FC Zwollequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had je maar een voor een club uit de buurt moeten wezen.. oh wacht.
Ik weet dat je sarcastisch bent, maar had pas vandaag ineens de drang om erheen te gaan. Ik beslis dingen altijd op het laatstquote:
Die Tukkers waren op een ander scherm aan het kijken en begonnen te juichen toen Praag die 0-1 maakte. Hadden niet echt door dat die hele kroeg vol zat met Feyenoorders.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik was toen op Mallorca nadat de return af was gelopen kwam er een groep Tsjechen ons uitdagen. Op een gegeven moment gooiden zij een glas naar ons, nouja toen was het wel aan. Wel nog 3 weken last van mijn neus gehad, maar het was wel leuk
Ja, zodat je zeker weet dat je toch niet kan gaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weet dat je sarcastisch bent, maar had pas vandaag ineens de drang om erheen te gaan. Ik beslis dingen altijd op het laatst
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Tukkers waren op een ander scherm aan het kijken en begonnen te juichen toen Praag die 0-1 maakte. Hadden niet echt door dat die hele kroeg vol zat met Feyenoorders.
Verder niet veel aan de hand, maar ze hebben wel die wedstrijd niet kunnen zien.
Nee met alle dingen beslis ik op het laatste, twijfel om dingen en shit. Ik wil alles op het laatst regelenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, zodat je zeker weet dat je toch niet kan gaan.
Eens maar ze heten nu PEC Zwolle en niet FC.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
PEC is onzin. Dom bestuur van Zwolle.
Nou en, ik ben rebels en fack dat ik noem het lekker FCquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens maar ze heten nu PEC Zwolle en niet FC.
Was toch ook zo met die Heerenveen fans die in het café naar de halve bekerfinale aan het kijken waren? Schreeuwden anti joden liederen en dat hoorden de AFCA groep in het café er tegenover. Die gast die door die raam heen vliegtquote:
kwajongen.jpgquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nou en, ik ben rebels en fack dat ik noem het lekker FC
Zie er geen kut vanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was toch ook zo met die Heerenveen fans die in het café naar de halve bekerfinale aan het kijken waren? Schreeuwden anti joden liederen en dat hoorden de AFCA groep in het café er tegenover. Die gast die door die raam heen vliegt![]()
Ook nog 2 gasten uit Steenwijk in het ziekenhuis geslagen![]()
Vieze Hagenees.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nou en, ik ben rebels en fack dat ik noem het lekker FC
Ik Ajax supporter sinds '95 uiteraard. De supporters die daarna pas fan werden zijn allemaal neppers.quote:
Ik was supporter van 1995 t/m 2004 en ben nu zeker alweer 2 jaar trots supporter van Ajaxquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik Ajax supporter sinds '95 uiteraard. De supporters die daarna pas fan werden zijn allemaal neppers.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wou eigenlijk ook naar Ajax gaan maar toen bedacht ik me dat er leukere manieren zijn om aids op te lopen.
hehe schobbejakquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wou eigenlijk ook naar Ajax gaan maar toen bedacht ik me dat er leukere manieren zijn om aids op te lopen.
Amateur mode... nee echt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben pas begonnen met FIFA11 maar die amateur mode bij career is echt te simpel. Reis heeft er al 33 gescoord in 20 wedstrijden en ik ben ongeslagen
Beter koop je barbie's en ga je daarmee spelenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben pas begonnen met FIFA11 maar die amateur mode bij career is echt te simpel. Reis heeft er al 33 gescoord in 20 wedstrijden en ik ben ongeslagen
Beter koop jij een nieuw karakter want deze is verkankerd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter koop je barbie's en ga je daarmee spelen
Ik zal het meenemen naar achterenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter koop jij een nieuw karakter want deze is verkankerd.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
Jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:52 schreef Caland het volgende:
Bij amateur mode kan je toch gewoon op rennen drukken en dan houdt niemand je bij.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jamaarja nu wil ik mijn seizoen ook afmaken om te kijken wat Reis waard wordt.
Ik ben net begonnen man ik denk ze het op easy om te wennenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Speel eens op zijn minst proffesional.
In de winterstop verkopen, na de zomer resestten ze en word hij wss 2 miljoen meer of 4 miljoen minder waardquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jamaarja nu wil ik mijn seizoen ook afmaken om te kijken wat Reis waard wordt.
Wat is dat voor BSquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In de winterstop verkopen, na de zomer resestten ze en word hij wss 2 miljoen meer of 4 miljoen minder waard
Geen idee, maar dat zorgde ervoor dat ik nooit meer verder ging.quote:
Wat is dat voor iets achterlijksquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zorgde ervoor dat ik nooit meer verder ging.
Ik kocht Honda voor 25 mil, speelde top ik won CL alles.. Hij was toen 28 waard, ging zelfs 2 ratings omhoog.. Na de zomer gelijk 18 mil waard
Jij speelt 11, dus kan anders zijn.. Met 12 is die onzin wel zoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets achterlijksdan heeft het geen zin om door te gaan inderdaad .. slecht.
Dan moet ik de Vrij ook maar meteen verkopen na dit topseizoen.
PSV scout standaard zeker in Rotterdam?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets achterlijksdan heeft het geen zin om door te gaan inderdaad .. slecht.
Dan moet ik de Vrij ook maar meteen verkopen na dit topseizoen.
Klint reeelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:01 schreef Typisch het volgende:
Ander nieuws, met de nieuwe fm in seizoen 2 met feyenoord een CL groep overleefd met Juventus, Real en Basel. Real mag richting de Europa League. Realisme.
Seksueel gebied?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Op andere gebieden ook eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |