Ja best wel hoor, relaxed chillen zonder opdringerige lui... maar je mag daar niet naar binnen als 18- dus jailbait Turkinnen zijn niet welkom dan...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:22 schreef zarGon het volgende:
[..].
Echt dé plek om met elkaar te praten, laat staan ontmoeten. En sowieso: gokken,.
Te ver eigenlijk. Ik ben behoorlijk impulsief en weet niet wat ik dan ga doen. Misschien toch iets vroeger plannen, mensen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
Twee maanden is eigenlijk best ver. Ik krijg er altijd kriebels van om dingen zo ver vooruit te plannen (verder ben ik normaal hoor, soort van).
Jij kwam zelf met die datumquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Te ver eigenlijk. Ik ben behoorlijk impulsief en weet niet wat ik dan ga doen. Misschien toch iets vroeger plannen, mensen?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:28 schreef zarGon het volgende:
En kunnen die aanvallen en gebekvecht wachten tot de meet?
Amsterdama gel bu haftaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Te ver eigenlijk. Ik ben behoorlijk impulsief en weet niet wat ik dan ga doen. Misschien toch iets vroeger plannen, mensen?
Zijn ze zo jong hier?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja best wel hoor, relaxed chillen zonder opdringerige lui... maar je mag daar niet naar binnen als 18- dus jailbait Turkinnen zijn niet welkom dan...
Nee, niet daarom. Ik vind het puberig overkomen, die heen-en-weertjes. Beetje, hele vele beetjes, onnodig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:30 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Als je op de eerste rij wil zitten terwijl er rake klappen vallen, moet ik je teleurstellen. Ik krijg al gewtenswroeging als ik per ongeluk een mier doodtrap.
Ja, want dan is het kerstvakantie en hebben de meesten vrij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij kwam zelf met die datum, adem in adem uit. Dan kun je alvast een dagje zeker vastprikken voor deze fokkers!
Zeggen ze af dan? Volgens mij komen ze gewoon niet opdagen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
gaat het er dit keer dan ECHT van komen.. of weer 1 dag van te voren iedereen afzeggen?
Hoe laat en waar zal ik je ophalen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:31 schreef Triggershot het volgende:
Mensen die niet naar de Turkenmeet gaat, zullen we samen ergens wat drinken?
Dat zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zeggen ze af dan? Volgens mij komen ze gewoon niet opdagen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:31 schreef Triggershot het volgende:
Mensen die niet naar de Turkenmeet gaat, zullen we samen ergens wat drinken?
Tilburg doen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe laat en waar zal ik je ophalen?
Truste broquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:32 schreef xaban06 het volgende:
Neyse cocuklar ben kacar, over 5 uur opstaan.
Aansteller.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, niet daarom. Ik vind het puberig overkomen, die heen-en-weertjes. Beetje, hele vele beetjes, onnodig.
Dat is echt naaierij. Op het laatste moment nog afzeggen is irritant, maar wel netjes naar de anderen toe.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zet onze datum vast in je agenda, gerisi bosquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, want dan is het kerstvakantie en hebben de meesten vrij.
Maar ik ben serieus, ik ben behoorlijk impulsief en/of vergeet dingen en daardoor komt het regelmatig voor dat ik iets op het laatste moment afzeg (vraag maar aan Genus.).
Ben je gek? Gratis eten en drinkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
jammer hoor.. ik vind t wel leukquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |