Hou je mond, ik wil graag weten welke N weg er gepakt word en of ze over Ommen gaan of niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef twi het volgende:
Mag ik nog een keer huilen over het feit dat er veel mensen in die andere saaie SC zijn gaan posten?
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef twi het volgende:
Mag ik nog een keer huilen over het feit dat er veel mensen in die andere saaie SC zijn gaan posten?
Precies wat ik bedoel, allemaal mensen uit achtergesteld gebied.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
Hou je mond, ik wil graag weten welke N weg er gepakt word en of ze over Ommen gaan of niet.
Ik ben toch hier joh hommo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef twi het volgende:
Ik moet me even aanpassen aangezien ik daar momenteel werkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel, allemaal mensen uit achtergesteld gebied.
Ja mamma.quote:
Mijn piemel is leuk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
En dan is het hier weer dood.
Zullen we het over piemels hebben?
Piemels zijn leuk.
Ik kijk gewoon waar het over iets leuks of boeiends gaat, bijvoorbeeld over mij, en daar post ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja mamma.
Wie moeten we nog meer hier heen lokken dan?
Loka en Newb soberzo.
Onnodig in dezen. Mijn woord is waarheid.quote:
Gaan we over jou praten, ja?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon waar het over iets leuks of boeiends gaat, bijvoorbeeld over mij, en daar post ik
Het was zo'n pilaar van kalksteen, met heel veel koraaltjes erin, maar ik ben niet zo goed in schatten hoe oud het dan kan zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan we over jou praten, ja?
Vertel me eens iets meer over die zeester die je vond.
Hehe, ster.
Ok. Wat vond dat ene meisje in de wc er van?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Onnodig in dezen. Mijn woord is waarheid.
quote:
Was het een bruine zeester?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan we over jou praten, ja?
Vertel me eens iets meer over die zeester die je vond.
Hehe, ster.
Ik post er alleen in bij de volgende omstandigheden:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon waar het over iets leuks of boeiends gaat, bijvoorbeeld over mij, en daar post ik
Hoe smaakte die?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er op excursie wel een keer aan een gelikt. Ik heb getuigen.
Ze vond hem geweldig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok. Wat vond dat ene meisje in de wc er van?
Wat heb je er verder nog in gevonden?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was zo'n pilaar van kalksteen, met heel veel koraaltjes erin, maar ik ben niet zo goed in schatten hoe oud het dan kan zijn
Wat vind jij van heloefs penis?
Heb je er een rondje van gemaakt?quote:
Baas.quote:
Haha de lamme en de blinde gaan ons redden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Baas.
Morgen Micky en Eyong bij de selectie. Zouden zij het tij kunnen keren?
Ik ben nog niet onder de indruk van Boccara of Sporkslede.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Haha de lamme en de blinde gaan ons redden.
Vooral koralen in kalkmodder was het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je er verder nog in gevonden?
Ik ken heloef zijn penis niet. Ik heb er alleen vooroordelen over.
En die mag ik niet uiten.
Wat vind jij van zijn pener?
Daar kunnen we iets aan doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb net zo weinig informatie als jij, helaas
Het is leuk als je blik op zoiets basaals zo ineens veranderd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral koralen in kalkmodder was het.
Ik heb net zo weinig informatie als jij, helaas
Hosseldehossel.quote:
Als ik er zou kijken zou ik het wetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is leuk als je blik op zoiets basaals zo ineens veranderd.Je had het kunnen weten als je vorig jaar iets oplettender was.
[..]
Hosseldehossel.
Als jij een foto van KPD zou zetten onder een kloon, zouden we allemaal weten dat jij het was.
KPD is ook niet boeiend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik er zou kijken zou ik het weten
Meestal vermijd ik KPD
Maar ik vind foto's van penissen soberso nutteloos. En van mijn eigen pener al helemaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:Le
[..]
Hosseldehossel.
Als jij een foto van KPD zou zetten onder een kloon, zouden we allemaal weten dat jij het was.
Mwah, eigenlijk niets. Mijn Chinese collega die de hele tijd in het Chinees zei dat hij met me naar huis zou gaan 's avonds en dan tegen mij zei 'zeg eens ja' is wegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
KPD is ook niet boeiend.
Maar wat heb je nog meer voor spannende avonturen beleefd in de snackbar?
Ja, maar jij valt niet op mannen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik vind foto's van penissen soberso nutteloos. En van mijn eigen pener al helemaal.
Wat een creep.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, eigenlijk niets. Mijn Chinese collega die de hele tijd in het Chinees zei dat hij met me naar huis zou gaan 's avonds en dan tegen mij zei 'zeg eens ja' is weg
Hij was wel grappig eigenlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar jij valt niet op mannen.
[..]
Wat een creep.
Waarom is ie weg?
Dat weet ik, maar ook naaktfoto's van chicks vind ik nutteloos. Filmpjes daar in tegen is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar jij valt niet op mannen.
Foto's niks? Vind ik vaak leuker, want die zijn groter en scherper.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ook naaktfoto's van chicks vind ik nutteloos. Filmpjes daar in tegen is een ander verhaal.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij was wel grappig eigenlijk
Hij had meer dan een halfjaar 70 uur per week gewerkt dus nu nam hij vrij omdat hij genoeg geld had voorlopig. Dat kan gewoon als je toch niet legaal aanwezig bent
Boh, ga je Fera hosselen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik post er alleen in bij de volgende omstandigheden:
-Fera in het topic
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik post er alleen in bij de volgende omstandigheden:
-Fera in het topic
-Kaneel in het topic
-Het gaat niet over seks
-De mongooltjes zijn niet of nauwelijks aanwezig
-Het gaat niet over seks
-Het gaat niet over hersenafstompende onderwerpen
Dat is dan wel weer een voordeel ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Foto's niks? Vind ik vaak leuker, want die zijn groter en scherper.
Normaal hebben ze een beetje hun eigen subcultuur waarbinnen ze alles regelen, maar deze man had de eis twee ogen en twee benen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Foto's niks? Vind ik vaak leuker, want die zijn groter en scherper.
[..]
Trouwen al die Chinezen daar met andere Chinezen of minglelen ze een beetje?
quote:
Ik ben niet te hosselen.quote:
Van die HQ foto's waarop je alles ziet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een voordeel ja.
Klinkt als een FOK!ker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Normaal hebben ze een beetje hun eigen subcultuur waarbinnen ze alles regelen, maar deze man had de eis twee ogen en twee benen.
Kaneel is de enige hoor ...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ondertussen al meer FOK!kers gedate dan ik, dus dat valt nog te bezien.
Serieus?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ondertussen al meer FOK!kers gedate dan ik, dus dat valt nog te bezien.
Dus m'n kansen zijn verkeken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik date geen FOK!kers, dus dat is niet zo lastig.
Ik geloof je nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik date geen FOK!kers, dus dat is niet zo lastig.
Ik had vandaag bijna een man gehosseld in de IKEA.quote:
WAT, MANNEN HOSSELEN IN DE IKEA GODVERDOMME! SLOERIE!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had vandaag bijna een man gehosseld in de IKEA.
Hij was samen met zijn vrouw, dus zijn vrouw zegt. "Die man heeft het geld. "
Toen zei ik dat ik ook een man wilde met geld en die man reageerde dat die nog wel een vriendin erbij wilde.
Toen zei ik dat ik mijn vriend wel gewoon aan het werk zou schoppen. En toen zei die man dat geld alleen maar makkelijker maakte en niet gelukkiger. En vroeg die of ik nu gelukkig was en toen zei ik ja en toen sloot de man af met "nou dan."
En toen en toen en toen. Klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen zei ik dat ik ook een man wilde met geld en die man reageerde dat die nog wel een vriendin erbij wilde.
Toen zei ik dat ik mijn vriend wel gewoon aan het werk zou schoppen. En toen zei die man dat geld alleen maar makkelijker maakte en niet gelukkiger. En vroeg die of ik nu gelukkig was en toen zei ik ja en toen sloot de man af met "nou dan."
Hoe groot was zijn piemel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
The Monstecock of Katwijk?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:03 schreef Myraela het volgende:
Dat weet ik niet, maar die van twi is sowieso niet te evenaren.
Ach, wees blij dat jouw vlees überhaubt gekeurd wordtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:05 schreef twi het volgende:
Gaat het nu alweer over m'n piemel?Het lijkt hier wel een vleeskeuring...
Ha weet je ook een hoe het voelt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:05 schreef twi het volgende:
Gaat het nu alweer over m'n piemel?Het lijkt hier wel een vleeskeuring...
Datquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, wees blij dat jouw vlees überhaubt gekeurd wordt
quote:
Ik vermoed van welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je dat plaatje soms onder je ctrl+v hangen?
Nee hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je dat plaatje soms onder je ctrl+v hangen?
Die wilde ik net posten.quote:
Moet eigenlijk nodig naar bed, morgen weer vroeg op. Ben ziekjes, maar voel me vooral erg eenzaam en shit.quote:
k snap wel wat je bedoelt. Ik heb er mee leren leven, maar heb nogal wat dingen op stapel staan, dus ook beetje druk straks.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Moet eigenlijk nodig naar bed, morgen weer vroeg op. Ben ziekjes, maar voel me vooral erg eenzaam en shit.
Ik voel jequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Moet eigenlijk nodig naar bed, morgen weer vroeg op. Ben ziekjes, maar voel me vooral erg eenzaam en shit.
Kudo's hoor. Niet veel mensen kunnen op die manier alleen zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
Ik voel me totaal niet eenzaam. En ik heb er niet eens een vriendin voor nodig.
Dit had ik een jaar geleden nooit verwacht.
Morgen zit ik gewoon tot fucking 20:30 uur op school en ben ik pas om 22u thuisquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
MAAR morgen komen m'n vrienden weer langs, dat wordt weer GAMEN, SAUFEN en DIKKE PRET!![]()
Saufen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
MAAR morgen komen m'n vrienden weer langs, dat wordt weer GAMEN, SAUFEN en DIKKE PRET!![]()
Ik ben dan ook zo trots op jou als een hond met 7 lullen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
Goedenachtquote:
Ik denk dat ik er een beetje tussenin hang.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Kudo's hoor. Niet veel mensen kunnen op die manier alleen zijn.
Oh stop it you two.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook zo trots op jou als een hond met 7 lullen.
I'm super serial.quote:
Ja dat maakt het voor mij heel veel makkelijker. Er valt niks te missen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er een beetje tussenin hang.
Het gaat gewoon lekker zoals het gaat (gaat de goeie kant op, precies zoals gepland ook), maar vind het wel jammer omdat ik er al van geproefd heb en 't was heel fijn
Misschien kom je het vanzelf wel tegenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat maakt het voor mij heel veel makkelijker. Er valt niks te missen.
Alleen ik denk dat ik wel een probleem heb als ik wel weet wat ik mis.
Ik vind het wel prima zo hoor, ik heb er geen behoefte aan op dit moment.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien kom je het vanzelf wel tegen
Alleen...
Wacht niet te lang, soms komt er gewoon niks op je pad no matter what.
Ik wel, al weet ik dat het me momenteel wat slecht zou uitkomen om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het wel prima zo hoor, ik heb er geen behoefte aan op dit moment.
Mwa had weer een dip gisterenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:33 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hmm, moet ik me nu zorgen maken of ben je gewoon van de wap af?
Ik denk daar nooit over na. Just go with the flow~quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wel, al weet ik dat het me momenteel wat slecht zou uitkomen om eerlijk te zijn.
Vandaar dat mijn plannen op dat gebied zo'n beetje in de koelkast staan, al denk ik er uiteraard wel gewoon over na
Dat dacht ik ook jaren.. Totdat ik er van geproefd had, en dan wil je meer. Al bevalt de huidige toestand me ook prima. (single min of meer)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het wel prima zo hoor, ik heb er geen behoefte aan op dit moment.
Ik heb een soort van interne tweestrijd aan de ene kant vind ik het wel prima zo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wel, al weet ik dat het me momenteel wat slecht zou uitkomen om eerlijk te zijn.
Vandaar dat mijn plannen op dat gebied zo'n beetje in de koelkast staan, al denk ik er uiteraard wel gewoon over na
Nou, wat ik bedoel is dat ik van plan ben om me maar aan een datingsite te gaan wagen (kom in het dagelijks leven niks tegen enz), alleen dat plan zit nu dus in de koelkast omdat er andere dingen staan te gebeuren binnenkort.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk daar nooit over na. Just go with the flow~
Slaap lekkerquote:
Ja maar dat voordeel heb ik dus nog, ik kan niks missen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:36 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook jaren.. Totdat ik er van geproefd had, en dan wil je meer. Al bevalt de huidige toestand me ook prima. (single min of meer)
Ik raak langzaam aan weer in m'n jaarlijke dip diede laatste jaren steeds erger word. Rotperiode.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa had weer een dip gisteren![]()
Is al wel weer voorbij getrokken (nee niet letterlijk)
Mijn dips zijn niet datumgerelateerd. Over het algemeen leef ik zelfs op in de Winter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik raak langzaam aan weer in m'n jaarlijke dip diede laatste jaren steeds erger word. Rotperiode.
Vond ik vroeger ook verschrikkelijk. Ik vind ze nu heel erg schattig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn dips zijn niet datumgerelateerd. Over het algemeen leef ik zelfs op in de Winter.
Nah ik word getriggerd door andere dingen.... gelukkige stelletjes enzo
Ik registreer stelletjes tegenwoordig nauwelijks nog, gelukkigquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn dips zijn niet datumgerelateerd. Over het algemeen leef ik zelfs op in de Winter.
Daar ga ik dus echt niet kijken hequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Vond ik vroeger ook verschrikkelijk. Ik vind ze nu heel erg schattig.
Ik word ook altijd heel vrolijk van dat stelletjesfototopic in US. Heel vreemd eigenlijk.
God zei dank heb ik van dat laatste geen last. Ik ben dan wel alleen maar heb een hele lieve vriend waar ik me goed bij voelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrienden!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
God zei dank heb ik van dat laatste geen last. Ik ben dan wel alleen maar heb een hele lieve vriend waar ik me goed bij voel
Da's mooiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
God zei dank heb ik van dat laatste geen last. Ik ben dan wel alleen maar heb een hele lieve vriend waar ik me goed bij voel
Eensch.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrienden!![]()
De beste pakketjes schroot die er te krijgen zijn!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef Awesome_ het volgende:
Iets met borstkanker, de aantal dagen staat voor hoeveel tumoren ze krijgen, door deze troep op Facebook te verspreiden.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou kiezen voor de "see translation "
Volgens Google translate:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:39 schreef Cue_ het volgende:
Ben eigenlijk best wel benieuwd wat daar uit gaat komen![]()
quote:I do not know if I can join aunt in london lich in the zh and that's not good I hear tomorrow or Thursday we moetten neemen shit off of her sorry
Na de post van net is dit heel grappigquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:47 schreef Cue_ het volgende:
Gister ging t dansen trouwens wel weer lekkeral lach dat aan m'n partner.
Daarna nog mee mogen doen met salsalesje van 3 niveau's hoger![]()
Toen nog blijven plakken.. zou er een damesdispuut komen. Dus de eigenaar had een paar jongens opgetrommeld.
Na wa tvertraging komt het damesdispuut aanzetten.. allemaal mannen
Of nouja, op zo'n 8 meiden na die ook nog eens niet interessant waren
Maar wel vermaakt, te laat gaan slapennu moe
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou kiezen voor de "see translation "
Geniaal !!quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:48 schreef Mystikvm het volgende:
Na de post van net is dit heel grappig
Zit je niet al in het gevorderdenklasje dan?
Dit is nog ingewikkelder dan zwemles!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee joh.. ben pas beginner drie.. Daarna heb je semi 1, dan semi 2 (gister aan meegedaan).. en dan nog vergevorderd.. zoiets in ieder geval.
nee hoor, valt best meequote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
Dit is nog ingewikkelder dan zwemles!
Had je eerder moeten bedenken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:24 schreef Myraela het volgende:
Vandaag weer 8 uur werken, ik ben niet gemaakt voor 40 uur in de week werken.
Het eerder bedenken lost weinig op. Kan niet altijd van mijn moeders geld blijven leven.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je eerder moeten bedenken.
Kusje
Dat is waar. Dan moet je een baan vinden waar je zoveel verdient dat je geen 40 uur hoeft te werken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het eerder bedenken lost weinig op. Kan niet altijd van mijn moeders geld blijven leven.
[Faxie]Moet ik er een kusje op geven?quote:
Ik moest niet lachen. Sorry.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:17 schreef twi het volgende:
[..]
[Faxie]Moet ik er een kusje op geven?[/Faxie]
[stevenmac26]Weet je nog die ene keer dat je lippen zo dik en pijnlijk werden?[/stevenmac]
[Kaneelstokje]Waar worden jouw lippen zo dik en pijnlijk van?[/Kaneelstokje]
[benzin]Liever een pijnlijke lip dan eenzaam en alleen zijn[/benzin]
[magnetronkoffie]Hoi Samzz[/magnetronkoffie]
Sorry, ik heb zelf even geen inspiratie.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:17 schreef twi het volgende:
[..]
[stevenmac26]Weet je nog die ene keer dat je lippen zo dik en pijnlijk werden?[/stevenmac]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:17 schreef twi het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:37 schreef Cue_ het volgende:
Of minder lasten.. zodat je minder kan werken.
Ik heb hetzelfde met mn lul /murderaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:28 schreef muhahaha het volgende:
Je vergeet deze:
Kusje op je lip/muhahaha
Snap ik, waar vind je tegenwoordig nog meer gigolo'squote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Het lijkt mij trouwens ook wel wat, en er zijn een aantal jongen in het kantoor die gewoon een dag per week vrij zouden willen, maar dat mag niet van de baas.
of je 40 urige werkweek inruilen voor 1 van 36 en dan meer gaan verdienenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar. Dan moet je een baan vinden waar je zoveel verdient dat je geen 40 uur hoeft te werken.
Mijn pa heeft het voor elkaar gekregen om het loon van 5 dagen te krijgen voor 4 dagen werk.. en die vrije dag heeft ie mooi voor zijn eigen bedrijfquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:28 schreef Murdera het volgende:
![]()
Het lijkt mij trouwens ook wel wat, en er zijn een aantal jongen in het kantoor die gewoon een dag per week vrij zouden willen, maar dat mag niet van de baas.
Wat een baas.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn pa heeft het voor elkaar gekregen om het loon van 5 dagen te krijgen voor 4 dagen werk.. en die vrije dag heeft ie mooi voor zijn eigen bedrijf
En deze:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:28 schreef muhahaha het volgende:
Je vergeet deze:
Kusje op je lip/muhahaha
Hm zo kan ik nog wel even doorgaan maar het gros zou dit posten:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:32 schreef twi het volgende:
[..]
En deze:
[Murdera]Lief van je dat je de pijn die ik je bij je andere gaten heb bezorgd verzwijgt.[/Murdera]
We zijn 2 verbitterde oude mannenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi, je was zo grappig de laatste dagen. Wat is deze?
Het gros boeit het geen flikker, bedoel jequote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm zo kan ik nog wel even doorgaan maar het gros zou dit posten:
aaaw wat zielig, zal ik even langs komen? Welke n weg moet ik nemen?![]()
Het gros van de mannen hier zijn flikkers.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gros boeit het geen flikkers, bedoel je.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat twi niet zo bitter smaakt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We zijn 2 verbitterde oude mannen
Het is wel een post die ik van jou zou verwachtenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm zo kan ik nog wel even doorgaan maar het gros zou dit posten:
aaaw wat zielig, zal ik even langs komen? Welke n weg moet ik nemen?![]()
Is dat zo? Dat verklaart wellicht waarom het gros vrijgezel is en geen vrouw vindtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gros van de mannen hier zijn flikkers.
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat twi niet zo bitter smaakt.
hey maareuh, ben je geslagen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat verklaart wellicht waarom het gros vrijgezel is en geen vrouw vindt.
Daarom doen alle mannen zo klef bij de vrouwtjes. Gayfriends jwt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat verklaart wellicht waarom het gros vrijgezel is en geen vrouw vindt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom doen alle mannen zo klef bij de vrouwtjes. Gayfriends jwt.
En daarom geilen alle mannen op Mur zijn kontje en Twi zijn pener.
Dat verklaartquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom doen alle mannen zo klef bij de vrouwtjes. Gayfriends jwt.
En daarom geilen alle mannen op Mur zijn kontje en Twi zijn pener.
Nee, Rio was weinig subtiel toen ik zijn hoofdstel af wilde doenquote:
Ik weet het niet, ik maak nu opmerkingen die Cue grappig vindt. Erger moet het niet wordenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi, je was zo grappig de laatste dagen. Wat is deze?
Waarom dat?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is wel een post die ik van jou zou verwachten
Wat vertelt dat meisje jou godverdomme allemaal?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat twi niet zo bitter smaakt.
Ik vond het ook wel grappigquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik maak nu opmerkingen die Cue grappig vindt. Erger moet het niet worden
Lol.. nee dat serieus niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:43 schreef muhahaha het volgende:
Waarom dat?
Je neemt mijn posts iets te serieus heb ik het idee.
Je gaat hard achteruitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:43 schreef twi het volgende:
Ik weet het niet, ik maak nu opmerkingen die Cue grappig vindt. Erger moet het niet worden
aha, een kopstoot!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
Nee, Rio was weinig subtiel toen ik zijn hoofdstel af wilde doen.
Wie wel dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:44 schreef muhahaha het volgende:
Ik verstuur ook geen stalkdm's naar FOK! dames.
Alles.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:43 schreef twi het volgende:
[..]
Wat vertelt dat meisje jou godverdomme allemaal?
niet eens? je bent zeker nog vrijgezel?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik verstuur ook geen stalkdm's naar FOK! dames.
Dat weet ik niet, ik ben geen FOK! damequote:
Je bedoelt zijn neusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
aha, een kopstoot!
waar je dan niet over begint, hoe gaat het met rio's lip?
Je moet je gevoel toch eens uitschakelen, klopt geen biet vanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ben geen FOK! dame.
Ik heb het gevoel dat mijn posts soms anders geinterpreteerd worden. Dat ik ook daadwerkelijk achter de dames aanzit hier terwijl mijn insteek anders is.
Ik heb het toch ook niet bij iedereenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet je gevoel toch eens uitschakelen, klopt geen biet van.
Ik denk dat Cue hetzelfde als ik zou zeggenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet bij iedereen
Sorry Kaneel:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik nu gek?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat Cue hetzelfde als ik zou zeggen.
Daar klopt dan niets van.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:46 schreef muhahaha het volgende:
Dat weet ik niet, ik ben geen FOK! dame.
Ik heb het gevoel dat mijn posts soms anders geinterpreteerd worden. Dat ik ook daadwerkelijk achter de dames aanzit hier terwijl mijn insteek anders is.
Ik denk het... Ik kan geen enkele vrouwelijke FOK!ster bedenken die denkt dat een man serieus is wanneer het op online flirten aankomtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben ik nu gek?![]()
Zeker als ik mijn posts zelf teruglees denk ik wel eens, hm die was wel een beetje erg
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wou al zeggenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:50 schreef Samzz het volgende:
Oké, ik kan er wel een paar bedenken, maar die posten hier niet (meer).
Wie kwamen er dan wel serieus over?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het... Ik kan geen enkele vrouwelijke FOK!ster bedenken die denkt dat een man serieus is wanneer het op online flirten aankomt.
Mja, ik heb het zelf juist minder op online daten en jagenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar klopt dan niets van.
Was je maar serieus achter de dames aan.. want dan waren die posts tenminste nog zinvol, leuk om te lezen. heb het niet zo op online geflirt/gekroel terwijl er niets mee gebeurd irl.
Klopt. maar al dat online geslijm, heb het er niet zo meequote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:54 schreef muhahaha het volgende:
Niet elke post hoeft toch zinvol te zijn, beetje vermaak hier en daar.
Ik doel op vrouwen die online flirten serieus nemen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:53 schreef twi het volgende:
[..]
Wie kwamen er dan wel serieus over?
Dan kunnen we daar van leren.
Waarom spoken er ook nu weer hele foute grappen rond in mijn hoofdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doel op vrouwen die online flirten serieus nemen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:53 schreef twi het volgende:
[..]
Wie kwamen er dan wel serieus over?
Dan kunnen we daar van leren. over roddelen
Van online nemen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:57 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom spoken er ook nu weer hele foute grappen rond in mijn hoofdKaneelstokje heeft gelijk, ik ben mijn mojo kwijt
Maak het grapje nu maarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:57 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom spoken er ook nu weer hele foute grappen rond in mijn hoofdKaneelstokje heeft gelijk, ik ben mijn mojo kwijt
Neem je me niet serieus?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het... Ik kan geen enkele vrouwelijke FOK!ster bedenken die denkt dat een man serieus is wanneer het op online flirten aankomt.
JA ZIE JE, GODVERDOMME WAT HEB JE MET ME GEDAAN CUE!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:00 schreef twi het volgende:
JA ZIE JE, GODVERDOMME WAT HEB JE MET ME GEDAAN CUE!Heb je in ieder geval niet serieus online genomen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja, als m'n humor me in de steek laat, laten we dan inderdaad gewoon maar namen gaan noemen.quote:
Ik eerlijk gezegd ook nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. maar al dat online geslijm, heb het er niet zo mee
U jelly?quote:
Pas 'm dan goed aanquote:
Ik typ zelden fokkers op die manier. Dus nu ook nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:03 schreef muhahaha het volgende:
Pas 'm dan goed aan
Het is FOK!kers. Je bent niet helemaal scherp vandaag Cue_. Je kunt merken dat je het laat hebt gemaakt
Ook andere posts, ik ben geen taalnazi aangezien ik zelf post als een 5 jarigequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik typ zelden fokkers op die manier. Dus nu ook niet
Wat loop je dan te zeiken?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook andere posts, ik ben geen taalnazi aangezien ik zelf post als een 5 jarige
Ow mijn spelling? daar let ik ook zelden opquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook andere posts, ik ben geen taalnazi aangezien ik zelf post als een 5 jarige
Een lichtend voorbeeld voor faalhazen overal ter wereld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:05 schreef twi het volgende:
muhahaha laat in elk geval even zien hoe het niet moet.
Ow sorry, dan heb ik je verward met iemand andersquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow mijn spelling? daar let ik ook zelden op
Helemaal niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:06 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb op Fera's voetje getrapt
[..]
Ow sorry, dan heb ik je verward met iemand anders
Hoe wat niet moetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:05 schreef twi het volgende:
muhahaha laat in elk geval even zien hoe het niet moet.
Wat voor mesje is dat?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik scheer me met een nieuw mesje. Heel voorzichtig over mijn kin/nek overgang.
25.000 bloedende wondjes.
Je moet ook niet tegen de haarrichting in scherenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik scheer me met een nieuw mesje. Heel voorzichtig over mijn kin/nek overgang.
25.000 bloedende wondjes.
Misschien is ze rijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:09 schreef Samzz het volgende:
Omg, de nieuwe vriendin van m'n ex is echt net een vent![]()
.
En, is dat:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:09 schreef Samzz het volgende:
.
Pics!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:09 schreef Samzz het volgende:
.
Wilkinson quatro.quote:
Als ik niet tegen de haarrichting in scheer, kan ik me net zo goed niet scheren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ook niet tegen de haarrichting in scheren.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ook niet tegen de haarrichting in scheren.
Je moet ook niet met inferieure scheerproducten scheren.quote:
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
En, is dat:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Wilkinsonquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pics!
[..]
Wilkinson quatro.
[..]
Als ik niet tegen de haarrichting in scheer, kan ik me net zo goed niet scheren.
Alles blijft gewoon zitten.
Dat ligt er een beetje aan wie wie heeft gedumpt.quote:
Heel lief en zorgzaamquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft denk ik een geweldig karakter.
Samzz dumpenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan wie wie heeft gedumpt.
Al maakt de smiley in deze quote wel wat duidelijk.
Het is meer dan drie jaar geledenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan wie wie heeft gedumpt.
Al maakt de smiley in deze quote wel wat duidelijk.
Ik scheer altijd tegen de haarrichting in, anders word ik niet glad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
[..]
Wilkinson. Neem Gilette
.
En vind je het gek dat je alles kapot trekt, je scheert tegen de haarrichting in.
pics van het resultaatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik scheer altijd tegen de haarrichting in, anders word ik niet glad.
Dat zijn dan ook geen stukke dikke haartjes die je wegscheert (mag ik hopen althans).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb jij last van baardgroei dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Schrikt dat afquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:16 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet niet hoe erg een kamer vol met paardentekeningen af kan schrikken, man
Ik zal een mooie, licht bezwete oksel posten.quote:
Nee, oké.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook geen stukke dikke haartjes die je wegscheert (mag ik hopen althans).
Gewoon de verlichting dimmen, problem solvedquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schrikt dat af. Ik dacht dat het m'n knaloranje behang, met rood, paars en glitters was, zijn het toch die verrekte paarden
.
Het behang was me een rotzorg...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schrikt dat af. Ik dacht dat het m'n knaloranje behang, met rood, paars en glitters was, zijn het toch die verrekte paarden
.
Of benen, of oksels.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze het relateert aan haar k....ehm... vagijn.
Eindelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal een mooie, licht bezwete oksel posten.
Samzz weet gewoon welke boomstronken er op Kaneels kin staan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Of benen, of oksels.
Samzz laat het weelderig groeien denk ik.
Foute gedachten overload. System error.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:19 schreef twi het volgende:
[..]
Samzz weet gewoon welke boomstronken er op Kaneels kin staan.
Waar maak je dat dan uit opquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Of benen, of oksels.
Samzz laat het weelderig groeien denk ik.
Ik was ontevreden over Gilette.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:13 schreef Samzz het volgende:
Wilkinson. Neem Gilette
.
En vind je het gek dat je alles kapot trekt, je scheert tegen de haarrichting in.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar maak je dat dan uit op?
En je snapt hoop ik wel dat gezichtshuid een heel stuk gevoeliger en makkelijker kapot gaat dan beenhuid, okselhuid en vaginahuid en dat de haren totaal niet te vergelijken zijn met elkaar?
Of zit je me nu gewoon te trollen?
Ik heb geen paardentekeningen op mijn kamerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uit de paardentekeningen in je kamer, denk ik
Ik zweer bij Gilette Fusion, echt, de beste mesjes ooit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was ontevreden over Gilette.Jarenlang gebruikt.
Eerst met de richting mee, dan blijft meer dan de helft zitten. Nog een keer met de richting mee. Dan zit er nog ongeveer een kwart en lijkt ik nog steeds op een cactus.
Daarna tegen de richting in. Dat gaat bijna overal goed, behalve op dat plekje.
Ik stel je een paar vragen omdat je poep lultquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:22 schreef Fera het volgende:
[..]Jij zit ook snel op de kast. Too easy.
Ik heb haar wel even vervloekt toenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:24 schreef Samzz het volgende:
Overigens laat ik het nu wel groeien omdat ik wil laten harsen. Maar ik durf eigenlijk niet want pijn
.
Zelfs Fusion vond ik ruk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zweer bij Gilette Fusion, echt, de beste mesjes ooit.
Hoe kan het dan dat je alleen op dat plekje alles kapot trekt?
Misschien ben je te grof geweest met het gevloek.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb haar wel even vervloekt toen
Maar die tweede afspraak lukt maar niet om te maken![]()
Heb der intern vervloekt. We hadden verder de grootste lol.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:28 schreef twi het volgende:
Misschien ben je te grof geweest met het gevloek.
Meh... Ik kan best tegen pijn, maar ik vind het gewoon eng zo'n afspraak te makenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb haar wel even vervloekt toen
Maar die tweede afspraak lukt maar niet om te maken![]()
Gekkiequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs Fusion vond ik ruk.
Geen idee. Heb elders ook wel eens een wondje, maar dat is er dan 1.
Maar dat plekje slaat echt nergens op.
Eng om een afspraak te maken?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:29 schreef Samzz het volgende:
Meh... Ik kan best tegen pijn, maar ik vind het gewoon eng zo'n afspraak te maken.
Gezien Kaneels haargroei zou dat best wel eens de voorhuid kunnen zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh... Ik kan best tegen pijn, maar ik vind het gewoon eng zo'n afspraak te maken.
[..]
Gekkie.
En welk plekje. Noem het kreng gewoon bij z'n naam
.
Ja, omdat ik dus bang ben dat het pijn gaat doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eng om een afspraak te maken?
Tussen Usselo en Enschede zit wel een aardig grietje
Pijn doet het wel, maar tis maar van korte duur, dus het is goed vol te houdenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:30 schreef Samzz het volgende:
Ja, omdat ik dus bang ben dat het pijn gaat doen.
Ik heb ook al een goede zaak gevonden, maar ik heb de stap nog niet durven nemen.
Alsof jij een baard hebt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:28 schreef twi het volgende:
Ik gebruik ook de Fusion trouwens, voor die drie haartjes die ik heb.
Ik bedoelde dat plekje zo onder mijn kin naar mijn nek. Niet een ander plekje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gekkie.
En welk plekje. Noem het kreng gewoon bij z'n naam
.
Wat?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:30 schreef twi het volgende:
[..]
Gezien Kaneels haargroei zou dat best wel eens de voorhuid kunnen zijn.
Waarom krijg ik hier het achtergronddeuntje van de Snorkels bij in m'n hoofd?
Wie zei dat ik het over m'n baard had?quote:
quote:Wat?
Nee vuilakje.
Ik heb ook eens een wondje gehad aan de basis van mijn pener. Dat is alles.
Het zal wel vergelijkbaar zijn met het harsen van de wenkbrauwen. Alleen staat het me nogal tegen dat ze down there aan het werk moet, terwijl ik eigenlijk helemaal niet preuts benquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pijn doet het wel, maar tis maar van korte duur, dus het is goed vol te houden![]()
En het is vooral de eerste keer.. daarna wordt het minder (zegt ze)
Het doet iets meer pijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:33 schreef Samzz het volgende:
Het zal wel vergelijkbaar zijn met het harsen van de wenkbrauwen. Alleen staat het me nogal tegen dat ze down there aan het werk moet, terwijl ik eigenlijk helemaal niet preuts ben.
Misschien moet je eerst schuin gaan scheren? Als in, eerst met de haarrichting mee, dan 45 graden draaien en naar beneden, andere kant op 45 graden draaien naar beneden en dan pas naar boven?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat plekje zo onder mijn kin naar mijn nek. Niet een ander plekje.
Je scheert je snorkel?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:33 schreef twi het volgende:
[..]
Wie zei dat ik het over m'n baard had?
[..]
Toch maar een afspraak maken dan. Hoe lang moeten de haartjes zijn? De een zegt 2 mm, de ander 5quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het doet iets meer pijn
Ow dat boeide me dan helemaal niet. Ze had daarvoor (toen ze m'n wenkbrauwen eens deed) al gezegd "waar haar zit.. daar haal ik het gewoon weg, boeit me niets, vind het leuk! " ..
Gewoon tien centimeter nemen voor de zekerheid.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch maar een afspraak maken dan. Hoe lang moeten de haartjes zijn? De een zegt 2 mm, de ander 5.
Ik zou ze eerder richting de 5 doen ofzo. Want dan is de kans dat het haartje gepakt wordt groter.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:35 schreef Samzz het volgende:
Toch maar een afspraak maken dan. Hoe lang moeten de haartjes zijn? De een zegt 2 mm, de ander 5.
Dan ben je jaren bezigquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:36 schreef twi het volgende:
Gewoon tien centimeter nemen voor de zekerheid.
Dan mag ik nog even kwekenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou ze eerder richting de 5 doen ofzo. Want dan is de kans dat het haartje gepakt wordt groter.
Op sommige gebieden kan de huid dun zijn, dus moet het eig in 1x goed gaan zeg maar. Hoe langer het haartje, hoe beter
Ik moet tegenwoordig eigenlijk mijn borst scheren, dat is niet leuk. Dat is ook geen vlak oppervlak.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:35 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, er zitten altijd wel een paar haren op.
Gewoon alles wegquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:38 schreef Cue_ het volgende:
Maar wat voor 1 neem je dan? bikinilijn? brazilian of hollywood (dacht dat ze zo heette)
Waarom moet je dat? Grootste nadeel daarvan is dat het dan zo schuurtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet tegenwoordig eigenlijk mijn borst scheren, dat is niet leuk.
Dat mag ik niet, die zeven haren die er zitten worden gekoesterd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig eigenlijk mijn borst scheren, dat is niet leuk. Dat is ook geen vlak oppervlak.
dat vind ik helemaal onzinquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:39 schreef twi het volgende:
Dat mag ik niet, die zeven haren die er zitten worden gekoesterd.
slaafs ten aanzien van je haren?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:40 schreef twi het volgende:
Ik ook, maar ik heb er geen last van dat ze er zitten en ben zeer slaafs.
Omdat ze lelijk zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom moet je dat? Grootste nadeel daarvan is dat het dan zo schuurt
Ja, maar bent ook geen echte man.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat mag ik niet, die zeven haren die er zitten worden gekoesterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |