quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Boerrigter is beter dan Sana. Ik snap de keus van de Boer niet echt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig geen BoerrigterNu Sana
er nog uit.
Sana heeft het toch beter gedaan de afgelopen wedstrijden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:02 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Boerrigter is beter dan Sana. Ik snap de keus van de Boer niet echt.
Het is allebei niks, alleen heeft Sana wat meer potentie dan Boerrigter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:02 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je weet nu al wie er deze wedstrijd als eerste gewisseld wordt...
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:02 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Sana heeft alleen in het begin van het seizoen goed gespeeld omdat hij al bezig was met de Zweedse competitie en in Nederland net iedereen klaar was met de voorbereiding.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sana heeft het toch beter gedaan de afgelopen wedstrijden.
Juist. Sulejmani is echt 10 klasse beter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
Vind ze allebei niks. Dan beter Sulejmani erin.
De beste moeten altijd spelen. Niet de meeste met de meeste potentie. Al weet ik niet welke potentie jij in die Zweed ziet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is allebei niks, alleen heeft Sana wat meer potentie dan Boerrigter.
Sulejmani heeft niet goed gespeeld bij Jong Ajax en had ook een rare streek uitgehaald met zijn land om toch maar even in te vallen. Snap wel dat hij niet speelt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:08 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Juist. Sulejmani is echt 10 klasse beter.
Oke ga nu maar weer wieberenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:02 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Tja Jong Ajax. Denk dat hij voor de CL heel wat meer motivatie heeft.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sulejmani heeft niet goed gespeeld bij Jong Ajax en had ook een rare streek uitgehaald met zijn land om toch maar even in te vallen. Snap wel dat hij niet speelt.
Ik zie er geen reden toequote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke ga nu maar weer wieberen
Het zou niet eerlijk zijn tegenover de anderen om hem te belonen met een basisplaatsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tja Jong Ajax. Denk dat hij voor de CL heel wat meer motivatie heeft.
In zulke wedstrijden moeten die principes gewoon over boord.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sulejmani heeft niet goed gespeeld bij Jong Ajax en had ook een rare streek uitgehaald met zijn land om toch maar even in te vallen. Snap wel dat hij niet speelt.
En dan geef je ook een kut signaal naar de rest van de spelers af en veroorzaak je misschien zelfs een beetje onrust, nee zo is Frankie gelukkig niet. Sulejmani heeft ook pas weer 1 wedstrijd gespeeld dus zal ook niet een hele wedstrijd kunnen spelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
In zulke wedstrijden moeten die principes gewoon over boord.
Tsja, zo gaat dat niet in het profvoetbal he!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het zou niet eerlijk zijn tegenover de anderen om hem te belonen met een basisplaats
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:14 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Tsja, zo gaat dat niet in het profvoetbal he!
Bij de amateurs sta je er idd naast als je een keer niet goed traint. Op dit niveau moet gewoon de beste spelen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sulejmani heeft ook pas weer 1 wedstrijd gespeeld dus zal ook niet een hele wedstrijd kunnen spelen en zal zeker niet uitblinken.
Wat? Het gaat toch om de punten? Sulejmani zou het beter doen in dit soort wedstrijden dan Sana dus vind ik dat hij moet spelen. Nu speel je bijna met 10 man.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het zou niet eerlijk zijn tegenover de anderen om hem te belonen met een basisplaats
Juistquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat? Het gaat toch om de punten? Sulejmani zou het beter doen in dit soort wedstrijden dan Sana dus vind ik dat hij moet spelen. Nu speel je bijna met 10 man.
En dan zeg je dus tegen de rest van het elftal van "oke het maakt niet uit of je elke dag hard traint en speelt, als sulejmani een blessure krijgt en hij is weer terug dan staat hij er meteen in".quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat? Het gaat toch om de punten? Sulejmani zou het beter doen in dit soort wedstrijden dan Sana dus vind ik dat hij moet spelen. Nu speel je bijna met 10 man.
Ik vond hem juist wel aardig goed spelen bij Jong Ajax, was actief aanwezig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet eens, 45 minuten heeft ie gespeeld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
En dan geef je ook een kut signaal naar de rest van de spelers af en veroorzaak je misschien zelfs een beetje onrust, nee zo is Frankie gelukkig niet. Sulejmani heeft ook pas weer 1 wedstrijd gespeeld dus zal ook niet een hele wedstrijd kunnen spelen.
Spelers met 1 jaar contract krijgen geen basisplaats meer dus Sulejmani kan lekker de tering krijgen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:14 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Tsja, zo gaat dat niet in het profvoetbal he!
Bij de amateurs sta je er idd naast als je een keer niet goed traint. Op dit niveau moet gewoon de beste spelen.
In dit geval wel. Als Sana nou goed speelde was het een ander verhaal, maar hij is compleet door het ijs gezakt. Dan moet je gewoon teruggrijpen op de ervaring van Sulejmani.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
En dan zeg je dus tegen de rest van het elftal van "oke het maakt niet uit of je elke dag hard traint en speelt, als sulejmani een blessure krijgt en hij is weer terug dan staat hij er meteen in".
We hebben het hier over Miralem Sulejmani he? Geen Suarez. Sulejmani zou deze wedstrijd niet beslissen en heeft nog geen wedstrijd helemaal gespeeld voor Ajax 1.
Geen idee, als jij de toekomst kan voorspellen zou ik ook graag het resultaat willen weten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:17 schreef Guidetti het volgende:
Laat me raden.... Sana neemt de bal aan, dribbelt terug richting z'n eigen goal en speelt hem weer af. Dat gaat hij vaker doen dan zijn man voorbij proberen te gaan.
Bij Sulejmani heb je nog een kans dat hij een wedstrijd beslist. Sana opstellen is gewoon genoegen nemen dat je met 10 man speelt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
En dan zeg je dus tegen de rest van het elftal van "oke het maakt niet uit of je elke dag hard traint en speelt, als sulejmani een blessure krijgt en hij is weer terug dan staat hij er meteen in".
We hebben het hier over Miralem Sulejmani he? Geen Suarez. Sulejmani zou deze wedstrijd niet beslissen en heeft nog geen wedstrijd helemaal gespeeld voor Ajax 1.
We gaan het zienquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen idee, als jij de toekomst kan voorspellen zou ik ook graag het resultaat willen weten.
En ook gelijk de regel dat spelers met een 1 jarig contract minder recht op spelen hebben omver gooien? Plus met of zonder Sulejmani maak je echt niet het verschil.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In dit geval wel. Als Sana nou goed speelde was het een ander verhaal, maar hij is compleet door het ijs gezakt. Dan moet je gewoon teruggrijpen op de ervaring van Sulejmani.
Sulejmani doet precies hetzelfde als hij ook alleen maar de bal krijgt aangespeeld via de backs.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:17 schreef Guidetti het volgende:
Laat me raden.... Sana neemt de bal aan, dribbelt terug richting z'n eigen goal en speelt hem weer af. Dat gaat hij vaker doen dan zijn man voorbij proberen te gaan.
Jij snapt het!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In dit geval wel. Als Sana nou goed speelde was het een ander verhaal, maar hij is compleet door het ijs gezakt. Dan moet je gewoon teruggrijpen op de ervaring van Sulejmani.
Nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sulejmani doet precies hetzelfde als hij ook alleen maar de bal krijgt aangespeeld via de backs.
Sulejmani kan een wedstrijd beslissen op CL top niveau jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Bij Sulejmani heb je nog een kans dat hij een wedstrijd beslist. Sana opstellen is gewoon genoegen nemen dat je met 10 man speelt.
"Een kans" staat er toch? Sana is een modaal dravertje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sulejmani kan een wedstrijd beslissen op CL top niveau jaPff waarom heeft niemand geboden op hem deze zomer? Heeft elke europese topclub liggen slapen?
Als er geen acceptabel alternatief voor een speler is moet dat maar. Want stel je voor dat Sulejmani vanavond de sterren van de hemel zou spelen en transfervrij weglooptquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
En ook gelijk de regel dat spelers met een 1 jarig contract minder recht op spelen hebben omver gooien? Plus met of zonder Sulejmani maak je echt niet het verschil.
Een Sulejmani met 45 minuten in de been bij Jong Ajax gaat het echt niet beter doen dan Sana.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:21 schreef Guidetti het volgende:
[..]
"Een kans" staat er toch? Sana is een modaal dravertje.
Kan best. Dan zie ik toevallig telkens een slechte Sana. We zullen het vanavond zien. Ik ben een fan van Sulejmani en Sana vind ik echt helemaal niets. Maar dat is wel duidelijk denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jawel, je mist blijkbaar heel veel van een wedstrijd.
Dan zijn we het er gewoon niet over eens. Blijkbaar heb jij een veel hogere pet op van Sulejmani dan ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als er geen acceptabel alternatief voor een speler is moet dat maar. Want stel je voor dat Sulejmani vanavond de sterren van de hemel zou spelen en transfervrij weglooptOh wacht, ook als hij niet speelt loopt hij transfervrij weg.
Maar ik verwacht niet dat je met Sulejmani opeens 3-0 wint, maar de kans op een goed resultaat neemt toe.
Nee, ben gewoon blij als hij zou vertrekken voor zo'n bedrag.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kan je eens stoppen met altijd dat niet onderbouwde kritiek op Eriksen? Jij doet alsof hij een 28 jarige vedette is die elke wedstrijd een cruciale fout maakt en bij geen enkel goal betrokken is.
Zo geweldig vind ik Sulejmani ook niet. Maar Sana is gewoon ontzettend slecht.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan zijn we het er gewoon niet over eens. Blijkbaar heb jij een veel hogere pet op van Sulejmani dan ik.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo geweldig vind ik Sulejmani ook niet. Maar Sana is gewoon ontzettend slecht.
WTF?twitter:ajaxnetwerk twitterde op woensdag 24-10-2012 om 20:23:23De Boer: ik speel met Siem de Jong op middenveld en Eriksen in de spits #ajaman reageer retweet
Hij had er wel een logische reden voor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:26 schreef wieisboos het volgende:
WTF?twitter:ajaxnetwerk twitterde op woensdag 24-10-2012 om 20:23:23De Boer: ik speel met Siem de Jong op middenveld en Eriksen in de spits #ajaman reageer retweet
?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:26 schreef wieisboos het volgende:
Dat is geen spits. Daar staat dat hij in de spits staatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
?
Messi rol, loopt overal en nergens dus.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:32 schreef Self-Catering het volgende:
Ik niet inloggen op mijn KPN interactieve Tv, zit op een ander wifi. Waar kan ik nu fatsoenlijk voetbal kijken (en niet in de kroeg)
http://nos.nl/sport/livestream/stream/49/quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:34 schreef Dven het volgende:
Wil ik ook weten. Weer geen fatsoenlijke link te vinden hier, zelfs niet betaald
Helaas niet zichtbaar vanuit het buitenlandquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
http://nos.nl/sport/livestream/stream/49/
Laat Ajax het maar doen met koopjes van 300.000 die van toegevoegde waarde zijn, mag jij fan blijven van een Man City huurling.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:28 schreef Guidetti het volgende:
Ik hoop dat Sana zondag weer in de basis start
Ik bewaar je post even voor het geval Sana de winnende scoort zondagquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:28 schreef Guidetti het volgende:
Denk dat Vermeer daar dacht een corner te kunnen voorkomen...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:39 schreef CaasS het volgende:
The fuck. Vermeer die zijn hand intrekt...
Ik had zo gehoopt dat hij een goede wedstrijd zou spelen, doet die lamlul dit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Denk dat Vermeer daar dacht een corner te kunnen voorkomen...
Engelse verdedigers houden er niet van om geen vaste tegenstander te hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat is geen spits. Daar staat dat hij in de spits staat
En ik vind dit een raar moment om te experimenteren
Ik ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:28 schreef Guidetti het volgende:
Welk koopje van 300.000 euro is van toegevoegde waarde?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:37 schreef CaasS het volgende:
[..]
Laat Ajax het maar doen met koopjes van 300.000 die van toegevoegde waarde zijn, mag jij fan blijven van een Man City huurling.![]()
Ow en dat 4-6-0 systeem.
Jezelf naar een gebied op een voetbalveld noemenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik ook.
Kakkies die zich al rijk rekenen.
Jezelf naar een huurling van City vernoemen.
Sana.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:47 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Welk koopje van 300.000 euro is van toegevoegde waarde?
Ozbiliz en Ebecilio zijn beter dan Sana. Die 300.000 euro is gewoon over de balk gegooid.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:53 schreef CaasS het volgende:
[..]
Sana.
Een absolute topspeler is het niet, maar zijn 300.000 meer dan waard. Verder moet die jongen gewoon de tijd krijgen om zich aan te passen aan Ajax en het hogere niveau. Jij zegt dat hij uit Zweden komt en wedstrijdritme heeft en daarom opviel. Je kan ook zeggen dat hij zich moet aanpassen aan het hogere niveau, dat kost tijd. De toekomst gaat uitwijzen of hij dat waar kan maken, maar die 300.000 is hij nogmaals nu al waard.
Alleen al vanwege het feit dat je erop vooruit gaat tov Ozbiliz en Ebecilio en er geen geld was voor een andere speler is het goed gehandeld.
Als je dat soort dingen gaat zeggen houdt de discussie gewoon op, dat begrijp je zelf ook neem ik aan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:54 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ozbiliz en Ebecilio zijn beter dan Sana. Die 300.000 euro is gewoon over de balk gegooid.
Zit je wel naar de wedstrijd te kijken? Ik heb in de laatste 10 jaar niet zo'n amateur in de basisopstelling van Ajax gezien hoor...?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:56 schreef CaasS het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen gaat zeggen houdt de discussie gewoon op, dat begrijp je zelf ook neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |