Succes vanmiddag..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:24 schreef Shandaly het volgende:
Gefeliciteerd Free!Prachtige naam inderdaad, past ook zo mooi bij de rest...
Ik begin hier enigszins zenuwachtig te worden: vanmiddag termijnecho. Er spoken ineens allerlei doemscenarios door m'n hoofd, wat als...?
Actiequote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
*kuch* klein beetje bloedverlies *kuch*
Oh... Succes daar!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
SEO.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:33 schreef DaviniaHR het volgende:
free gefeliciteerd met de geboorte van jr derde zoon!Mooie naam ook
(wat is er met kyara?)
Hopelijk morgen een plan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Iedereen succes met de echo's en alles vandaag!
[*niets te melden heeft]
Daar ga ik wel vanuit. En hopelijk is dat plan nergens voor nodig want ik heb het idee dat alles met een plan langduriger en pijnlijker is dan een natuurlijke startquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
kussentje en doosje met sesamstraatpleister liggen al klaar voor het moment dat ik gestrek ga...
Straks haal ik je nog inquote:
Dat zou niet zo best zijn, klop die maar even afquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:02 schreef bellelena het volgende:
[..]
Straks haal ik je nog in
Maar inderdaad, voor mijn gevoel ben ik nog steeds pas 'net' zwanger! En sommige bekenden weten het nog niet eens
Klinkt als ....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:27 schreef Spockjuh_ het volgende:
Dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit. En hopelijk is dat plan nergens voor nodig want ik heb het idee dat alles met een plan langduriger en pijnlijker is dan een natuurlijke start
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:10 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Hoe langer ik er over doe, hoe meer PIJN lamlul.
Bevallen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Woooooww wtf soort van slijmprop hier?Doe normaal! Wat nu?
Ff bellen... Meestal is dat wel een punt wat op je lijst staat dat je even moet bellen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Woooooww wtf soort van slijmprop hier?Doe normaal! Wat nu?
Edit: ja hij kan nog lopen![]()
En hij''s weer lief voor mij/zwangere vrouwen![]()
En hij haalt het nooit meer in zijn hoofd om hardop te zeggen dat ''we zo''n bevalling wel effe doen''![]()
dat dus!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ff bellen... Meestal is dat wel een punt wat op je lijst staat dat je even moet bellen.
Ik had m al geedit...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:25 schreef Vicky het volgende:
slijmprop was hier geen reden voor bellen.
quote:
Hoe voel je je?quote:
75% van mijn gezin is gedoemd om te falenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:58 schreef Ticootje het volgende:
BAARN - De maand van geboorte lijkt invloed te hebben op carrièremogelijkheden. Mensen die geboren zijn in juni en juli bereiken beduidend minder vaak de top.
Dat blijkt uit een onderzoek van de University of British Colombia gepubliceerd in Economics Letters.
De onderzoekers bestudeerden 500 directeuren. Van hen was 6,13 procent geboren in juni en 5,97 in juli. In maart en april was dit respectievelijk 12,53 en 10,67 procent.
"Ons onderzoek laat zien dat zomerbaby's minder presteren", vertelt onderzoeker Maurice Levi. "Wellicht is dit gevolg van de manier waarop kinderen worden gegroepeerd op leeftijd op school."
Kinderen die geboren zijn in juni en juli zijn volgens de onderzoekers in de Verenigde Staten vaak de jongste van hun klas.
Leren
"Oudere kinderen in een groep doen het vaak beter dan de jongste", legt Levi uit. "En dat vroege succes wordt vaak beloond met leiderschap en veel leermogelijkheden. Dit maakt de voordelen gedurende het hele leven alleen maar groter."
Levi stelt dat de organisatie van het schoolsysteem bepalend is voor het succes van studenten. "Misschien zorgen we er nu wel voor dat grote talenten het nooit maken, omdat we ze te vroeg naar school gestuurd hebben."
De aprilgroep zit goed.
En jijzelf.ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:13 schreef pessie het volgende:
Klumsyjij loopt maar 6 dagen op mij achter! Had ik helemaal niet door
![]()
Haha Hooi, die van mij is al kansloos als ik daar naar zou kijken.
Doe eens foto?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:26 schreef Kyara het volgende:
even een egopost tussendoor
Seo was helemaal goed! Kindjes liggen mooi op het gemiddelde en waren lekker druk. We hebben 1 fotomodel die lekker poseert voor foto's en ook even bij zuslief op de foto wil. Andere dame is wat verlegen. Tijd viel wel mee, uurtje bezig geweest. Zal zo wat plaatjes uploaden.![]()
zo, en nu voel ik me 10 kilo lichter.....
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:26 schreef Kyara het volgende:
even een egopost tussendoor
Seo was helemaal goed! Kindjes liggen mooi op het gemiddelde en waren lekker druk. We hebben 1 fotomodel die lekker poseert voor foto's en ook even bij zuslief op de foto wil. Andere dame is wat verlegen. Tijd viel wel mee, uurtje bezig geweest. Zal zo wat plaatjes uploaden.![]()
zo, en nu voel ik me 10 kilo lichter.....
jaja, even geduld....quote:
Ik voel van allesen ook weer niks. Probeer mezelf maar niet al te gek te maken want voor hetzelfde geld blijft ze nog twee weken zitten.Vandaag 39 weken overigens.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:47 schreef Mangostine het volgende:
Hooow Twinks! Spannend meis! Als het doorzet:
Foto van je 10 kilo lichter bedoel ik!quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Foto van je 10 kilo lichter bedoel ik!
Geen foto?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat zit vooral tussen mijn oren ben ik bang......
Half zittend slapen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:36 schreef Solagratia het volgende:
Freecell gefeliciteerd met je 3e zoon! Wat een rijkdom he.![]()
Kyara, wat fijn dat de SEO goed was!Ik ben benieuwd naar een foto
Klums, zoveel hoofdpijn klinkt niet echt goed en is sowieso niet fijn natuurlijk.Fijn dat het met rust in elk geval wat wegtrekt. Hopelijk is je bloeddruk morgen goed.
Twinkly, wat spannend dat je de slijmprop bent verloren. Verwacht niet teveel dat het ook heel snel gaat beginnen he. Anders duurt het helemaal lang.
Herkent iemand dit of heeft iemand tips?
Na het avondeten eet of drink ik niets meer want als ik in bed lig heb ik er last van. Het komt steeds omhoog en (gevoel dat je moet boeren, maar het lukt niet) en daardoor heb ik het benauwd en als ik in slaap val het gevoel dat ik stik. Het hielp dus eerst om niets meer te eten of drinken na het avondeten maar sinds gister helpt dat ook niet meer. Uiteindelijk heb ik om half 4 mijn vinger achterin mijn keel gestoken en avondeten uitgespuugd en toen kon ik eindelijk slapen. Jeej voor makkelijk kotsenWat kan je hier tegen doen? Ik herinner het me helemaal niet van de zwangerschap van Amy.
Is het met al het avondeten?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:40 schreef Solagratia het volgende:
Zitten of liggen maakt geen verschil meer ondertussen. Als ik zit heb ik er ook last van omdat mijn buik zo enorm is. Alleen staan zou helpen
En eten moet wel ja. Maar ik eet al niet veel avondeten en toch blijft het zo dwars zitten heel de avond en nacht.
Ik weet niet hoe ver je bent, maar ik heb bij mijn eerste zwangerschap het laatste trimester regelmatig half zittend geslapen. Veel kussens achter me, zo rechtop mogelijk, anders stikte ik voor mijn gevoel in het maagzuur.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:36 schreef Solagratia het volgende:
Freecell gefeliciteerd met je 3e zoon! Wat een rijkdom he.![]()
Kyara, wat fijn dat de SEO goed was!Ik ben benieuwd naar een foto
Klums, zoveel hoofdpijn klinkt niet echt goed en is sowieso niet fijn natuurlijk.Fijn dat het met rust in elk geval wat wegtrekt. Hopelijk is je bloeddruk morgen goed.
Twinkly, wat spannend dat je de slijmprop bent verloren. Verwacht niet teveel dat het ook heel snel gaat beginnen he. Anders duurt het helemaal lang.
Herkent iemand dit of heeft iemand tips?
Na het avondeten eet of drink ik niets meer want als ik in bed lig heb ik er last van. Het komt steeds omhoog en (gevoel dat je moet boeren, maar het lukt niet) en daardoor heb ik het benauwd en als ik in slaap val het gevoel dat ik stik. Het hielp dus eerst om niets meer te eten of drinken na het avondeten maar sinds gister helpt dat ook niet meer. Uiteindelijk heb ik om half 4 mijn vinger achterin mijn keel gestoken en avondeten uitgespuugd en toen kon ik eindelijk slapen. Jeej voor makkelijk kotsenWat kan je hier tegen doen? Ik herinner het me helemaal niet van de zwangerschap van Amy.
Dat is misschien nog wel een idee ja. Dat ik boterhammen eet als avondeten. Ik heb het met warm eten, maar ook met salade en komkommer. Maandag had ik geen last en toen had ik alleen paar boterhammen op.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is het met al het avondeten?
Anders in de middag warm eten en in de avond nog een lichte maaltijd die sneller verteerd?
Ook dat vraag wel om een foto he? Dat snap je.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:46 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel een idee ja. Dat ik boterhammen eet als avondeten. Ik heb het met warm eten, maar ook met salade en komkommer. Maandag had ik geen last en toen had ik alleen paar boterhammen op.
Ik ben 33 weken L-E, maar zittend heb ik ook last omdat ik een hele grote buik heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou idd dan 's avonds een lichte maaltijd doen, dat is denk ik nog wel de beste tip.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:46 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel een idee ja. Dat ik boterhammen eet als avondeten. Ik heb het met warm eten, maar ook met salade en komkommer. Maandag had ik geen last en toen had ik alleen paar boterhammen op.
Ik ben 33 weken L-E, maar zittend heb ik ook last omdat ik een hele grote buik heb.
De dikke buik of het kotsen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ook dat vraag wel om een foto he? Dat snap je.
Dat maakt bij mij niks uit. Of ik nu veel of weinig eet of niks. Maagzuur komt toch. Dus ik snoep gewoon lekker en eet wat ik wilquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou idd dan 's avonds een lichte maaltijd doen, dat is denk ik nog wel de beste tip.
Haha... Het klinkt wel goed... Maar het kan best wel tot morgen duren hoor..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Ziet er gezellig uit in jouw buik Kyara :-D
Er begint zich hier een buikpijn/menstruatiepijn op te zetten. Maar kan het prima hebben. Dus ik meld dat net even bij vent die nog een half uurtje moet werken. Krijg ik tdrug: ja hee nu wacht je ook maar tot morgen hoor (ivmdie vrije dagen die DML gister had opgezocht). Sadist
Ja dit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh Kyara, die echo met de meisjes die elkaar 'aankijken'... *smelt*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik zielig... Baby is al vanaf vannacht zo onwijs druk...quote:
Is op zich wel herkenbaar maar voor de zekerheid kun je altijd even ijzer laten checken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:25 schreef dananana het volgende:
Free gefeliciteerd!!lekker genieten!!
Kyara wat een mooie foto's! Wat super dat alles er goed uit ziet!
Spannend Twinkle!
Natuurlijk alles gelezen en heeel veel vergeten :-) dusen succes
enzo voor alle anderen
![]()
Oh.. bellelena.. ik ga je stiekem inhalen.. de gyn heeft mijn datum aangepast naar 8 april mag dit worden aangepast in de op? Wel raar want ze vond eigenlijk met de echo's dat het nog wel een halve week verschoven mocht worden.. omdat het icsi baby's zijn is ze toch wat huiverig met de datum nog meer verschuiven..
Is die enorme vermoeidheid herkenbaar of moet ik mn bloed oid extra laten checken? (16 weken) pff hele dag op de bank gezeten (vrije dag) en wil nu het liefst alleen maar slapen
Dat is hier ook, afwisselend gyn, assistenten en klinisch verloskundigequote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:39 schreef dananana het volgende:
Ik wissel het af. Ene keer gyn en andere keer verloskundige.. wel in het ziekenhuis maar ik denk dat ze dat doen ter verlichting van de gyn deze is wel hoofdverantwoordelijke of hoe je het ook moet noemen.
Toch was mijn ijzergehalte na drie weken roosvicee weer duidelijk hoger dan ervoor, verder niets aangepast eigenlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:39 schreef As1981 het volgende:
Staaltabletten is hetzelfde als ijzer, foliumzuur niet.
Hier werd overigens de vorige keer gezegd dat het met roosvicee en floradix je ijzer niet stijgt. Bij mij hielp dat toen ook niet voldoende.
ah, vandaar. Ik heb nog maar 1 keer de klinisch verloskundige gezien, verder altijd dezelfde gyn. Maar als ik vaker terug moet dan zal het ook wel afgewisseld worden denk ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:39 schreef dananana het volgende:
Ik wissel het af. Ene keer gyn en andere keer verloskundige.. wel in het ziekenhuis maar ik denk dat ze dat doen ter verlichting van de gyn deze is wel hoofdverantwoordelijke of hoe je het ook moet noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarvoor!![]()
Eentje maar?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:00 schreef Keshet het volgende:
En de eerstvolgende die tegen me zegt dat ik 'gewoon 's middags een uurtje moet slapen en dan zul je zien dat de baby flink groeit' krijgt een ram.
Ik had eigenlijk naar 7 mei gemoeten he? Wat een mooi rijtje zo!quote:03 mei: Vencodark
04 mei: Spirit82
05 mei: Suikertante
06 mei: -mandy-
10 mei: Shandaly
Mannen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef Estrys het volgende:
Mannen...
Ik zat te klagen dat ik er nu al uitzie als een walvis. 'hoe zie ik er dan over tien weken uit?'
Man zonder opkijken: 'als een blauwe vinvis'echt hoe komt ie daar nou weer op
Overtreffende trap.... groter dan een blauwe vinvis heb je ze niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef Estrys het volgende:
Mannen...
Ik zat te klagen dat ik er nu al uitzie als een walvis. 'hoe zie ik er dan over tien weken uit?'
Die uitleg kreeg ik hier ook al. Nee schat nou voel ik me veel beter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overtreffende trap.... groter dan een blauwe vinvis heb je ze niet.
Max. 170 ton
Ik moest heel hard lachen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef Estrys het volgende:
Mannen...
Mooi rijtje! Wordt een drukke tijd!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:34 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk naar 7 mei gemoeten he? Wat een mooi rijtje zo!
Ik had er eerst 1 van de Hema, die was gevuldmet van dat spul waar ook dekbedden mee zijn gevuld zeg maar (een beetje watten-achtig), maar dat zakte helemaal in, na een tijdje was dat ding zo plat en ingezakt dat ik er niks meer aan had. Toen heb ik er 1 overgenomen die van de Prenatal kwam, gevuld met een soort van balletjes ofzo, die bleef wel in vormquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:54 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Mooi rijtje! Wordt een drukke tijd!
Vraagje, zit er veel verschil in kwaliteit tussen de zwangerschapskussens van verschillende winkels/merken?
Kruidvat heeft deze week nl eentje in de aanbieding, Of is het verschil in kwaliteit net zoals bij gewone hoofdkussens, dat je moet nemen wat je lekker vindt liggen?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef Estrys het volgende:
Mannen...
Oehhh, toen ik vroegah kassameisje was, en een nieuwe kassa ging openen, zag je ook altijd van die lui helemaal achterin de rij die echt zo jakhalzerig aan het azen waren op een nieuwe kassa. Vond ik bloedirritantquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:43 schreef As1981 het volgende:
Ik stond laatst in de rij en toen werd er een kassa geopend (nog twee mensen voor me). En er kwam direct een man op af. Waarop die vrouw zei, zij is zwanger dus die help ik eerst. Was niet nodig maar wel lief. En ik was wel trots dat men dus ziet dat ik zwanger ben en niet gewoon dik.
Die man was overigens best geiriteerd.
Nou, ik begon zeg maar duizelig te worden en mn oren te suizen, omdat die gruwelijke stekende trekkende pijn maar blijft, bij elke stap die ik zet, of stilsta, of zit...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:25 schreef becky27 het volgende:
oeh Ticootje, das niet fijn. Ik zou zeker aan de bel trekken bij de vk, je moet nog ff en je hebt ook nog eens twee koters rondlopen (onze is daar ook vrij relaxed in maar af en toe ben ik het zinnetje 'tja typisch tweede zwangerschapsklachten' wel eens zat).
Maar he, af en toe bekkenpijn is nog te overzien, kan nog op 10 cm hakken naar kantoor.
Ik ben zo'n kneus die dus niet verzekerd is voor fysio... En eerlijk, als ik elke week 60 eu zal moeten lappen ofzo dat kan ik niet betalen... Dus dat is mijn reden om niet te bellen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:33 schreef Estrys het volgende:
die van ons zegt: ga naar een fysio of hier en daar hulp vragen want je moet nog zeker tien weken mee.
Ik zou een fysio bellen, het kan alleen helpen toch?
Ik kan ook niet zo goed meer vooruit maar ik weet dat ik altijd al moeilijk loop dus dat ik nu niet zover kan vind ik niet heel raar. En al helemaal niet dat geslenter door een winkel. Slenteren is vaak nog erger dan gewoon doorlopen.
Hakken kan ik al 20 weken niet meer aan, zelfs geen 5 cm hak. Nou ja dan maar niet hoor.
tja, als je het niet kan betalen dan houdt het op natuurlijk. Zo simpel is het dan ook wel weer. Dan heeft klagen ook weinig zin. Wat wil je dat de VK voor je gaat doen? die kan op jouw geklaag alleen antwoorden: neem zoveel mogelijk rust, ga naar de fysio. Dat eerste is lastig met twee kinderen en dat laatste kan je niet betalen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben zo'n kneus die dus niet verzekerd is voor fysio... En eerlijk, als ik elke week 60 eu zal moeten lappen ofzo dat kan ik niet betalen... Dus dat is mijn reden om niet te bellen.
Nou, misschien heeft ze wel wat tips en oefeningen dacht ik zo..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:42 schreef Estrys het volgende:
[..]
tja, als je het niet kan betalen dan houdt het op natuurlijk. Zo simpel is het dan ook wel weer. Dan heeft klagen ook weinig zin. Wat wil je dat de VK voor je gaat doen? die kan op jou geklaag alleen antwoorden: neem zoveel mogelijk rust, ga naar de fysio. Dat eerste is lastig met twee kinderen en dat laatste kan je niet betalen.
Dan zou ik eerder je huisarts bellen. Die heeft denk ik nog net wat meer verstand van het volledige menselijk lichaam dan een verloskundige.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, misschien heeft ze wel wat tips en oefeningen dacht ik zo..
Voel(de) jij je wel zo dan? Het is niet dat ik geen 'klachten' heb, en om die buik kan ik ook niet heenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco 38 weken.. Ondanks dat je je niet hoogzwanger voelt kan het wel zomaar gaan gebeuren voor jou ook hoor
![]()
![]()
Ik ben echt zoooo benieuwdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kan niet anders zeggen dan dat het nog steeds rommelt. Menstruatiepijn (al is het prima te trekken hoor, echt pijn doet het niet). En lage rugpijn. Geen vruchtwater, geen slijm, geen bloed. Geen regelmatig terugkerende pijntjes. Dus ondanks dat mijn oma vandaag jarig is en ik het eigenlijk wel mooi vond om op haar verjaardag te bevallen (en zij ook) denk ik niet dat hem dat gaat worden. Ik denk dat mijn lijf gewoon netjes op Ophelia en Spockjuh wacht ofzo.. Maar ik houd jullie op de hoogte if things change!
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:09 schreef Spirit82 het volgende:
Coco, hoog zwanger en je merkt het nog niet echt, ik denk dat menig zwangere vrouw jaloers op je is![]()
Ja, dat ook! Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:12 schreef Mangostine het volgende:
Ik had dat exact hetzelfde, Coco. Dat mensen om mij heen verbaasd opkeken omdat ik nog zelf reed, met mijn termijn. De dames in mijn pufclub waren het wachten allemaal beu, maar ik vond het nog wel best, zwanger zijn. Niet teveel ongemakken, en nog steeds gezellig, dat gewoel in mijn buik.
Mijn vk zei ook dat er uiteindelijk een hormonale dip ontstaat, waardoor je inderdaad tegen het eind ook wel klaar bent en naar de bevalling gaat uitkijken.
Ik had dus ook nog geen vluchttas klaarstaanbevallen, en dan een baby, ik vond het nog zoiets bizars. (NB: als ie er eenmaal is, went het toch best snel.
)
Nah ik ben het gewoon echt zat en leef echt naar het moment van de bevalling toe. En dat doe ik al vanaf 37 weken ergens. Maar toen ik maandag in het zkh lag idd en ze over inleiden en zulks begonnen had ik echt wel een WTF momentje hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Voel(de) jij je wel zo dan? Het is niet dat ik geen 'klachten' heb, en om die buik kan ik ook niet heen, maar ik vind het idee dat ik er ieder moment een kind uit kan floepen echt een bizar/onwerkelijk idee
Dus wat dat betreft voel ik me dus nog niet hoogzwanger
[..]
Ik ben echt zoooo benieuwdVoorwerk, voorwerk
![]()
Spannend
Dat is misschien soms maar goed ook denk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:19 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
En dit is voor jou en mij ons eerste kindje .. weten wij veel hoe ons leven er na de bevalling uit ziet.. Ja anders, dat geloof ik graag. Maar hoe?
.. Geen idee
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:20 schreef Mangostine het volgende:
Het tijdperk voordat Max er was, voelt nu echt als een vorig leven!![]()
Ik heb het sins gisteren een beetje, dus je hebt nog alle tijdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja, ben echt benieuwd of ik dat gevoel ga krijgen, zo van "nu mag het wel". Tuurlijk ben ik benieuwd naar de persoon in mijn buik, maar gehad heb ik het eigenlijk nog lang niet. Zeg ik nu
Nou dat dus! Ik ben nu de Goden aan het verzoeken om weeen maar tegen de tijd dat ze er zijn zal ik er vast gelijk weer spijt van hebbenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:45 schreef ohnee het volgende:
Dezelfde nacht werd ik wakker van hevige weeën.(en die waren echt heftig, had meteen spijt van mn uitspraak
maar echt de kleine maakt alle pijn en wachten meer dan waard!
![]()
)
Ga (trap) lopen. Schijnt te helpen. En anders een voetmassage ofzo?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:23 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nou dat dus! Ik ben nu de Goden aan het verzoeken om weeen maar tegen de tijd dat ze er zijn zal ik er vast gelijk weer spijt van hebben
Oh ja, plan. Het plan is dat alles nog steeds perfect gaat dus dat wel zaterdag verder kijkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:30 schreef Solagratia het volgende:
Ophelia, vandaag werd er een plan gemaakt toch? Succes!
Vandaag ben je 41 weken precies?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh ja, plan. Het plan is dat alles nog steeds perfect gaat dus dat wel zaterdag verder kijken
Vandaag 41w2d, langer ertussen had ik ook niet fijn meer gevonden moet ik zeggen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vandaag ben je 41 weken precies?
Wel fijn dat ze er niet te lang tussen laten nu.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef Estrys het volgende:
Mannen...
Als je naar die pagina gaat, en op het knopje vrienden klikt, kun je daar selecteren dat de updates niet op je nieuwsoverzicht komen...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:55 schreef Estrys het volgende:
Even een ergernisje delen hier hoor. Iemand is 7 weken zwanger, vertelde dat zeker een maand geleden al. En nu krijg ik alleen maar updates op fb over buikbanden gekocht en kinderkamer en de hele mik mak. Dan ben je toch aardig zeker van je zaak zeg. En dan sta je ook nog buiten een sigaretje te roken. Dat is nog wel de grootste Irritatiefactor.
Jaaaa tip van de dag! Je hebt gelijk. Wat maak ik me druk over zo'n doos zeg.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je naar die pagina gaat, en op het knopje vrienden klikt, kun je daar selecteren dat de updates niet op je nieuwsoverzicht komen...
Rondje ontvrienden doe ik gewoon op regelmatige basis... Mensen die gewoon alleen maar kunnen zeiken, die haal ik uit mn lijst. Mensen die ik niet persoonlijk ken, of waar ik geen klik meer mee heb... Vrienden van mn oudersquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jaaaa tip van de dag! Je hebt gelijk. Wat maak ik me druk over zo'n doos zeg.
Of nog beter ontvrienden die hap. Merkt deze persoon met 500+ fb vrienden toch niet
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:37 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben 12 weken zwanger en hoor net dat ik enorm achterloop met de kinderkamer. Dus ik ga er snel aan beginnen!
SUCCESSSS!!! Wordt vast een hele mooiequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:44 schreef L-E het volgende:
Niet terug gelezen, sorry. Maar ben nu onderweg naar de echo, vind het ZO ENG, aaargghhh!
Huh? Een wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |