Welke appel, ik denk niet dat hij nog geld heeft om een appel te kopen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:44 schreef Lienekien het volgende:
Ja, allemaal heel vervelend, maar wel uiteindelijk in zijn belang om even flink door de zure appel heen te bijten.
even familie vragen of die wat voorschietenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke appel, ik denk niet dat hij nog geld heeft om een appel te kopen.
Hij moet maar zwartrijden? Huur laten storneren? Niet meer eten?
ze willen het wel betalen maar het moest voor woensdag binnen zijn, heb het keurig aangeleverd op dinsdag (uitdraai van ns.nl) alles staat erop en heb het aangevuld met personeels nr en sofi nr enzo ook zat het juiste formulier er wel bij echter had ik daar niet de reis gegevens op gezet omdat ik daar een uitdraai van de NS had maar dat vonden ze niet goed genoeg.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:40 schreef klipper het volgende:
Het is wel erg makkelijk om ts af te zeiken mbt reiskosten.
Ts is nieuw daar en krijgt een reiskostendeclaratie formulier, als het dan aangenomen wordt mag ts er wel vanuit gaan dat het goed is.
Dat achteraf blijkt dat het verkeerde formulier gebruikt is, kan ook gewoon afgehandeld worden met hier heb je je formulier terug samen met het juiste, vul het even opnieuw in en alles komt in orde.
Ts willen ze je reiskosten nog wel betalen (maar een maand later pas) of is dit gewoon over?
eindelijk iemand die het snapt! en ik heb ze dat donderdag meteen verteld toen ik dat formulier terug kreeg! dus als hun toen geregeld hadden dat ik een voorschot kreeg of gewoon mijn exacte reiskosten was er geen enkel probleem maar nee hoor dat "kon niet"quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
die heb ik niet meer verder nog iets?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
even familie vragen of die wat voorschieten
vrienden?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:56 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
die heb ik niet meer verder nog iets?
luister als ik een afspraak heb met jou en ik beloof jou iets te doen (en dat doe je in een contract) en ik doe dat niet, vind jij het dan redelijk dat JIJ met de gebakken peren zit omdat ik niet doe wat ik beloof?quote:
Andere opties zijn er niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
gast als je de verkeerde bank hebt kan het best zijn dat je effe het geld niet op tijd krijgt. doe niet zo moeilijk en wacht nog een paar dagen. en voor die maandag had je gewoon wat geld kunnen lenen van iemand.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:09 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
luister als ik een afspraak heb met jou en ik beloof jou iets te doen (en dat doe je in een contract) en ik doe dat niet, vind jij het dan redelijk dat JIJ met de gebakken peren zit omdat ik niet doe wat ik beloof?
je verschuift het probleem en je beantwoord mijn vraag niet...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gast als je de verkeerde bank hebt kan het best zijn dat je effe het geld niet op tijd krijgt. doe niet zo moeilijk en wacht nog een paar dagen. en voor die maandag had je gewoon wat geld kunnen lenen van iemand.
jij hebt ook het verkeerde formulier ingevuld hequote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:20 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
je verschuift het probleem en je beantwoord mijn vraag niet...
nooit van die stichting gehoord maar vind het wel triest dat bijna iedereen vind dat de werknemer maar moet blijven lenenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Andere opties zijn er niet?
Aangezien je uit een uitkering komt en dus ook nog een lijntje zult hebben met de sociale dienst, zou je daar kunnen aankloppen om een voorschot (d.w.z. dat ze je reiskosten voorschieten die je later terug betaalt). Eventueel is een stichting voor urgente noden ook nog een optie, maar mogelijk kun je dat niet zelf aanvragen maar moet dat via bijv. maatschappelijk werk.
Het gaat toch om een accuut, tijdelijk probleem en een relatief klein bedrag?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:23 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
nooit van die stichting gehoord maar vind het wel triest dat bijna iedereen vind dat de werknemer maar moet blijven lenen
nee nee dat heb ik niet het was niet juist ingevuld maar dat hebben ze me niet verteld en alles stond erop en het formulier werdt nagekeken en geaccepteerd. sorry dat ik geen glazen bol hebquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:22 schreef Maanvis het volgende:
jij hebt ook het verkeerde formulier ingevuld he
een ja of nee antwoord aubquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:09 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
luister als ik een afspraak heb met jou en ik beloof jou iets te doen (en dat doe je in een contract) en ik doe dat niet, vind jij het dan redelijk dat JIJ met de gebakken peren zit omdat ik niet doe wat ik beloof?
uiteindelijk krijg je het geld toch gewoon???quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:23 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
nooit van die stichting gehoord maar vind het wel triest dat bijna iedereen vind dat de werknemer maar moet blijven lenen
jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het gaat toch om een accuut, tijdelijk probleem en een relatief klein bedrag?
Dus jij hebt het formulier fout ingevuld.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:26 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
nee nee dat heb ik niet het was niet juist ingevuld maar dat hebben ze me niet verteld en alles stond erop en het formulier werdt nagekeken en geaccepteerd. sorry dat ik geen glazen bol heb![]()
Kerel geen idee wat in jouw contract daarover staat. Staat dat het vorige week woensdag uitbetaald wordt?quote:een ja of nee antwoord aub
Ga dan aan de bel hangen bij de sociale dienst, de gemeentelijke kredietbank en/of bij zo'n stichting.quote:
ja uiteindelijk wel ja.... je snapt het niet héquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
uiteindelijk krijg je het geld toch gewoon???
Laat ik het zo zeggen; JIj bent degene die niet is komen opdagen op je werk, niet iemand andersquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:28 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
ja uiteindelijk wel ja.... je snapt het niet hé
Je hebt wel gelijk!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:53 schreef Leandra het volgende:
Dit zijn dus dingen waar mensen keihard tegenaan lopen bij het aan het werk gaan uit een langdurige uitkering, maar dat negeert men graag vanuit de riante bureaustoel tegen een meer dan modaal inkomen.
Alsof het betekent dat je dan maar een weekje geen Monatoetje moet eten om het rond te laten komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |