juist ja, Paletquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Meram zou eten kunnen.
Waterpijp bij Palet?
Nope, sorry.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
ook geen vrienden ofzo? Isci lazim
In Osdorp bedoel je, toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:59 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]![]()
Adini unuttum, dat ene partycentrum langs de a10 kan ook, heeft ook restaurant en lounge
Je kunt daar ook een pijpje doen, hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Meram zou eten kunnen.
Waterpijp bij Palet?
Meram west bedoel je of bedoel je die nieuwste in oost wat meer een lounge is ipv restaurant?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
In Osdorp bedoel je, toch?
[..]
Je kunt daar ook een pijpje doen, hoorOost geloof ik. Kan ik wel even checken.
Wat? Ik heb vanaf het begin al aangegeven dat werkdagen afvallen. Als ik mijn rijbewijs had, was het een ander verhaal geweest. Maar ik ga niet na 7 uur nog de trein naar Adam pakken om jullie een minuut te kunnen zien?quote:
Zij kan zaterdag maar meeste animo is voor vrijdag (10 man)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kwam toch zelf met het idee?
Volgens kon 't ook in west of ben ik nou aan het warren..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Meram west bedoel je of bedoel je die nieuwste in oost wat meer een lounge is ipv restaurant?
Palet zit aan de binnenrand van de a10, als je richting Mercator gaat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
In Osdorp bedoel je, toch?
[..]
Je kunt daar ook een pijpje doen, hoorOost geloof ik. Kan ik wel even checken.
In meram west kan het ze hebben zelfs nog zo een lounge ernaast en een terras er voor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Volgens kon 't ook in west of ben ik nou aan het warren..
Ondanks dat ik vaak in Amsterdam ben, god mag weten waar alles zit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:05 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Palet zit aan de binnenrand van de a10, als je richting Mercator gaat.
Meram is in West, plein 40-45 ofzo was het dacht ik.
Ik vind alles best, eigenlijk..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:05 schreef xminator het volgende:
[..]
In meram west kan het ze hebben zelfs nog zo een lounge ernaast en een terras er voor.
In meram zuidoost kan het maar daar is het niet gezellig daarvoor imo en te klein.
In meram oost (nieuwste, dus niet die oude daar kan het oook) alleen keuze qua voedsel is wat minder.
Dus ik dacht eten bij meram west of andere plek en dan nargile bij Palet omdat je daar meestal ook live muziek enzo hebt.
Tangerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ondanks dat ik vaak in Amsterdam ben, god mag weten waar alles zit.Meram zit in die Turken/Mocro wijk tegenover die Mocro supermarkt, dat is alles wat ik erover kan zeggen.
Ik kom.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:08 schreef Eagle_99 het volgende:
Kom naar Noord, ik verwelkom jullie allemaal wel thuis
Lijkt me sterkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:09 schreef Ambipur het volgende:
Trigger, jij komt dus niet naar de meet?
Jij bent een man van praatjes en hebt daar de spreekwoordelijke ballen niet voor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Prive meet kunnen we altijd doen
Klopt als een overvolle Indiase bus!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent een man van praatjes en hebt daar de spreekwoordelijke ballen niet voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |