quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Boerrigter is beter dan Sana. Ik snap de keus van de Boer niet echt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig geen BoerrigterNu Sana
er nog uit.
Sana heeft het toch beter gedaan de afgelopen wedstrijden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:02 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Boerrigter is beter dan Sana. Ik snap de keus van de Boer niet echt.
Het is allebei niks, alleen heeft Sana wat meer potentie dan Boerrigter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:02 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je weet nu al wie er deze wedstrijd als eerste gewisseld wordt...
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:02 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Sana heeft alleen in het begin van het seizoen goed gespeeld omdat hij al bezig was met de Zweedse competitie en in Nederland net iedereen klaar was met de voorbereiding.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sana heeft het toch beter gedaan de afgelopen wedstrijden.
Juist. Sulejmani is echt 10 klasse beter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
Vind ze allebei niks. Dan beter Sulejmani erin.
De beste moeten altijd spelen. Niet de meeste met de meeste potentie. Al weet ik niet welke potentie jij in die Zweed ziet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is allebei niks, alleen heeft Sana wat meer potentie dan Boerrigter.
Sulejmani heeft niet goed gespeeld bij Jong Ajax en had ook een rare streek uitgehaald met zijn land om toch maar even in te vallen. Snap wel dat hij niet speelt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:08 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Juist. Sulejmani is echt 10 klasse beter.
Oke ga nu maar weer wieberenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:02 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Tja Jong Ajax. Denk dat hij voor de CL heel wat meer motivatie heeft.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sulejmani heeft niet goed gespeeld bij Jong Ajax en had ook een rare streek uitgehaald met zijn land om toch maar even in te vallen. Snap wel dat hij niet speelt.
Ik zie er geen reden toequote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke ga nu maar weer wieberen
Het zou niet eerlijk zijn tegenover de anderen om hem te belonen met een basisplaatsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tja Jong Ajax. Denk dat hij voor de CL heel wat meer motivatie heeft.
In zulke wedstrijden moeten die principes gewoon over boord.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sulejmani heeft niet goed gespeeld bij Jong Ajax en had ook een rare streek uitgehaald met zijn land om toch maar even in te vallen. Snap wel dat hij niet speelt.
En dan geef je ook een kut signaal naar de rest van de spelers af en veroorzaak je misschien zelfs een beetje onrust, nee zo is Frankie gelukkig niet. Sulejmani heeft ook pas weer 1 wedstrijd gespeeld dus zal ook niet een hele wedstrijd kunnen spelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
In zulke wedstrijden moeten die principes gewoon over boord.
Tsja, zo gaat dat niet in het profvoetbal he!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het zou niet eerlijk zijn tegenover de anderen om hem te belonen met een basisplaats
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:14 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Tsja, zo gaat dat niet in het profvoetbal he!
Bij de amateurs sta je er idd naast als je een keer niet goed traint. Op dit niveau moet gewoon de beste spelen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sulejmani heeft ook pas weer 1 wedstrijd gespeeld dus zal ook niet een hele wedstrijd kunnen spelen en zal zeker niet uitblinken.
Wat? Het gaat toch om de punten? Sulejmani zou het beter doen in dit soort wedstrijden dan Sana dus vind ik dat hij moet spelen. Nu speel je bijna met 10 man.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het zou niet eerlijk zijn tegenover de anderen om hem te belonen met een basisplaats
Juistquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat? Het gaat toch om de punten? Sulejmani zou het beter doen in dit soort wedstrijden dan Sana dus vind ik dat hij moet spelen. Nu speel je bijna met 10 man.
En dan zeg je dus tegen de rest van het elftal van "oke het maakt niet uit of je elke dag hard traint en speelt, als sulejmani een blessure krijgt en hij is weer terug dan staat hij er meteen in".quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat? Het gaat toch om de punten? Sulejmani zou het beter doen in dit soort wedstrijden dan Sana dus vind ik dat hij moet spelen. Nu speel je bijna met 10 man.
Ik vond hem juist wel aardig goed spelen bij Jong Ajax, was actief aanwezig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet eens, 45 minuten heeft ie gespeeld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
En dan geef je ook een kut signaal naar de rest van de spelers af en veroorzaak je misschien zelfs een beetje onrust, nee zo is Frankie gelukkig niet. Sulejmani heeft ook pas weer 1 wedstrijd gespeeld dus zal ook niet een hele wedstrijd kunnen spelen.
Spelers met 1 jaar contract krijgen geen basisplaats meer dus Sulejmani kan lekker de tering krijgen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:14 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Tsja, zo gaat dat niet in het profvoetbal he!
Bij de amateurs sta je er idd naast als je een keer niet goed traint. Op dit niveau moet gewoon de beste spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |