Dat is een ander verhaal, vind ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:58 schreef Giertje het volgende:
maar goed ik blow nu nog af en toe omdat ik het en lekker vind en ik word er kalm van
Dan kun je beter geen taart eten.quote:
uhuh zeer zekerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, vind ik
[..]
Dan kun je beter geen taart eten.
Dan ben je niet verslaafd nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga weer weg![]()
Ff leren.
Maar als iets iemands leven niet negatief beinvloed, en hij/zij zou als hij dat wilt gelijk kunnen stoppen met het gebruik - voor langere periode - en dat vol kunnen houden.
Dan vind ik iemand niet verslaafd.
Waanzinquote:
zou verboden moeten worden. belachelijk.quote:
quote:
Precies.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:09 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
zou verboden moeten worden. belachelijk.
Wel zo aardig van jequote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Limburgse koeienvlaaien.
Maar voor jou speciaal een aardbeienvlaaiEn voor mij offcourse
Ik half meiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben eind april jarig, hangt er maar vanaf of er dan alweer aardbeientaarten zijn. Zo wel, dan ohmnohmnohmzZo niet:
+ appelkruimel.
ik 17 december word ik 29quote:
nou dat ook maar ik ken dat zoveel mensen die jarig zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
December lijkt me echt een kut maand om jarig te zijn. Of pepernoten, of oliebollen
Irritant ja als er veel mensen vlak na elkaar jarig zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou dat ook maar ik ken dat zoveel mensen die jarig zijn
Oliebollenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
December lijkt me echt een kut maand om jarig te zijn. Of pepernoten, of oliebollen
nogal maar goed 15 december is in huize gier party timequote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Irritant ja als er veel mensen vlak na elkaar jarig zijn
Op z'n tijd 1'tje.quote:
Nicequote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
nogal maar goed 15 december is in huize gier party time
Wat?quote:
Watquote:
Jammer!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:23 schreef TheClown1 het volgende:
Helaas moet ik zeggen dat ik de meet niet ga halen! Kan niet vrij krijgen van het werk.
aah jammer manquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:23 schreef TheClown1 het volgende:
Helaas moet ik zeggen dat ik de meet niet ga halen! Kan niet vrij krijgen van het werk.
ik baal er ook enorm van. het is gewoonweg niet mogelijk voor mijn functie die dag.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op z'n tijd 1'tje.
[..]
Nice
[..]
Wat?
Ze hebben GHB in het drankje van m'n ex geflikkerd van het weekend. Waarschijnlijk een ex-vriend van zijn vriendin.quote:
Balen! Volgende keerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:24 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik baal er ook enorm van. het is gewoonweg niet mogelijk voor mijn functie die dag.
Dafuqquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben GHB in het drankje van m'n ex geflikkerd van het weekend. Waarschijnlijk een ex-vriend van zijn vriendin.
Dafuuuqquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:24 schreef Fera het volgende:
Ze hebben GHB in het drankje van m'n ex geflikkerd van het weekend. Waarschijnlijk een ex-vriend van zijn vriendin.
dat is wel smerig om dat te doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |