FC Zwollequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had je maar een voor een club uit de buurt moeten wezen.. oh wacht.
Ik weet dat je sarcastisch bent, maar had pas vandaag ineens de drang om erheen te gaan. Ik beslis dingen altijd op het laatstquote:
Die Tukkers waren op een ander scherm aan het kijken en begonnen te juichen toen Praag die 0-1 maakte. Hadden niet echt door dat die hele kroeg vol zat met Feyenoorders.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik was toen op Mallorca nadat de return af was gelopen kwam er een groep Tsjechen ons uitdagen. Op een gegeven moment gooiden zij een glas naar ons, nouja toen was het wel aan. Wel nog 3 weken last van mijn neus gehad, maar het was wel leuk
Ja, zodat je zeker weet dat je toch niet kan gaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weet dat je sarcastisch bent, maar had pas vandaag ineens de drang om erheen te gaan. Ik beslis dingen altijd op het laatst
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Tukkers waren op een ander scherm aan het kijken en begonnen te juichen toen Praag die 0-1 maakte. Hadden niet echt door dat die hele kroeg vol zat met Feyenoorders.
Verder niet veel aan de hand, maar ze hebben wel die wedstrijd niet kunnen zien.
Nee met alle dingen beslis ik op het laatste, twijfel om dingen en shit. Ik wil alles op het laatst regelenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, zodat je zeker weet dat je toch niet kan gaan.
Eens maar ze heten nu PEC Zwolle en niet FC.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
PEC is onzin. Dom bestuur van Zwolle.
Nou en, ik ben rebels en fack dat ik noem het lekker FCquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens maar ze heten nu PEC Zwolle en niet FC.
Was toch ook zo met die Heerenveen fans die in het café naar de halve bekerfinale aan het kijken waren? Schreeuwden anti joden liederen en dat hoorden de AFCA groep in het café er tegenover. Die gast die door die raam heen vliegtquote:
kwajongen.jpgquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nou en, ik ben rebels en fack dat ik noem het lekker FC
Zie er geen kut vanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was toch ook zo met die Heerenveen fans die in het café naar de halve bekerfinale aan het kijken waren? Schreeuwden anti joden liederen en dat hoorden de AFCA groep in het café er tegenover. Die gast die door die raam heen vliegt![]()
Ook nog 2 gasten uit Steenwijk in het ziekenhuis geslagen![]()
Vieze Hagenees.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nou en, ik ben rebels en fack dat ik noem het lekker FC
Ik Ajax supporter sinds '95 uiteraard. De supporters die daarna pas fan werden zijn allemaal neppers.quote:
Ik was supporter van 1995 t/m 2004 en ben nu zeker alweer 2 jaar trots supporter van Ajaxquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik Ajax supporter sinds '95 uiteraard. De supporters die daarna pas fan werden zijn allemaal neppers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |