf zou weten is me een raadsel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:05 schreef kingtoppie het volgende:
Nou hier, een bron.
Van wikipedia, maaarja dat is zeker niet betrouwbaar?
Vind het wel treurig dat je er zo een sterke mening over hebt terwijl je er zelf ook niks van afweet overigens.
Ligt misschien aan je manier van reageren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
We hebben het over creatine. Daarbij heb ik alleen commentaar gegeven en nog geeneens geprobeerd er iets over te zeggen. Dus waar je de wijsheid vandaan haalt dat ik er niks vanaf zou weten is me een raadsel.
Anyway, je lichaam stopt niet met zelf produceren van creatine als je creatine als supp gebruikt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:18 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Schijnbaar krijg je er na 5 jaar wel hersens van... aangezien TS zich dan pas dingen gaat afvragen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
We hebben het over creatine. Daarbij heb ik alleen commentaar gegeven en nog geeneens geprobeerd er iets over te zeggen. Dus waar je de wijsheid vandaan haalt dat ik er niks vanaf zou weten is me een raadsel.
Anyway, je lichaam stopt niet met zelf produceren van creatine als je creatine als supp gebruikt.
Kun je creatine continu gebruiken?quote:Deels komt dit door het vasthouden van vocht. Creatine is osmotisch actief en trekt dus water aan.
Er staat niet echt aangegeven hoe snel het weer op gang komt. Maargoed, het is dus wel feit dat je lichaam minder creatine gaat aanmaken op zichzelf als er een overmaat creatine in het lichaam aanwezig is.quote:Door creatinesuppletie is de eigen aanmaak niet meer nodig en kan het lichaam hierop reageren door de eigen productie te verminderen. Wanneer men dan stopt met creatinesuppletie komt de eigen productie weer op gang. Het advies is wel om regelmatig periodes in te lassen zonder creatinesuppletie. Bijv. na 6 weken gebruik enkele weken te stoppen.
Naja je zult wel een troll zijn hoop ik voor je.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet uit te leggen wat creatine doet hoor.
ik neem ook aas zonder te weten wat het doet, volgens mij krijg ik daar een mooi bruin kleurtje van net als die bodybuilders ;pquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
wat een mongol ben jij, creatine nemen zonder te weten wat het met je doet haha
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
ik neem ook aas zonder te weten wat het doet, volgens mij krijg ik daar een mooi bruin kleurtje van net als die bodybuilders ;p
wat lag je, is waar man. AAS helpt je bruine genen kweken.quote:
juist ja, trollquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
wat lag je, is waar man. AAS helpt je bruine genen kweken.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:09 schreef Levolution het volgende:
Heb zelf wel eens creatine genomen en ik werd toen gelijk veel te breed. Echt fucking zieke traps en armen als staalkabels. Kon nog maar amper bewegen, was echt niet normaal meer. Overal aderen ook. Gelijk gestopt met die troep.
In discussie gaan over BB supplies met Snakey.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja je zult wel een troll zijn hoop ik voor je.
Creatine is geen BB supplement, creatine is een vergif.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
In discussie gaan over BB supplies met Snakey.
Koffie zoetjes ook; en toch neemt iedereen ze. #truestoryquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Creatine is geen BB supplement, creatine is een vergif.
Iedereen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Koffie zoetjes ook; en toch neemt iedereen ze. #truestory
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:50 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ook brah; brofist voor de zwarte koffie elite
Championsmaak.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |