Iemand anders dom noemen maar zelf het verschil tussen een bedreiging en een verwensing niet weten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:49 schreef DjinN het volgende:
Die prinsesdylan is nog zo dom om zijn telnr in een twitterbericht te zetten ook![]()
Wat Sonja Bakker en Photoshop allemaal kunnen doen.quote:
Popstars/Idols zanger en zangeresquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:11 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Gelukkig krijgt ze steun van Dean Saunders en Raffaėla Paton (wie??)
Haar spiegelbeeld lijkt veel smaller dan zijzelfquote:Op donderdag 25 oktober 2012 05:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat Sonja Bakker en Photoshop allemaal kunnen doen.
ik kwam tot anderhalve minuutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kwam tot anderhalve minuut
gadverdamme wat kut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke Fa-Fa-Fantasieen Heb Jijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:36 schreef GizartFRL het volgende:
Ging dat liedje niet zo iets als:
Wat voor Olifantasie heb jij wanneer je naar me kijkt? ofzo![]()
Oh ja, zo was het.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Welke Fa-Fa-Fantasieen Heb Jij
Wanneer Je Naar Me Kijkt
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:39 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Oh ja, zo was het.
Kreeg altijd zin in BBQ-en.
quote:
ah........ misschien is ze best liefquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:42 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een appeltje in haar mond.Aan het spit.
Vast wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah........ misschien is ze best lief
Ik denk dat het merendeel van de zolderkamertjes fokkers haar zou doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:43 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Vast wel.
Maar dat was mijn fantasie.
Had ze het maar niet moeten vragen toen.
Poll: Zou jij Monique Smid doen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel van de zolderkamertjes fokkers haar zou doen![]()
Wedde ?![]()
Ik niet. Sorry.quote:
Ik eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:53 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik niet. Sorry.
We kijken morgen wel weer
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah........ misschien is ze best lief
Beter dat, dan naar haar luisteren, eerlijk is eerlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:51 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Poll: Zou jij Monique Smid doen?
• Ja
• Nee
• Geen mening
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|