Dat is een ander verhaal, vind ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:58 schreef Giertje het volgende:
maar goed ik blow nu nog af en toe omdat ik het en lekker vind en ik word er kalm van
Dan kun je beter geen taart eten.quote:
uhuh zeer zekerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, vind ik
[..]
Dan kun je beter geen taart eten.
Dan ben je niet verslaafd nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga weer weg![]()
Ff leren.
Maar als iets iemands leven niet negatief beinvloed, en hij/zij zou als hij dat wilt gelijk kunnen stoppen met het gebruik - voor langere periode - en dat vol kunnen houden.
Dan vind ik iemand niet verslaafd.
Waanzinquote:
zou verboden moeten worden. belachelijk.quote:
quote:
Precies.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:09 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
zou verboden moeten worden. belachelijk.
Wel zo aardig van jequote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Limburgse koeienvlaaien.
Maar voor jou speciaal een aardbeienvlaaiEn voor mij offcourse
Ik half meiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben eind april jarig, hangt er maar vanaf of er dan alweer aardbeientaarten zijn. Zo wel, dan ohmnohmnohmzZo niet:
+ appelkruimel.
ik 17 december word ik 29quote:
nou dat ook maar ik ken dat zoveel mensen die jarig zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
December lijkt me echt een kut maand om jarig te zijn. Of pepernoten, of oliebollen
Irritant ja als er veel mensen vlak na elkaar jarig zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou dat ook maar ik ken dat zoveel mensen die jarig zijn
Oliebollenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
December lijkt me echt een kut maand om jarig te zijn. Of pepernoten, of oliebollen
nogal maar goed 15 december is in huize gier party timequote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Irritant ja als er veel mensen vlak na elkaar jarig zijn
Op z'n tijd 1'tje.quote:
Nicequote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
nogal maar goed 15 december is in huize gier party time
Wat?quote:
Watquote:
Jammer!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:23 schreef TheClown1 het volgende:
Helaas moet ik zeggen dat ik de meet niet ga halen! Kan niet vrij krijgen van het werk.
aah jammer manquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:23 schreef TheClown1 het volgende:
Helaas moet ik zeggen dat ik de meet niet ga halen! Kan niet vrij krijgen van het werk.
ik baal er ook enorm van. het is gewoonweg niet mogelijk voor mijn functie die dag.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op z'n tijd 1'tje.
[..]
Nice
[..]
Wat?
Ze hebben GHB in het drankje van m'n ex geflikkerd van het weekend. Waarschijnlijk een ex-vriend van zijn vriendin.quote:
Balen! Volgende keerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:24 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik baal er ook enorm van. het is gewoonweg niet mogelijk voor mijn functie die dag.
Dafuqquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben GHB in het drankje van m'n ex geflikkerd van het weekend. Waarschijnlijk een ex-vriend van zijn vriendin.
Dafuuuqquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:24 schreef Fera het volgende:
Ze hebben GHB in het drankje van m'n ex geflikkerd van het weekend. Waarschijnlijk een ex-vriend van zijn vriendin.
dat is wel smerig om dat te doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Wat een verhaalquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
jeetje...alles nu wel in orde?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ja, heavy shit. Hij was er wel goed ziek van, gelukkig was zijn vriendin in de buurt en is alles goed gekomen.quote:
naar spul is dat ik heb er verscheidene mensen out van zien gaanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, heavy shit. Hij was er wel goed ziek van, gelukkig was zijn vriendin in de buurt en is alles goed gekomen.
Gelukkig is er verder niks ernstigs gebeurd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, heavy shit. Hij was er wel goed ziek van, gelukkig was zijn vriendin in de buurt en is alles goed gekomen.
Iemand uit mijn familie had dat op vakantie. Is tot 2 hoog gekomen via de regenpijp, en toen naar beneden gesodemieterd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
naar spul is dat ik heb er verscheidene mensen out van zien gaan
Hij voelde wel dat hij niet lekker werd en is toen naar de WC gegaan, daar schijnt hij een half uur te zijn geweest voordat zijn vriendin met de bewaking kwam kijken of alles wel goed was. Hing hij daar zo over een wastafel. Zelf weet hij er bijna niets meer van.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
naar spul is dat ik heb er verscheidene mensen out van zien gaan
mja vriendin van me had ook zoiets echt nastyquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij voelde wel dat hij niet lekker werd en is toen naar de WC gegaan, daar schijnt hij een half uur te zijn geweest voordat zijn vriendin met de bewaking kwam kijken of alles wel goed was. Hing hij daar zo over een wastafel. Zelf weet hij er bijna niets meer van.
quote:
Adiosquote:
dat is echt eng. weet niemand dan wat er gebeurd is?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:28 schreef Raene het volgende:
Er is bij mij ook een keertje wat in mn drankje geflikkerdIk werd de volgende dag wakker met kapotte wangen en een groot gapend gat in mijn avond
. Niks met me gebeurd verders
.
Jij bent wel vaak te vroeg héquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jjaa, we zijn weer aan het werk..
Ok, nog noet, ik was te vroeg
Die wat ma en m'n zusje net hebben gemaaktquote:
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wat ma en m'n zusje net hebben gemaakt. Cakebodem, aardbeienjam en roomvulling en helemaal versierd met fondant en marsepein
.
PICSquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wat ma en m'n zusje net hebben gemaakt. Cakebodem, aardbeienjam en roomvulling en helemaal versierd met fondant en marsepein
.
Beter te vroeg dan te laat.quote:
Kun je dan TE laat zijn?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben vaak te laat. En nee ik heb het niet over klaarkomen
Er is niks gebeurd. Ik was met een groepje vrienden, maar was heel even wezen praten met een gozer.. daar schijn ik nog wel een halfuur mee te staan hebben bekkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:29 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat is echt eng. weet niemand dan wat er gebeurd is?
Te laat klaarkomen, kan dat? te vroeg weet ik wel.. Overigens nooit last vanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben vaak te laat. En nee ik heb het niet over klaarkomen
Wauwquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel idioot machtig.
[..]
[ afbeelding ]
Ik zei dus dat ik het daar NIET over hadquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te laat klaarkomen, kan dat? te vroeg weet ik wel.. Overigens nooit last van
uhmm nee hier met dat ding. lekker!!quote:
Better late than pregnantquote:
Omg zo cutequote:
De helft is al wegquote:
Vreetzakkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
De helft is al weg. Nou nee, ietsje minder dan de helft. Man, wat is dat een machtige taart
.
Wijven die zogenaamd overal doorheen zwanger wordenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zorgen dat je niet zwanger kan raken
Inderdaadquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Wijven die zogenaamd overal doorheen zwanger worden
Nee, hoor. Er is voor vijf man aan stukken uit gesneden. Hij is 20 cm doorsnedequote:
Oh, dan valt het meequote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Er is voor vijf man aan stukken uit gesneden. Hij is 20 cm doorsnede.
condoom is nooit lekkerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
InderdaadIk doe het dan ook liever zonder condoom
Condooms beschermen je tegen ziektesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
InderdaadIk doe het dan ook liever zonder condoom
dat wel maar liever een vertrouwde sexpartner dan zomaar iemandquote:
Dat dus.. damn die mannen..quote:
Ik heb extra dunne thuis liggen, maar ik heb ze nog niet hoeven te gebruikenquote:
Dat weet ik. Maar alsof iedere vrouw die je neukt een ziekte heeft. Tevens, SOA-testen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Condooms beschermen je tegen ziektes.
Vertrouwde sexpartners kunnen ook aids hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:36 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat wel maar liever een vertrouwde sexpartner dan zomaar iemand
Ook met een vertrouwde sekspartner moet je een eerste keer seks hebben.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:36 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat wel maar liever een vertrouwde sexpartner dan zomaar iemand
Sleep jij iedere keer een SOA-test mee dan, als je gaat neukenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb extra dunne thuis liggen, maar ik heb ze nog niet hoeven te gebruiken
[..]
Dat weet ik. Maar alsof iedere vrouw die je neukt een ziekte heeft. Tevens, SOA-testen.
onveilig neuken en daarna maar een soa testquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
Dat weet ik. Maar alsof iedere vrouw die je neukt een ziekte heeft. Tevens, SOA-testen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |