Schijnbaar krijg je er na 5 jaar wel hersens van... aangezien TS zich dan pas dingen gaat afvragen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:16 schreef Prospos het volgende:
Jij slikt dingen vijf jaar zonder eens te informeren wat het is en het met je doet. Jij komt er wel
Minimaal.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, gewoon je dosis verdubbelen.
zijden?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:14 schreef ikfokjewaarjebijbent het volgende:
ik slik al 5 jaar die pillen maar is het gezond ??
ik slik ze voor het trainen maar is het gezond
toen ik ze kocht zijden ze van wel bij de sport winkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Er is geen enkel onderzoek dat aantoont dat creatine slecht voor je is. Zit ook in vlees bijv. en een teveel aan creatine pis je gewoon uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:47 schreef hellsgate het volgende:
ik hoop serieus niet voor je dat je dat spul al 5 jaar lang iedere dag neemt...
Dat vraagt ie toch niet manquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:21 schreef GekkePoes het volgende:
creatine schijnt maar 4 weken te helpen, en dan gaan je spieren minder aanmaken om het teveel weg te voeren. Als je erabrupt mee stopt dan kan je zelfs wat gewicht verliezen.
Doe daar maar eens een bron van.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:21 schreef GekkePoes het volgende:
creatine schijnt maar 4 weken te helpen, en dan gaan je spieren minder aanmaken om het teveel weg te voeren. Als je erabrupt mee stopt dan kan je zelfs wat gewicht verliezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |