abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118415672
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:54 schreef tonyfaileronie het volgende:

[..]

Wat een hoogdravende onzin. Het enige vak waarbij deze vaardigheden uitdrukkelijk aan de orde komen in de bachelor is JVA.
Ik vind de hoeveelheid informatie per vak , per week meer dan genoeg en heb dan ook geen behoefte om nog meer (bijkomende, niet essentiële informatie) uit de parlementaire geschiedenis van een of ander wetsartikel op te zoeken als het niet nodig is.
Als je het oprecht leuk vindt om deze extra's tot je te nemen prima, maar ga niet roepen dat mensen die dit niet doen 'zich maar uit moet schrijven'.
Overigens haal ik prima cijfers zonder deze extra-curriculaire activiteiten.
Als je na 3jaar nog niet weet hoe je jurisprudentie of een tijdschriftartikel op moeten zoeken is dat gewoon treurig.
Je zoekt toch wel een keer een aanbevolen artikel of arrest op of iets dergelijks.
pi_118415759
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:56 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Als je na 3jaar nog niet weet hoe je jurisprudentie of een tijdschriftartikel op moeten zoeken is dat gewoon treurig.
Je zoekt toch wel een keer een aanbevolen artikel of arrest op of iets dergelijks.
Waarom? Als totaal niet aangemoedigd wordt om het te gaan doen en het ook niet vereist is (bij het vak dat ik nu leer worden zelfs pagina's aan niet-verplichte verdiepende stof in de reader gegeven :') ) waarom is het dan zo treurig? En wat betreft dat 'uitschrijven', veel te overdreven wat mij betreft. Je bekritiseert toch ook niemand dat ze geen wiskunde kunnen als dat niet gedoceerd wordt.
pi_118415773
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:30 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een paper geschreven. :P
Irw project in 2de blok
pi_118415844
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:59 schreef Yreal het volgende:

[..]

Irw project in 2de blok
Dat is geen paper, dat stelde echt geen klap voor en daar had ik niet eens het boek bij nodig, laat staan extra literatuur.
pi_118415994
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:59 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarom? Als totaal niet aangemoedigd wordt om het te gaan doen en het ook niet vereist is (bij het vak dat ik nu leer worden zelfs pagina's aan niet-verplichte verdiepende stof in de reader gegeven :') ) waarom is het dan zo treurig? En wat betreft dat 'uitschrijven', veel te overdreven wat mij betreft. Je bekritiseert toch ook niemand dat ze geen wiskunde kunnen als dat niet gedoceerd wordt.
Dat uitschrijven zijn mij woorden niet. En er komt toch in een HC weleens een arrest of een artikel voorbij dat met de stof te maken heeft en waar je dan de vindplaats van krijgt zodat je dat zelf op kan zoeken en kan lezen. En wat is er ' :') ' aan niet-verplichte verdiepende stof? Dat is toch alleen maar goed voor je juridische vorming?
Sowieso is een beetje eigen initiatief in dingen nalezen/opzoeken niet verkeerd denk ik. Je hoeft toch niet voor alles aangemoedigd te worden ofwel? :')
pi_118416037
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:04 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Dat uitschrijven zijn mij woorden niet. En er komt toch in een HC weleens een arrest of een artikel voorbij dat met de stof te maken heeft en waar je dan de vindplaats van krijgt zodat je dat zelf op kan zoeken en kan lezen. En wat is er ' :') ' aan niet-verplichte verdiepende stof? Dat is toch alleen maar goed voor je juridische vorming?
Sowieso is een beetje eigen initiatief in dingen nalezen/opzoeken niet verkeerd denk ik. Je hoeft toch niet voor alles aangemoedigd te worden ofwel? :')
Ik zeg niet :') over verdiepende stof, maar over het feit dat het ons allemaal zo aangereikt wordt dat het absoluut niet aangemoedigd wordt om zelf dingen op te gaan zoeken.
pi_118416077
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik zeg niet :') over verdiepende stof, maar over het feit dat het ons allemaal zo aangereikt wordt dat het absoluut niet aangemoedigd wordt om zelf dingen op te gaan zoeken.
Zoals ik zei; je hoeft toch niet voor alles per se aangemoedigd te worden? Je kunt ook gewoon zelf iets doen uit eigen beweging.
pi_118416256
Worden andere eerstejaars ook zenuwachtig van dat bsa?
pi_118416424
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:11 schreef Paxcon het volgende:
Worden andere eerstejaars ook zenuwachtig van dat bsa?
Ik wel heel erg. Ook al was het bij mij maar 45 punten, er komen allemaal doemscenario's in de hoofd dat je dat vak niet haalt en dan die ene ook niet en dan red je het al niet meer :')
pi_118416477
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik wel heel erg. Ook al was het bij mij maar 45 punten, er komen allemaal doemscenario's in de hoofd dat je dat vak niet haalt en dan die ene ook niet en dan red je het al niet meer :')
Ja... bij mij is het ook 45. Maar 45 van de 60 is toch best veel? :')
pi_118416531
Als ik hiermee moet stoppen weet ik echt niet wat ik moet :') Ik kan geen enkele andere studie bedenken die me leuk lijkt en zo wel geen werkgelegenheid :') Goede motivatie wel om goed m'n best te doen.
pi_118416541
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:18 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ja... bij mij is het ook 45. Maar 45 van de 60 is toch best veel? :')
Nouja, dat betekent bij mij dat je er twee van de zeven mag zakken, oftewel meer dan een kwart. Ik vind dat wel veel marge. :P
pi_118416929
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:20 schreef Paxcon het volgende:
Als ik hiermee moet stoppen weet ik echt niet wat ik moet :') Ik kan geen enkele andere studie bedenken die me leuk lijkt en zo wel geen werkgelegenheid :') Goede motivatie wel om goed m'n best te doen.
Daarom gewoon 60ec binnen tikken aan het eind van het jaar #likeaboss
pi_118416946
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:33 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Daarom gewoon 60ec binnen tikken aan het eind van het jaar #likeaboss
Deed jij dat? :P
pi_118417301
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:34 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Deed jij dat? :P
Nee en daar sla ik mezelf ook nog steeds af en toe voor m'n kop. Ook omdat het gewoon m'n eigen stomme schuld was.
pi_118417331
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:42 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Nee en daar sla ik mezelf ook nog steeds af en toe voor m'n kop. Ook omdat het gewoon m'n eigen stomme schuld was.
Hoeveel had je er dan?
pi_118417439
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:07 schreef eriksd het volgende:
Als ik zo dat werkzoekendtopic doorlees mag ik toch wel in mijn handjes knijpen zeg. Tel je zegeningen.
Dat gevoel bekruipt mij ook elke keer als ik ff in dat topic lurk.

Overigens heeft Maharbal in zijn allereerste jaar iets van 17 EC gehaald. Likeaboss.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118417525
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:43 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Hoeveel had je er dan?
50. Eén vak niet gehaald.
pi_118417565
Ietwat ontopic:

Maharbal is nu een motivering voor cassatie aan het schrijven. De Staatssecretaris krijgt slaags van Maharbal.
pi_118417599
quote:
10s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:48 schreef Maharbal het volgende:
Ietwat ontopic:

Maharbal is nu een motivering voor cassatie aan het schrijven. De Staatssecretaris krijgt slaags van Maharbal.
Waarover?
pi_118417617
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:47 schreef Actaeon het volgende:

[..]

50. Eén vak niet gehaald.
Oh wow oke.. 10 punten. Is dat uitzonderlijk veel of is dat normaal voor een vak?
pi_118417641
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Oh wow oke.. 10 punten. Is dat uitzonderlijk veel of is dat normaal voor een vak?
Nee was een groot vaak :P
pi_118417759
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Nee was een groot vaak :P
Oh oke :P
pi_118417779
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ik had in het eerste jaar een vak van 15 punten, drie van 10 en drie van 5. :)
pi_118417786
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:52 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Oh oke :P
Een rechtsgebied wat ook absoluut niet mijn voorkeur heeft :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')