Einde van de wereld. Aldus mcD.quote:
Dat zal het gewoon zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat het eigenlijk het einde van BeF is waar de Maya's al die tijd naartoe gerekend hebben?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Moet lukken.
Al is het wel een beetje een middelbare school-reunie waar niemand elkaar echt wat te vertellen heeft. Maar hey, dat hield ons vroeger ook niet tegen!
Ach, dan kunnen de uitspraken die je hier doet over een paar jaar nog eens gequote worden in een topic in R&P. He, KomtTijd...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Moet lukken.
Al is het wel een beetje een middelbare school-reunie waar niemand elkaar echt wat te vertellen heeft. Maar hey, dat hield ons vroeger ook niet tegen!
Hoi!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, dan kunnen de uitspraken die je hier doet over een paar jaar nog eens gequote worden in een topic in R&P. He, KomtTijd...
Hoi!quote:
En zo ontstaan de roddels op reünies.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Moet lukken.
In het benevelde brein van Dribbel_ kennelijk welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb jij fysieke gelijkenissen met een zak hooi relmof?
Present.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:14 schreef wolfrolf het volgende:
SiemeN meld je eens in dit bijna-mijlpaal topieq
Sweet.quote:
Eens in de 2 jaar hier.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg. Ik ben zeker de enige die elk jaar moet opzoeken de hoeveelste december 1e en 2e kerstdag zijn hè?
We zijn er bijnaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:57 schreef moemoe het volgende:
Jullie zijn bij het 999e topic aanbeland.
Gefeliciteerd!
Ik zit weer in Dordrecht. Jij nog altijd in Arnhem?quote:Op donderdag 15 november 2012 08:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jazeker..
Met jou ook alles goed? Zit je nog in 't noorden of loop ik hopeloos achter?
Als je wordt aangenomen krijg je een pilsje en een bittergarnituurtje van me!quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:50 schreef Janetje het volgende:
Ik kwam net een vacature tegen voor een TVP en ik moest lachen.
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:28 schreef JDude het volgende:
En de vergadering natuurlijk afsluiten met "Opgelost, slotje."
Je herkent de FOK!er door te wachten tot iemand je door een bushokje tyft.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:08 schreef Janetje het volgende:
Zou humor zijn als je dan ergens een grote, belangrijke vergadering inloopt, midden op tafel gaat liggen en roept: 'Ik ben een TVP'.
Hihi, that's what she said.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:50 schreef remlof het volgende:
Ik trek de mijne de 24e wel uit de doos
Utopie.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:59 schreef wolfrolf het volgende:
Kom op ouwe bierkameraden
Dit topic moet voor 1 januari vol zijn! BeF!!!Op naar #1000
![]()
![]()
![]()
Een snelle extrapolatie over de afgelopen anderhalve maand leert dat de kans klein is dat we het redden vóór de 24equote:
Ondergewaardeerd.quote:Op zondag 9 december 2012 18:53 schreef SiemeN het volgende:
Klopt. Maar ja. 999 is ook een mooi aantal.
Eigenlijk vind ik 999 mooier.quote:
Challenge accepted!quote:Op maandag 31 december 2012 09:44 schreef picodealion het volgende:
Vroeger kregen we wel een paar topics per dag vol. Kunnn we vandaag ook.
Oliebollen zijn ook frituur, rekel!quote:Op maandag 31 december 2012 10:09 schreef wolfrolf het volgende:
Mogguh!
Champagne en oliebollen?? NEEEEEE!!
Bier en Frituur!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |