Vooruit, maar hecht er niet te veel waarde aan, ben nog geen goeie portretfotograafquote:
Kijk, hier kan ik wat mee. De gebruikelijke reacties op facebook van vriendjes, vriendinnetjes papa en mama zijn leuk voor één dag maar je komt er geen moer verder meequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Vooruit, maar hecht er niet te veel waarde aan, ben nog geen goeie portretfotograaf
Ik vind ze nogal zwart. Het model heeft een zwart jurkje aan wat helemaal doorloopt in de zwarte achtergrond. Er zit ook geen doortekening in het zwart, hierdoor wordt de foto wat vlak. De derde foto is daarom wat mij betreft veel beter, door gebruik van de rim light.
Mooi werk. Ik hou van dat rauwe en contrastrijke, ff op je flickr kijkenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:36 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Hier een recent portret
[ afbeelding ]
Hier nog een met een vervelende lamp. Maar wel tegenlicht!
[ afbeelding ]
Donequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:43 schreef Stefan het volgende:
Ik doe ff een topicreport dat DA of Uncle dit uit de Google kan halen
Bovenste foto is mooi, mooie kop!
Ik vind de eerste de meest sprekende ja..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:31 schreef RikH het volgende:
Very Nice DA! Mooi effect!
Mijn portretjes! Ik vind ze zelf wel geslaagd voor iemand die er weinig ervaring in heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste ja? Ik vond die zelf juist de minstequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:56 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik vind de eerste de meest sprekende ja..
Vriendin van mn broertje was vandaag zo lief om voor me te poseren..
[ link | afbeelding ]
Model Chantal by opticalworld, on Flickr
Deze vind ik heel mooi!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:56 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik vind de eerste de meest sprekende ja..
Vriendin van mn broertje was vandaag zo lief om voor me te poseren..
[ link | afbeelding ]
Model Chantal by opticalworld, on Flickr
quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:20 schreef photolex het volgende:
@Sus: volgende keer iets tussen model en zon houden: hoeft ze minder te turen![]()
@D_A: zijnde moddereter zou ik van jou verwachten: "Als je foto's plaatst wordt een reactie op je voorganger(s) zeer op prijs gesteld."![]()
Verder vermoed ik dat dit high key moet zijn? Ik vind hem echter vooral overbelicht![]()
@RikH: Leuke serie! Toffe blikken! Ben ff te lui om te checken, maar een eigen topic waard![]()
@SP22:![]()
[ afbeelding ]
Erg mooie foto! Wat ik me wel afvraag is hoe het eruit gezien zou hebben met iets meer schaduw aan 1 kant van haar gezicht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:20 schreef photolex het volgende:
@Sus: volgende keer iets tussen model en zon houden: hoeft ze minder te turen![]()
@D_A: zijnde moddereter zou ik van jou verwachten: "Als je foto's plaatst wordt een reactie op je voorganger(s) zeer op prijs gesteld."![]()
Verder vermoed ik dat dit high key moet zijn? Ik vind hem echter vooral overbelicht![]()
@RikH: Leuke serie! Toffe blikken! Ben ff te lui om te checken, maar een eigen topic waard![]()
@SP22:![]()
[ afbeelding ]
Lijkt door de krop misschien wat raar, ik zit op die foto op de grond, met mijn ellebogen op m'n knieënquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:00 schreef mitchelll0181 het volgende:
Eens..
Beetje onnatuurlijke houding ook bij die 2e..
Ik geloof ook dat dat me ligt: heb nog twee sessies liggen om na te bewerkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
VeerEli, het is met name de houding bij de tweede die me stoort niet perse de kleuren of de manier van fotograferen. Eerste vind ik de braaf.
photolex, ja deze waterige zomerzonnetjes lenen zich prima voor dit soort dingen. Ligt je goed, zie je in de foto's.
Eloi:
[ afbeelding ]
Niles:
[ afbeelding ]
Eerste te braaf?quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
VeerEli, het is met name de houding bij de tweede die me stoort niet perse de kleuren of de manier van fotograferen. Eerste vind ik de braaf.
photolex, ja deze waterige zomerzonnetjes lenen zich prima voor dit soort dingen. Ligt je goed, zie je in de foto's.
Eloi:
[ afbeelding ]
Niles:
[ afbeelding ]
je hoeft haar niet in te pakken ik consumeer ter plekke als het moetquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:06 schreef photolex het volgende:
Tegenlicht!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
laatste erg vetquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:06 schreef photolex het volgende:
Tegenlicht!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heel tofquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:47 schreef Alerion het volgende:
Ik kom even wat enge plaatjes delen.Voor de korte film 'Inadecuado' door Smokin'Dog voor 48 Hour Project Rotterdam.
[ link | afbeelding ]
Derisha-0727 by sabinemetz.com, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Derisha-0720_nologo by sabinemetz.com, on Flickr
Fakka photo lex, hoe heb je die trouwens belicht?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:07 schreef photolex het volgende:
Wow, verontrustend. Goed gedaan.
[ afbeelding ]
hej suri,quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:08 schreef Susteren het volgende:
[..]
Fakka photo lex, hoe heb je die trouwens belicht?
Baasje! Mooie plaatjes!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:39 schreef photolex het volgende:
[..]
hej suri,
zonnetje achter hen, flits rechtsvoor.
de eerste en derde spreken me het meest aan. Hoe heb je de derde uitgelicht, met een reflectiescherm?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:33 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Even een paar nieuwe van de afgelopen tijd laten zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:06 schreef photolex het volgende:
Tegenlicht!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:54 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Heb het niet uitgelicht! Dat was het licht van buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |