quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meepraten mag altijd
vrouwen die van islays houden zijn zeldzaam maar zeker welkom
oké, qua whisky drinkers die ik ken zijn vrouwen toch zwaar in de minderheid. En peat lovers dan nog minder. Maar ze bestaan dus welquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:22 schreef Orbeatle het volgende:
[..].
Ik was een tijd geleden op een proeverij waar veel vrouwen waren en enthousiast waren over de rokerige whisky's. Bizar.
Nog bedankt voor de tip, ben hem vanavond voor het eerst aan het drinken.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Bij drankdozijn.nl is hij redelijk goedkoop (55) maar site is nu even down
Ze hebben inmiddels de prijs verhoogt bij die shop helaas, het is nog steeds mijn nummer 1 single malt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:12 schreef falling_away het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de tip, ben hem vanavond voor het eerst aan het drinken.
De perfecte mix van de rokerige smaak en karamel en hij is zeer zacht
Ik ken er een paar en daar zit er 1 tussen die alleen maar peat wil, de rest vind ze viesquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oké, qua whisky drinkers die ik ken zijn vrouwen toch zwaar in de minderheid. En peat lovers dan nog minder. Maar ze bestaan dus wel
Mijn vriendin vond Talisker ook lekker... Bizar.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:39 schreef Winski05 het volgende:
Mijn vriendin is ook een groot liefhebber van whisky. Haar voorkeur ligt heel sterk bij Laphroaig, Smokehead, dat soort whisky's. Had ik nooit verwacht dat ze uitgerekend de rook/turf whisky's het meest zou waarderen! Maar ik vind het hartstikke leuk
Geen probleem joh. Ik geef ook ruiterlijk toe dat ik wel degelijk meer dan twee flessen verkocht heb, maar zowel het totale aantal flessen als het aantal open flessen in mijn collectie stijgt harder dan m'n vriendin leuk vindt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ho... Ik zie niks zo, het was slechts een vraag.
Ik heb ook flessen die ik bewust niet open maak wegens verschillende redenen.
Soms vanwege een herinnering, soms omdat ik wacht op een speciale gebeurtenis en soms omdat ik 'm misschien wel eens zou kunnen verkopen. Alleen is dat laatste pas 2 keer gebeurd...
Mijn vriendin is ook gek van Islays hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meepraten mag altijd
vrouwen die van islays houden zijn zeldzaam maar zeker welkom
jaja, nu snap ik het welquote:Op woensdag 12 december 2012 11:30 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook gek van Islays hoor
Bij mij de Bowmore 15yo darkest, zelf gekocht dat welquote:Op woensdag 12 december 2012 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaja, nu snap ik het wel
er zijn dus hordes vrouwen die van islays houden, alleen ik ken ze niet
ben trouwens een benieuwd welke islay er dit jaar voor mij onder de kerstboom ligt
man van mn zus stuurde mij een lijstje met de vraag of ik er iets leuks tussen zag staan en ik zag genoegquote:Op woensdag 12 december 2012 11:33 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Bij mij de Bowmore 15yo darkest, zelf gekocht dat welBen benieuwd of ik verder nog whiskies krijg...
quote:Op woensdag 12 december 2012 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
man van mn zus stuurde mij een lijstje met de vraag of ik er iets leuks tussen zag staan en ik zag genoeg
dus ik laat me verassen.
bij ons voor rond de 50. voor dat geld zijn er genoeg leuke te vinden.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:37 schreef JeMoeder het volgende:
[..]![]()
Met de familie doen we echter cadeau's tot 15¤, dus daar heb ik geen whisky op kunnen zetten.
Dat heb ik ook. Voor Coal Ila's wil ik nog wel eens dieper in de buidel tasten, maar alleen maar omdat die zo verdomde lekker zijn...quote:Op woensdag 12 december 2012 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij ons voor rond de 50. voor dat geld zijn er genoeg leuke te vinden.
duurder hoeft voor mij ook niet echt, dan zou ik nog bijna zonde vinden om op te drinken
heb je toevallig coal ila van elements of islay? de Cl4?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Voor Coal Ila's wil ik nog wel eens dieper in de buidel tasten, maar alleen maar omdat die zo verdomde lekker zijn...
Ik heb samples van beiden gehad, zo ook de Bw1. Die CI4 is echt overheelijk, een Coal Ila ten voeten uit.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je toevallig coal ila van elements of islay? de Cl4?
die stond ook op het lijstje erbij. de Bn4 ook. die wil ik allebei wel hebben
ja, en dan zijn dat nog de goedkopere uit de seriequote:Op woensdag 12 december 2012 11:54 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik heb samples van beiden gehad, zo ook de Bw1. Die CI4 is echt overheelijk, een Coal Ila ten voeten uit.
Nu is 50 euro voor een halve liter best een smak geld... (dus nog niet gekocht). De Bw1 is ook heerlijk, maar die kost 70 euro per halve liter
Damn, geluksvogel!quote:Op woensdag 12 december 2012 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en dan zijn dat nog de goedkopere uit de serie
wel jammer dat het maar een halve liter is, maar ja. ik zou niet klagen als ik het krijg.
een bunna "heavily peated" 14yo signatory stond ook in de lijst. dat sprak me ook wel aan
Yup doe ik ook. Weliswaar niet met flessen in het prijsniveau Brora 35 (wel heel erg lekker spul trouwens) maar vaak wel met single cask bottelingen.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:06 schreef totalatool het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel iemand die vaak flessen dubbel koopt. Het schijnt wel meer voor te komen, dat mensen het idee hebben "eentje voor nu, en een voor later".Dat is dus waarom ik nog een tweede Lagavulin 21 wil en ik het liefst nog een tweede Brora 35 zou kopen, maar ja...
Van die Brora heb ik dan ook nog een sample van ¤50 voor 6cl gekocht, zodat ik hem in elk geval relatief veilig kan proeven. Zo heb ik ook samples van de releases van 2010 en 2011, en heb ik ook een paar samples van Port Ellens die ik nog dicht heb staan.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:05 schreef Karstman het volgende:
[..]
Yup doe ik ook. Weliswaar niet met flessen in het prijsniveau Brora 35 (wel heel erg lekker spul trouwens) maar vaak wel met single cask bottelingen.
Vind het ook een ideale manier om bijzonder of bijzonder dure flessen te kunnen proeven zonder een fles te hoeven kopen, hoewel ik ¤50 nog steeds veel vind voor een sample. Ben blij dat ik de Brora 30 en 35 op een andere manier heb kunnen proeven. Samples van zo'n 15 euro wil ik nog wel eens kopen zeker als het dingen zijn waarvan de flessen lastig te krijgen zijn, zoals die Kavalan Solist enzo.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:28 schreef totalatool het volgende:
[..]
Van die Brora heb ik dan ook nog een sample van ¤50 voor 6cl gekocht, zodat ik hem in elk geval relatief veilig kan proeven. Zo heb ik ook samples van de releases van 2010 en 2011, en heb ik ook een paar samples van Port Ellens die ik nog dicht heb staan.
Wat voor iemand zou zoiets nou kopen?quote:Op maandag 17 december 2012 09:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Gisteren zag ik dit flesje staan
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |