Zijn hond is overleden, dan ga je daar toch geen grappen over maken, come on manquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is er met jullie? So sensitive...
Nou, normaal niet, maar als je al bijv 11 jaar een hond hebt ofzo dan is het echt niet grappig als ie overlijdt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is er met jullie? So sensitive...
Nee ik had een hond, tering debiel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
Hij heeft geen hond.. hij zit te trollen man.
En er al maanden over pratenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom zou je gaan trollen over een overleden hond
Inderdaadquote:
Eh ja... bedanktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:15 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, gecondoleerd dan.
Als het echt is.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mocht je niet meer in de lobby chillen?
Nee man eerst boete voor geen licht op fiets en daarna moest ik een verklaring afleggen voor een vechtpartijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mocht je niet meer in de lobby chillen?
boefjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee man eerst boete voor geen licht op fiets en daarna moest ik een verklaring afleggen voor een vechtpartij
En kwam je verhaal overeen met de andere sensatiezoekers uhh ik bedoel getuigen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee man eerst boete voor geen licht op fiets en daarna moest ik een verklaring afleggen voor een vechtpartij
Die verklaring heb je niet gegeven toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steven,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het niet zo dat je altijd een gele kopie van de bon meekrijgt als je een beukering krijgt? Nu hebben ze alleen mijn gegevens van mijn ID, mijn adres en uiterlijk fiets genoteerd op een kladblok. Heb dus niks meegekregen.AFCA!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steven,NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het niet zo dat je altijd een gele kopie van de bon meekrijgt als je een beukering krijgt? Nu hebben ze alleen mijn gegevens van mijn ID, mijn adres en uiterlijk fiets genoteerd op een kladblok. Heb dus niks meegekregen.
Kan je nog tot een jaar later krijgenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Steven,Heb je contant moeten betalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het niet zo dat je altijd een gele kopie van de bon meekrijgt als je een beukering krijgt? Nu hebben ze alleen mijn gegevens van mijn ID, mijn adres en uiterlijk fiets genoteerd op een kladblok. Heb dus niks meegekregen.
Nee manquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die verklaring heb je niet gegeven toch?
Ze hebben het bij mij één keer geprobeerd, maar ben een man van de straat hé. Ik weet al die weggetjes, jwtz.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:42 schreef j0rdiiii het volgende:
De enige keer dat ze me staande hielden op mijn fiets had ik geen voorlicht en geen achterlicht, moest ik mijn ID laten zien en toen mocht ik weer verder fietsen.![]()
Ik fix die shit.
3e keer dat ik staande ben gehouden (alle 3 keren andere agenten) voor licht en 1e keer dat ik daadwerkelijk in mijn leven een boete krijg. We wilden nog vluchten in zijstraatje maar toen deden ze het raampje al open en schreeuwde: STOPPEN POLITIE!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze hebben het bij mij één keer geprobeerd, maar ben een man van de straat hé. Ik weet al die weggetjes, jwtz.
Upload dan die video van jouw phone en DM die ons.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee man. Heb gewoon gezegd wat ik gezien had, niet mijn naam gegeven (waren andere agenten) en geen namen genoemd (ook al wist ik natuurlijk wel wie het waren
).
Ja het is weer kermis hier, dus vechtpartijen alom. Hele kermis stroomde letterlijk leeg en verzamelde zich 2 km verderop bij een speeltuin. 40 jongeren en heel dat volksbuurtje kwam ook naar buiten. Mensen gingen in de voortuin met stoeltjes zitten met een krat bier erbij. Iedereen ook filmen met hun iPhone
Is goed, ik heb namelijk niks gefilmd. Maar binnenkort krijg ik die vast wel van vrienden. Het begon vanmiddag al. Hele groep zo'n kring maken en in het midden werd een gast helemaal de kenker getrapt. Vanavond is er uiteindelijk vrij weinig gebeurd. Grote groep maar iedereen kwam om te kijken, uiteindelijk maar 3 klappen uitgedeeldquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Upload dan die video van jouw phone en DM die ons.
Wanneer ze stop politie roepen moet je sowieso als een mofo gaan rennenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
3e keer dat ik staande ben gehouden (alle 3 keren andere agenten) voor licht en 1e keer dat ik daadwerkelijk in mijn leven een boete krijg. We wilden nog vluchten in zijstraatje maar toen deden ze het raampje al open en schreeuwde: STOPPEN POLITIE!
Tsja... en even later pas 15 min. nadat het opstootje was geweest (we stonden daar minimaal 30 minuten op dat speelterrein met heel veel man, heel dat volksbuurtje kwam ook nog eens meekijken) met 4 auto's, 1 busje en 2 wijven op zo'n popo fiets
Gast dat was voor die hele kanker vechtpartij man. Was op begin van de avond dat ik staande werd gehouden. Fiets met 1 vriend samen op een voor de rest lege weg en 1 zijstraatje. Ik heb een tering opvallende witte jas dus vluchten heeft amper zin. Dat opstootje/knokpartij was pas op het einde van de avond.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer ze stop politie roepen moet je sowieso als een mofo gaan rennen
Teeeeering snap je er nou helemaal niks van?
Als er zoveel mensen zijn dan is de kans dat ze achter jou aan gaan klein, zo kan je ook taxi chaffeurs nakken wanneer je met zijn 4en bent
Of hij laat zijn taxi achter dat de andere 3 hem kunnen jatten of er is niks
Je snapt er echt niks van hequote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast dat was voor die hele kanker vechtpartij man. Was op begin van de avond dat ik staande werd gehouden. Fiets met 1 vriend samen op een voor de rest lege weg en 1 zijstraatje. Ik heb een tering opvallende witte jas dus vluchten heeft amper zin. Dat opstootje/knokpartij was pas op het einde van de avond.
Boeit me vrij weinig man. Kermis = kermis. Vechtpartijen enzo maakt me niet uit dat ik opvallend ben. Als ik van te voren weet dat ik beter niet herkenbaar kan zijn trek ik wel mijn zwarte vest aan, sjaal voor het gezicht, capuchon op en rennen maar. Dit was gewoon onmogelijk om weg te komen, ze herkennen me toch wel aangezien ik 24/7 daar op de straat ben laatste tijdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je snapt er echt niks van he
Waarom opvallende kleding dragen?
Leer je nou helemaal niks van die filmpjes die je zelf upload naar youtube
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
3e keer dat ik staande ben gehouden (alle 3 keren andere agenten) voor licht en 1e keer dat ik daadwerkelijk in mijn leven een boete krijg. We wilden nog vluchten in zijstraatje maar toen deden ze het raampje al open en schreeuwde: STOPPEN POLITIE!
Tsja... en even later pas 15 min. nadat het opstootje was geweest (we stonden daar minimaal 30 minuten op dat speelterrein met heel veel man, heel dat volksbuurtje kwam ook nog eens meekijken) met 4 auto's, 1 busje en 2 wijven op zo'n popo fiets
Normaal kreeg je ook altijd zo'n gratis lampje mee van de politie als je een bekeuring kreeg voor licht. Nu ook niet. Gierige stinkapen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:52 schreef Geo4kant het volgende:
Koop dan gewoon zo'n fietslamp kitje van 2,50 bij de action
Beter koop je gewoon snel stone island kledingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Boeit me vrij weinig man. Kermis = kermis. Vechtpartijen enzo maakt me niet uit dat ik opvallend ben. Als ik van te voren weet dat ik beter niet herkenbaar kan zijn trek ik wel mijn zwarte vest aan, sjaal voor het gezicht, capuchon op en rennen maar. Dit was gewoon onmogelijk om weg te komen, ze herkennen me toch wel aangezien ik 24/7 daar op de straat ben laatste tijd.
Kermis is altijd zo grappig, maandenlange ruzie's worden dan opeens uitgevochten omdat het stoer lijkt![]()
![]()
..... wou het net zeggen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beter koop je gewoon snel stone island kleding
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:52 schreef Geo4kant het volgende:
Koop dan gewoon zo'n fietslamp kitje van 2,50 bij de action
Mijn jas is zo goed daarvoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
..... wou het net zeggen.
Moeilijk doen met sjaal enzo terwijl je ook gewoon stone island kan halen.
Ja goed idee. Is wel heel erg prijzig of niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beter koop je gewoon snel stone island kleding
150euro voor een vestquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja goed idee. Is wel heel erg prijzig of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |