SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door xminator op 23-10-2012 23:44:45 ]
Hatelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, want dan is het kerstvakantie en hebben de meesten vrij.
Maar ik ben serieus, ik ben behoorlijk impulsief en/of vergeet dingen en daardoor komt het regelmatig voor dat ik iets op het laatste moment afzeg (vraag maar aan Genus.).
Sorry.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hatelijk.
Ken ook zo iemand, eerst 'ik mis je' en dan op het laatste moment 'ja sorry ik kan toch niet komen'. Rot dan maar op. (:
Gelukkig zijn wij alleen fok maatjes dan!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hatelijk.
Ken ook zo iemand, eerst 'ik mis je' en dan op het laatste moment 'ja sorry ik kan toch niet komen'. Rot dan maar op. (:
Is goed!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Zet onze datum vast in je agenda, gerisi bos
En ieder x vergaf je me gewoon hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niks sorry! Dit is al vaak genoeg gebeurd!
The spirit is willing, but the flesh is weak.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En ieder x vergaf je me gewoon hoor.
Nu is de maat vol, pak 'm Aais!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En ieder x vergaf je me gewoon hoor.
Oooh, dan kom ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:41 schreef zarGon het volgende:
xaban06 weet dat de wereld ophoudt met bestaan op 21 december, dus wat we gaan doen tussen 22/29 december gaat hoe dan ook niet door..
Biz Ayrilamayiz.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
The spirit is willing, but the flesh is weak.
Kun je even info in de OP over de meet plaatsen? Zonder link (ze kunnen contact met jou opnemen voor de link).quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:42 schreef xminator het volgende:
Personen die datumprikker ingevuld hebben:
Ambipur
Ayca
Borte
Eagle
Jaleesa
Julis
Weiss
Zargon
Xmini
Personen die het nog niet ingevuld hebben graag doen! Of anders muil houden over meet
Yvonne komt ook, 100%.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:42 schreef xminator het volgende:
Ambipur
Ayca
Borte
Eagle
Jaleesa
Julis
Weiss
Zargon
Xmini
Personen die het nog niet ingevuld hebben graag doen! Of anders muil houden over meet
Of juist haar kans om Turks te leren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan moet iedereen Nederlands praten.
Heb bijna iedereen een dm gestuurd met link..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je even info in de OP over de meet plaatsen? Zonder link (ze kunnen contact met jou opnemen voor de link).
2 maanden de tijd, genoeg tijd om wat basis turks te leren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan moet iedereen Nederlands praten.
En de dag waarop de meesten kunnen, kan ik niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:42 schreef xminator het volgende:
Ambipur
Ayca
Borte
Eagle
Jaleesa
Julis
Weiss
Zargon
Xmini
Weet je nu al dat je niet kan op die datum?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En de dag waarop de meesten kunnen, kan ik niet.Hebben jullie extra gedaan he? Ik ben altijd al het stiefkind geweest hier.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En de dag waarop de meesten kunnen, kan ik niet.Hebben jullie extra gedaan he? Ik ben altijd al het stiefkind geweest hier.
quote:
Het is een vrijdag.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je nu al dat je niet kan op die datum?.
Ben je dan niet vrij van werk? Mits geen fulltime baan, kun je dan niet vrij vragen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is een vrijdag.Werkdagen vallen sowieso af zoals eerder vermeld.
Wij gaan wel met z'n tweetjes carnavallen in februari in Limboland.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Ik dacht adam is vast heel ver voor jou, kijk ik op 9292, staat dat het in 2 uur kan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geloof er niets van..quote:
Ga ik ook doen! Is dat wat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wij gaan wel met z'n tweetjes carnavallen in februari in Limboland.
Rotterdam - Alkmaar 2 uur? Van deur tot deur? (Reken je dus ook van deur tot deur wanneer je Limburg - Amsterdam doet?)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik dacht adam is vast heel ver voor jou, kijk ik op 9292, staat dat het in 2 uur kan.
Wat krom dat ik ook 2 uur doe maar dan over Alkmaar-Rotterdam
Oh, het was de 'ik kom (klaarhahahahahaijaih)'-grap.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet ik jou lessen geven in perversiteit, really?
als je naar Haarlem komt drop ik je wel in Rotterdam.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik dacht adam is vast heel ver voor jou, kijk ik op 9292, staat dat het in 2 uur kan.
Wat krom dat ik ook 2 uur doe maar dan over Alkmaar-Rotterdam
Nou zet je mij voor schutquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, het was de 'ik kom (klaarhahahahahaijaih)'-grap.
1.53 naar blaak, van station tot station.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rotterdam - Alkmaar 2 uur? Van deur tot deur? (Reken je dus ook van deur tot deur wanneer je Limburg - Amsterdam doet?)
Om vervolgens weg te gaan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
als je naar Haarlem komt drop ik je wel in Rotterdam.
Hey een Jap zonder fotocamera is geen Japquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:53 schreef zarGon het volgende:
Oh btw, geen foto's. Ik zeg het nu alvast.
Nee joh. Zijn Alkmaar en Rotterdam zo ver van elkaar verwijderd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
1.53 naar blaak, van station tot station.
Maar we gaan naar A'damquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
als je naar Haarlem komt drop ik je wel in Rotterdam.
Nope, ik werk fulltime.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je dan niet vrij van werk? Mits geen fulltime baan, kun je dan niet vrij vragen?
Zo lang duurt het ook ongeveer vanuit haarlem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
1.53 naar blaak, van station tot station.
Eh. Utrecht toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maar we gaan naar A'damdat is goed te doen met de trein.
Haarlem-R'dam is een uur ofzo hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo lang duurt het ook ongeveer vanuit haarlem.
Heb voor Amsterdam gekozen omdat -> meer eettentjes + nargile. In utrecht heb je geen fatsoenlijke Turkse restaurant imo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh. I missed that one. Mooi, om de hoek.
Nee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:55 schreef xaban06 het volgende:
Borte ben je toevallig nog op zoek naar een nieuwe uitdaging? In Haarlem?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:55 schreef xaban06 het volgende:
Borte ben je toevallig nog op zoek naar een nieuwe uitdaging? In Haarlem?
Dan weet ik al een tent.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb voor Amsterdam gekozen omdat -> meer eettentjes + nargile. In utrecht heb je geen fatsoenlijke Turkse restaurant imo.
Wordt een leuke reis voor Borte vanuit Limburg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb voor Amsterdam gekozen omdat -> meer eettentjes + nargile. In utrecht heb je geen fatsoenlijke Turkse restaurant imo.
Borte doet niet meer mee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wordt een leuke reis voor Borte vanuit Limburg.
Meram zou eten kunnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kan dat gewoon hier melden?
Meram. Eten + Waterpijp.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kan dat gewoon hier melden?
Meram. Eten + Waterpijp.
juist ja, Paletquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Meram zou eten kunnen.
Waterpijp bij Palet?
Nope, sorry.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
ook geen vrienden ofzo? Isci lazim
In Osdorp bedoel je, toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:59 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]![]()
Adini unuttum, dat ene partycentrum langs de a10 kan ook, heeft ook restaurant en lounge
Je kunt daar ook een pijpje doen, hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Meram zou eten kunnen.
Waterpijp bij Palet?
Meram west bedoel je of bedoel je die nieuwste in oost wat meer een lounge is ipv restaurant?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
In Osdorp bedoel je, toch?
[..]
Je kunt daar ook een pijpje doen, hoorOost geloof ik. Kan ik wel even checken.
Wat? Ik heb vanaf het begin al aangegeven dat werkdagen afvallen. Als ik mijn rijbewijs had, was het een ander verhaal geweest. Maar ik ga niet na 7 uur nog de trein naar Adam pakken om jullie een minuut te kunnen zien?quote:
Zij kan zaterdag maar meeste animo is voor vrijdag (10 man)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kwam toch zelf met het idee?
Volgens kon 't ook in west of ben ik nou aan het warren..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Meram west bedoel je of bedoel je die nieuwste in oost wat meer een lounge is ipv restaurant?
Palet zit aan de binnenrand van de a10, als je richting Mercator gaat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
In Osdorp bedoel je, toch?
[..]
Je kunt daar ook een pijpje doen, hoorOost geloof ik. Kan ik wel even checken.
In meram west kan het ze hebben zelfs nog zo een lounge ernaast en een terras er voor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Volgens kon 't ook in west of ben ik nou aan het warren..
Ondanks dat ik vaak in Amsterdam ben, god mag weten waar alles zit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:05 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Palet zit aan de binnenrand van de a10, als je richting Mercator gaat.
Meram is in West, plein 40-45 ofzo was het dacht ik.
Ik vind alles best, eigenlijk..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:05 schreef xminator het volgende:
[..]
In meram west kan het ze hebben zelfs nog zo een lounge ernaast en een terras er voor.
In meram zuidoost kan het maar daar is het niet gezellig daarvoor imo en te klein.
In meram oost (nieuwste, dus niet die oude daar kan het oook) alleen keuze qua voedsel is wat minder.
Dus ik dacht eten bij meram west of andere plek en dan nargile bij Palet omdat je daar meestal ook live muziek enzo hebt.
Tangerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ondanks dat ik vaak in Amsterdam ben, god mag weten waar alles zit.Meram zit in die Turken/Mocro wijk tegenover die Mocro supermarkt, dat is alles wat ik erover kan zeggen.
Ik kom.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:08 schreef Eagle_99 het volgende:
Kom naar Noord, ik verwelkom jullie allemaal wel thuis
Lijkt me sterkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:09 schreef Ambipur het volgende:
Trigger, jij komt dus niet naar de meet?
Jij bent een man van praatjes en hebt daar de spreekwoordelijke ballen niet voor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Prive meet kunnen we altijd doen
Klopt als een overvolle Indiase bus!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent een man van praatjes en hebt daar de spreekwoordelijke ballen niet voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |