Er is wel een verschil om iemand op de persoon aan te vallen of een mening over een object te vellen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je iemand lelijk vind zeg je dat toch ook niet op zo'n kut manier. Dat hou je dan netjes voor je... meeste mensen
.
Daar had ik 24 flessen van mee naar huis vanuit Frankrijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg Raene, doe eens niet zo hysterisch! Anders bedenk ik me straks nog om voor een aantal mensen Coca-Cola Vanille mee te nemen uit Duitsland
Ik doe niet hysterischquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg Raene, doe eens niet zo hysterisch! Anders bedenk ik me straks nog om voor een aantal mensen Coca-Cola Vanille mee te nemen uit Duitsland
Ik bel jou ook altijd anoniemquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Privénummers
Mensen laten me dan eerst maar lekker weten dat ze me gaan bellen, anders pak ik niet op
Die van mij hangt dan aan de opladerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik hou van mijn telefoon
Vannacht maar 1% stroom verbruikt
Maar als je daar zou wonen zou het kunnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik woon niet in de kruidenwijk
Ws zo'n verkoop praatje iets.. Ja jammer dan, geen interesse..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Privénummers
Mensen laten me dan eerst maar lekker weten dat ze me gaan bellen, anders pak ik niet op
Heel vervelend jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus, al de 3e keer dat ik door een privénummer gebeld word.. *lekker laat gaan*
True story.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar als je daar zou wonen zou het kunnen.
Ik deed net dat flashback tracks van hi, misschien ben ik wel verwekt op careless whisper van George Michael.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:03 schreef Raene het volgende:
Ik denk dat het al straf genoeg is dat ik nu
Niet uit mijn hoofd krijg
Mij bel je nooitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bel jou ook altijd anoniem
Was jij datquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bel jou ook altijd anoniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |