Dat weet je zelf het beste denk ik, ouwe lulquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:00 schreef AverageJoe het volgende:
Inderdaad zeg. Wat een ellende. Ik ben 86, maar was het vroeger niet veel beter geregeld toen de NS, Prorail, Nedtrain, Raillion e.d. allemaal nog 1 waren en onderdeel van de overheid?
En er lag nog spoor rondom de kerkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:01 schreef b2py het volgende:
Lijntjes waren wat korter en mogelijkheden wat meer. Verschil met toen is dat het vooral een stuk goedkoper is geworden. Het aanbesteedde gedeelte in ieder geval.
Blaas de klootzak maar op ook idd, ik zit lekker warm thuisquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:00 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik ga nu lachen als Utrecht er zo uit gaat met een of andere storing...
Tja maar wat mij nu juist opvalt, bijvoorbeeld ook bij sommige enkelsporige lijnen zoals de Vallelijn en de Noordelijke Nevenlijnen. Daar rijdt het dan dus wel gewoon netjes door zoals tijdens de winterchaos van afgelopen jaar. Overal chaos maar Connexxion en Arriva reden netjes door.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:01 schreef b2py het volgende:
Lijntjes waren wat korter en mogelijkheden wat meer. Verschil met toen is dat het vooral een stuk goedkoper is geworden. Het aanbesteedde gedeelte in ieder geval.
Foutje haha, 86. Gelukkig niet. Ik ben van '86 wilde ik zeggen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet je zelf het beste denk ik, ouwe lul
Dienstroosters zijn daar veel simpeler.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:03 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Tja maar wat mij nu juist opvalt, bijvoorbeeld ook bij sommige enkelsporige lijnen zoals de Vallelijn en de Noordelijke Nevenlijnen. Daar rijdt het dan dus wel gewoon netjes door zoals tijdens de winterchaos van afgelopen jaar. Overal chaos maar Connexxion en Arriva reden netjes door.
Inselbetrieb fdSquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:03 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Tja maar wat mij nu juist opvalt, bijvoorbeeld ook bij sommige enkelsporige lijnen zoals de Vallelijn en de Noordelijke Nevenlijnen. Daar rijdt het dan dus wel gewoon netjes door zoals tijdens de winterchaos van afgelopen jaar. Overal chaos maar Connexxion en Arriva reden netjes door.
Daar wordt alles gewoon veel directer aangestuurd, maar bij NS moet alles centraal geregeld worden.. Nou zal dat ongetwijfeld goedkoper zijn, maar handig absoluut niet..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:03 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Kan wat later worden morgen hoor Dennis! Ik ga om half zeven de deur uit, en misschien dat ik 13:00 haal, anders ergens in de loop van de avondquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:05 schreef dennistd het volgende:
[..]
Daar wordt alles gewoon veel directer aangestuurd, maar bij NS moet alles centraal geregeld worden.. Nou zal dat ongetwijfeld goedkoper zijn, maar handig absoluut niet..
Good luck! Ben blij dat ik thuis op mijn eigen bank zit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:14 schreef Viezze het volgende:
Oja; reisadvies Zwolle - Utrecht via arnhem. Dan kan ik net zo goed gaan lopen vanaf t harde
Aftellen naar de springer bij Wolfhezequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:14 schreef Viezze het volgende:
Oja; reisadvies Zwolle - Utrecht via arnhem. Dan kan ik net zo goed gaan lopen vanaf t harde
Slagje Alkmaar Noord zeker, zo kan ik het ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:18 schreef b2py het volgende:
Ben blij dat ik het vandaag weer overleefd heb met de trein, gewoon 2 keer op tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |