Zijn hond is overleden, dan ga je daar toch geen grappen over maken, come on manquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is er met jullie? So sensitive...
Nou, normaal niet, maar als je al bijv 11 jaar een hond hebt ofzo dan is het echt niet grappig als ie overlijdt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is er met jullie? So sensitive...
Nee ik had een hond, tering debiel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
Hij heeft geen hond.. hij zit te trollen man.
En er al maanden over pratenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom zou je gaan trollen over een overleden hond
Inderdaadquote:
Eh ja... bedanktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:15 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, gecondoleerd dan.
Als het echt is.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mocht je niet meer in de lobby chillen?
Nee man eerst boete voor geen licht op fiets en daarna moest ik een verklaring afleggen voor een vechtpartijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mocht je niet meer in de lobby chillen?
boefjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee man eerst boete voor geen licht op fiets en daarna moest ik een verklaring afleggen voor een vechtpartij
En kwam je verhaal overeen met de andere sensatiezoekers uhh ik bedoel getuigen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee man eerst boete voor geen licht op fiets en daarna moest ik een verklaring afleggen voor een vechtpartij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |